es pot congelar la papilla d'ou?
es pot congelar la papilla d'ou?
és que li hem introduït l'ou, però de mica en mica, i avui he fet verdura i m'han sortit 2 racions i a una li he afegit 1/4 de rovell d'ou, i a l'altra 1/2 rovell, però el tinc a la nevera, i ara no sé si el puc congelar...
Re: es pot congelar la papilla d'ou?
No sé si es pot fer o no , però jo sempre l'he congelada i no ha passat res.
Hola musica,
Jo faig un puré d'ou amb sèmola que he bullit prèviament amb el brou de verdures. També hi afegeixo un polsím de sal i una raig d'oli d'oliva. Em queda cremós i el congelo sense cap problema. Un cop descongelat, la papilla em continua quedant igual d'amorosida i no cal que la torni a triturar. El meu fill s'ho menja que dóna gust!
Jo faig un puré d'ou amb sèmola que he bullit prèviament amb el brou de verdures. També hi afegeixo un polsím de sal i una raig d'oli d'oliva. Em queda cremós i el congelo sense cap problema. Un cop descongelat, la papilla em continua quedant igual d'amorosida i no cal que la torni a triturar. El meu fill s'ho menja que dóna gust!

- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
jo també ho he congelat sempre... ja per la Queralt ho feia... i no he tingut mai cap problema, ni de textura, ni d'olor ni amb la panxeta de les nenes!!!
jo tambe la congelava i cap problema
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

A la primera amb omifin!!!