Nova al fòrum: vull ser mamà
- vanessa1278
- :: puça

- Entrades: 9
- Membre des de: dl. març 14, 2011 6:16 pm
Nova al fòrum: vull ser mamà
Bona tarde a totes i tots,
Soc nova al foro i com molt de vosaltres el meu objectiu és ser Mare. Portem tres messos i per ara res de res, és molt frustrant estar esperant el dia que no t'hauria de baixar la regla però baixa i els anims es cauen per terra però no baixo la guardia i espero als propers dies fèrtils per tornar-ho a provar.
El meu home i jo tenim unes ganes bojes de tenir un petit bb a casa i espero que amb la pràctica ho aconseguim.
El més frustant de tot es que soc mestre en una llar d'infants i estic amb ells tot el dia així que nomes penso en nens, nens i més tard nens.
M'he comprat el llibre "que es pot esperar mentre s'esta esperant" m'havien dit que es molt complet i com al principi t'explica una mica que és que tindries que fer abans de quedar-te embarassada... Que penseu?? , jo no sabia que era tant important per exemple el tema de la boca, ja he demanat hora al dentista perque hem facin una revisió... penseu que estic paranòica???
No se, és una incertesa... tota la vida esperant el moment de dir serè mare i hem fa por que aquest dia no arribi mai.
Potser he sigut una mica pesada, disculpeu-me si ha sigut aixi.

Soc nova al foro i com molt de vosaltres el meu objectiu és ser Mare. Portem tres messos i per ara res de res, és molt frustrant estar esperant el dia que no t'hauria de baixar la regla però baixa i els anims es cauen per terra però no baixo la guardia i espero als propers dies fèrtils per tornar-ho a provar.
El meu home i jo tenim unes ganes bojes de tenir un petit bb a casa i espero que amb la pràctica ho aconseguim.
El més frustant de tot es que soc mestre en una llar d'infants i estic amb ells tot el dia així que nomes penso en nens, nens i més tard nens.
M'he comprat el llibre "que es pot esperar mentre s'esta esperant" m'havien dit que es molt complet i com al principi t'explica una mica que és que tindries que fer abans de quedar-te embarassada... Que penseu?? , jo no sabia que era tant important per exemple el tema de la boca, ja he demanat hora al dentista perque hem facin una revisió... penseu que estic paranòica???
No se, és una incertesa... tota la vida esperant el moment de dir serè mare i hem fa por que aquest dia no arribi mai.
Potser he sigut una mica pesada, disculpeu-me si ha sigut aixi.

Molt sort a totes
Re: NOVA AL FORO: VULL SER MAMA
Hola guapa, molts anims i mooooooolta paciencia!!!!
Aixo de la boca no ho veig malament, jo per exemple durant l'embaras vaig tenir les genives fatal, pero vaja tampoc crec que sigui imprescindible.
El que si suposo fas es prendre el acid fòlic i fes-te una revisió ginecologica per si de cas.
Sort!
Aixo de la boca no ho veig malament, jo per exemple durant l'embaras vaig tenir les genives fatal, pero vaja tampoc crec que sigui imprescindible.
El que si suposo fas es prendre el acid fòlic i fes-te una revisió ginecologica per si de cas.
Sort!
- vanessa1278

Gràcies Roser A.
Si hem prenc l'acid fòlic desde fa tres mesos, i tinc visita amb el gine per aqui 2 setmanes.
ës la primera vegada que estic en un foro i hem sembla que m'estar agradant, jejejejeje.

Si hem prenc l'acid fòlic desde fa tres mesos, i tinc visita amb el gine per aqui 2 setmanes.
ës la primera vegada que estic en un foro i hem sembla que m'estar agradant, jejejejeje.

Molt sort a totes
Hola i benvinguda al forum!!
El tema boca si que és molt important, ja que si tens una càries pensa que no et podrien empastar fins al segon trimestre. A més, durant l'embaràs es tendeix a tenir més àcid a la boca (per tant més risc de càries) i les genives s'inflamen i poden sagnar (a mi em va passar). Per tant, és millor anar al dentista a fer-te una revisió, una neteja de boca i si et troben una càries, millor tractar-la abans d'un embaràs.
I tu tranquil.la que quan menys t'ho esperis arribarà l'embaràs.
Molta sort!
El tema boca si que és molt important, ja que si tens una càries pensa que no et podrien empastar fins al segon trimestre. A més, durant l'embaràs es tendeix a tenir més àcid a la boca (per tant més risc de càries) i les genives s'inflamen i poden sagnar (a mi em va passar). Per tant, és millor anar al dentista a fer-te una revisió, una neteja de boca i si et troben una càries, millor tractar-la abans d'un embaràs.
I tu tranquil.la que quan menys t'ho esperis arribarà l'embaràs.
Molta sort!

benvinguda guapa! ja veuràs que aquí s'hi està mooolt bé!!
i pel tema de
paciència i molt
jijiji...

i pel tema de
paciència i molt
jijiji...

smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Bones!!! Nosaltres vam estar uns sis mesos provant i recordo que el meu germà em va dir que el dia que ens "relaxéssim" llavors es produiria la fecundació. I tal dit, tal fet! el mes que no vam fer càlculs aquell mes m'hi vaig quedar. Jo també vaig estar prenent àcid fòlic i també vaig anar al dentista. El meu gine m'ho va aconsellar.
Molts ànims i ja veuràs com el dia menys esperat.... patapam!
Sort i fins aviat!
Molts ànims i ja veuràs com el dia menys esperat.... patapam!
Sort i fins aviat!
Hola i benvinguda al socpetit!!!!
Aixó del dentista és important, jo durant l'embaràs vaig tenir la boca fatal i a més portava braquets. Pel que fa a l'embaràs no desesperis, jo porta 14 mesos buscant un segon i encara no arriba. Així que molta paciència i a fer deures.
Petons
Aixó del dentista és important, jo durant l'embaràs vaig tenir la boca fatal i a més portava braquets. Pel que fa a l'embaràs no desesperis, jo porta 14 mesos buscant un segon i encara no arriba. Així que molta paciència i a fer deures.
Petons
- vanessa1278

Gràcies a totes pels vostres ànims, a veure si es veritat...

Molt sort a totes
bon dia!! molts ànims tranquil•la moltes em passat pel que dius, jo vaig estar un any; com més hi penses i t’obsessiones pitjor segur que arriba aviat. Però jo estic segura que vaig tarda tant per les ganes boges que tenia, perquè quan vaig estar tranquil•la de dir ara si vaig al gine perquè em mirin si passa alguna cosa PATAM....embarassada!!
Benvinguda al SP,ja ceuràs que bé que t´hi trobaràs!
3 mesos de recerca no són res,però com ja t´han dit,jo em relaxaria.Si ja estàs pendent de dies fertils ,temperatures i ovulacions,el que fas és estar nerviosa,i el millor per trobar l´embaràs és molt
i paciència.El meu consell és que
sempre que en tinguis ganes,sense mirar res més,i ja veuràs com aviat arriba
.Si tinguessis problemes,llavors ja miraria el tema de dies fertils,però mentre no es demostri el contrari,el millor és anar fent,perquè així esteu més relaxats i és més fàcil aconseguir fer diana.
Que vagi molt bé!!
3 mesos de recerca no són res,però com ja t´han dit,jo em relaxaria.Si ja estàs pendent de dies fertils ,temperatures i ovulacions,el que fas és estar nerviosa,i el millor per trobar l´embaràs és molt
i paciència.El meu consell és que
sempre que en tinguis ganes,sense mirar res més,i ja veuràs com aviat arriba
.Si tinguessis problemes,llavors ja miraria el tema de dies fertils,però mentre no es demostri el contrari,el millor és anar fent,perquè així esteu més relaxats i és més fàcil aconseguir fer diana.Que vagi molt bé!!
Molta paciencia!!!!!
A la que llegeixis varies histories, com la meva (per exemple) veuràs que no es una cosa tan facil (xalgunes)
Tranquil.la!!!!!!!
A la que llegeixis varies histories, com la meva (per exemple) veuràs que no es una cosa tan facil (xalgunes)
Tranquil.la!!!!!!!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Re: Nova al fòrum: vull ser mamà
Jo em vaig passar 14 mesos buscant... i exactament tal i com et diuen d'altres foreres, un cop em vaig relaxar i ja no hi pensava m'hi vaig quedar.
Mira d'estar el màxim de relaxada possible. Això fa molt. A mi per les ganes que tenia etc em va començar a fer el tonot fins i tot la regla.
O sigui que tranquilitat, bons aliments i a passar-s'ho bé provant i provant!

Mira d'estar el màxim de relaxada possible. Això fa molt. A mi per les ganes que tenia etc em va començar a fer el tonot fins i tot la regla.
O sigui que tranquilitat, bons aliments i a passar-s'ho bé provant i provant!

La Lia ja és tota una princesa!
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Vanessa benvinguda!!
El llibre esta molt bé, però a vegades fa tornar una mica paranoic!
ara a mi em va agradar molt!
Ara lo de les dents tot i que no es imprescindible penso que tampoc està de més! jo pel primer embaràs tot perfecte, ara pel segon... al juny mateix m'havia fet un contol i em van dir tot correcte a part d'una mini-càries i ara tinc les dents una mica desterrades, i unes quantes càries que m'han sotit!!! aixi q no estaà de mes un repas!
Molt bona sort en la busqueda!!!!
El llibre esta molt bé, però a vegades fa tornar una mica paranoic!
ara a mi em va agradar molt!Ara lo de les dents tot i que no es imprescindible penso que tampoc està de més! jo pel primer embaràs tot perfecte, ara pel segon... al juny mateix m'havia fet un contol i em van dir tot correcte a part d'una mini-càries i ara tinc les dents una mica desterrades, i unes quantes càries que m'han sotit!!! aixi q no estaà de mes un repas!
Molt bona sort en la busqueda!!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Hola!
Com han dit algunes companyes, l'important és no obsessionar-te...
Nosaltres vam estar buscant més d'un any i al principi també estava molt neguitosa cada vegada que m'havia de baixar la regla. Amb els mesos deixes d'obsessionar-te tant i penses "ja arribarà" i mira, quan menys t'ho penses... Jo també sóc mestra i és veritat que treballar cada dia amb nens/es t'hi fa pensar encara més.
Molta sort!
Com han dit algunes companyes, l'important és no obsessionar-te...
Nosaltres vam estar buscant més d'un any i al principi també estava molt neguitosa cada vegada que m'havia de baixar la regla. Amb els mesos deixes d'obsessionar-te tant i penses "ja arribarà" i mira, quan menys t'ho penses... Jo també sóc mestra i és veritat que treballar cada dia amb nens/es t'hi fa pensar encara més.
Molta sort!

Benvinguda al forum!!!!
Potser em repeteixo una mica... pero bueno...
primer de tot felicitarte per pendre la decissió més imporant i que més et canviarà la vida... SER MARE!! Jo vaig trigar 10 mesos en aconseguir el meu embaras i vaig passar per un bioquímic i per un TE+ i un BETA negativa (avui encara no m'ho explico...) pero per fi... despres de 10 mesos vaig aconseguir un TE+ i una BETA molt alta i ara fa 25 dies que tinc a casa la nena més bonica del món!
El meu consell es que intentis no capficarte massa, tot i que es bastant complicat. Com més et capfiquis es pitjor perque passaras uns dies molt i molt dolents... i aixó a vegades influeix en la relació de parella! Intenta disfrutar al màxim del temps de búsqueda, jo t'aconsello que ho visquis com una aventura i pensis que més tard o més d'hora arribarà el positius!!
Jo el que vaig fer quan vam decidir buscar va ser demanar hora al ginecoleg que em va fer una revisió completa i començar a pendre l'àcid fólic. Tema dentista també es important que et facis revisió perque durant l'embaras el calci baixa i pot afectar a la dentadura!
UN PETO MOLT FORT I MOOOOLTA SORT!
Potser em repeteixo una mica... pero bueno...
primer de tot felicitarte per pendre la decissió més imporant i que més et canviarà la vida... SER MARE!! Jo vaig trigar 10 mesos en aconseguir el meu embaras i vaig passar per un bioquímic i per un TE+ i un BETA negativa (avui encara no m'ho explico...) pero per fi... despres de 10 mesos vaig aconseguir un TE+ i una BETA molt alta i ara fa 25 dies que tinc a casa la nena més bonica del món!
El meu consell es que intentis no capficarte massa, tot i que es bastant complicat. Com més et capfiquis es pitjor perque passaras uns dies molt i molt dolents... i aixó a vegades influeix en la relació de parella! Intenta disfrutar al màxim del temps de búsqueda, jo t'aconsello que ho visquis com una aventura i pensis que més tard o més d'hora arribarà el positius!!
Jo el que vaig fer quan vam decidir buscar va ser demanar hora al ginecoleg que em va fer una revisió completa i començar a pendre l'àcid fólic. Tema dentista també es important que et facis revisió perque durant l'embaras el calci baixa i pot afectar a la dentadura!
UN PETO MOLT FORT I MOOOOLTA SORT!
- vanessa1278

Gracies Pilareta i Alba pels vostres ànims, estic començant a veure que és important això de la paciència però és molt difícil,... jejejej,
Enhorabona per aquesta nena tant maca Alba disfruta-la i no et perdis cap segon, ha de ser una pasada.
Avui he anat al dentista i per la meva desgràcia m'han trobat 1 caries, la primera de la meva vida i hem surt ara, m'ha dit que s'esperarem perque la warry m'ha de NO BAIXAR el 7 d'abril i si al final res, arreglarem això .
molts petonssssss
Enhorabona per aquesta nena tant maca Alba disfruta-la i no et perdis cap segon, ha de ser una pasada.
Avui he anat al dentista i per la meva desgràcia m'han trobat 1 caries, la primera de la meva vida i hem surt ara, m'ha dit que s'esperarem perque la warry m'ha de NO BAIXAR el 7 d'abril i si al final res, arreglarem això .
molts petonssssss

Molt sort a totes
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |