Dormiu tota la nit?
Dormiu tota la nit?
Us pregunto si dormiu tota la nit perquè jo faig LM des de 6 mesos i encara em demana cada 3 hores.
Soc conscient que els nens de bibes ja donen tota la nit seguida, però he provat dos nits donant un bibe de cereals abans d'anar a domir i un altre cap a les 00.00 o 01.00 però no hi ha manera, es continua despertant cada 3 hores.
Què puc fer? En un mes tinc pensat passar el meu fill a la seva habitació i no m'agradaria continuar com fins ara, és molt cansat.
Consells??
Soc conscient que els nens de bibes ja donen tota la nit seguida, però he provat dos nits donant un bibe de cereals abans d'anar a domir i un altre cap a les 00.00 o 01.00 però no hi ha manera, es continua despertant cada 3 hores.
Què puc fer? En un mes tinc pensat passar el meu fill a la seva habitació i no m'agradaria continuar com fins ara, és molt cansat.
Consells??
Re: Dormiu tota la nit?
Wana, no te res a veure el tema dormir amb que faci LM o LA. La meva filla gran no ha dormit la nit seguida fins als 3 anys. La petita que ara te 11 mesos tot just comença a dormir bé ara (hem tingut més sort!). És una qüestió evolutiva, han d'apendre a dormir i uns ho fan als 2 mesos i altres poden trigar fins els 4 anys.
Cansat, ho és molt! ho se... però a part d'aplicar rutines, horaris, etc, no es pot fer altra cosa que armarse de paciència!
Ànims!
Cansat, ho és molt! ho se... però a part d'aplicar rutines, horaris, etc, no es pot fer altra cosa que armarse de paciència!
Ànims!
Jo et puc contestar per l'experiencia de la gran, fins als 8 mesos demanava cada 2-3 hores per la nit, fins que vem decidir donar-li cereals al vespres, res de pit. Segons el pediatra primer pit i després bib, però vist que no anavem a millor ho vem fer tot amb bibi, més que res perque jo portava cotxe cap amunt i cap vall.
La petita encara es massa petita.
La petita encara es massa petita.
Wana, jo no et puc ajudar massa........ El meu fill te 2 anys i encara no hem fet una nit sencera! també fem LM i encara estem fent collit per poder dormir una mica millor.
L'Únic consell que et puc donar és molta paciència i amor.
Tot arriba, i ara ja aguanta unes horetes més sense despertar-se i demanar teta.
Avui ha estat la primera nit que quan s'ha despertat no me l'ha demanat....... m'ha demanat aigua amb llimona.
però no ens hem estalviat el despertar

Molts ànims, que tot arribarà.... tot i que ara sembli impossible.... tot arribarà.
L'Únic consell que et puc donar és molta paciència i amor.
Tot arriba, i ara ja aguanta unes horetes més sense despertar-se i demanar teta.
Avui ha estat la primera nit que quan s'ha despertat no me l'ha demanat....... m'ha demanat aigua amb llimona.
però no ens hem estalviat el despertar

Molts ànims, que tot arribarà.... tot i que ara sembli impossible.... tot arribarà.
Hola wana, la meva filla té 4 mesos i mig i fem exclusivament LM i fa una setmana que es desperta una vegada a la nit o fa la nit sensera
T'explico el que he fet jo a veure si et serveix d'ajuda:
Independentment dels horaris diurs de menjar, ella a les 20h ja no sap què té i a les 20.30h necessita fer pit (encara que la última presa hagi estat a les 19h). Davant d'això el que vam fer és que a les 19.45h ja procurem estar a casa perquè ella es vagi relaxant i passar aquesta estona de mal humor el millor possible. A les 20h (més o menys) fem banyera i massatge tot amb molta calma pq ella noti que ja és hora de descansar. A les 20.30h li dono el pit amb la llum baixeta, sense parlar i sense sorolls (això m'ho van aconsellar així i m'ha anat genial) i la posem al llit, plora uns cinc minutets i s'adorm.
Això ho treballem desde que ella tenia un mes i mig i ara ja sembla que dóna els seus resultats.
També t'haig de dir que fa una setmana que l'hem passat a la seva habitació i desde llavors el tema dormir ha millorat moltíssim.
Finalment comentar-te que a vegades hi ha nens que demanen cada 3h per tal de renovar la llet i que aquesta sigui més grassa i així acondicionar-la més a les seves necessitat de creixement. A mi la meva m'ho va fer, quan ja només es desperatava una sola vegada a la nit, de sobte, es va passar tres setmanes demanant cada dos hores o dos hores i mitja), així doncs, si veus que fa canvis d'aquest tipus no et desesperis que és temporal.
Espero haver-te ajudat, ànims!!
T'explico el que he fet jo a veure si et serveix d'ajuda:
Independentment dels horaris diurs de menjar, ella a les 20h ja no sap què té i a les 20.30h necessita fer pit (encara que la última presa hagi estat a les 19h). Davant d'això el que vam fer és que a les 19.45h ja procurem estar a casa perquè ella es vagi relaxant i passar aquesta estona de mal humor el millor possible. A les 20h (més o menys) fem banyera i massatge tot amb molta calma pq ella noti que ja és hora de descansar. A les 20.30h li dono el pit amb la llum baixeta, sense parlar i sense sorolls (això m'ho van aconsellar així i m'ha anat genial) i la posem al llit, plora uns cinc minutets i s'adorm.
Això ho treballem desde que ella tenia un mes i mig i ara ja sembla que dóna els seus resultats.
També t'haig de dir que fa una setmana que l'hem passat a la seva habitació i desde llavors el tema dormir ha millorat moltíssim.
Finalment comentar-te que a vegades hi ha nens que demanen cada 3h per tal de renovar la llet i que aquesta sigui més grassa i així acondicionar-la més a les seves necessitat de creixement. A mi la meva m'ho va fer, quan ja només es desperatava una sola vegada a la nit, de sobte, es va passar tres setmanes demanant cada dos hores o dos hores i mitja), així doncs, si veus que fa canvis d'aquest tipus no et desesperis que és temporal.
Espero haver-te ajudat, ànims!!

Jo amb els bessons vaig fer exactament que la Surtelsol i el dia que van fer 4M van passar a dormir els dos a la vegada 12h a la nit, i fins ara no m'han donat ni una nit. Ara estic aplicant exactament el mateix per la petita que només té un mes i mig però em sembla que ja va coneixent de què va el tema perquè les tomes nocturnes ja me les va allargant 4h-5h. Jo crec que són molt importants les rutines, segons la meva experiència, però clar, cada nen és un món. També et dic que mai he optat pel collit, bé, durant els primers 3 mesos si hi ha rondinades llargues sí. Però normalment l'intento calmar i adormir al moisés no deixant-la sola ni un moment, acaronant-la i cantant-li fluixet fins que es calma i s'adorm. El xumet també em va molt bé.
Sort!
Sort!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
La meva als 6 mesos encara feia 2 bibes per la nit. Cap als 7-8 va començar a fer-ne només un i no va ser fins als 9-10 mesos que va començar a dormir alguna nit sencera i no demanar bibe.
Però no dura gaire això de dormir. Tot d'una començen a sortir les dentetes i et passes un munt de nits (almenys en el meu cas) tenint-la al llit amb nosaltres retorçant-se del mal que li feia pobre.
Fins l'any no va començar a dormir tota la nit sencera, però atenció, jo he tingut una sort inmensa. N'hi ha, com diu la entrerius i la Mirjan per exemple, que fins als 2 o 3 anys res de res.
Però no dura gaire això de dormir. Tot d'una començen a sortir les dentetes i et passes un munt de nits (almenys en el meu cas) tenint-la al llit amb nosaltres retorçant-se del mal que li feia pobre.
Fins l'any no va començar a dormir tota la nit sencera, però atenció, jo he tingut una sort inmensa. N'hi ha, com diu la entrerius i la Mirjan per exemple, que fins als 2 o 3 anys res de res.
La Lia ja és tota una princesa!
Wana, la meva filla va començar a dormir tota la nit des dels 4 mesos i en canvi el meu fill encara no ha dormit una nit sencera
Es desperta per menjar un cop segur i si té gassos 3 o 4 cops!!!!!!!!! Ànims!!
Es desperta per menjar un cop segur i si té gassos 3 o 4 cops!!!!!!!!! Ànims!!
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=71&t=16927&p=908603#p908603
Venc Mei Tai Chinado! viewtopic.php?f=58&t=23295
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo penso q no depèn del fet q faci LM pq et demani més sovint... hi ha mames del mes de la meva nena, q encara no han aconseguit dormir 1 nit seguida, i el petits van camí els 21 mesos.
Nosaltres sí q hem tingut sort... la nostra nena des d'els 3 mesos q va deixar de despertar-se durant la nit... i així seguim... però és q cada nen és un món, i segurament la fòrmula q serveixi per un no servirà per un altre...
Ànims!
Nosaltres sí q hem tingut sort... la nostra nena des d'els 3 mesos q va deixar de despertar-se durant la nit... i així seguim... però és q cada nen és un món, i segurament la fòrmula q serveixi per un no servirà per un altre...
Ànims!
Ítaca l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 17, 2011 2:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Buff... ja veig que haig de tenir paciència!! no ho se, penso que si li dono bibe amb cereals estarà taaaaaan ple que no podrà ni despertar-se. Però mai arribarà a omplir-se pq fem LM i és un nen que amb 90 ml ja no vol més...
Gràcies a totes, potser haig de ser més estricte en els horaris, intento fer cada dia la mateixa rutina però hauré d'anar mirant el rellotge cada dos per tres, és l'unic que puc fer.
Envejo als pares que a partir dels 5 mesos els nens dormen tota la nit o només es desperten una vegada, però continuu pensant q son els cereals.
Ja sabem tots els beneficis de la LM (nutrients, salut, comoditat) però ara penso que potser és un bon moment per deixar-la... però no puc evitar sentir-me culpable (egoista) si ho faig.
Com veieu estic ratllada, llegiré atentament els vostres comentaris a veure si veig la llum jejjee
Gràcies a totes, potser haig de ser més estricte en els horaris, intento fer cada dia la mateixa rutina però hauré d'anar mirant el rellotge cada dos per tres, és l'unic que puc fer.
Envejo als pares que a partir dels 5 mesos els nens dormen tota la nit o només es desperten una vegada, però continuu pensant q son els cereals.
Ja sabem tots els beneficis de la LM (nutrients, salut, comoditat) però ara penso que potser és un bon moment per deixar-la... però no puc evitar sentir-me culpable (egoista) si ho faig.
Com veieu estic ratllada, llegiré atentament els vostres comentaris a veure si veig la llum jejjee
- Ítaca
Però dius q donant-li el bibe amb cereals a les 12 es continua despertant no?
Ítaca l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 17, 2011 3:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola, ho he preguntat en un altre post però veig que encaixa més en aquest. El meu nen té tres mesos i el poso a dormir a les 21 h després d'haver menjat entre les 19 i les 20 h. Ell menja cada quatre hores, però a les 00 h està tan adormit que no es desperta. L'agafem i li donem un biberó sense despertar-lo. I a les 4 h es desperta per menjar i fem pit. El dubte que tinc és si faig bé de donar-li el biberó malgrat que no es desperti. Se que encara és aviat per a que dormi tota la nit, però el que no m'agradaria és crear hàbits que ho dificultin en el futur.
Gràcies!
Gràcies!
- Ítaca
Jo MAI he despertat la meva nena per donar-li de menjar (fos pit o bibe). Sempre he pensat q si estava dormint ben agust era pq ho necessitava, q quan es despertés ja menjaria, i a nosaltres ens ha anat molt bé. Ja sé q diuen q se'ls ha de despertar pq mengin cada x hores, però és q en el nostre cas ens podíem passar 20 minuts intentant despertar-la i total, es despertava feia 1 xuclada i tornava a caure... tampoc havia servit de res.
jo en tinc un de cada, el gran sempre ha dormit com un oco, i el petit encara es desperta un cop.
Jo crec que el que dorm malament, dorm malament i punt. Si el fiques a la seva habitació, t'hauràs d'aixecar i fer més camí, si li treus el pit, no tindràs el consol d'enxufar-li i que es clapi als 10 segons... Jo amb el petit vaig fer collit (per una pura questió de supervivència, i sense creure-m'ho gens ni mica) fins els 20 i tants mesos... ara ja dorm a la seva habitació (amb el seu germà) i de vegtades dorm tota la nit seguida.
Jo,si fos tu, per pur egoisme, continuaria dormint amb ell i fent teta...
una mica pessimista no? es que porto massa temps domint poc i malament!
edito per afegir que quan tenia 6 mesoso es despertava cada hora i mitja! a mi, dormir tres hores seguides m'hagués semblat un privilegi!
Jo crec que el que dorm malament, dorm malament i punt. Si el fiques a la seva habitació, t'hauràs d'aixecar i fer més camí, si li treus el pit, no tindràs el consol d'enxufar-li i que es clapi als 10 segons... Jo amb el petit vaig fer collit (per una pura questió de supervivència, i sense creure-m'ho gens ni mica) fins els 20 i tants mesos... ara ja dorm a la seva habitació (amb el seu germà) i de vegtades dorm tota la nit seguida.
Jo,si fos tu, per pur egoisme, continuaria dormint amb ell i fent teta...
una mica pessimista no? es que porto massa temps domint poc i malament!

edito per afegir que quan tenia 6 mesoso es despertava cada hora i mitja! a mi, dormir tres hores seguides m'hagués semblat un privilegi!
- Nuvolmagic
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
Doncs el meu que ja te 9 i mig encara es desperta per fer dos bibes de 180ml, a l´una i a les cinc o les sis i aixo que pren uns 150-180 de cereals abans de anar a dormir. Aixi que em sembla que els cereals no son la solució 
Però tranquila que tard o d´hora dormira tota la nit
O, no i encara tindre que fer dos colacaos a la nit quan en tingui 15

Però tranquila que tard o d´hora dormira tota la nit

A la pregunta "dormiu tota la nit?" la meva resposta (actual) és: jo sí. La nena no, es desperta, i déu ni do (16 mesos). Però des que vaig deixar de contar les vegades i les hores, no em suposa cap problema. Vaig posar el llitet en sidecar (sense barana enganxat al meu cantó) i si es desperta té el pit per allà a prop.
També hem passat nits durilles, però coincidint amb mocs, dents i coses d'aquestes. Però per norma es desperta i "ja sap què fer perquè la mama i el papa puguin dormir" ;).
També hem passat nits durilles, però coincidint amb mocs, dents i coses d'aquestes. Però per norma es desperta i "ja sap què fer perquè la mama i el papa puguin dormir" ;).
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo amb la nena vaig començar a dormir tota la nit cap als 4-5 messos i amb el nen ara sembla que comença a dormir tota la nit i té 9 messos. Tots 2 amb LA. Molta paciència!!!
Itak@ amb els cereals no supera les tres hores, igual que el pit. Com diu Nuscka el tindré ben aprop meu i teta calenteta!!!!!
Ahhh aquesta tarda una amiga m'ha suggerit un plan: quan es desperti (cap a la 1.00 aprox) no li doni pit ni bibe, li posi el chumet i quan això no funcioni, l'agafi i l'intenti dormir... i si comença a plorar portar-lo al menjador pq se li passi... tot serveix menys donar-li de menjar. Es clar que pobret meu, si continua plorant li acabaré donant pit però com a mínim ja hauré allargat. I aixi dos nits seguides a veure si ell mateix canvia el chip, creuem els dits. Ho provaré divendres i dissabte, ja us explicaré si funciona, ok?
Ahhh aquesta tarda una amiga m'ha suggerit un plan: quan es desperti (cap a la 1.00 aprox) no li doni pit ni bibe, li posi el chumet i quan això no funcioni, l'agafi i l'intenti dormir... i si comença a plorar portar-lo al menjador pq se li passi... tot serveix menys donar-li de menjar. Es clar que pobret meu, si continua plorant li acabaré donant pit però com a mínim ja hauré allargat. I aixi dos nits seguides a veure si ell mateix canvia el chip, creuem els dits. Ho provaré divendres i dissabte, ja us explicaré si funciona, ok?
wana ha escrit:Buff... ja veig que haig de tenir paciència!! no ho se, penso que si li dono bibe amb cereals estarà taaaaaan ple que no podrà ni despertar-se . Però mai arribarà a omplir-se pq fem LM i és un nen que amb 90 ml ja no vol més...
Hola WANA,
a veure...lo dels CEREALS és un mite, és més, hi ha nens que els hi costen de païr i dormen encara pitjor....
Lo De ser més estricte amb els horaris....jo crec que aplicar rutines sempre és bo, i intentar respectar les hores, també...però el més important´de la rutina és fer sempre els mateixos passos, no si ens passem 10 minuts o ens avancem 5min....
Lo dels nens de 5 mesos que dormen tota la nit....pfff...si, jo tb els hi tinc MOLTISSIMA ENVEJA, però el tema de la son és un procés evolutiu, igual que caminar, parlar...hi ha nens que caminen als 10 mesos i altres que no hi fan fins els 18...hi ha nens que xerren a l'any i altres que fins els 2 anys no diuen ni mu....doncs amnb el dormir passa el mateix: hi ha nens que dormen als 5 mesos i altres que no ho fan fins els 3 anys...
LO de deixar o no el PIT és decisió només teva...però et puc assegurar que el pit no és le problema de les teves nits, sinó, segurament la teva solució
I després d'aquest rollo...dir-te que el Xavi segueix despertant-se MOLTISSIM cada nit...que és horrorós, i que t'entenc perfectament; Només et vull donar MOOOOOOOOOLTS àNIMS i dir-te que abans de donar cap pas t'informis molt bé de tot; Pots llegir-te el llibre "dormir sin lágrimas" de la Rosa JOvé...no et donarà cap solució, però si que et donara molta info sobre la son dels nadons

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Itac@ ha escrit:Jo MAI he despertat la meva nena per donar-li de menjar (fos pit o bibe). Sempre he pensat q si estava dormint ben agust era pq ho necessitava, q quan es despertés ja menjaria, i a nosaltres ens ha anat molt bé. Ja sé q diuen q se'ls ha de despertar pq mengin cada x hores, però és q en el nostre cas ens podíem passar 20 minuts intentant despertar-la i total, es despertava feia 1 xuclada i tornava a caure... tampoc havia servit de res.
Em fa cosa no donar-li aquest biberó perquè el meu sempre és un dormilega i ja em passa durant el dia, que menja una mica i li entra la son o s'avorreix i has d'insistir per tal que mengi. De fet, el biberó de les 00h se'l menja dormit, però se'l menja.
Ahir però, el va demanar a les 23 h (l'anterior va ser a les 19h) i ha dormit fins dos quarts de cinc de matinada.
És més o menys l'hora que es desperta cada dia.Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |