Sabatetes per gatejar del Decathlon

Més qüestions.
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Sabatetes per gatejar del Decathlon

EntradaAutor: charito » dl. maig 09, 2011 8:09 pm

Vaig veure aquestes sabates al nen d'una amiga i em van semblar fantàstiques, vaig anar el divendres al Decathlon i ho corroboro, van molt be!!!

http://www.decathlon.es/zapatillas-bebe-light-baby-shoe-id_MAN_14816_8153999.html

Tenen la sola antilliscant, goma a la punta i al taló i es dobleguen molt facilment, per ara que ve l'estiu em sembla que em faran molt servei!
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Sabatetes per gatejar del Decathlon

EntradaAutor: Irina80 » dl. maig 09, 2011 8:14 pm

El meu fill també les té, i són fantàstiques per estar per casa, i ja fa mooooolt que no gateja, però per caminar i córrer en interior van súper bé, la pena que aviat ja no li valdran, i crec que li'n compraré les mateixes...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Elbereth
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

EntradaAutor: Elbereth » dl. maig 09, 2011 8:39 pm

Nosaltres també tenim dos parells!! Van superbé!!!
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dl. maig 09, 2011 8:43 pm

Són per a gatejar? :-:)
Nosaltres les tenim per a anar a la piscina! Va començar a anar a piscina amb la guarde fa un mes i totes les sandàlies que hi havia al Decathlon li anaven grans i li queien dels peus. Aquestes també són un número més gran que el seu però li queda subjecte el peu i hi camina bé. Les portaré també a la platja, que a la que hi anem la sorra és gruixuda i sovint fa mal caminar-hi.
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. maig 09, 2011 8:56 pm

Be, es clar que son pel que vulguis, pero per gatejar van be pq no son rigides i no els molesten i tenen la sola antilliscant que va be quan comencen a posar-se de peu!
lluneta81
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dj. març 17, 2011 2:56 pm

EntradaAutor: lluneta81 » dl. maig 09, 2011 9:55 pm

Ostres he vist les sabatetes i han d'estar molt bé, l'ho únic que no serveixen per anar pel carrer? El meu nen ahír va fer 11 mesos, encara no camina però el posem a terra pq faci les passes, no se si també li anirien bé aquestes?
Imatge

Imatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dl. maig 09, 2011 9:57 pm

Anna, jo per al carrer no les faria servir, el cert és que les vaig comprar per la piscina i ni vaig pensar que per a gatejar o estar per casa podien estar bé... però al carrer definitivament no, no tenen tota la sola, només en alguns punts hi ha com sola de material antilliscant i si pel carrer hi hagués algun vidre, clau, etc, se'l podria clavar, en realitat és com si caminés sobre de la roba de la sabata, excepte en els trossos que hi ha antilliscant.
Neus2010
:: peixet
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

EntradaAutor: Neus2010 » dl. maig 09, 2011 11:05 pm

Doncs estan molt i molt be noies! Aniré a veure si les hi compro. Gràcies!
Neus
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dl. maig 09, 2011 11:54 pm

Justament li vam comprar unes de blaves el divendres passat, perquè comença a posar-se dreta i vol caminar per dins de casa. Van moooooolt bé!!! El fill d'una amiga les duia i em van encantar. El seu nen les duia per gatejar, però la meva no gateja i, com que comencen al nº 20, doncs no li hem pogut posar abans (bé, ella fa servir un 19 de la resta de sabates, però aquestes bambetes del Decathlon són justetes i li va bé el 20).
Per estar per casa li van genial, perquè així no rellisca, i com que encara fa fred per dur-la sense mitjons, doncs li posem aquestes bambetes i pot desplaçar-se superbé.
Això sí, pel carrer ni de conya! que no tenen tota la sola i seria com si anés amb mitjons gruixuts i... bé, jo no li posaria per anar pel carrer!
De totes maners, diuen que tant per gatejar com per caminar és millor que els nens no portin res als peus, ni tan sols mitjons... però jo trobo que a l'estiu potser estaran bé, però ara encara fa fred per anar sense mitjons!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::