Papilla de cereals casolana
Papilla de cereals casolana
Hola! El meu peque te quasi 8 mesos i ja vull intruduir el cereal. De moment fem LM, verdures, pollastre i fruita. El tema es que voldria evitar els cereals en pols de la farmacia. He trobat aquesta recepte i volia coeixer si teniu alguna experiencia. Ah! I no se q es l'arros dolç, rm podeu ajudar?
http://crianzanaturalyapego.activoforo. ... e-cereales
Gracies!
http://crianzanaturalyapego.activoforo. ... e-cereales
Gracies!
Re: Papilla de cereals casolana
Gracies ametista! Ara llegire tranquilame t els links i ho comentare amb la pediatre, a veure q tal.... Veig q hiha varies opcions!
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
HORTENCIA,
no sé si et servirà el que faig jo:
faig un caldet de verdures i pollastre, sense sal i molt suau. El congelo en pots de 200ml cada un. Cada dia trec un pot i amb aquell caldo faig sèmoles o cereals naturals comprats a l'herboristeria. un dia li dono tapioca, l'altre dia polenta, quinoa, verdures, sèmola d'arròs integral, i mil altres cereals que tenen a les herboristeries i que són super naturals i boníssims. AIxò és el seu sopar i li encanta!
aviam si tb li agrada!
no sé si et servirà el que faig jo:
faig un caldet de verdures i pollastre, sense sal i molt suau. El congelo en pots de 200ml cada un. Cada dia trec un pot i amb aquell caldo faig sèmoles o cereals naturals comprats a l'herboristeria. un dia li dono tapioca, l'altre dia polenta, quinoa, verdures, sèmola d'arròs integral, i mil altres cereals que tenen a les herboristeries i que són super naturals i boníssims. AIxò és el seu sopar i li encanta!
aviam si tb li agrada!

Ei! Jo tampoc li dono cereals "industrials" a la meva filla! M'anirà molt bé llegir-me aquests links que heu posat, a veure què hi descobreixo, perquè jo de moment he anat fent com m'ha semblat... Li dóno quinoa, sèmola d'arròs, sèmola de verdures, flocs de civada, arròs, algun dia fideus amb la sopa... i paaaaaaaa, li encanta el pa! i si és fet per mi, més!
Vull provar amb altres cerals, com ara la polenta, però no en sé massa res... donaré un cop d'ull als links!
Vull provar amb altres cerals, com ara la polenta, però no en sé massa res... donaré un cop d'ull als links!
Helia cap al final del post de cereals no industrials en parlàvem de la polenta (o sèmola de moresc) als meus nens els encantava perquè té el regust dolcet del moresc, a casa es diu "sopa groga" 

Moltes gracies! Ja estic llegint tot el q em dieu! Canyella, a mi m'i teressa que se'ls prengui amb llet!
Una altra pregunta: coneixeu la marca Holle? Quines ventatges tindria fer-los jo? Seria lo mateix? I la llet de continuacio holle?
Una altra pregunta: coneixeu la marca Holle? Quines ventatges tindria fer-los jo? Seria lo mateix? I la llet de continuacio holle?
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
uoooooo! M'interessa moooolt! ara em llegiré els vostres links!!!

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Hola,
Una altra pregunta: coneixeu la marca Holle? Quines ventatges tindria fer-los jo? Seria lo mateix? I la llet de continuacio holle?[/quote]
jo tampoc li he donat mai cereals de farmàcia, de fet a la farmàcia crec que només li he comprat els xumets perquè aquest meu ni biberons ni llet artificial! Jo també faig caldo i el congelo i cada dia doncs vaig variant però al vespre està molt cansat i de mal humor i normalment faig servir els cereals de la marca Holle que els venen en herbolisteries i botigues de producte naturals i li agraden molt, sobretot el de mill. Ja veuràs prova'ls. No fan mai grumolls. El que no he provat és la llet holle perquè encara fa lactància materna.
Hèlia la quinoa que tal? com la fas. Jo l'altre dia en vaig comprar però encara no li he fet mai. I també tinc la polenta a l'armari a punt de fer-la però tampoc l'he feta mai.
Fins aviat!!
Una altra pregunta: coneixeu la marca Holle? Quines ventatges tindria fer-los jo? Seria lo mateix? I la llet de continuacio holle?[/quote]
jo tampoc li he donat mai cereals de farmàcia, de fet a la farmàcia crec que només li he comprat els xumets perquè aquest meu ni biberons ni llet artificial! Jo també faig caldo i el congelo i cada dia doncs vaig variant però al vespre està molt cansat i de mal humor i normalment faig servir els cereals de la marca Holle que els venen en herbolisteries i botigues de producte naturals i li agraden molt, sobretot el de mill. Ja veuràs prova'ls. No fan mai grumolls. El que no he provat és la llet holle perquè encara fa lactància materna.
Hèlia la quinoa que tal? com la fas. Jo l'altre dia en vaig comprar però encara no li he fet mai. I també tinc la polenta a l'armari a punt de fer-la però tampoc l'he feta mai.
Fins aviat!!
Kine, guapa, quant temps!! Veig q el teu peque avui fa 10 mesos! Felicitats a tots dos!
Doncs jo la quinoa li bullo com si fos arròs, normalment amb caldo fet abans o congelat, i li agrada molt!
Doncs jo la quinoa li bullo com si fos arròs, normalment amb caldo fet abans o congelat, i li agrada molt!
Kine, els holle s'han de bullir?
Helia ha escrit:Kine, guapa, quant temps!! Veig q el teu peque avui fa 10 mesos! Felicitats a tots dos!
Hola Hèlia, moltes gràcies!! la veritat és que us vaig llegint sempre però tinc problemes amb iniciar la sessió ja que tota l'estona se'm finalitza sola i quan vull escriure doncs ja m'ha finalitzat... i me'n canso.
Demà provaré la quinoa a veure què tal. j atamvé tinc caldo sempre congelat. Gràcies.
hortencia ha escrit:Kine, els holle s'han de bullir?
Doncs el Holle són instantanis i es defan molt i molt bé. Prova'ls
Hola
el meu fill menja blat i arròs, com jo. Li dono pa, galetes, pasta... i sí, a vegades li he donat "mijo" o quinoa o polenta, com a cosa excepcional, quan en fem a casa (que és molt de tant en tant).
Vull dir que no cal obsessionar-se en que mengin 10 cereals diferents... si a casa es mengen, doncs perfecte, però no cal descobrir la quinoa, l'amarant, la polenta i la civada si no es vol... Que les papilles de farmàcia portin "12 cereales con miel" no vol dir que els infants necessiti menjar 12 cereals (i menys els 12 en el mateix àpat!!).
L'altre dia em vaig estar mirant les papilles Holle i trobo que posats a donar papilles aquestes no porten sucre (ni mel) i són ecològiques... suposo que seran més cares, per això...
Edito per dir que em sembla que m'ha quedat molt sec el to del missatge... que ningú s'ho prengui malament i que cadascú li doni el que vulgui al seu fill o filla!!! Feia el comentari perquè a vegades les mames que decidim no donar papilles de cereals ens obsessionem amb la varietat (a mi em va passar, eh!!)
el meu fill menja blat i arròs, com jo. Li dono pa, galetes, pasta... i sí, a vegades li he donat "mijo" o quinoa o polenta, com a cosa excepcional, quan en fem a casa (que és molt de tant en tant).
Vull dir que no cal obsessionar-se en que mengin 10 cereals diferents... si a casa es mengen, doncs perfecte, però no cal descobrir la quinoa, l'amarant, la polenta i la civada si no es vol... Que les papilles de farmàcia portin "12 cereales con miel" no vol dir que els infants necessiti menjar 12 cereals (i menys els 12 en el mateix àpat!!).
L'altre dia em vaig estar mirant les papilles Holle i trobo que posats a donar papilles aquestes no porten sucre (ni mel) i són ecològiques... suposo que seran més cares, per això...
Edito per dir que em sembla que m'ha quedat molt sec el to del missatge... que ningú s'ho prengui malament i que cadascú li doni el que vulgui al seu fill o filla!!! Feia el comentari perquè a vegades les mames que decidim no donar papilles de cereals ens obsessionem amb la varietat (a mi em va passar, eh!!)
Ponioleta, el tema no és que provin o hagin de provar 12 cereals, sinó variar una mica la dieta! Jo també li dóno pasta, si és blanca i en mengem nosaltres, pa (avui havia fet pa d'espelta i també n'ha menjat), fideus, arròs blanc, i galetes maria!
però, almenys en el meu cas, vull donar-li més cereals per tal que es vagi acostumant a provar gustos diferents. I no, jo no menjo polenta mai de la vida, però a ella no li puc condimentar res, ni variar-li gaire el sabor de les coses (sense sal, les mongetes i el carbassó tenen el mateix gust...
), per això m'agradaria que anés provant altres coses 
però, almenys en el meu cas, vull donar-li més cereals per tal que es vagi acostumant a provar gustos diferents. I no, jo no menjo polenta mai de la vida, però a ella no li puc condimentar res, ni variar-li gaire el sabor de les coses (sense sal, les mongetes i el carbassó tenen el mateix gust...
), per això m'agradaria que anés provant altres coses Re: Papilla de cereals casolana
ok, Helia.
Si jo mateixa he comprat Polenta i "mijo", que a casa gairebé mai en fèiem, per donar-li més coses al Bernat...
Ho dic perquè a vegades ens podem arribar a atabalar amb tants cereals desconeguts que no sabem ni com es cuinen... i no cal
Si jo mateixa he comprat Polenta i "mijo", que a casa gairebé mai en fèiem, per donar-li més coses al Bernat...
Ho dic perquè a vegades ens podem arribar a atabalar amb tants cereals desconeguts que no sabem ni com es cuinen... i no cal
De moment he provat els hello i no han triomfat gens ni mica.... Al tio li molen els de farmacia ben endolcits i amb aromes i merdes... Quina tela! Anirem provant....
I es veritat aixo que dieu, eh! Els adults nomes mengem 2 o 3 cereals i en canvi als bebes els hi fotem uns coctels de cereals que deu ni do..... Realment.... Amb el tema de l'alimentacio infantil n'hi ha per tirar-hi cohets!
I es veritat aixo que dieu, eh! Els adults nomes mengem 2 o 3 cereals i en canvi als bebes els hi fotem uns coctels de cereals que deu ni do..... Realment.... Amb el tema de l'alimentacio infantil n'hi ha per tirar-hi cohets!
La quinoa és un dels cereals més complets que li podeu donar als vostres petits.
També la podeu donar amb lleteta!!!
També la podeu donar amb lleteta!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |