Vol pit tot el dia!!! Alguna com jo?

Tria el pit o el biberó.

Dana81
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Vol pit tot el dia!!! Alguna com jo?

EntradaAutor: Dana81 » dt. abr. 05, 2011 2:22 pm

Hola bona tarda noies, estic bastant amoïnada. Acabo de tenir un bebé, té 12 dies, i l'he de tenir al pit constantment. No sé si estic fent el correcte, doncs és amb l'única cosa que es calma. També he provat de donar-li el xumet i res de res. A la nit he de fer collit amb un pit a fora, és la única forma de que no plori... es passa tota la nit al pit. A algú més li passa?

La gent del meu voltant em diu que em fa servir de "xumet" i que no li és bo estar tot el dia "enganxat". Per suposat que del bressol no en vol saber res, només vol braços i pit. Si el tinc a coll també em plora. Aix, no sé què fer.
No voldria començar amb mal peu o equivocar-me per desconeixement. Tinc un altre nen de 28 mesos que no era tan demandant... i ara m'he de dividir i no arribo a tot. Estic una mica agobiada.
Aquest comportament pot significar un caràcter més difícil quan creixi?
No el veig un nadó tranquil i satisfet i això m'afecta moltíssim, a més el "gran" pobret està insuportable, amb rebequeries i molt susceptible.

Gràcies per la vostra ajuda.
Dana.
Mama del 2008, 2011 i 2015
onze
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dt. feb. 22, 2011 7:21 pm

Re: Vol pit tot el dia!!! Alguna com jo?

EntradaAutor: onze » dt. abr. 05, 2011 2:49 pm

Hola Dana81,

El meu nen es va passar el primer mes de vida enganxat a la meva teta. També em deien que m'utilitzava de xumet però jo el deixava fer perquè se'l veia tot satisfet quan mamava. Clar que jo no tinc cap altre fill, entenc que per tu la cosa sigui més complicada. Jo diria que no té res a veure que el nen ara estigui neguitós i demani pit amb com sigui el nen de més gran, però vaja, no en tinc ni idea.

El teu nen només té 12 dies i per ell la mare ho és tot i la manera de tenir-la més a la vora és amb el pit. Només puc dir-te que a mi em passava igual i es va anar relaxant, sobretot a partir del mes, o el mes i mig. Molts ànims i intenta no angoixar-te, confia en el teu propi criteri de mare!
Imatge
Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dt. abr. 05, 2011 2:54 pm

Ei maca, és completament normal!! Fins fa 12 dies estava literalment enganxat a tu, dins teu, és normal que vulgui estar en contacte amb tu tot el dia... sí que hi ha nens que estan tranquils si els deixes sols o els hi enxufes el xumet, però jo diria que la gran majoria no... :-:)
La meva també era així! Pit i braços tooooooot el dia, no volia saber res ni de bressols ni de xumets! Els dos primers mesos no passava mai més d'una hora entre toma i toma... de fet, jo diria que era una toma contínua de 2 mesos, només interrompuda per dormir... jeje...

Això no implica que ja se li estigui "complicant" el caràcter! clar que no!! tu ara li estàs donant el que necessita, és a dir... tu! aquestes són les seves necessitats vitals bàsiques... En tot cas, ja seràs a temps de rectificar o anar modelant, o educant, més endavant... Ara encara és molt petit!

Jo et recomano que si vols fer coses per casa, et facis amb una bona motxilla ergonòmica, i ell hi farà unes clapades impressionants, ja ho veuràs, i tu tindràs les mans lliures per fer altres coses, o per estar amb el gran!

Ànims, i enhorabona per aquest petitó!! :-()-)
ImatgeImatge
Imatge
Greace84
:: pantera
:: pantera
Entrades: 857
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 11:32 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Greace84 » dt. abr. 05, 2011 3:17 pm

Hola!

El meu nen també demanava molt! I encara ara fem molt de pit i braços! I no crec que per això es malacostumi a res! Ell ara et necessita a tu.
I no et fa servir de "xumet"... sinó que els xumets es van inventar per substituir el pit! :ok: Jo a en Roger també li vaig donar el xumet perquè era molt demandant i sempre volia xumar... i clar al final em feia mal el pit. Però li vaig començar a introduïr a partir del mes de vida.
Jo també et recomano alguna motxilla ergònomica o foular! :ok: Als peques els hi encanta, dormirà molt més i tu podràs estar una mica pel gran.
Però pensa que els 2-3 primers mesos són molt importants pel petit i ara necessites ajuda i que el pare es faci càrrec més del gran perquè tu puguis atendre be el petit. Sense oblidar l'altre, es clar! Jo només en tinc un... i en això no et puc aconsellar per experiència, però es la meva opinió!
Hi ha nens que com diu l'Helia es queden tranquils al bressolet o al cotxet... però molt no! Ah i nosaltres també fem collit :love:

Molts ànims maca! Es un moment d'adaptació i on les hormones ens juguen aquestes passades... de tenir els sentiments a flor de pell.... i la veritat es que la gent del voltant en comptes d'ajudar encara et fan sentir pitjor i fan que lluitis contra el teu instint matern! Jo t'aconsello que el sentis... i el segueixis! Milers d'anys d'evolució ens hi han dut! I si estem aquí es gràcies a ell!
:-()-) :-()-)
Imatge
El post d'en Roger! viewtopic.php?f=71&t=17751

Imatge
El post d'en Joel! viewtopic.php?f=115&t=31255
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dt. abr. 05, 2011 5:43 pm

Yo estaba como tu y hay dias que aún estoy como tu y la verdad que si q acabas agobiada, agotada, y al menos a mi por mucho que explico nadie me entiende tu piensa que sabe lo que necesita pasará ya lo verás.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Quinparell
Entrades: 28
Membre des de: dg. des. 12, 2010 7:20 pm

EntradaAutor: Quinparell » dt. abr. 05, 2011 6:43 pm

Jo tinc bessons. No han sigut mai de cotxets, ni bressol, ni ganduletes, ni res! Només volien braços. Un d'ells moooolt més que l'altre, a més a més dels braços no volia que estigués asseguda i l'havia d'estar bressolant, cantant-li i parlant-li a totes hores. L'altre en canvi es queixava menys i pobret meu si havia de descansar era el quin posava a la ganduleta... Doncs bé, als set mesos van fer el canvi de papers i desde llavors fins ara el "demandant" és el quin no es queixava i l'altre és molt més independent :camio: Així que no crec que el teu nen tingui un caràcter més difícil quan sigui gran!
silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dt. abr. 05, 2011 7:39 pm

La bitxi fins als 2mesos i mig pràcticament només volia braços i teta i el que més em va amoïnar va ser els "sabelotodo" que no paraven de ficar-se "I una altra vegada teta? I tota l'estona està als braços". Als 15 o així em vaig adonar que encertava més jo amb l'instint que no pas fent-los cas a ells. Als 2mesos i mig va començar a quedar-se més a dormir al moisès, la podia deixar estonetes que cada vegada eren més llargues a l'hamaca i cap als 4 mesos cada vegada més al terra, a posar-la a dormir sola. Lo de voler molt de pit no ha canviat gaire però jo penso que la majoria de les vegades és per gana perquè quan no en vol més o vol dormir, ara se sol desenganxar ella sola.
Estic segura que és més complicat amb un altre fill, però fa pocs dies ho pensava, que són només uns pocs mesos que demanin tant i després van fent ells solets.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Dana81

EntradaAutor: Dana81 » dt. abr. 05, 2011 7:48 pm

Gràcies noies per les vostres respostes. La veritat és que porto dos dies plorant tot el dia, amb uns sentiments tan contradictoris que ni jo mateixa m'entenc. D'una banda estic feliç de tenir el meu nadó sa i preciós, que vulgui pit i gaudir de la LM, però per una altra banda està el Marc, que només té dos anyets i el veig afectat. Avui ha muntat un numeret pobre... però per algun lloc li ha de sortir. Si jo ja estic tova imagineu-vos ell. A més el meu marit em recolza, però ell d'aquí una setmana se'n torna al despatx fins les 20h i és clar, la que es menjarà el "marró" seré jo. Suposo que això ens passa a totes. No penseu que no em sento feliç per ser mare de dos nens sanissims però hi ha moments que penso, on t'has ficat???????? Només tens 29 anys!!!!!! jajajajaja.

Suposo que el fet de portar 11 dies sense dormir també afecta...
Petons a totes i gràcies de nou.
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. abr. 05, 2011 8:09 pm

Dana ja sé que non et consola, però noia, ets jo fa uns mesos!!!!! (però sense el fil de dos anys). Jo als 10-15 dies, plorava de la son que tenia!! Que només tenia a la bitxi enganxada i quasi ni podia fer un pipi ràpid. I a sobre tenia incontinència. UF!!!
Recordo a la infermera de la bitxi dient-me "els primers 15 die són duríssims!! El primer mes és molt dur i el primer trimestre és dur, però després veuràs que millora". Quan havia passat el primer mes vaig pensar, val ara estic una mica situada.
Guapa, podràs, només necessites recuperar una miqueta de son, adaptar-te a la situació i veuràs com millora la teva perspectiva. Ets mama, i a les mames se'ns estiren les hores del dia i ens creixen braços!! Ànims, ànims!!!

Imatge

Imatge
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dt. abr. 05, 2011 8:55 pm

compra't un portanadó ergonòmic i podràs tenir el baby a la teta tota l'estona que necessiteu amb les mans (casi) lliures! A part amb el moviment es queden fregits i podràs atendre al teu altre nen. Pregunta per aquí, que t'ajudaran a trobar la millor opció! :ok:

Ah, sí, és normal. I sí, es passa, t'ho garantitzo!
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. abr. 05, 2011 9:08 pm

Julyet ha escrit:compra't un portanadó ergonòmic i podràs tenir el baby a la teta tota l'estona que necessiteu amb les mans (casi) lliures! A part amb el moviment es queden fregits i podràs atendre al teu altre nen. Pregunta per aquí, que t'ajudaran a trobar la millor opció! :ok:

Ah, sí, és normal. I sí, es passa, t'ho garantitzo!

Això és molt bona idea!! Nosaltres vam fer servir un marsupi i ens va anar taaant bé1! Va ser la diferpencia entre sopar en 5 minuts i poder sopar tranquil·lament amb el meu company.

Imatge

Imatge
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dt. abr. 05, 2011 11:51 pm

Hola bonica!
Entro només per donar-te ànims....si jo amb el Xavi ja m'agobio de vegades (és SUPEEEEEEEEER demandant), m'imagino que amb un bichillu de dos anys no deu ser gens fàcil...i a sebre el csansament, les hormones...pfff....
Com t'ha dit la Julyet, jo em compraria un Fular elàstic o una bandolera per dur-lo enganxat tot el dia i poder tenir les mans lliures per poder estar pel gran...
Ja ens explicaràs :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
nunus
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dc. abr. 06, 2011 7:18 am

Hola Dana81!

Enhorabona pel teu peque! :-()-)

Com ja t'han dit les companyes, el que et passa és mooolt normal. El Guillem es passava els dies als meus braços, mamant molt, i només dormia a sobre meu, ni moisès, ni ganduleta, ni res... A més, era de dormir poquíssim. I sí, la gent no ajuda amb els seus comentaris, però jo tenia bastant clar el que havia de fer, tot i que també hi havia dies que m'agobiava una mica, perquè no podia fer RES.

Ara, n'espero un altr@ per l'octubre, i aquest cop tinc claríssim que em compraré un fular elàstic per estar per casa. Aquesta vegada no em podré estar al sofà només mirant com mama... :love: També hauré d'estar pendent del "gran" i sé que serà durillo. Mmmm... també puc somiar que em surti un bebè dormilega... :-:) :-D però prefereixo no fer-me il·lusions, hehe. ;-)

Molts ànims, de debò!! :-()-)

Ah! I el Guillem sempre ha estat de mamar molt (ara s'està deslletant), i és super independent. :ok: :ok:
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dc. abr. 06, 2011 9:29 am

Jo amb la gran, també estava tot el dia pràcticament amb la teta a fora, dia i nit (per les nits encara dormia alguna estona). Ara espero una altre, ja veurem com va. Es evident que no la puc deixar de costat i potser la solució aquesta del fular es bona.

