Vinagre per prevenir otitis?
- Tati
- :: tortuga

- Entrades: 338
- Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
- Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona
Vinagre per prevenir otitis?
Hola,
Doncs resulta que m'han dit que unes gotetes de vinagre de poma diluides a parts iguals amb aigua a les orelles cada nit ajuda a prevenir les otitis quan van a piscina... alguna ho ha provat o n'ha sentit a parlar?
Gràcies.
Doncs resulta que m'han dit que unes gotetes de vinagre de poma diluides a parts iguals amb aigua a les orelles cada nit ajuda a prevenir les otitis quan van a piscina... alguna ho ha provat o n'ha sentit a parlar?
Gràcies.
Re: Vinagre per prevenir otitis?
No se, però jo a piori si ningú no et fonamenta una mica perquè va be no o ho provaria.
Neus
- Tati

A una companya de feina li va dir el pediatre... tot i que no li va explicar el motiu!
Hola Tati!
He trobat aquesta info a internet
http://www.saludalia.com/Saludalia/web_ ... xterna.htm
Al final de la pàgina fa referència a això que dius (i si poses a un buscador "ácido acético-otitis" trobaràs més pàgines que en parlen). Espero que t'ajudi!
He trobat aquesta info a internet
http://www.saludalia.com/Saludalia/web_ ... xterna.htm
Al final de la pàgina fa referència a això que dius (i si poses a un buscador "ácido acético-otitis" trobaràs més pàgines que en parlen). Espero que t'ajudi!
Ostres, la meva té força otitis de repetició i ja estic patint perquè l'any que va a l'escola fan natació "obligatòria"...
i el tema m'interessa...
... però no em fa massa gràcia això de posar-li "líquids" a les orelles...
Algú que ho hagi provat??
i el tema m'interessa...
... però no em fa massa gràcia això de posar-li "líquids" a les orelles...
Algú que ho hagi provat??
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Quan vaig començar a bussejar agafava otitis cada 3 immersions (no fallava, a la tercera ja em començava a fer mal), finalment vaig trobar la solució a foros de busseig: l'alcohol boricat. A la farmàcia em van dir que el feien ells, però que des de feia un temps les fòrmules magistrals només es feien amb recepta. En una de les meves moltes visites a l'otorrí li vaig demanar la recepta i me la va fer sense problemes, i em va confirmar que anava molt bé per evitar les otitis.
L'alcohol boricat el que fa és ajudar a que les oïdes s'assequin més ràpid. Quan surts de la piscina o la dutxa, t'asseques les orelles el millor que puguis i desprès et poses una goteta d'alcohol boricat. És miracolòs, vaig passar d'otitis cada 3 immersions a poder bussejar 2 cops a dia durant una setmana sencera sense ni rastre d'otitis.
L'alcohol boricat el que fa és ajudar a que les oïdes s'assequin més ràpid. Quan surts de la piscina o la dutxa, t'asseques les orelles el millor que puguis i desprès et poses una goteta d'alcohol boricat. És miracolòs, vaig passar d'otitis cada 3 immersions a poder bussejar 2 cops a dia durant una setmana sencera sense ni rastre d'otitis.
- Tati

Gràcies!
A mi també m'han dit que va bé l'alcohol normal. Una goteta quan acabem de rentar el cap i llestos!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |