DUBTES: TEMPERATURES I POSSIBLE O NO SAGNAT IMPLANTACIÓ...
DUBTES: TEMPERATURES I POSSIBLE O NO SAGNAT IMPLANTACIÓ...
Bon dia noies, fa molt que no em conecto perque hem neguitejo però us vaig llegint molt sovint, i me anat prenent les temperatures tot i que a mig cicle vaig haver de canviar de termometre. Tinc un dubte: ahir diumenge a dia 25 de cicle em va pujar la temperatura de 36,85 a 36,7 i vaig tenir fluxe marronos i vaig tacar dues gotetes molt clares i ja està ( em va semblar bona senyal per allò que es diu del possible sagnat) però avui dilluns la tempe m'ha baixat a 36,85 un altre cop i he tingut altre cop el fluxe marronós pero molt poca cosa.....i estic desanimada...A ALGUNA LI HA PASSAT???? sabeu que vol dir tot plegat? encara puc tenir alguna esperança o ja la tenim aqui.....ai noies estic molt xof...necessito saber que pots ser ...el meu cicle sol ser de 29 dies i algun de 28. Pot ser sagnat o més aviat m'estic flipant i haig de ser realista???
petons boniques!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
petons boniques!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: DUBTES: TEMPERATURES I POSSIBLE O NO SAGNAT IMPLANTACIÓ...
Jo no et puc ajudar... però em sumo a la pregunta... o en faig una altre relacionada...
A totes les que us heu quedat alguna vegada... sempre, sempre hi ha hagut el sagnat implantció... es a dir... les gotetes marrons??? a mi mai m'ha passat... es a dir... tinc fluxe normal... i quan vé la warry ...vé i punt... mai taco abans... nose si seré rara o que!!ji
A totes les que us heu quedat alguna vegada... sempre, sempre hi ha hagut el sagnat implantció... es a dir... les gotetes marrons??? a mi mai m'ha passat... es a dir... tinc fluxe normal... i quan vé la warry ...vé i punt... mai taco abans... nose si seré rara o que!!ji

Doncs jo quan em vaig quedar embarassada no vaig tenir el sagnat d'implantació, això depèn de cadascú però crec que hi ha moltes noies que no el tenen !
Nenea, si busques per aquí trobaràs posts amb els mateixos dubtes que els teus, a més a més hi ha el post de grafiqueres que segur que et poden donar un cop de mà.
No totes les noies tenen el sagnat d'implantació, jo si que el vaig tenir, i acompanyat d'una bona baixada de tempe (tu dius que t'ha pujat, però pels números que poses és que t'ha baixat, no?), fes un cop d'ull a la meva gràfica del positiu, de totes maneres fa poc vaig tenir una gràfica igual que la del positiu (baixa la tempe i sagno poquet) i va ser negatiu, o sigui que fins que no vegis si la tempe torna a pujar i es manté amunt, i que no taques més, no es pot cantar victòria. Molta sort!
No totes les noies tenen el sagnat d'implantació, jo si que el vaig tenir, i acompanyat d'una bona baixada de tempe (tu dius que t'ha pujat, però pels números que poses és que t'ha baixat, no?), fes un cop d'ull a la meva gràfica del positiu, de totes maneres fa poc vaig tenir una gràfica igual que la del positiu (baixa la tempe i sagno poquet) i va ser negatiu, o sigui que fins que no vegis si la tempe torna a pujar i es manté amunt, i que no taques més, no es pot cantar victòria. Molta sort!
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Hola,
Jo no vaig tenir en cap dels dos embarassos el sagnat d'implantació. La temperatura pujava a partir de la ovulació però no em va pujar més després de la implantació. Crec que cada dona té una pauta diferent. De totes formes sembla bona senyal el tema del fluxe, a no ser que fos la regla (però això ho pots saber si han passat o no 14 dies des de l'ovulació). Si vas ovular el dia 10 o 11 podria ser que fos la regla).
Espero que tinguis molta sort i no pateixis que arribarà el dia, jo pel segon embaràs vaig trigar 9 mesos.
