Reutilitzar els bolquers-banyadors
Reutilitzar els bolquers-banyadors
Hola!!!
He apuntat a la meva petita a un curs de piscina per a nadons i em vaig quedar sorpresa quan la monitora em va comentar que els bolquers-banyadors (que són carissims) es poden reutilitzar varies vegades assecant-los al sol.
Ho he provat i és cert, la cel.lulosa no es desfà i de moment he utilitzat un bolquer 3 vegades i està perfecte.
Es un petit truc per estalviar, que no està la cosa per tirar els calers
He apuntat a la meva petita a un curs de piscina per a nadons i em vaig quedar sorpresa quan la monitora em va comentar que els bolquers-banyadors (que són carissims) es poden reutilitzar varies vegades assecant-los al sol.
Ho he provat i és cert, la cel.lulosa no es desfà i de moment he utilitzat un bolquer 3 vegades i està perfecte.
Es un petit truc per estalviar, que no està la cosa per tirar els calers
Re: Reutilitzar els bolquers-banyadors
Irma, la meva germana també ho fa.
Un cop el nen està, els "estruja" per treure l'excés d'aigua i els deixa assecar al sol.
Els fa servir diverses vegades, sols els llença quan s'estripen o el nen s'hi ha fet caca.
Tot son bons consells per estalviar.
Aviat la Berta també els utilitzarà.
Per cert a quina edat has portat el nen a la piscina per primer cop?
Un cop el nen està, els "estruja" per treure l'excés d'aigua i els deixa assecar al sol.
Els fa servir diverses vegades, sols els llença quan s'estripen o el nen s'hi ha fet caca.
doncs jo per la marta en vaig comprar un de tela, banyador-panyal, ha anat de conya i ja no he gastat ni un euru mes, us ho recomano!
Ostres, no ho sabia! gràcies per compartir el truquet
.
Leche!!!! docs en 2 anys n'he gastats uns quants!!!!!
Ho provare!!!!!
Ho provare!!!!!

Nosaltres també ho féiem, quan li tréiem el posàvem a secar al sol i l'aprofitàvem per més tard. Però només ho aprofitava per un dia per si el bolquer a part d'aigua tenia pipi

- Silvia (Gironina)
- :: zebra

- Entrades: 1165
- Membre des de: ds. ago. 02, 2008 12:26 pm
Doncs sabieu que tambe els podeu posar a la rentadora??? Si feu un rentat en fred els hi podeu posar i surten un pel descolorits, pero funcionen igual un cop secs. Els hi podeu posar fins a 3 vegades. Ho he provat nomes amb els de Huggies.
Doncs jo faig com la marta_mum, vaig comprar un banyador-bolquer de tela i no he comprat res més! quan surt de l'aigua l'esbandeixo i quan s'embruta o de tant en tant el poso a la rentadora i va perfecte! 
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Que bé, gràcies per compartir-ho, jo em gasto un munt en babykinis, hauria de mirar el truqui d'un de tela perquè ara és un dia a la setmana però a les vacances potser anem més d'un dia.
Jo també el tienia de tela i fantàstic! Ara aquest estiu n'hi comprarem un altre ;)
I els babykinis tb els feiem servir vàries vegades!
I els babykinis tb els feiem servir vàries vegades!
On es poden trobar els banyadors-bolquers de tela?? no tenia ni idea. Jo si era de les que secava el babybikini, que són molt cars!
A mi me'l van regalar a una botiga de puericultura de Girona. I sé que en alguna altra d'aquest tipus tb en tenen ;)
sivi ha escrit:Irma, la meva germana també ho fa.
A l'Alba la vaig portar amb un anyet i a la Paula l'estic portant amb 7 mesos :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

A la primera amb omifin!!!