pujada de llet (2n fill)
pujada de llet (2n fill)
hola,
estic embarassada de 33 setmanes, i falta poc per tenir el Martí amb nosaltres. amb les vacances finalment he tingut temps per organitzar les coses i preparar la robeta del bebé, i això m'ha servit també per mentalitzar-me pel seu naixement, i ara tinc un dubte.
la pujada de la llet pel segon fill és més ràpida que pel primer? ja sé que el calostre també és molt nutritiu i és just el que necessiten quan acaben de neixer, però el Pau va neixer un divendres i fins el dimarts següent recordo que no vaig tenir la pujada de llet definiftiva i ell ja havia perdut més del 10 % del seu pes.... no li vam donar suplement i després va recuperar de seguida, però no sé potser amb el segon les coses són diferents...
estic embarassada de 33 setmanes, i falta poc per tenir el Martí amb nosaltres. amb les vacances finalment he tingut temps per organitzar les coses i preparar la robeta del bebé, i això m'ha servit també per mentalitzar-me pel seu naixement, i ara tinc un dubte.
la pujada de la llet pel segon fill és més ràpida que pel primer? ja sé que el calostre també és molt nutritiu i és just el que necessiten quan acaben de neixer, però el Pau va neixer un divendres i fins el dimarts següent recordo que no vaig tenir la pujada de llet definiftiva i ell ja havia perdut més del 10 % del seu pes.... no li vam donar suplement i després va recuperar de seguida, però no sé potser amb el segon les coses són diferents...
Re: pujada de llet (2n fill)
A mi em va trigar el mateix amb la nena gran que amb el petit, encara que en el meu cas totes dues vegades va ser molt ràpid. Però tu no t'agobiïs i posa-te'l al pit totes les vegades que faci falta. Que vagi molt bé maca!!
Et dic el mateix que la mireiaflor. A mi em va trigar també uns dies, 3 llargs, però amb el calostre anava fent i no va perdre ni un gram. Amb el primer no vaig donar el pit però ho vaig decidir al segon dia, així que la pujada va venir igual.
tu amb el peque enganxat i ja està! QUe vagi molt i molt bé!
tu amb el peque enganxat i ja està! QUe vagi molt i molt bé!
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A mi me tardó dos dias igual en un embarazo que en el otro pero Carla no perdio nada, salio de la clínica con el mismo peso de nacimiento.
- minimandarina
- :: papallona

- Entrades: 132
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm
A mi també em va tardar una miqueta menys. Per la primera em va tardar 72 hores bones i llargues i per la segona diria que unes 48 hores. També diuen que depèn del part, no ho sé!
No t'agobiis i ànims que tot anirà molt bé!!!!!!!
No t'agobiis i ànims que tot anirà molt bé!!!!!!!
A mi em va trigar el mateix en els dos casos,entre 48-72 hores;però el primer em va perdre més del 10% del pes ( tampoc li vam donar suplement i de seguida va recuperar),i el segon gairebé va sortir de l´hospital amb el mateix pes del naixement.A part del nen,ajuda molt l´experiència per ajudar al nen a agafar-se millor al pit,així com la trannquil·litat i seguretat que es té amb el segon,a diferència dels nervis del primer fill.
Que vagi molt bé!!!
Que vagi molt bé!!!
Tara ha escrit:A mi em va trigar el mateix en els dos casos,entre 48-72 hores;però el primer em va perdre més del 10% del pes ( tampoc li vam donar suplement i de seguida va recuperar),i el segon gairebé va sortir de l´hospital amb el mateix pes del naixement.A part del nen,ajuda molt l´experiència per ajudar al nen a agafar-se millor al pit,així com la trannquil·litat i seguretat que es té amb el segon,a diferència dels nervis del primer fill.
Que vagi molt bé!!!
Estic d'acord en que amb el segón l'experiència ajuda molt. Jo amb la primera entre que van trigar en donar-nos una habitació i altres coses vaig trigar una mica en donar-li el pit, però amb el segón a la que va néixer un cop van fer l'extracció de la sang del cordó me'l van posar a sobre i en el mateix paritori es va enganxar al pit i mentre encara m'estaven cosint i trastejant jo ni m'assabentava perquè el petit ja estava menjant i jo només tenia ulls per a ell

moltes gràcies per les vostres respostes
segurament amb el segon l'experiència deu ser una gran ajuda i així no et poses tan nerviosa.
ja us explicaré com va
segurament amb el segon l'experiència deu ser una gran ajuda i així no et poses tan nerviosa.
ja us explicaré com va

Jo pel segon em va pujar molt més ràpid, però no crec que tingués res a veure amb ser el segon. Va ser perquè el Jordi es va agafar súper bé des del moment en que vaig pujar del quirofan i en canvi a l'Aleix li va costar mooolt i ho feia amb mugroneres.
Momo ha escrit:Jo pel segon em va pujar molt més ràpid, però no crec que tingués res a veure amb ser el segon. Va ser perquè el Jordi es va agafar súper bé des del moment en que vaig pujar del quirofan i en canvi a l'Aleix li va costar mooolt i ho feia amb mugroneres.
i amb el Jordi no vas fer servir mai les mugroneres?? perquè jo amb el Pau al principi les feia servir i ara no sabia si comprar-les ja també pel Martí, de moment pensava provar sense, perquè el Pau al final també menjava sense....
Les vaig fer servir a l'hospital un parell de vegades, però només perquè em van sortir clivelles i em feia molt mal. Només les posava si era mooooolt necessari. No les vaig comprar durant l'embaras, quan em van fer falta les va anar a comprar el meu home i de fet, de les dues que venen al paquet només en vaig estrenar una. 
Doncs jo amb el primer 3 dies justos i el segon dos dies. Suposo que tambe influeix que el primer va ser cessaria i que amb el segon ja tenía experiencia i mel posava continuament al pit. Tambe, com dieu, va perdre mol menys pes que el primer. Molta sort!!!!
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
hola,
doncs tenieu raò, amb el Marti la llet em va "pujar" mes rapid i en un principi tot anava perfecte
pero despres vaig tenir 2 mastitis seguides amb molta febre i al final he hagut de deixar la LM i ens hem passat al bibe
m'ha sapigut molt de greu pel pobre Marti pero en aquell moment la situacio no podia continuar i els metges em donar les pastilles per retirar la llet....
en fin, l'important ara es que el nen creixi i estigui be
gracies per les vostres respostes
doncs tenieu raò, amb el Marti la llet em va "pujar" mes rapid i en un principi tot anava perfecte
m'ha sapigut molt de greu pel pobre Marti pero en aquell moment la situacio no podia continuar i els metges em donar les pastilles per retirar la llet....
en fin, l'important ara es que el nen creixi i estigui be
gracies per les vostres respostes
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |