regalet original per portar als compis de classe-aniversari

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
TàniaBCN
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dj. abr. 14, 2011 2:12 pm

regalet original per portar als compis de classe-aniversari

EntradaAutor: TàniaBCN » dj. maig 05, 2011 5:02 pm

noies,

d'aquí 15 dies és el cumple del meu nen i "hem" de portar algun regalet pels companys de classe (P-4), doncs la majoria ho fan i a ell també li fa ilusió. la veritat és que la gent és super original, ja s'ha acabat allò de la bossa de llaminadures que es feia abans! i jo ja no sé què portar! a més tampoc no és que em sobrin els quartos com per gastar-me gaires diners amb això, doncs també farem una festeta.

Teniu idees? bueno, bonito, barato...! : lasito :

Moltes gràcies,

Tània
Txetxa
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. maig 05, 2011 7:09 pm

Re: regalet original per portar als compis de classe-aniversari

EntradaAutor: Txetxa » dj. maig 05, 2011 7:22 pm

Hola Tània,
mira la pàgina de jugarijugar (http://www.jugarijugar.com) hi ha de tot, però pots trobar mini-velers de fusta per un euro o escallerincs grossos per un euro i pico (és el que vaig regalar jo aquest any).

Ah i moltes felicitats al petit!
Gemma
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dj. maig 05, 2011 7:49 pm

I que son els escallerincs?
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Txetxa

EntradaAutor: Txetxa » dj. maig 05, 2011 8:11 pm

Són 'cascabeles', he vist que al web en diuen: bolas metálicas con cascabel, aquí trobareu una foto:

http://www.jugarijugar.com/botiga/produ ... roduct=957

A mi em van agradar i l'Aniol també! Clar que només té un any eh? no sé quan té el teu petit Tània ?-)
TàniaBCN

EntradaAutor: TàniaBCN » dj. maig 05, 2011 8:50 pm

ep! moltes gràcies txetxa! m'ho estic mirant a veure si em decideixo per alguna cosa. és que com us he dit hi ha hagut regals molt originals i m'agradaria que el pressupost no condicionés el regal del petitó (ja no tant, en farà 5!!).

:ok:
esquitx
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

EntradaAutor: esquitx » dj. maig 05, 2011 10:28 pm

Txetxa: d'on ets? m'ha fet molt gràcia que parléssis dels escallarincs, jo tota la vida he dit d'aquesta manera el que la gent diu cascabells. Sempre que ho dic, em salten dient que carai és!! Quina il.lusió trobar algú més que utiliza aquesta paraula! Escallarincs al poder!!jejeje
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

EntradaAutor: gege » dv. maig 06, 2011 8:11 am

Per Girona també en diem escallerincs de tota la vida! jeje

Txetxa són superxulos! M'ho apunto pel curs que ve en GUiu!

Gràcies!
núvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

EntradaAutor: núvol » dv. maig 06, 2011 9:52 am

Em sorprèn que us deixin portar regalets pels nens a l'escola, però ja que hi som...què et sembla unes pirueletes de xocolata amb el nom de cada nen/a en un paper enganxat al pal de la piruleta? No és joguina, és econòmic i estic segura que els hi agradarà molt!!
TàniaBCN

EntradaAutor: TàniaBCN » dv. maig 06, 2011 12:53 pm

doncs sí. no sé si a primària també, però a Educació Infantil es deixa i la veritat és que és un costum molt arrelat. tots els nens porten algun detallet a la classe el dia de l'aniversari. jo ja he comentat alguns cops a les mares i pares que no en sóc gaire partidària (si ajuntéssim el que ens gastem tots pels detallets muntariem una festassa als nens!!). però m'agradi o no si ho fa tothom i és normal que al peque li faci il.lusió i a aquesta edat els costa moltíssim ser diferents...

el tema de la piruleta està bé, però preferiria no portar llaminadures, aniré donant-li voltes.
merci de totes maneres ;)
edae
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dv. maig 06, 2011 3:44 pm

Tània què han portat els altres nens? És per fer-nos una idea del que et podem recomanar!

Per cert, sóc de Banyoles i també dic escallerincs!! ;-))) ;-))) ;-))) ;-)))
Imatge
Imatge
Txetxa

EntradaAutor: Txetxa » dv. maig 06, 2011 9:01 pm

Doncs sóc d'Olot, ja veig que és cosa de la provincia de Girona això dels esquellerincs!
esquitx
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

EntradaAutor: esquitx » dv. maig 06, 2011 11:19 pm

Ei, exclusiu de terres gironines, no!! Jo sóc d'un poblet d'Osona però molt proper a la Garrotxa i tb ho he dit tota la vida, tot i que es va perdent...un llàstima!! Per això m'ha fet tanta gràcia sentir-ho!
Sento no haver trencat la línia del post amb una cosa que no tenia res a veure... així que a canvi aportaré alguna idea:
- no sé si la classe del teu nen tenen nom o no, però si per exemple són la classe dels dracs, buscar alguna tonterieta tipus una figurets d'un drac, un llibreta que a la portada tingui aquest animal, un punt de llibre (potser són un pél petits) o un iman.
- i una altre cosa que vaig regalar a les meves veïnetes quan eren petitones, 4 i 6, i els va encantar, aquelles tovalloles que venen molt prensades i les has de posar amb aigua pq es "converteixin" en tovallola. A més estan molt bé pq tenen motius infantils. Després queda una tovalloleta d'un pam quadrat que va la mar de bé per portar de colònies o a la piscina, etc.
- 1 molinet de vent
- algun joc de fusta, d'aquelles minis tipus laberint, d'encaix, etc
PEK
Entrades: 1
Membre des de: dl. maig 09, 2011 10:51 am

EntradaAutor: PEK » dl. maig 09, 2011 10:56 am

Hola!! Estic en la mateixa problematica que tù! A nostra classe han sigut bastant tradicionals salvo l'ultim aniversari que va regalar un raspall de dents a cada nen, em va semblar super original. Diga'ns quins regalets han fet a la teva classe per tenir més idees i com estic també buscant alguna coseta xula si trobo algo t'ho dic de seguida!
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

EntradaAutor: Lau » ds. maig 14, 2011 4:32 pm

hi ha uns imans de nevera que són amb animalets o coses així i que a més són com una pinça que serveix per penjar-hi una foto...

escallarinc... jo no ho utilitzo però sé què és... sóc com l'esquitx, d'un poblet a la frontera de la garrotxa... potser som veines? ;)
TàniaBCN

EntradaAutor: TàniaBCN » dt. maig 17, 2011 1:35 pm

ostres, això del respall de dents és una bona idea perquè és útil!!!

doncs han regalat un CD amb contes, un test petitó amb llavors perquè surti una planta, una samarreta amb els noms de tots els nens de la classe escrit per ells (ho han demanat a les mestres), un petit trenca-closques, llibretetes petites, una pilota petita, un punt de llibre de fusta molt mono, llapis, ...

deu ni do, oi?!
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dt. maig 17, 2011 5:58 pm

Hi ha un parell de noies al post de manualitats que han fet titelles de dit pels nens de la classe: ells eren de la classe dels pollets, però si sòn de qualsevol altre animal es pot fer, i si no tenen nom de classe, també els hi pot fer gràcia. En aquest link les veuràs: viewtopic.php?f=51&t=9864&start=400
Imatge
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::