nens super belluguets

Rabietes, gelos, egoisme..

Irinna
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

Re: nens super belluguets

EntradaAutor: Irinna » dv. feb. 25, 2011 6:09 pm

jajaja quina raó tens! és surrealista!

A mi el que més em fascina és quan.. de bon matí veig el menjador tot reculllit i quan torno a mirar.. tinc tot de papers tirats pel terra i esmicolats, els llapiç de colors pel terra, els comandaments.. avui per exemple ha agafat els meus post-its i me'ls ha arrugat tots.. ha llençat per terra tots els peluxos que tenim a sobre el sofà, els coixins... i ha esmicolat tota la galeta pel terra!!!!

i així cada dia! és impossible tenir res net!!!!

Toooot el dia dient, no agafis això, no toquis això, això no, que és de la mare o del pare.. etc! és esgotador! jaja

i lo fotut és que per més que li diguis no fot cas!!!! la pantalla del portatil, per exemple, me l'ha trencat i fa nyigui nyogui i depen de la posició que li poso no s'aguanta i cau enrere!!!
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dj. març 17, 2011 9:30 am

aix nenes... el belluguet de casa no para quiet!
uf, de veritat... no puedorrrr!!!!

Va fer dos anys dilluns, i porta un mes i mig sense bolquers de dia, i 20 dies sense bolquers de nit, va amb una bici sense pedals, a una velocitat espantosa.... i amb la moto de plàstic es deidica a tirar-se per totes les rampes que troba. La gràcia és que gairebé no toca de peus a terra, i li he de posar unes sabates que tenen la sola molt doble, perque si no se la fot.
Va amb patinet, aletrnant peus! aixó si, amb la dreta va bastant més ràpit.
Es fan circuits amb cadires, taules, el sofà... per poder anar d'un lloc a l'altre sense tocar el terra ( es veu que hi tenim ple de cocodrils que mosseguen, al terra de casa). I quan finalment camina normal sense fer bestiesses, llavors és quan cau i se la fot.

Controla tant bé els pipis que es fa el xulo.... desprès de passar tota la nit sec, no vol a anr a fer pipi... li dic "tens pipi?" i em contesta "cara no"... i no hi va fins que està super apurat! i llavors omple la gibrelleta fins dalt.

i de rebequeries, ja ni en parlo... passa palabra!
ImatgeImatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dj. març 17, 2011 9:43 am

nuscka ha escrit:Es fan circuits amb cadires, taules, el sofà... per poder anar d'un lloc a l'altre sense tocar el terra ( es veu que hi tenim ple de cocodrils que mosseguen, al terra de casa). I quan finalment camina normal sense fer bestiesses, llavors és quan cau i se la fot.

Jajajajaja, ha de ser per tornar-se boja però jo m'he fet un fart de riure llegint-te, sobretot això dels cocodrils! :-D
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dj. març 17, 2011 10:24 am

nuscka el teu fill és la pera!!!! :-D :-D :-D perdona que me'n rigui , però es que tenen tanta energia que nosaltres sols de veure'ls ja se'ns esgota.
Ja m'imagino la teva cara de "desesperació" en més d'una ocasió :-D :-D :-D

Ànims noia, que tot son fases (aquesta frase l'haurem d’emmarcar a l'entrada de casa per tenir-ho clar cada cop que hi entrem.....) :-()-)
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dj. març 17, 2011 10:33 am

per cert, que no m'havia quedat... dos anyets acabats de fer i sense bolqué >.-<: >.-<: >.-<:
El meu li falta menys d'un més pels dos anys i no sembla que en tingui cap intenció de posar-s'hi.

Sempre que té "necessitats" es posa en posició.... i lo bo del cas és que es mentre dura l'operació evacuació es va desplaçant de "cuquilles" (no sé com es diu..) d'un lloc a l'altre, es dona el tomb.... fa petar de riure!!
Si li preguntes si ja ha acabat, diu: "no, mesh" i de cop se'n va a l'habitació de les joguines corrents (per que el deixes tranquil... que és això de fer pressió?) i continua la feina :-D :-D
PILIJAPS
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. març 17, 2011 10:19 am

EntradaAutor: PILIJAPS » dc. març 23, 2011 9:25 am

Hola noies!!!

Doncs jo pensava que tenia una bellugueta fins que va arribar " la reina bellugueta".
Ja m'ho deien que nena i 2ª que ja veuria, i.....tant.
Té 14 mesos i us asseguro que tela marinera. ho sap tot, ho enten tot, puja, baixa, fa empentes a la seva germana gran (de 5 anys!) i va a la seva bola com si fos super-gran!!!.
Vaig loqui loqui però som molt feliços de tenir-les. A part ens ho passem bomba!.
Ànims noies que sempre diuen que canvien amb el temps!!!jajajaja.
PILIJAPS
Entrades: 35
Membre des de: dj. març 17, 2011 10:19 am

EntradaAutor: PILIJAPS » dc. març 23, 2011 9:27 am

Ah!!! per cert camina des dels 10 mesos i va ràpid que se les pela!!!

A la llar d'infants és la reina del Mambo, ja que els nens que tenen la seva edat, per sort són més tranquils i encara no caminen.
nuscka

EntradaAutor: nuscka » dt. maig 10, 2011 9:01 am

Einoies! finalment, allò que tots sabiem que passaria, ja ha passat.... ja s'ha fet el primer trau! porta dos puntets de sutura la mar de bufons...
Es fa empotrar amb una font, quan es tirava amb la moto per una rampa... el vam dur corrents a cosir, i quan va sortir, ja cosit, va tornar a pujar a lña moto i va dir "nem a plaça?"... es veu que no havia jugat prou :-:)
ImatgeImatge
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dt. maig 10, 2011 9:24 am

nuscka ha escrit:Einoies! finalment, allò que tots sabiem que passaria, ja ha passat.... ja s'ha fet el primer trau! porta dos puntets de sutura la mar de bufons...
Es fa empotrar amb una font, quan es tirava amb la moto per una rampa... el vam dur corrents a cosir, i quan va sortir, ja cosit, va tornar a pujar a lña moto i va dir "nem a plaça?"... es veu que no havia jugat prou :-:)

:-D :-D :-D :-D el teu fill és un crack!!!
Quin ensurt, però.....me n'alegro que no fos gran cosa.
nuscka

EntradaAutor: nuscka » dt. maig 10, 2011 9:32 am

entrerius, jo per sort no hi era! estava amb el meu home, quan se la va fotre, i jo ja vaig anar directament al CAP...
la gràcia és que no sembla tan animal... és menudet, primet i poca cosa, i s'entreté amb tot... peró està absolutament convençut de que té la mateixa edat que son germà gran, i que pot fer el mateix que fa ell... i aqui està el problema!
ImatgeImatge
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dt. maig 10, 2011 9:52 am

A mi també em fa molta gràcia llegir les trastades del teu nen, però reconec que si fos fill meu pararia boja, així que imagino que deus estar desesperada o en plan zen :-o00m tot el dia...
Encara sort que la broma va ser poca cosa i per a ell, gens traumàtica!
Laina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 844
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 8:03 pm

EntradaAutor: Laina » dt. jul. 12, 2011 12:01 pm

Hola guapes! Doncs aquí una altre mare de un super belluguet!! La nena era i és, molt tranquileta, mai havia tingut que patir perque em toques res ni fes cap trestada, peró el nen, farà tot el que ella no ha fet per dos o per tres!! Tema cotxet, el portem fatal, com em pari ja le cagat.Amb un moment es treu les tires de cordar i sem posa dret, encara no ha caigut però... I a la trona el mateix, últimament per menjar és una lluita, no udramés de dos minuts assegut....

Bé total, que va pel camí dels vostres.. i el que us volia preguntar és.. Què feu volsatres per vacances??És que jo tenia moltes ganes de marzar una setmaneta al setembre, possiblement a un hotel a Peñiscola... platgeta, passejar i pocacosa més.. però cada vegada ho veig més negre i de moment no he reservat res... Sobretot em fa por la hora dels menjar... suposo que hauriem de dinar a turnos mentres un entrete el nen, dinar l'altre i la nena.. No sé però m'atabala molt el tema.. He pensat que potser anar a un apartmaent o bungalow estariem mes al nostre aire i més tranquila... Però llavors, penso que per mi no serien vacances, perque la meva rutina diaria no variaria gaire... o deixar-ho per l'any que bé..

M'expliqueu el que heu fet vosaltres??
Imatge

Imatge
Irinna
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Irinna » dv. jul. 15, 2011 1:17 pm

Noies! una pregunteta! comporteu això d'anar caminat pel carrer sense que vagi al cotxet?

és que cada dia és més complicat anar amb la nena pel carrer. Si abans em donava la maneta i caminava, lenta, però tranquil·la.. ara no hi ha manera.. corre cap on vol.. se m'escapa, se'm seu al terra.. vaja.. que no puc anar amb ella caminant! ja no és només que és impossible fer res si ella va caminant,.. és que és un perill!! un dia em creuarà el carrer i passarà alguna cosa...

Us passa a vosaltres? què feu?

m'agradaria que pogués caminar.. anar pujada al patinet del cotxet sense perill de que em marxi corrents.. jo sempre he volgut fomentar que camini! i que no acabi anant en cotxet fins tard com veig que passa amb alguns nens.. però ara mateix no veig la sol·lució.

gràcies guapes
nuscka

EntradaAutor: nuscka » dt. jul. 19, 2011 6:58 am

el meu no camina tampoc... sempre va en bici. ;-)
Per sort té clar quan ha de parar, i que no pot creuar carrers solet.Per anar a l'escola va amb cotxet, per que entra a les 9, i normalment a les 9 estem a la porta de l'escola de son germà, i hi ha 10 minuts ben bons. em sembla que encara em queda un any de cotxet, ni que només sigui als matins.

laina, nosaltres sempre anem a bunhalows o a cases rurals. per mi, les vacances perfectes són les que torno amb la maleta plena de roba neta.
per mi és important anar al nostre ritme, i no haver de patir per si el nen me la lia alrestaurant.
ImatgeImatge
nuscka

EntradaAutor: nuscka » dc. ago. 03, 2011 3:14 pm

apa nenes, que paradot que està aixó....que ja no es mouen els vostres nens? quina sort!
el meu ha après a nedar solet, peró només per sota l'aigua. A veure si m'explico.

ell entra a la piscina sense manguitos ni res, s'agafa com una paparra del costat de la piscina, i quan es veu preparat, ve nedat cap a nosaltres. Peró ho fa perpendicular a l'aigua, i amb el cap ensorrat mínim un pam. Peró a ell tan se l'in fot, ell "pa lante" fins que arriba al papa o a la mama, i llavors s'arrapa una altre vegada com una paparra, i surt a fora a respirar. Oi que molt normal no és?

El problema és el dia que el papa treballa, i jo vaig sola amb els dos. De veritat que tinc unes guerres per aconseguir que es posi manguitos... perque passo que faci el "submarinu" quan estic sola, que en tinc una altre que també s'en va cap avall, per vigilar!
ImatgeImatge
entrerius

EntradaAutor: entrerius » dc. ago. 03, 2011 3:50 pm

:-D :-D :-D :-D :-D
massa normal no és
:-D :-D :-D :-D :-D
Nuscka, el teu fill és la osti!!!! i l'altre també ho fa????
nuscka

EntradaAutor: nuscka » dc. ago. 03, 2011 6:39 pm

no que va... l'altre és com una pedra... s'en va avall peró no torna a sortir! ja procuro anar a la piscina que ell toca, peró el peque és baixet, i no toca enlloc... suposo que per aixó ha acabat desembolupant aquesta tècnica!
ImatgeImatge
Elidé
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dc. ago. 03, 2011 8:56 pm

Justament aquesta nit volia escriure jo també... L'Ada va començar a caminar el dia 12 de juliol i si abans era trasto, ara és megatrasto... Posa el cap dins la rentadora, es penja a totes les baranes que troba, obre els armaris per robar galetes, desenrotlla el paper de cuina i l'última, aquesta nit ha entrat dins la banyera tota sola i s'ha posat a jugar amb els xampús. No em pregunteu com s'ho ha fet perquè no en tinc ni la més remota idea :-:) :-:) :-:)
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. ago. 03, 2011 11:53 pm

Doncs jo us explico la darrera de la meva baldufa...
Se'ns escapa de la convertible :ufs: :ufs:
S'agafa a la part del canviador i amb els peus comença a escalar la fusta (q és totalment llisa) i un cop a dalt suposo q es penja per la part dels calaixos fins a terra (no li he enganxat la tècnica de baixar, però ja us podeu imaginar la cara q se'm va quedar quan vaig entrar a la seva habitació i me la vaig trobar a terra :ufs: ).
Estem pensant de posar un xarxa o algo per sobre, però no sabem ben bé què fer...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
nuscka

EntradaAutor: nuscka » dj. ago. 04, 2011 6:46 am

Itaca, aixó ho feia el meu... s'escapava del bressol.
Jo vai optar per treure-li la barana, preferia que caigués d'un pam d'alt que no pas d'un metre. Nosaltres ho vam fer als 15 mesos. Al lllit li vam posar una mini baraneta d'uns 10 cm d'alt, que venen a l'Ikea, i que s'adapta a tots els llits, més que res per que no rodolès fora del llit.

Elidè, a dins de la banyera? peró a mitja nit? deu ni do, quina aventura! ja t'imagino buscant per la casa, a veure on s'ha fotut l'Ada...
ImatgeImatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::