La meva de dia tampoc volia ni moises, ni ganduleta, ... nomes braços.
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

EntradaAutor: LA PUBILLA » dc. abr. 06, 2011 8:12 pm

Ei! La meva filla també estava tot el dia demanant pit i vam corregir la posició i es va arreclar una miqueta. T'animo a que ho consultis al grup de lactància materna que tinguis més a la vora.
setneuf
:: peixet
:: peixet
Entrades: 264
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 8:23 am

EntradaAutor: setneuf » dc. juny 01, 2011 10:34 am

escoltes noies.... el meu nen ara farà un mes.... i també vol pit tot el dia... però es que vomita molt!!! perquè es clar... tanta llet no li cap a la panxa, la demana i després la treu..

els vostres també ho feien? es que a mi em te preocupada, i la infermera diu que no li puc donar tan de pit... i ara sol li dono cada 2 hores però tot hi així vomita i vomita... i per descomptat plora molt, sobretot per la nit, demana pit tota la nit però com que vomita doncs em sap greu donar-li i ens esperem a que passin les dues hores però ell ho passa fatal..

els vostres no vomiten si estan tot el dia al pit?
Helia

EntradaAutor: Helia » dc. juny 01, 2011 2:01 pm

setneuf, quan dius que vomita vols dir que vomita a raig, és a dir, tot de cop i amb força, o bé que treu llet quan acaba les tomes o amb el rotet?
ImatgeImatge
Imatge
Helia

EntradaAutor: Helia » dc. juny 01, 2011 2:10 pm

ai, he enviat abans d'hora...
si és vòmit a raig, això ho ha de valorar el pediatra, però si simplement treu llet a cada toma, jo en principi, no m'alarmaria molt... miraria si amb un parell de cosetes millora la cosa: mira de mantenir-lo en posició vertical quan acabi la toma, i quan dormi, mira de posar-li algun coixí a sota el matalàs, perquè li quedi el cap lleugerament més alt...
La meva nena mamava molt, i també treia molt... Es passava el dia al pit, però és que el pit és a demanda! ella volia estar al pit, doncs al pit! i els altres que diguin missa! si veus que el teu nen passa gana i vol estar amb tu, permet-li, dona, que només té un mes! A més, pensa que quan són tan petits, la vàlvula que obre i tanca l'estòmac no està del tot madura i funcional, i per això és força normal que treguin...

A veure, jo no sóc ningú per desautoritzar el personal sanitari, però jo no li faria ni cas a la infermera. El pit és a demanda, i si no hi ha cap problema diagnosticat pel pediatra, tu continua com et sembli millor... si el nen ho passa malament perquè té gana, jo no m'ho pensaria gens!
ImatgeImatge
Imatge
Nuri g
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nuri g » dc. juny 01, 2011 3:21 pm

setneuf ha escrit:escoltes noies.... el meu nen ara farà un mes.... i també vol pit tot el dia... però es que vomita molt!!! perquè es clar... tanta llet no li cap a la panxa, la demana i després la treu..

els vostres també ho feien? es que a mi em te preocupada, i la infermera diu que no li puc donar tan de pit... i ara sol li dono cada 2 hores però tot hi així vomita i vomita... i per descomptat plora molt, sobretot per la nit, demana pit tota la nit però com que vomita doncs em sap greu donar-li i ens esperem a que passin les dues hores però ell ho passa fatal..

Treu glopades o treu molta quantitat?

Perquè si és molt, s'hauria de valorar si té problemes de reflux... comenta-li al pediatre
ImatgeImatgeImatgeImatge
Dana81

EntradaAutor: Dana81 » dc. juny 01, 2011 10:26 pm

setneuf ha escrit:escoltes noies.... el meu nen ara farà un mes.... i també vol pit tot el dia... però es que vomita molt!!! perquè es clar... tanta llet no li cap a la panxa, la demana i després la treu..

Hola maca, abans de deixar de donar-li el pit, jo preguntaria a l'associació de lactància materna acpam@ono.com Jo els he consultat sempre que ho he necessitat i m'han respost molt de pressa i molt amablement. A mi no m'ha passat mai, però no vol dir que no sigui freqüent.
Una abraçada i l'enhorabona!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::