Regla després d'un legrat

Problemes durant l'embaràs.
glorieta
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Regla després d'un legrat

EntradaAutor: glorieta » dg. feb. 13, 2011 9:46 pm

Hola,

El dia 10 de gener em van fer un legrat i encara no m'ha vingut la regla. És com un cicle normal o pot ser normal? De sempre m'he pres pastilles i abans els meus cicles eran molt irregulars. Durant aquest mes hem tingut relacions amb precaució i porto una menjada de tarro... si estic embarassada, que pot passar?

Moltes gràcies per tots els vostres comentaris, demà sens falta vaig a comprar un predictor i surto de dubes, pq estic dels nervis.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
nacom
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 5:04 pm

Re: Regla després d'un legrat

EntradaAutor: nacom » dg. feb. 13, 2011 10:24 pm

Hola, no t'angoixis, dona, demà et fas la prova i llestos.

A mi em van fer dos legrats, i sempre m'ha vingut la regla al cap d'uns 30dies aprox, Val a dir que jo sempre he sigut molt regular i per tant vaig pensar que tot seguia igual..

I si el test et surt posiiu, tu trankis. A mi la meva gine em feia esperar una regla abans de tornar-m'hi a posar, però tinc amigues que els han dit que OK des de la 1a regla. Així que estigues tranquila, es fas la prova i llestos. I en cas de test negatiu, doncs esperes un parell de setmanes a veure si et baixa i si no doncs pots consultar la teva gine, si és que abans no tens cap control del post legrat.

Va, ànims
Nima
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nima » dl. feb. 14, 2011 8:13 am

Doncs jo he patit dos legrats i en el primer em va venir la regla al cap d'un mes pero en el segon vaig estar sagnant després del legrat 1 mes seguit!!!! mare meva... que malament ho vaig passar :ufs: :ufs: :ufs:

Ja ens dirás el resultat de la prova...

Sort i tranquila :-()-) :-()-) :-()-) ànims :ok:
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dl. feb. 14, 2011 8:31 am

Nima, nacom, moltes gràcies per contestar!!
La veritat és que ja no em fa falta comprar el predictor, aquesta nit m'ha vingut la regla!!! Crec que mai m'havi posat tant contenta amb aquesta visita!!! La setmana que ve revisió al gine i a veure si ens dona llum verda per posar-nos a buscar una altre vegada!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Nima
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nima » dt. feb. 15, 2011 8:27 am

Molta sort Glorieta i una abraçada ben forta :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
martavila
:: dragona
Entrades: 4888
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 10:27 pm
Ubicació: Terrassa però amb el cor de Sants

EntradaAutor: martavila » dc. feb. 23, 2011 3:13 pm

Hola noies, doncs a mi em van fer un legrat el 24 de gener, demà farà 30 dies, i encara no m'ha vingut la regla, demà que tinc revisió al gine a veure que ens diu, i si ens dóna llum verda!
sort a totes!
Imatge

Imatge
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dv. març 11, 2011 12:56 pm

a mi després del legrat em va tardar dos mesos i pico, clar que jo tenia l'hormona molt alta, i fins que l'hormona no és negativa la regla no ve!
amunt!
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dt. feb. 22, 2011 7:47 pm

EntradaAutor: amunt! » ds. març 26, 2011 1:33 pm

Hola!

Jo vaig patir un abort espontani el 17 de febrer i la regla m'ha baixat fa un parell de dies. Pensava que trigaria més perquè jo sóc molt irregular, però ha arribat a un temps relativament acceptable. Penso que això és un món i que cadascuna és com és... No sé on comentava una noia que li va trigar sis mesos en baixar després d'un legrat :S Us imagineu?

Per cert, esteu animades per tornar-ho a intentar?? A mi el gine m'ha donat llum verda després del primer cicle perque diu que físicament estic OK. Psicològicament trobo molt a faltar el petitonet que vaig perdre (11 setmanes, tenia) però també estic molt preparada per tornar-ho a probar. La qüestió és que com uns gines et diuen 2 periodes, altres 3 i altres gairebé 6... encara que és més per un tema psicològic que no pas físic.

Jo es que estic feta un embolic.. el gine m'ha dit que OK però no vull pecar d'impacient i després escoltar coses com "és que l'uter encara estava feble, no li has donat temps per recuperar-se", però per altra part.. tinc tantes ganes!!

Què farieu vosaltes? O... que fareu vosaltres? Esteu animades per :-()) ?

Petonets!!!
campannilla
:: conillet
:: conillet
Entrades: 377
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm

EntradaAutor: campannilla » dl. abr. 04, 2011 2:23 pm

Hola noies,
anava a obrir un post amb la mateixa pregunta però ja m'heu respost!!
A mi em van fer un legrat el 31 de març (la setmana pasada, estava de 14 setmanes) i ara no se quan m'ha de venir la regla...
Espero que no es faci esperar i que aviat poguem tornar-hi, en principi la ginecóloga ens va dir que no hi hauria problemes però tinc visita d'aqui unes setmanes per fer un control.
Us desitjo molta sort a totes, a veure si aviat podem tornar a veure el nostre positiu.
Imatge

Imatge
martavila
Entrades: 4888
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 10:27 pm
Ubicació: Terrassa però amb el cor de Sants

EntradaAutor: martavila » dl. abr. 04, 2011 2:42 pm

Hola noies, finalment em va venir la regla al cap de 34 dies del legrat, lo normal, es que tardi de 30 a 40 dies, segons em va dir el meu gine. Em van donar llum verda un cop passada la 1ª regla, ara ja he passat la 2ª regla, he sigut super regular, 28 dies, i ja ens hem tornat a posar,
Sort a totes! i a veure si aviat anem veient noves panxolines per aqui!
Imatge

Imatge
brownie
:: peixet
:: peixet
Entrades: 265
Membre des de: dj. oct. 14, 2010 2:22 pm

EntradaAutor: brownie » dc. abr. 20, 2011 11:26 pm

Hola noies!!

em van fer el legrat el dia 9 de març i encara no m'ha vingut la regla.Han passat mes de 40 dies. Be, suposo que no m'ha vingut perque he tacat algo, molt poquet, però llavors després estic tot un dia que no taco res, llavors ja no se que es, perque em van dir que seria una regla rara, no se si són els inicis o si realment es una regla, però m'estranya perque és molt poc.A alguna de vosaltres us ha passat el mateix?

gràcies

un petonet!!
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,Martavila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam i Brownie!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::