Pollastre per papilles, rostit o bollit?
Pollastre per papilles, rostit o bollit?
Hola noies,
Veureu, amb la meva filla gran, sempre vaig posar el pollastre bollit a les papilles, es a dir, que ho possava junt amb les verdures i a bollir...
Però, fa poc vaig llegir en un llibre, que el pollastre (be, i qualsevol altre carn), s'havia de rostir...?
Vosaltres com ho feu?
Veureu, amb la meva filla gran, sempre vaig posar el pollastre bollit a les papilles, es a dir, que ho possava junt amb les verdures i a bollir...
Però, fa poc vaig llegir en un llibre, que el pollastre (be, i qualsevol altre carn), s'havia de rostir...?
Vosaltres com ho feu?
Re: Pollastre per papilles, rostit o bollit?
A l'Arnau li hem estat fent al vapor (amb la babycook) juntament amb les verduretes i també a la planxa i triturat després amb les verdures.
Jo sempre li vaig fer bullit al vapor amb la Babycook.
- miriam&sergio
- :: zebra

- Entrades: 1383
- Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm
A la Jana desde el primer dia em va dir la pediatre que a la planxa i la veritat es que te un altre gust!
Jo a la Joana sempre que podia li feia a la planxa el pollastre, sempre queda molt milor i te un altra gust. Igual que la carn, el peix isiq ue li feia al vapor ;)
El pollastre i el gall d'indi ho fem al vapor amb la babycook o amb la thermomix depen de la quantitat de papilla q vull fer. En canvi el xai i la vedella la fem a la planxa.
Salut!
Salut!
Hola!
A nosaltres ens van indicar de fer les papilles primer amb el pollastre bollit i a partir dels 8 mesos a la planxa. Com diuen les companyes la papilla és molt més gustosa quan la carn l´has feta a la planxa amb una mica d´oli d´oliva
A nosaltres ens van indicar de fer les papilles primer amb el pollastre bollit i a partir dels 8 mesos a la planxa. Com diuen les companyes la papilla és molt més gustosa quan la carn l´has feta a la planxa amb una mica d´oli d´oliva

Jo sempre l'he fet igual que la vedella, a la planxa i despres triturat amb les verduretes a la babycook!

Les gràfiques amb el + !!
http://28dias.es/elbereth/wykresy/2009-03-17
http://www.fertilityfriend.com/home/261840
El nostre post: viewtopic.php?f=50&t=13662&start=0
El pollastre bullit a la babycook és molt més practic de fer..tot allà dins i llestos..pero si que té molt menys gust,...si a mi em dexiessin escollir demanaria que m'el fessin a la planxa...jajaja a la proxima li faré a la planxa a veure si li agrada més 
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo SEMPRE li faig a la planxa!
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Jo sempre li vaig fer tot a la planxa (pollastre, vedella, peix, gall d'indi...) i després ho afegia a la babycook per triturar junt amb la verdura
Moltíssimes gràcies a totes!!. M'ho heu aclarit. Potser a partir dels 8 mesos com comenteu és millor fer-ho a la planxa, home la veritat es que donen millor gust a la papilla.
Veig que la majoria teniu la baby cook, està molt be!!, però jo sempre he sigut de olla gran per fer unes quantes racions, i el que sobra a congelar...
Veig que la majoria teniu la baby cook, està molt be!!, però jo sempre he sigut de olla gran per fer unes quantes racions, i el que sobra a congelar...
jo li dono rostidet, amb res d'oli, perquè trobo que sempre és més sabrós així
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |