Com li direu a la parella que sera pare??
Re: Com li direu a la parella que sera pare??
Quines històries més maques!!!!
Nosaltres varem fer el clearblue junts, ell el va anar a comprar el dia abans. I l'endemà diumenge al matí em vaig despertar més d'hora del normal, el vaig despertar... jijiji
i em va dir: -Va ves al lavabo... i jo: -quan digui ja compta 3 minuts eh?
Total que dic, ja! I portava el clearblue ben estirat sobre el palmell de la meva mà quan vaig deixar-lo just sobre la tauleta de nit d''ell quan vaig cridar: -verge santa!!!! i ell: -què, què? i jo: -mira-ho tu!!!!! Posava: EMBARAZADA 3+ i vàrem començar a plorar i riure al mateix temps tots 2! Em va abraçar i ens varem quedar estirats al llit plorant i rient. Ell m'abraçava i em feia petons... jo em tocava la panxa, no m'ho podia creure!!!
Quan varem tocar de peus a terra varem correr a buscar la cámara de fotos per immortalitzar el moment amb el clearblue!!!!
Amb els pares tmb va ser molt emocionant, els hi varem dir a tots el dia del pare. A casa seva els hi varem dir que teníem un regal una mica especial, però que no l'havíem pogut embolicar... la meva sogra va endevinar-ho a l'acte, que està embarassada li va demanar al seu fill? I jo ja plorava... després el meu sogre, i la meva sogra cridava: -Serem avis, serem avis!!!!
A casa meva no trobava el moment, el meu pare no parava d'explicar coses, i no trobava el moment de dir-li callaaaa! jajajaja no se com vaig dir que li portàvem el regal del dia del pare, i va esperar a treguéssim alguna cosa del meu bolso, però vaig dir de cop: -Que sereu avis!!! Que difícil dir-vos-ho!!!! I la meva mare em va abraçar i el meu pare va començar a plorar, darrera d'ell jo... el meu home reia... jijijiji
Els meus germans encara no s'ho acaben de creure, van veient que la panxa creix però no acaben de creure que la seva germana gran estigui embarassada...
Nosaltres varem fer el clearblue junts, ell el va anar a comprar el dia abans. I l'endemà diumenge al matí em vaig despertar més d'hora del normal, el vaig despertar... jijiji
i em va dir: -Va ves al lavabo... i jo: -quan digui ja compta 3 minuts eh? Total que dic, ja! I portava el clearblue ben estirat sobre el palmell de la meva mà quan vaig deixar-lo just sobre la tauleta de nit d''ell quan vaig cridar: -verge santa!!!! i ell: -què, què? i jo: -mira-ho tu!!!!! Posava: EMBARAZADA 3+ i vàrem començar a plorar i riure al mateix temps tots 2! Em va abraçar i ens varem quedar estirats al llit plorant i rient. Ell m'abraçava i em feia petons... jo em tocava la panxa, no m'ho podia creure!!!
Quan varem tocar de peus a terra varem correr a buscar la cámara de fotos per immortalitzar el moment amb el clearblue!!!!
Amb els pares tmb va ser molt emocionant, els hi varem dir a tots el dia del pare. A casa seva els hi varem dir que teníem un regal una mica especial, però que no l'havíem pogut embolicar... la meva sogra va endevinar-ho a l'acte, que està embarassada li va demanar al seu fill? I jo ja plorava... després el meu sogre, i la meva sogra cridava: -Serem avis, serem avis!!!!
A casa meva no trobava el moment, el meu pare no parava d'explicar coses, i no trobava el moment de dir-li callaaaa! jajajaja no se com vaig dir que li portàvem el regal del dia del pare, i va esperar a treguéssim alguna cosa del meu bolso, però vaig dir de cop: -Que sereu avis!!! Que difícil dir-vos-ho!!!! I la meva mare em va abraçar i el meu pare va començar a plorar, darrera d'ell jo... el meu home reia... jijijiji
Els meus germans encara no s'ho acaben de creure, van veient que la panxa creix però no acaben de creure que la seva germana gran estigui embarassada...

Hola! m'ha agradat tant aquest post que el pujo!!!!
M'estic fent un fart de plorar!!estic més bleda...
Lo meu va ser lo ANTIROMANTIC
A mi encara em faltaven 2 o 3 per venir la regla, però em vaig despertar amb la sensació que estava embarassada...només feia un mes que haviem tret barreres i noanavem a buscar sinó a trobar...a veure què passava...JO sóc super obsessiva, i amb aquella sensació que tenia, m'havia de fer un TE, pe`ro era diumenge i a ell no li podia dir, pq m'engegaria(ell és el contrari que jo...super pacient, traqnuil..!!!!TOTAL! que lñi vaig dir que em feia mal al cap i que si m'acostava a la farmacia
...d'amagat vaig comprar el TE i emntre ell era al pati podant el bonsai (que epr cert ja s'ha mort
) jo em vaig fer el TE....ERA POSITIU!!!pero la ratlleta era tant tenue que no n'¡estava segura...jo mig cagada de por mig eufòrica el vaig cridar...EM va FOTRE UN BRONCA per fer-me un test tant precoç
!!! Em va dir que allò no era un positiu ni de conya i que fes el favor de no ser ansies i que m'esperés una setmana...
Evidentment no vaoig poder i el dia següent a les 8 del matí era a la farmàcia amb 3 TE a la ma...Tots van sortir igual de borrosos...al final per casualitats vaig venir a parar aquí al SP i vaig preguntar que què feia...totes em vau dir que comprés un clearblue..i així ho vaig fer: EMBARAZADA1-2!!!!!
Quan va arribar a la nit (va venir al bar pq jo treballava) vaig treure el Clearblue de la jaqueta i li vaig dir: Té!!!pq no tinguis tants dubtes!!!!!!!!!!!!!!!!
el tio es va fotre la cervesa a santhilari i va pirar corrents!!!!!!!!
després va tornar, al cap de mitja hora i resulta que havia anat corrents a dir-li als seus pares!!!!!!us ho podeu creure?????el tio!!!!!!!!!ni una abrassada!!!!!!!!JAJAJAJAJA!!!!
Però res...ell és així!!!A la nostra manera, però també va ser molt emocionant!!!

M'estic fent un fart de plorar!!estic més bleda...
Lo meu va ser lo ANTIROMANTIC
A mi encara em faltaven 2 o 3 per venir la regla, però em vaig despertar amb la sensació que estava embarassada...només feia un mes que haviem tret barreres i noanavem a buscar sinó a trobar...a veure què passava...JO sóc super obsessiva, i amb aquella sensació que tenia, m'havia de fer un TE, pe`ro era diumenge i a ell no li podia dir, pq m'engegaria(ell és el contrari que jo...super pacient, traqnuil..!!!!TOTAL! que lñi vaig dir que em feia mal al cap i que si m'acostava a la farmacia
...d'amagat vaig comprar el TE i emntre ell era al pati podant el bonsai (que epr cert ja s'ha mort
) jo em vaig fer el TE....ERA POSITIU!!!pero la ratlleta era tant tenue que no n'¡estava segura...jo mig cagada de por mig eufòrica el vaig cridar...EM va FOTRE UN BRONCA per fer-me un test tant precoç
!!! Em va dir que allò no era un positiu ni de conya i que fes el favor de no ser ansies i que m'esperés una setmana...Evidentment no vaoig poder i el dia següent a les 8 del matí era a la farmàcia amb 3 TE a la ma...Tots van sortir igual de borrosos...al final per casualitats vaig venir a parar aquí al SP i vaig preguntar que què feia...totes em vau dir que comprés un clearblue..i així ho vaig fer: EMBARAZADA1-2!!!!!
Quan va arribar a la nit (va venir al bar pq jo treballava) vaig treure el Clearblue de la jaqueta i li vaig dir: Té!!!pq no tinguis tants dubtes!!!!!!!!!!!!!!!!
el tio es va fotre la cervesa a santhilari i va pirar corrents!!!!!!!!
després va tornar, al cap de mitja hora i resulta que havia anat corrents a dir-li als seus pares!!!!!!us ho podeu creure?????el tio!!!!!!!!!ni una abrassada!!!!!!!!JAJAJAJAJA!!!!Però res...ell és així!!!A la nostra manera, però també va ser molt emocionant!!!

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Jo no estic embarassada pero sempre he pensat com seria aquest moment i em poso tonteta!jajajaja!!! xro akest dies ho he comentat amb l meu marit i buff! diu no no k stare espantat quan em donis la noticia! aixxx!
Jo també penso que farem el test junts.. És cosa de 2!!
- Maduixeta Bonica
- :: papallona

- Entrades: 144
- Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm
Hola mamis i futures
!!!!
Quines històries més boniques i originals
... segur que serà un moment molt especial... sempre ho he desitjat... aquest mes comencem la búsqueda
... en el meu cas serà fer-lo juntets... esperant tots dos el resultat i si és POSITIU quina alegria... mmm no sé què faré abraçar-nos, saltar, plorar... ja us ho explicaré jo sóc molt emotiva...
Vosalaltres a la family esperareu els 3 mesos... jo no sé si podré arribat el dia...
Estic super ilu!!!!!
Fins aviat petitones mamis!!!!!

!!!!Quines històries més boniques i originals
... segur que serà un moment molt especial... sempre ho he desitjat... aquest mes comencem la búsqueda
... en el meu cas serà fer-lo juntets... esperant tots dos el resultat i si és POSITIU quina alegria... mmm no sé què faré abraçar-nos, saltar, plorar... ja us ho explicaré jo sóc molt emotiva...Vosalaltres a la family esperareu els 3 mesos... jo no sé si podré arribat el dia...
Estic super ilu!!!!!
Fins aviat petitones mamis!!!!!

jo el TE el vull fer amb ell, de fet un que vem fer i va sortir negatiu fa dos mesos el vem fer junts. El que no sé es que fer amb la family.... pensaba esperar pero ara crec que es millor que ho sapiguin aviat, pel que pugui pasar, que després si s'enteren de segones es poden sentir malament. El que si que hem pensat es que quan tingui el TE positiu li farem una foto, l'imprimirem i aquesta foto la posarem dins d'una capseta i un dia que anem a dinar a casa del meu pare i de la meva mare (estan separats, i ell no te pares) els hi donarem, amb alguna noteta, en plan : el millor regal,.... un net/neta. penso que pot ser molt bonic. i a les seves germanes potser també fariem algo especial, ja que el meu home es el germá petit i al no tenir pares l'han criat entre totes i segur que els fa igualment ilusió.
Aixó si, haurán de guardar silenci pq jo a la feina fins ven avançada (3 mesets o així) no ho vull dir i el meu poble es molt petit, tant que els TE me'ls compro en una altra ciutat per evitar comentaris! aix....
Aixó si, haurán de guardar silenci pq jo a la feina fins ven avançada (3 mesets o així) no ho vull dir i el meu poble es molt petit, tant que els TE me'ls compro en una altra ciutat per evitar comentaris! aix....
Jo al final vaig pensar 1000 formes de dirli i al final me'l vaig fer amb ell... pel segon intentaré fer-ho d'alguna forma original!
doncs jo que deia que volia fer-me'l amb ell al final me'l vaig fer sola... perquè no hi va haver manera de despertar-lo! així que diumenge al matí em vaig llevar, vaig fer el TE, i quan vaig veure el +, vaig córrer al llit i el vaig despertar... va ser també bastant antiromàntic... em va dir que ja ho sabia, iq ue era una neures, que m'obsessionava molt ràpid... després em va venir a veure a la feina, em va fer una abraçada, i em va demanar perdó per la seva reacció... em va dir que aquestes notícies no es poden donar mentres dorm! vaia telaaa!!
jajajajaj fan molt riure els xatos amb aquestes coses... els pobres no saben pas com reaccionar. el meu germà va quedar tant fotut que mira que molt animal i va estar tres o quatre dies que li deies coses i tardava molt en contestar...stava totno perdut! fins que va tocar de peus a terra!
homes............. jijiiiji
homes............. jijiiiji
Fotopacte de panxulina
la gràfica del + http://www.fertilityfriend.com/home/2ff3ae
27-5-11- TE+
24-8-13 TE+
la gràfica del + http://www.fertilityfriend.com/home/2ff3ae
27-5-11- TE+
24-8-13 TE+
Hola noies,
a mi m'agradaria que ho sapiguessim plegats.... és una cosa que busquem es dos :-P
a mi m'agradaria que ho sapiguessim plegats.... és una cosa que busquem es dos :-P
Doncs jo encara no tinc clar com ho vull fer. Per una banda penso que ho hem de fer tots dos junts, perquè és una cosa de parella, però per l'altra, m'agradaria fer alguna cosa original que recordéssim sempre més. Alguna cosa emotiva i romàntica. Bé, ja ho aniré pensant i si se m'acut alguna cosa us ho explico.
Ains!! Me acabo de leer el post enterito, y me ha encantado!!! Si es que tengo los ojos nublados.... Una, que se emociona!!!
Deciros que las historias son super bonitas, y que cada una tiene su encanto.
Personalmente, me gustaría compartir los nervios, el deseo y la emoción con mi marido. Pienso que al ser un bebe tan deseado, no le debo quitar el privilegio de enterearse en el mismo momento que yo.
Aunque creo la sorpresa bien montada puede ser un recuerdo para toda la vida!!!!!!! Que miedo.... Ahora todo son suposiciones, cuando llegue el momento seguroque será totalmente diferente a cómo nos lo podamos imaginar!!!
Enhorabuena a todas!!!!
Deciros que las historias son super bonitas, y que cada una tiene su encanto.
Personalmente, me gustaría compartir los nervios, el deseo y la emoción con mi marido. Pienso que al ser un bebe tan deseado, no le debo quitar el privilegio de enterearse en el mismo momento que yo.
Aunque creo la sorpresa bien montada puede ser un recuerdo para toda la vida!!!!!!! Que miedo.... Ahora todo son suposiciones, cuando llegue el momento seguroque será totalmente diferente a cómo nos lo podamos imaginar!!!
Enhorabuena a todas!!!!
PaNxUs dE pR iMaVeRa---> Duna81- Lexi - Sarins
- Judy*
- CRIS86
- Boop
- Nena - Witchy
- Clarivlc
Los sueños se hacen realidad ♥♥ ♥
- Judy*
- CRIS86
- Boop
- Nena - Witchy
- Clarivlc
Los sueños se hacen realidad ♥♥ ♥
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
de llegir-vos estic mig emocionada i amb ganes de compartir la meva història!
Nosaltres no buscavem, però feia temps haviem decidit no posar barreres.
M'esperava la regla per reis o així, però ja des de Nadal vaig notar com si estigués a punt de baixar.
Per cap d'any, li vaig comentar al kabbiso "fa com una setmana que noto la regla, però no acaba de baixar". I bé, aquí ens vam quedar pq mai he estat un rellotge i aquest nadal, a més, tenía motius perque es retrasses o avances la regla per nervis.
Bé, passa Nadal, passa Cap d'any, passen Reis, i el cap de setmana següent de reis, el del 15 de gener, amb amics a casa tot el cap de setmana i jo mig mosca, ja buscant a internet al meu mòbil si això era un símptoma d'embaràs, ja que segur, la regla estava retrassant-se mínim una setmana. Vaig veure que sí que ho era, i ja em vaig convèncer: estic prenyada! (sense dir res, tot el cap de setmana sense beure massa, sense fumar massa, sense menjar massa bé,...)
Haviem demanat dilluns festa, així que dilluns, ja sols, anem el kabbiso i jo a passejar i li dic: "encara no m'ha baixat la regla" i em contesta: "un altre cop???"
"no, un altre cop no... ¡encara!"
Per la tarda, vaig enviar-lo a la farmàcia i entre que lo que ens van donar era un TE vell i que al fer la prova vaig esquitxar per tot arreu, la ratlleta que va sortir immediatament i bén marcada, la vaig prendre com que el TE estava espatllat
i el vaig enviar de nou a la farmàcia!!
L'endemà al matí, vam comprobar (també immediatament) que la segona ratlla era evident. Nervis, pors, preguntes, ... bé, suposo que com totes alhora de la veritat
Nosaltres no buscavem, però feia temps haviem decidit no posar barreres.
M'esperava la regla per reis o així, però ja des de Nadal vaig notar com si estigués a punt de baixar.
Per cap d'any, li vaig comentar al kabbiso "fa com una setmana que noto la regla, però no acaba de baixar". I bé, aquí ens vam quedar pq mai he estat un rellotge i aquest nadal, a més, tenía motius perque es retrasses o avances la regla per nervis.
Bé, passa Nadal, passa Cap d'any, passen Reis, i el cap de setmana següent de reis, el del 15 de gener, amb amics a casa tot el cap de setmana i jo mig mosca, ja buscant a internet al meu mòbil si això era un símptoma d'embaràs, ja que segur, la regla estava retrassant-se mínim una setmana. Vaig veure que sí que ho era, i ja em vaig convèncer: estic prenyada! (sense dir res, tot el cap de setmana sense beure massa, sense fumar massa, sense menjar massa bé,...)
Haviem demanat dilluns festa, així que dilluns, ja sols, anem el kabbiso i jo a passejar i li dic: "encara no m'ha baixat la regla" i em contesta: "un altre cop???"
"no, un altre cop no... ¡encara!"Per la tarda, vaig enviar-lo a la farmàcia i entre que lo que ens van donar era un TE vell i que al fer la prova vaig esquitxar per tot arreu, la ratlleta que va sortir immediatament i bén marcada, la vaig prendre com que el TE estava espatllat
i el vaig enviar de nou a la farmàcia!! L'endemà al matí, vam comprobar (també immediatament) que la segona ratlla era evident. Nervis, pors, preguntes, ... bé, suposo que com totes alhora de la veritat

02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Jo, quan vaig tindre el meu positiu de la nena, vaig fer-me el TE sola perquè el meu marit estava de viatge. Vaig tindre uns dies per preparar-ho tot ( ell marxava un dilluns i tornava el divendres i jo el TE me'l vaig fer un dimarts), i el que vaig fer es encarregar que em fessin una samarreta, amb un dibuix d'un forn, que fica "No obrir fins que passin 9 mesos", ( Les podeu trobar per internet).
Ara estem buscant de nou i si em torno a quedar embarassada no sé que li faré. Ara ja no viatja tant però intentaré encarregar una samarreta per la meva filla que fiquí "Seré la germana gran" o alguna cosa semblant.
Ara estem buscant de nou i si em torno a quedar embarassada no sé que li faré. Ara ja no viatja tant però intentaré encarregar una samarreta per la meva filla que fiquí "Seré la germana gran" o alguna cosa semblant.
Doncs jo li he comentat si li faría gracia que ho fesim junts i m'ha dit que sí!!
Així que segurament m'esperaré a ferlo amb ell!!
A veure si aquest mes, ja ho podem dur a terme!
Així que segurament m'esperaré a ferlo amb ell!!
A veure si aquest mes, ja ho podem dur a terme!

☆☆☆☆
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |