Alguna s'ha pres o coneix el Progeffik 100

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
nenea
:: pantera
Entrades: 820
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 12:08 pm

Alguna s'ha pres o coneix el Progeffik 100

EntradaAutor: nenea » dl. maig 02, 2011 10:01 am

Bon dia a totes,
Volia saber si alguna s'ha pres en algun moment el Progeffik 100. El Ginecoleg me l'ha receptat perque li vaig comentar que tenia pèrdues abans de la regla. va dir que podia ser normal o falta de progesterona i que potser el Progeffik em regularia aquest tema. Alguna de vosaltres la pres pel mateix. A mi no m'ha fet cap prova per detectar la falta de progesterona i estic al 5é mes de recerca i excepte l'ultim cicle que ha fet el que ha volgut , soc regular de 28-29 dies

estic una mica amb dubtes....
Sabeu si va bé? i en el vostre cas com us va resultar? va ajudar a l'embaras? quan us la prenieu? via oral??

GRÀCIES per avançat
pimpam
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Re: Alguna s'ha pres o coneix el Progeffik 100

EntradaAutor: pimpam » dl. maig 02, 2011 1:02 pm

Hola nenea,

Jo vaig pendre Utrogestan pel mateix motiu, de fet jo tenia la Fase lutea insuficient i també tacava abans de que em baixes la marranota ..i el primer mes que el vaig estar fent servir m'hi he quedat !!!

Anims que si es aixó, es un ajust facil d'arreglar!!

per cert, jo mai oral, sempre vaginal, de fet encara m'els posso i suposso que no trigaran en dir-me que ja no cal mes ;)
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
nenea

EntradaAutor: nenea » dl. maig 02, 2011 1:11 pm

pimpam ha escrit:Hola nenea,

Jo vaig pendre Utrogestan pel mateix motiu, de fet jo tenia la Fase lutea insuficient i també tacava abans de que em baixes la marranota ..i el primer mes que el vaig estar fent servir m'hi he quedat !!!

Anims que si es aixó, es un ajust facil d'arreglar!!

per cert, jo mai oral, sempre vaginal, de fet encara m'els posso i suposso que no trigaran en dir-me que ja no cal mes ;)

GRÀCIES PIMPAM!!! ostres és que no conec ningú i no sabia si és bon senyal que m'ho hagi medicat... Gràcies, la teva experiència em dona ànims!!!! i el ultragestan és el mateix que el progeffik?
En relació a vaginal o oral.....com que em va dir per telefon un comprimit al dia...suposava que era oral però llegint el prospecte via internet hi ha les dues opcions....i em fa cosa tornar a molestar al meu ginecoleg. Suposo que acabaré trucant

I si és via vaginal pots tenir relacions igualment???

GRACIES

Felicitats i desitjo que estiguis molt bé!!!
nenea

EntradaAutor: nenea » dl. maig 02, 2011 5:46 pm

alguna més se la pres? ser que sóc una pesada però abans de trucar al gine volia saber si s'ha de prendre via oral o vaginal o és igual? GRACIES

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::