Un any després, i res... què puc fer?

Problemes durant l'embaràs.
NUR81
:: formigueta
Entrades: 72
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 6:27 pm
Ubicació: Lleida

Un any després, i res... què puc fer?

EntradaAutor: NUR81 » dj. abr. 14, 2011 8:03 pm

Hola noies! Com comento a l'assumpte, aquest mes d'abril fa un any que ens hi vam posar. Al maig de 2010, el segon mes d'intent, em vaig quedar embarassada, però a les 8 setmanes durant la visita de rutina amb la ginecòloga, em van dir que havia patit un avort diferit i al dia seguent ja m'havien fet un raspat. El pitjor pel que he passat mai... La doctora que em va operar em va dir que prengués anticonceptius 2 mesos per a que els ovaris descanséssin, i ja hi podríem tornar. I així ho vam fer, i al quart intent (el desembre passat) ens hi vam tornar a quedar, però va ser un bioquímic... Just aquest cap de setmana comença la nostra sexy week com li dieu per aquí, i la veritat és que cada cop és més dur per mi, no puc evitar pensar en el nostre propòsit de tenir un bb i relaxar-se és impossible. Aquesta segona vegada li vaig comentar a un metge si havíem de començar a pensar en fer-nos algunes proves, i em va dir que una cosa i l'altra no teníen res a veure, que segurament no hi havia una causa comú, i que ho tornéssim a intentar... Escric aquí per demanar-vos a les que heu passat per això que si us plau em pogueu orientar sobre el que podria fer, ja que amb la meva parella estem pensat a anar a algun centre de reproducció assistida encara que sigui per a que ens facin algunes proves, perquè ja us he explicat el que em diuen els metges: que ho anem provant... Sempre m'he visitat al mateix hospital, tot i que amb diferents metges, sempre amb la mútua que paguem, res de seguretat social, i amb la mútua ens entra un centre de reproducció assistida, el CIRH. Us hi heu trobat? Què faríeu? Què cobreix una mútua en un centre de reproducció asistida? Gràcies a totes les que em pugueu contestar i molta sort! Petons! (quin rotllo us he pegat!)
Imatge
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm

Re: Un any després, i res... què puc fer?

EntradaAutor: soclamarga » dj. abr. 14, 2011 9:28 pm

Hola! Fa de mal aconsellar... Els tractaments de reproducció assistida s'aconsellen a partir de l'any d'intents sense resultats. En realitat vas estar 2 mesos "de descans" o sigui que entenc que "no conten"... Per altra banda, començar amb aquest tema comporta molt estrés, moltes proves, molts diners, moltes esperes per saber resultats... Si tot surt normal, és com si no servís de res tanta prova. Si surt algo alterat et poses més nerviós perquè penses que potser les coses no aniran bé.... Encara que també et pot ser un descans fer-te aquestes proves i, tan en un cas com en l'altre, et quedis més tranquil·la perquè penses que així no t'estàs "de braços creuats".... Jo crec que és una decisió que heu de prendre vosaltres, el que cregueu que us pot ser més beneficiós, sobretot pel tema psicològic. Ufff és molt complicat.

Però, una cosa no treu l'altra. Podeu anar mirant això de la reproducció assistida sense deixar d'intentar-ho... Hi ha mooooolts casos de parelles que es queden embarassats espontàniament abans o entre tractaments!

Em sembla que he donat moltes voltes sobre el mateix i no he tret cap conclusió.... ho sento....

Que tinguis molta sort!
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. abr. 14, 2011 9:33 pm

Hola reina, fa mil anys hi havia un post de les que haviem patit dos cops un avortament, te'l poso per si en treus alguna idea:

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=41&t=7042

En realitat fins al tercer et diuen que no fan proves, ja que encara que no ho sembli passa molt sovint.

A mi proves no em van fer pero com a tractament preventiu, ja que no fa cap mal, em van donar progesterona i aspirina, i ja veus tinc un rei de 9 mesos guapissim. Pregunta-li al teu ginecoleg a veure.

I potser intentaria anar sempre al mateix metge, jo crec que si et veuen com el seu pacient s'ho miren amb mes "carinyo".
ter10
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: ter10 » dv. abr. 15, 2011 12:50 pm

Mira jo penso que si t'has de quedar més tranquil·la mira la reproducció assistida, jo ho vaig fer. El nostre primer embaràs va ser molt rèpid i amb el segon no pensavem tardar tant. Portavem un any buscant i com no em quedava embarassada vaig anar al gine. No li va donar molta importància perquè els dos erem joves (ell 35 i jo 32) i em va dir que esperèssim 6 mesos més. Vaig sortir de la consulta tan feta pols que vam decidir buscar una segona opinió.
Ens van fer proves i tot està ok, però ens han aconsellat una IA. Així que ara estem esperant la warry per començar tractament. Amb aixó et vull dir que si tu creus que has de fer una altra consulta fes-ho, et quedaràs tranquil·la i potser et donaran consells per quedar-te, i aixó no vol dir que hagis de fer cap tractament.

Bé espero que tot vagi bé i ja ens aniràs explicant.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
NUR81

EntradaAutor: NUR81 » dv. abr. 15, 2011 3:37 pm

Gràcies per contestar amb tan poc tamps noies, no m'ho esperava, us ho agraeixo de tot cor, de veritat. soclamarga,quina gràcia, jo també sóc de Lleida! I ter10, crec que estic d'acord amb tu, penso que si els metges no consideren que s'hagi de fer res però nosaltres no les tenim totes, hauríem de mirar de saber alguna cosa més, encara que sigui per intentar evitar una tercera vegada. El dilluns trucaré a aquest centre, i preguntaré pel tema de la mútua, a veure que cobreix, i que em donin cita per a demanar informació. De vegades penso que potser m'estic precipitant, i potser ens acabem gastant un pastón per acabar sabent q tot està bé... no sé, penso que hi he d'anar a informar-me per poder decidir... ja us explicaré, penso q potser li pot interessar a algú. Moltes gràcies maques!!!! :-()-)
Imatge
ter10

EntradaAutor: ter10 » ds. abr. 16, 2011 8:32 am

Molt bé! Jo ho vaig fer perquè volia saber en quin moment em trobava i com estaven les coses, aquella incertidumbre (ara no sé si s'escriu així amb català :-:) ) em matava. Pel diners, segur que t'en gastaras, jo també o he fet, però després veuràs que compensa, segur!!

bé maca espero que tot vagi bé i ja ens explicaras que tal la visita!

neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Imatge
Imatge
ESTIU
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dc. març 17, 2010 12:56 pm

EntradaAutor: ESTIU » dg. abr. 17, 2011 9:48 pm

hOLA Nur

Si no t'has fet analisis hormonals, demana'ls, es veuen moltes coses de la dones per si estan alterades.
Imatge
NUR81

EntradaAutor: NUR81 » dl. abr. 18, 2011 12:34 pm

Hola Estiu! Si, me les van fer quan vaig tenir el bioquímic, però em van dir que estava bé... bé, em van treure sang i em van mirar els nivells d'algunes hormones, clar, no sé com d'exhaustius van ser, però hi ha encara tantes coses que es podrien mirar.... gràcies pel consell igualment! Aquesta tarda hi trucaré, a veure quan em poden donar cita... gràcies a totes noies!
Imatge
ESTIU
Entrades: 165
Membre des de: dc. març 17, 2010 12:56 pm

EntradaAutor: ESTIU » dl. abr. 18, 2011 6:11 pm

Nur els analisis hormonals es fan el 3º dia del cicle y el 20º dia del cicle si no recordo malament
Imatge
miranda
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: miranda » dl. abr. 18, 2011 11:52 pm

Hola!

Jo el que faría sería anar al gine i demanar almenys unes analítiques hormonals pero si hi ha algún patró alterat i per això has tingut 2 avortaments i a la vegada continuaria buscant amb tranquilitat i sense obsesionar-me massa. A més, diuen que a la tercera va la vençuda, així que molts ànims maca!!!

Petonetss
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
NUR81

EntradaAutor: NUR81 » dc. abr. 20, 2011 10:30 am

Gràcies noies! Ja he trucat per demanar hora i fins el dia 4 de maig res, així que a esperar... si alguna de vosaltres s'hi ha trobat, em podríeu explicar quines proves es fan, en quant temps tens resultats, preu... En teoria el 4 de maig m'ha de venir la regla, i pensava "t'imagines que no em ve i haig d'anul·lar la visita?". Si us hi trobéssiu què faríeu? Potser trucar al ginecòleg de seguida oi? Roser, tu comentaves que et van donar aspirines i progesterona sense fer-te cap prova... si no és contraproduent perquè en casos com el meu no ho fan sempre?... Estic feta un embolic, a veure si en trec l'aigua clara. Petons a totes!
Imatge
miranda
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: miranda » dj. abr. 21, 2011 12:23 am

A mi em van dir que fan histerosalpingografia, analítiques hormonals, i eco, hi ha partir d'aquí ja et demanaran unes proves més o ja et donaràn un diagnòstic. Si tens confiança amb el gine, truca per telèfon i que t'informin avans d'anar.
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
ter10

EntradaAutor: ter10 » dj. abr. 21, 2011 2:23 pm

NUR81, hola de nou!

Molt bé per tirar endavant, així et quedaràs més tranquil·la. A mi em van fer una analítica entre el 3è i 5è dia de la regla, després una histereo (el 9é dia d'haver-me vingut), una prova una mica desagradable però suportable i una eco. Al meu marit també li van fer una analítica i un semiograma.
Espero que tot surti i ja explicaràs!!!
Imatge
Imatge
rakebcn
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 8:20 pm

EntradaAutor: rakebcn » dv. abr. 22, 2011 11:04 am

hola Nur, siento mucho por lo que has pasado, yo también he pasado por algo parecido y ahora estoy de nuevo embarazada y esta vez presiento que será la definitiva, pero porque está siendo distinta, con medicación.

A mi pareja y a mi nos hicieron muchas pruebas, lo único que encontraron fue la mutación de un gen, y ahora me estoy tratando con heparina y progesterona vaginal

Para las pruebas de trombofilia fui a visitarme con el hematólogo Dr.Reverter en Quiron, el resto de pruebas me las hizo un ginecologo de quiron también (analisis hormonales, histerosalpingografia, cariotipos, seminograma)

Como además me costaba embarazarme, finalmente hice un tratamiento con el Dr.Fabregues de Salus XXI y allí me indujeron la ovulacion con fostipur y ovitrelle, y al segundo intento lo conseguí de nuevo.

Mucha suerte y no desesperes sobretodo, un abrazo
NUR81

EntradaAutor: NUR81 » dt. maig 03, 2011 10:46 am

Noies noies!!! No m'ho puc creure!!! La veritat és q hi havia pensat en què això podia passar, però era tenir molt bona sort i com q fa temps q no en tinc... però ha passat! Avui el test d'embaràs m'ha donat positiu!!! Què fort!!! Estic molt molt contenta, però una mica desesperançada de que pugui tirar endavant, no sé... el cas és que demà tenia la visita al centre mèdic on volia consultar per a fer-me les proves. Hi he trucat per a anul·lar-ho i aquesta tarda trucaré una amiga que treballa a la clínica on m'han visitat sempre i li diré que em doni hora urgent per a un ginecòleg q encara no conec, i q portava temes d'infertilitat. roser a., en el teu cas et van donar aspirina i progesterona com a tractament preventiu. Li vull consultar a aquest metge si en el meu cas es pot fer alguna cosa... No sé què us semblarà noies, tinc ganes de plorar perquè és el que més desitjo des de fa ja molt temps (bé, a mi em sembla ja molt temps) i necessito que algun metge em faci una mica de cas i no em digui q segur q tot anirà bé sense fer res... Ja us informaré!!! Petons!
Imatge
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

EntradaAutor: mama2010 » dt. maig 03, 2011 1:56 pm

NUR81!!!! MOLTISSIMES FELICITATS I ARA A GAUDIR DE LA PANXULINA!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<

La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
martavila
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4888
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 10:27 pm
Ubicació: Terrassa però amb el cor de Sants

EntradaAutor: martavila » dt. maig 03, 2011 2:13 pm

Moltes felicitats Nur81!!!!!!!!! Molta sort en aquest embaràs! ja ens informaràs!
Imatge

Imatge
NUR81

EntradaAutor: NUR81 » dj. maig 05, 2011 11:36 am

Bé, doncs ja està... he anat a la visita i estic encantadíssima amb el metge, molt i molt contenta. Ha repassat tota la meva història i s'ha pres una bona estona amb nosaltres, i jo q pensava q m'engegaria de seguida, je je. M'ha agradat molt la forma en què s'ha pres la nostra situació, ha tret bastant ferro a l'assumpte, però a l'hora m'ha fet entendre que entenia pel que estàvem passant... el cas és que li he fet una mica de pena i m'ha receptat l'ADIRO I LA PROGESTERONA!!!!! BIEN!!!!!! M'ha dit que no hi havia res segur, que aquest tractament no garantia res, però suposo que és millor tenir la sensació de que estàs fent alguna cosa, no creieu? Bé noies, us agraeixo a totes el suport i el vostre temps, m'heu ajudat molt, de veritat... us desitjo el millor. MUA!!! Fins aviat!
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::