angines recurrents

Alèrgies, otitis, problemes..

juliet
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

angines recurrents

EntradaAutor: juliet » dg. maig 30, 2010 11:45 am

Hola, el Roger té 20 mesos i des dels 12 que cada mes agafa angines, i d'aquelles de febrada de 40 durant força dies, i clar antibiòtic "al canto" perquè els resultats de la prova dels bacteris arriben 1 setmana després i per si de cas (i al tenir el quadre de febre altíssima)la pediatra prefereix que en prengui.
Hi ha algú per aquí que li hagi passat el mateix?quin tractament els doneu?sabeu d'alguna cosa natural que puguin pendre per intentar evitar-les?
Jo m'ho passo molt malament perquè amb aquestes febrades m'agafa molta por i el tinc cada dos per tres a la banyera i amb draps, apart del Dalsy, l'Apiretal i l'antibiòtic...., i el Roger es passa una setmana que no aixeca cap, ni menja, ni plora, ni riu ni res, només el tinc en braços dormint o fent sorollets de dolor, buf!!m'agradaria molt saber si hi ha algun remei per evitar-li agafar-les, o si més no que no fossin tan sovint!!!!!
Imatge
Imatge
Dana81
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: angines recurrents

EntradaAutor: Dana81 » dv. juny 25, 2010 8:20 pm

Hola maca! Jo tinc un nen de 19 mesos i la veritat és que mai n'ha agafat, ell té otitis sovint i també és un drama...
Et responc perquè la meva mare sempre m'explica que jo tenia angines hipertròfiques i des de l'any cada mes tenia un o dos cops. Diu que ho va passar fatal i que vaig prendre més antibiòtic en un any que ella en tota la seva vida. Ara tinc una salud de ferrro, estic operada d'amigdalitis, això si, però tret de lo malament que ho deus estar passant no crec que hi hagi cap altre inconvenient.
Malauradament cada nen té el seu "punt feble" i suposo que és prendre's-ho amb filosofia. Ànims i molta salud per a en Roger!
Mama del 2008, 2011 i 2015
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dv. juny 25, 2010 9:27 pm

gràcies dana81 per la teva resposta!
jo, com la teva mare, ho passo fatal cada cop, perquè apart de veure el Roger (que és un nen mooolt actiu) apagat i amb dolor durant una setmana...si ets mare t'ho pots imaginar!, també hi ha el tema de prendre antibiòtics cada mes i jo que no sóc ni de prendre un gelocatil quan tinc les migranyes...doncs no estic gens tranquil.la amb ell prenent els antibiòtics cada dos per tres.....
Pel que em dius m'alegra molt saber que tu vas passar el mateix i estàs ben forta i sana!!!tan de bo amb el Roger passi el mateix
Una abraçada
Imatge
Imatge
Dana81

EntradaAutor: Dana81 » dv. juny 25, 2010 10:08 pm

Hola Juliet, a la guarderia del meu fill va venir un metge, un tal Doctor Pros, que va parlar sobre el seu tractament i les malalties infeccioses en els nens. La veritat és que de moment, com et deia, jo no ho he patit amb en Marc. Tot i així moltes mames del cole estan molt contentes amb els tractaments preventius. Son naturals i em sembla que és una cosa similar a un balneari mèdic i la neteja de les vies respiratòries amb aigua de mar etc... si t'interessés parlar amb ells la seva web és la www.doctorpros.com, té la consulta a Bcn. Són molt seriosos ja que com et dic moltes mames estan contentes . Ja em diras el què.
Una abraçada!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dg. abr. 10, 2011 11:27 am

Recupero el post pq el Jan també n'agafa sovint, en lo que va d'any ja en portem 3 cops
Jo ja no se que fer, pq li comento al pediatre pero no veu res raro, suposo que si ell no diu de mirar altres coses doncs ja deu estar bé no? Es que no se si s'hauria d'operar quan en tenen tan sovint, o no es tan sovint?
Es que no se que pensar...
Imatge

Imatge
Dana81

EntradaAutor: Dana81 » ds. abr. 16, 2011 8:37 pm

noviachuky ha escrit:Recupero el post pq el Jan també n'agafa sovint, en lo que va d'any ja en portem 3 cops
Jo ja no se que fer, pq li comento al pediatre pero no veu res raro, suposo que si ell no diu de mirar altres coses doncs ja deu estar bé no? Es que no se si s'hauria d'operar quan en tenen tan sovint, o no es tan sovint?
Es que no se que pensar...

Hola noviadechuky! Les angines són un pal perquè donen molta febre en els nens, però en el fons les amígdales són defenses...
Pensa't molt bé en operar-lo, si el pediatra no t'ho recomana especialment jo esperaria a que sigui més gran. Pensa que no agafarà angines però faringitis i laringitis a punta pala. Jo de petita patia moltíssimes al cap de l'any i va ser operar-me i agafar faringitis sense parar. Canvi de temps mal de coll, vaig a la neu mal de coll, quan parlo més del conte afonia.... Abans es treien a quasi tots els nens i ara s'ho pensen molt perquè de vegades és pitjor el remei que la malaltia. ànims i dona temps al Jan a que s'immunitzi, potser d'aquí un temps no n'agafa tant sovint.
Petons.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dt. abr. 19, 2011 8:48 am

Dana81 merci per consell, vaig parlar amb el pediatre i em va dir que ens esperessim com tu dius.

Es que em desespero pq li agafa molta febre i pateixo moltissim a part que ell també ho passa fatal clar.

Es veritat a més que les agafa quan hi ha canvi de temps.

Petonets!
Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::