com més gran es fa menys dorm....

Els hàbits de dormir.
glauka
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 12:00 pm

com més gran es fa menys dorm....

EntradaAutor: glauka » dj. març 24, 2011 1:25 pm

Ufff, això és desquiciant!!!! el Martí farà 4 mesos el diumenge, desde els 2 mesos que dorm a la seva habitació i després de sopar s'adorm tot solet sense problemes. La norma fins ara era llevar-nos a partir de les 3:30 feia un bibi i ja aguantava fins les 8 o 9 depèn de l'hora de la toma.
Ara fa una setmana que cap a la 1 el sento grunyir a les 2 com un clau plora, vaig a l'habitació i com fa poc s'ha descobert que té mans es treu el xumet i es desperta posant-se les mans a la boca. Li poso xumet, 10 minuts més i així fins que o bé s'adorm 1 hora més o bé desesperada li enchufo un bibi, però a les 2 hores o abans ja demana ( o no...es que ja no sé si te gana o que li passa).
La meva pregunta és....(es que la propera setmana començo a treballar i m'he de llevar a les 6 i ell a les 7 com a molt tard), si està clapat i rundina, pq té els ulls tancadets, provo de deixar-lo una estona per si s'adorm solet? li dono un bibi cada cop que plora? de fet ell hauria de fer unes 4 tomes al dia i normalment en fa 6, tot i que com a molt em pren 150ml, mai més.

Jo sé que son petitons i moltes vegades volen a la mama, però es que el Martí per la nit ni em mira jejeje suposo que m'he de resignar però la paciència quan no dorms no és la mateixa....

Que noies, alguna sugerència????? Gràcies!!!!!!!!!!!
mami desesperada i molt dormilega.... zz:-)
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: com més gran es fa menys dorm....

EntradaAutor: Ítaca » dj. març 24, 2011 1:54 pm

Ja sé q sonarà a tòpic, però pot ser q estigui més inquiet per les dentetes???
La Txell als 4 i mig ja en tenia 1... i normal, estava més inquieta... A ella li va anar molt bé el chamodent (homeòpatic), una pastilleta abans d'anar a dormi, i descansava molt millor
També és cert q la meva nena va començar a dormir 7 hores a partir dels 3 mesos, i q 150 ni de broma se me'ls menjava! De fet, ara, algun dia q està morta de son i q sé q no soparà la verdureta li preparo un bibe de cereals de 210 i a dormir i si es menja 150 puc estar agraïda!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
glauka

EntradaAutor: glauka » dj. març 24, 2011 2:04 pm

Ummm, no crec que siguin les dentetes, la setmana passada vem estar en el pediatra i de moment no apunta cap....apart que és prematur i no crec que tant aviat li surtin...el que em dius de homeopatia es per les dentetes o per dormir millor?

Gràcies!
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. març 24, 2011 3:26 pm

Ahhh!
El Chamodent és per les dententes, però de la mateixa casa hi ha varis productes per diferents coses, i vaig veure q tenien un producte q ajudava a dormir, em sembla...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » dj. març 24, 2011 7:48 pm

Hola!!

tot i que es petit, jo estic amb el post anterior... perque comencen a sentir molèsties a la boca molts mesos abans de sortir...
Podria ser!!! no ho descartis! jo no vaig fer servir aixo homeopatic , però estic totalment a favor de la homeopatia i mal no li farà... prova-ho per si de cas!!
Ah i pensa que tots els nervis que tu tens, ells ho noten. Potser també és això, estàs a punt de tornar a treballar i de separar-te del teu petit... per mi va ser un periode estressant, nomès pensar-ho....

Que vagi bé el retorn, companya.

Isa
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. març 24, 2011 7:52 pm

Hola reina! Es dur això de no dormir! I si has d'anar a treballar es fa horrible, pero la veritat que pel que dius el teu nen es porta molt be!!! Ja m'hagues agradat q el Quim es despertes nomes un cop, pero ni de conya!!!

Al Quim el que li va passar mes o menys a l'edat que tu dius es que tenia gasos. Mes o menys cada dia a la mateixa hora, allà les 12-1, rondinava i rondinava i es que es veu que despres del bibe de les 9 al no moure's no treia els pets i li molestaven. Al comentar-li a la pediatra, em va preguntar si era cada dia a la mateixa hora i si despres se li passava. Em va donar el AeroRed i em va funcionar una temporada. Per provar...

El Quim tambè feia 150 amb 4 mesos, li preparava 180 pero no se l'acabava mai.

No li donaria un bibe cada cop que plora, jo ho vaig fer i va ser una gran cagada pq despres associava bibe-consol-dormir i no sabia dormir sense tenir el bibe a la boca, tot i que era impossible que tingues gana. Es facil de dir i dificil de fer, pq a segons quines hores fas el que sigui, jejeje. Hem seguit el metode Estivill que ens ha anat molt be pero si pots evitar-ho millor!!!
glauka

EntradaAutor: glauka » dj. març 24, 2011 10:13 pm

Bona nit!
Roser, algun cop se m'ha despertat pq te gasos, però justament ara està amb aerored i colikind, ens ho va donar la pediatra pq agafa el bibi amb tanta ansietat que s'omple de gasos i quan fa 60ml ja no pot més....
Isasf, sobre les dents, avui he tingut que tornar al pediatra ( ens faràn un vip) pq tenia el culet vermellet i li he preguntat si pot ser que ja li surtin i diu que no, que es posa les mans a la boca pq té consciència de les seves mans i està experimentant...no sé, no sé....

He pensat en fer el mètode Estivill, però ell desde sempre s'ha dormit solet, el problema son els despertars que com li caigui el xumet ja la tenim liada!!

ufff... son les 11, crec que aniré ja a dormir pq no sé quina aventura ens espera avui ( quina por!!!) :-((
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. març 25, 2011 7:36 am

Bon dia! Espero que hagis tingut bona nit!!!

De les dents jo tambe pensava que li sortien varies vegades pq estava inquiet i no, li van sortir als 6 mesos passats.

Doncs no se noia, de totes maneres si es cosa de 2-3 dies pot ser que estigui inquiet i aviat torni a la seva rutina, potser l'important es que vosaltres no varieu la vostra, o sigui que si fins ara s'adormia solet tranquil, no comenceu a fer el que sigui pq s'adormi, donar-li bibi etc etc.

No crec que et calgui, pero si vols pasar-te pel post que hem obert de l'Estivill es http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=17&t=19675

Paciencia!!!!
glauka

EntradaAutor: glauka » dg. abr. 03, 2011 6:48 pm

Hola!!

Només us volia dir que al final ni dentetes ni res de res...va estar 1 setmana fatal i després s'ha anat regulant i ens tornem a despertar una mitja de 2-3 vegades, moltes d'elles 1 minut per posar el xumet i continuar clapant. Avui ha fet un record i ha dormit de les 9 del vespre a les 6 del mati i després fins les 10:45, però dubto que això es repeteixi.
Veig que encara que faci exactament el mateix dia rera dia ell a les nits fa el que li rota jejejeje

Demà primer dia de feina, estic feta un sac de nervis!!!! l'he de deixar a casa els meus pares a les 8 del matí recollir-lo a les 18 de la tarda, mai he estat tantes hores separat d'ell, per sort aquest horari és només 2 dies a la setmana. És una pena que ens posin tants problemes per conciliar la vida laboral i la familiar.... quina ràbia!!! :ufs:
silviapml
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dg. abr. 03, 2011 8:43 pm

glauka els peques van canviant, el que et serveix un dia, no serveix l'endemà. Hi ha temporades que dormen molt i després menys o es desperten tot sovint i ves a saber perquè, tornen a dormir moltíssim. Igual amb el menjar. La meva bitxi ah tingut 3 setmanes de menjar pels descosits i ara ha afluixat, També va tenir unes setmanes que es despertava cada dos per tres. JO encara la tinc a l'habitació i quan està així opto per deixar-la al nostre llit i poder dormir una miqueta més.
Són fases.
Ja veuràs quan comencin amb les dents o tinguin un dia febre o vagin a l'escola o hi hagi lluna plena o hagi girat el vent o ...
Cada dia una sorpresa! :love:
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::