Jo no vaig tenir en cap dels dos embarassos el sagnat d'implantació. La temperatura pujava a partir de la ovulació però no em va pujar més després de la implantació. Crec que cada dona té una pauta diferent. De totes formes sembla bona senyal el tema del fluxe, a no ser que fos la regla (però això ho pots saber si han passat o no 14 dies des de l'ovulació). Si vas ovular el dia 10 o 11 podria ser que fos la regla).
Espero que tinguis molta sort i no pateixis que arribarà el dia, jo pel segon embaràs vaig trigar 9 mesos.
GRÀCIES noies!!! ja faré una ullada als post que em comenteu...i si, cal deixar que el temps passi. De fet no ser molt bé quan vaig ovolar però el 10 o 11 segur que no ja que vaig anar al ginecoleg per revisió el dia 14 de cicle i em va dir que tenia el folicul a punt de caramel...és a dir que estava apunt d'ovolar....
Ja ho comentaré també al post de grafiqueres
GRÀCIES BONIQUES i Tonamar diuen que fluxe normal si que es pot tenir abans...la veritat és que tot plegat és un mar de símptomes i desesperos!!!
GRACIES..i si alguna sap alguna coseta més....
PETONS
Ja ho comentaré també al post de grafiqueres
GRÀCIES BONIQUES i Tonamar diuen que fluxe normal si que es pot tenir abans...la veritat és que tot plegat és un mar de símptomes i desesperos!!!
GRACIES..i si alguna sap alguna coseta més....
PETONS
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
nenea, em sembla q has posat malament les tempes no?
dius q t'ha pujat de 36.85 a 3.7, i q avui t'ha tornat a baixar a 36.85
Jo vaig fer unes quantes gràfiques abans de quedar-me
, i clar, cada dona i cada cos és diferent... jo era de tempes altes després de l'ovulació. La majoria dels mesos estava rondant els 37.2-37.3, i seeeeeeempre el dia abans (o mateix dia) de la warry em baixava en picat a 36.8. Dedueixo q la teva baixada no ha estat gaire espectacular no? Penso q has d'esperar un parell de dies més, a veure si baixa més o es manté...
Ah, jo no vaig tenir el sagnat d'implantació...
dius q t'ha pujat de 36.85 a 3.7, i q avui t'ha tornat a baixar a 36.85
Jo vaig fer unes quantes gràfiques abans de quedar-me
, i clar, cada dona i cada cos és diferent... jo era de tempes altes després de l'ovulació. La majoria dels mesos estava rondant els 37.2-37.3, i seeeeeeempre el dia abans (o mateix dia) de la warry em baixava en picat a 36.8. Dedueixo q la teva baixada no ha estat gaire espectacular no? Penso q has d'esperar un parell de dies més, a veure si baixa més o es manté...Ah, jo no vaig tenir el sagnat d'implantació...
hola Itac@ gràcies per respondre...si tens raó volia dir 36,85 (24 dc) 37,00 ( 25 dc taco molt poc) -36,85 ( 26 de cicle taco molt poc)
doncs res només em queda esperar a veure que fa la temperatura
gràcies
doncs res només em queda esperar a veure que fa la temperatura
gràcies
- Ítaca
Ara!
Penso q la clau estarà demà... de totes formes, si baixa, no llencis la tovallola, pq sé d'algun cas q havia baixat i després havia tornat a pujar i
! Molta sort!
Penso q la clau estarà demà... de totes formes, si baixa, no llencis la tovallola, pq sé d'algun cas q havia baixat i després havia tornat a pujar i
! Molta sort!Re: DUBTES: TEMPERATURES I POSSIBLE O NO SAGNAT IMPLANTACIÓ...
Itac@ ha escrit:Ara!
Penso q la clau estarà demà... de totes formes, si baixa, no llencis la tovallola, pq sé d'algun cas q havia baixat i després havia tornat a pujar i! Molta sort!
GRACIES
a veure que passa demà
PETO
Nenea, efectivament el sagnat d'implantació existeix i no pots descartar res.
Demà passat estaràs al dia 28 del cicle oi? Doncs si els taques no van a més...fes-te un TE. Les tempes poden fer la guitza.

Demà passat estaràs al dia 28 del cicle oi? Doncs si els taques no van a més...fes-te un TE. Les tempes poden fer la guitza.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

madrona ha escrit:Nenea, efectivament el sagnat d'implantació existeix i no pots descartar res.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moltes Gracies Madrona aix, a veure si deixo de tacar i el 28-29 puc fer-me el TE...creuem dits!!! seria tan bonic!
- Ítaca
Quina tempe has tingut avui??
Itac@ ha escrit:Quina tempe has tingut avui??
Bon dia Itac@, gràcies per preguntar. Doncs avui estic a 36,80...he baixat molt poquet però he baixat i encara taco molt poc quan m'aixugo. Avui de fet no em trobo molt bé....tinc molt mal estar però estic força segura que demà o dijous ja la tindré aqui..que hi farem....ja no tinc esperances. L'abril a veure si tenim més sort! GRACIES bonica!
tonamar ha escrit:Jo no et puc ajudar... però em sumo a la pregunta... o en faig una altre relacionada...
igual que la tonamar... mai taco abans de la warry, ve i punt, el primer dia ve menys i el segon més, però ve continuament!
- Ítaca
nenea, ostres, em sap greu... bé, tot i q fins q no fa acte de presència, hi ha esperança!!!! Si et ve al final, doncs res... a seguir practicant força, no hi ha una altra.
Jo tampoc taco mai abans... com a molt, la nit anterior, surt el paper un xic rosat, però res més.
Jo tampoc taco mai abans... com a molt, la nit anterior, surt el paper un xic rosat, però res més.
Hola Itac@ i soleilua...si,si ja he llegit que a la Tonamar li passa igual...aix aquests desesperos
Doncs avui continuo igual...practicament no he tacat pero alguna cosa si, jo no he utilitzat per res el salvaslip.....i la temperatura igual. Supso que demà o passat la tindrem aqui pero es clar una passa de pensar potser si a segur que no... només queda esperar i sinó doncs a la primavera! que hi farem
Petons boniques
Doncs avui continuo igual...practicament no he tacat pero alguna cosa si, jo no he utilitzat per res el salvaslip.....i la temperatura igual. Supso que demà o passat la tindrem aqui pero es clar una passa de pensar potser si a segur que no... només queda esperar i sinó doncs a la primavera! que hi farem
Petons boniques
res ja la tenim aqui! que hi farem...NO ERA SAGNAT D'IMPLANTACIÓ..hagués estat bé, no? ara a pensar en positiu cap al mes d'abril
GRÀCIES BONIQUES
GRÀCIES BONIQUES
Hola nenea,
a mi em sembla que m'està passant el mateix que a tu...teoricament m'ha de venir demà i avui he tacat una mica i ja està i estic intentant pensar que sigui el sagnat d'implantació i au...però crec que és més la ilusió que tinc de que ho sigui que una altra cosa... quin xof..cada vegada que veus que no desanima, no? a mi després se'm passa però quan veus que vé la warry...;-(
a veure què passa...
sort!
a mi em sembla que m'està passant el mateix que a tu...teoricament m'ha de venir demà i avui he tacat una mica i ja està i estic intentant pensar que sigui el sagnat d'implantació i au...però crec que és més la ilusió que tinc de que ho sigui que una altra cosa... quin xof..cada vegada que veus que no desanima, no? a mi després se'm passa però quan veus que vé la warry...;-(
a veure què passa...
sort!
Ànims nenea, cal seguir buscant.
No desespereu que això ens passa a totes. Et fas il.lusions i després et desanimes, és normal. Segur que ben d'hora ens podeu donar la bona notícia.
No desespereu que això ens passa a totes. Et fas il.lusions i després et desanimes, és normal. Segur que ben d'hora ens podeu donar la bona notícia.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 176 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |