No se si pren prou llet!

Tria el pit o el biberó.

Sitaiori
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 08, 2011 10:14 pm

No se si pren prou llet!

EntradaAutor: Sitaiori » dj. abr. 21, 2011 8:08 pm

Hola noies, estic una mica intranquila, perquè el martí, que el dia 2 farà 6 i pesa uns 7,500km des de que li donem fruita i una mica d verdura pren molt poca llet.
Al mati, fa pit o es veu uns 80 de bibi, després a les 12 menja una mica de verdura i com a molt 120 de bibi, a les 16 pren fruita i a les 19 té molta gana. Fem pit o es veu 140 de llet i a les 21 pren com a molt 100, perquè té molta son zz:-) preò no te prou gana. A la nit em desperta 2 vegades i fa pit.
Avui però hem calculat que no ha arribat a 400 de llet. Suposo q durant la nit compensarà, preò li encanta la cullera i menjar ( des del 5 mesos té 2 dents) la fruita i la verdura i cada vegada vol menys llet.
Algú s'hi ha trobat?? Que farieu??
Irina
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: No se si pren prou llet!

EntradaAutor: Irina » dj. abr. 21, 2011 8:45 pm

Hola Sitaiori,

prova de donar-li la fruita i la verdura despres d'una toma de llet, no substitueixis les tomes de llet per la AC, la llet encara ha de ser l'aliment basic a la seva edat.
Espero que et vagi be :ok:
LídiaG
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

EntradaAutor: LídiaG » dj. abr. 21, 2011 9:58 pm

Exacte!!!!!! L'AC no ha de substituir cap presa de pit!! Primer el pit, sempre a demanda, ofereix-li, no cal que estigui "demanant" i després la cullera. Així t'assegures que rep el més important: la teva llet.
Alesta
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dj. abr. 21, 2011 9:59 pm

Hola Sitaiori...
A veure, segons els teus màxims a mi em surten 440ml + les tomes de la nit que no pots comptar pq són de pit... i segur que en dos vegades de pit fa més de 60ml en total. Si no recordo malament han de prendre un mínim de 500ml de llet fins que facin l'any així que em fa l'efecte que el Martí hi arriba. De totes maneres, si t'has de quedar més tranquila, fes el que et diu la Irina i dóna-li primer la llet i després l'AC (fruita, verdura, cereals o el que sigui) i potser així beurà més lleteta.
A mi em va molt bé fent primer pit i després AC perquè ella només beu pit (no vol ni aigua, ni suc, ni bibi) i no és que mengi molt del sòlid que li toca, però com que la llet és la base de l'alimentació fins l'any... doncs jo perfereixo fer-ho així.
Ja ens diràs com va el Martí!
Sitaiori

EntradaAutor: Sitaiori » dv. abr. 22, 2011 7:59 pm

Hola!! Avui hem probat de donar-li només llet. Al mati no ha menjat gaire però a la tarda si.
He probat d donar-li la llet amb cullera i sembla q li agrada...
Ja veurem...merci!!
emanens
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dv. abr. 22, 2011 9:41 pm

Hola guapa, les quantitats que has dit al primer misatge les dupliques a la meva nena, i a més a més vosaltres feu pit (que vol dir que encara menja més) i nosaltres no, només bibi i sér segur lo que menja, i és la meitat o menys que el teu nen,o sigui que estigues beeeeeen tranquila :ok: Ella hi ha dies que no arriba a 250ml de llet al dia (ara fa uns dies fem unes cullerades de fruita i verdrua) i la pedi em va dir que cap problem perque esta engreixant poc pero bé, que és el seu ritme de sempre :ok:
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
emanens
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dv. abr. 22, 2011 9:45 pm

LídiaG ha escrit:Exacte!!!!!! L'AC no ha de substituir cap presa de pit!! Primer el pit, sempre a demanda, ofereix-li, no cal que estigui "demanant" i després la cullera. Així t'assegures que rep el més important: la teva llet.

Pero pels qie no fem pit i fem LA tambe igual? és a dir primer llet i despres AC? a mi la meva pedi em va dir que a la hora de dinar fés verdura i al berenar fruita i ja esta. Jo sempre provo que menji bibe a darrera pero tot i que nomes menja unes cullerades no vol bibe perque ja queda plena (ella menja molt poc), pero clar si faig al revés i li dono primer bibe mai aconseguirem menjar res de AC perque ja queda super tipa
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Irina
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » ds. abr. 23, 2011 8:06 pm

ai, ara no ho se... jo sempre he pensat que fins l'any la llet es l'aliment principal ja sigui materna o artificial, pero ara em fas dubtar!
Se que si fas LA la introduccio de la AC es fa a partir dels 4 mesos i si es LM es a partir dels 6... i diria que es tan important tant una lletcom l'altra ?-) ?-) ?-)
a veure que et diuen...
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » ds. abr. 23, 2011 9:10 pm

Irina ha escrit:ai, ara no ho se... jo sempre he pensat que fins l'any la llet es l'aliment principal ja sigui materna o artificial, pero ara em fas dubtar!
Se que si fas LA la introduccio de la AC es fa a partir dels 4 mesos i si es LM es a partir dels 6... i diria que es tan important tant una lletcom l'altra ?-) ?-) ?-)
a veure que et diuen...

Jo estic com tu, també m'ha fet dubtar, però jo també diria que tant la LA com la LM són la base de l'alimentació fins que fan l'any... aix, dijous ho preguntaré a l'infermera, a veure què em diu... ?-)
Sitaiori

EntradaAutor: Sitaiori » dg. abr. 24, 2011 6:25 pm

Hola noies!
Nosaltres fem lactància mixta i vam començar amb la fruita als 4 mesos, i als 5 el pediatra ens va dir q li donessim una miqueta d verdura, però que no subsituia el menjar principal. (la fruita si)
Aquests dies estem fixant-nos amb el q menja i contant les tomes de la nit si que fa els 500 aprox.
Emanens, no sé que dir-te, jo al final a l'hora d la fruita fem llet i li faig la fruita entre hores, o sigui q fem 5 àpats, i així menja una mica més de llet! ;-)
Ànims maca!!!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::