Recanvi espumes manillar maclaren
Recanvi espumes manillar maclaren
Hola,
La meva filla m'ha "arrancat" trossets de la goma-espuma del mamillar del cotxet maclaren. Ara les voldria canviar, però no si és possible fer-ho i les venen com a recanvi. Alguna s'hi ha trobat?
Moltes gràcies
La meva filla m'ha "arrancat" trossets de la goma-espuma del mamillar del cotxet maclaren. Ara les voldria canviar, però no si és possible fer-ho i les venen com a recanvi. Alguna s'hi ha trobat?
Moltes gràcies
Re: Recanvi espumes manillar maclaren
jo estic igual, un dels manillars comença a fer-se malbé, però el cotxet està impecable i em fa molta ràbia.
Si algú ho sap, jo de totes maneres miraré d'anar.ho a preguntar avui que fa dies que em ronda pel cap la idea.
Salut,
Si algú ho sap, jo de totes maneres miraré d'anar.ho a preguntar avui que fa dies que em ronda pel cap la idea.
Salut,
A mi també em va passar amb el del meu fill, la estructura impecable i el manillar que fa pena. Ara quan en vaig anar a comprar un per la nena, li vaig comentar a la noia de la botiga, i em va dir que acostumava a passar però no me'n va dir res de que es poguessin canviar
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
doncs nosaltres les tenim encarregades! ens van dir que tarden, pero que les serveixen!!!!
Nosaltres les hem encarregat en una botiga de sabadell que es diu castellvell
Nosaltres les hem encarregat en una botiga de sabadell que es diu castellvell
Moltes gràcies noies!!
Ostres, llumer, està molt be saber que es pot encarregar. Preguntaré a les botigues a prop de casa, i si no ho faria on dius tu.
Gràcies!!
Ostres, llumer, està molt be saber que es pot encarregar. Preguntaré a les botigues a prop de casa, i si no ho faria on dius tu.
Gràcies!!
Jo tinc una preguna, com feu per cambiar-les?? perque estan engantxades, no??!! els recambis com es posen?!
Hola noies!!
Lumer, hi ha dos calus que es treuen amb clau allen... no se si on compres els recanvis te'ls canvien.
El manillars del meu cotxet encara estan prou bé però ja es començen a pelar... algú coneix alguna botiga de BCN on pugui trobar aquest recanvis... es per prendre'n nota....
Lumer, hi ha dos calus que es treuen amb clau allen... no se si on compres els recanvis te'ls canvien.
El manillars del meu cotxet encara estan prou bé però ja es començen a pelar... algú coneix alguna botiga de BCN on pugui trobar aquest recanvis... es per prendre'n nota....
Hola!
Algu sap quan valen els recanvis???
Gràcies!
Algu sap quan valen els recanvis???
Gràcies!
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental