Test d'embaràs
Test d'embaràs
Hola noies!!
He estat un temps sense dir res, però no he parat de llegir, i ara tinc un dubte. Perdoneu la meva ignorància, però com que no m'hi havia trobat mai...
A veure si m'explico:
Deixant de banda els clearblue i similars, es pot fer un test per saber si estàs embarassada amb les tires aquelles que canvien de color quan tenen contacte amb l'orina? I exactament com es fa? De quin color surt si ho estàs? I sino ho estàs? Algú em podria explicar com fer-ho, siusplau?
Ah, i si estic d'encara no dues setmanes, ja ho marcaria? O a partir de quan es pot fer perquè sigui més fiable?
Això nomes es compra a la farmàcia, no? I com se’n diu d’això, per demanar-ho?
Gràcies anticipades!! Petó
He estat un temps sense dir res, però no he parat de llegir, i ara tinc un dubte. Perdoneu la meva ignorància, però com que no m'hi havia trobat mai...
A veure si m'explico:Deixant de banda els clearblue i similars, es pot fer un test per saber si estàs embarassada amb les tires aquelles que canvien de color quan tenen contacte amb l'orina? I exactament com es fa? De quin color surt si ho estàs? I sino ho estàs? Algú em podria explicar com fer-ho, siusplau?
Ah, i si estic d'encara no dues setmanes, ja ho marcaria? O a partir de quan es pot fer perquè sigui més fiable?
Això nomes es compra a la farmàcia, no? I com se’n diu d’això, per demanar-ho?
Gràcies anticipades!! Petó
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Re: Test d'embaràs
Potser no et puc ajudar perquè de les tires aquestes que dius no hi entenc però... Per què no et compres un test d'embaràs amb les seves instruccions i així fora dubtes? Els clearblue van estupendament bé i surts de dubtes en un momentet de res. Ara, jo esperaria unes setmanes perquè si et surt negatiu et ratllaràs pensant que no sigui que l'has fet massa aviat no?
Si, tens tota la raó, però pensava que estant de tant poc (si ho estic) no em marcaria res. A partir de quan es aconsellable?
D'altre banda, la meva iaia, em sona que tenia d'aquestes tires (per alguna cosa de la diabetis), i abans de comprar res, volia saber si podia aprofitar-ne algunes. Que tampoc se si ni han de varis tipus i si serveixen totes per fer el test d’embaràs.
Gracies de totes maneres.
D'altre banda, la meva iaia, em sona que tenia d'aquestes tires (per alguna cosa de la diabetis), i abans de comprar res, volia saber si podia aprofitar-ne algunes. Que tampoc se si ni han de varis tipus i si serveixen totes per fer el test d’embaràs.
Gracies de totes maneres.
No se...no hi entenc, però suposo que les tires de la diabetis deun marcar altres coses i no la hormona de l'embaràs...
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
De tires n'hi ha per diferents coses (embaràs, ovulació, diabetis...) i les q de la diabetis no et serviran per detectar l'hormona de l'embaràs. Jo m'acostaria a la farmàcia i compraria un test d'embaràs i llestos (no seran de tires, són tipus llapis, per entendre'ns) i sinó vols el clearblue doncs te n'agafes un altre de més econòmic, q si estàs
, qualsevol t'ho marcarà (si és després de la falta... també és cert q n'hi ha q són més sensibles q uns altres). Si vols els de tira, jo els vaig demanar per internet (unitest) penso q es deien i molt bé també
.
De fet, el primer test q em vaig fer va ser d'aquests i després vaig comprar un de farmàcia per assegurar-ho!
, qualsevol t'ho marcarà (si és després de la falta... també és cert q n'hi ha q són més sensibles q uns altres). Si vols els de tira, jo els vaig demanar per internet (unitest) penso q es deien i molt bé també De fet, el primer test q em vaig fer va ser d'aquests i després vaig comprar un de farmàcia per assegurar-ho!
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
pitisu ha escrit:
-el test de la marca Clear Blue funciona igual, però a la pantalla de resultat no hi apareixen ratlles sinó un escrit que diu "no embarazada", "embarazada de 1-2 semanas" o "embarazada de 2-3 semanas"
Jo vaig fer servir els d'unitest, tant per l'ovulació com per l'embaràs. Però tinc un dubte/curiositat sobre aquests del Clear Blue. Quan et diu 1-2 setmanes, des de quan ho compta? Perquè si ho compta des de l'ovulació, i ja estàs en falta, ja estaríem ben bé a les dues setmanes... O és que ho pot detectar uns dies abans? I si te'l fas tard, posem per cas a la segona falta (ja estaries d'unes 6 setmanes) et seguiria dient 2-3 setmanes?
I, per acabar-ho d'embolicar, després el ginecòleg t'ho compta des de la darrera regla! Apalins, embolica que fa fort!
Sabeu què? Que el proper cop seguiré fent servir els més econòmics que, tant per tant, també d'orienten de quan estàs en funció de la intensitat de la segona ratlleta. I, qui més qui menys, ja s'ho sap, oi?
Ah! I, en tot cas, haurem de demanar als senyors del Clear Blue que facin la versió en català!

- tombarella

pitisu ha escrit:tombarella poh nunca m'habia preguntao ezo eh...però suposo que des de l'ovulació, pq tot i que els Clirblú diuen que són més sensibles i són capaços de detectar l'hormona abans que els altres, dubto que ho facin abans i tot de la fecundació (1-2 semanas)!!
![]()
![]()
![]()
pitisu ha escrit:en podrien fer de dedicats i tot al SP, amb la de propaganda que els hi fem....!!!![]()
I un descompte, ja que hi som posats!

Moltíssimes, moltíssimes gracies noies!!
Jo havia sentit a tocar campanes i no sabia d'on baixaven :P
Al sentir això de tires, i al haver vist les de la iaia.. pensava.. viam.. jajajaja, ai perdoneu la meva ignorància, eh?
Pitisu, com t'ho has currat!! gràcies.
Doncs jo l'idea que tenia era fer com la Itac@, provar de fer aquest de tires, perquè tinc entès que surten més bé de preu i ni han molts. Ja que si d'entrada compro un clearblue i m'he de tornar a fer la prova d'aquí uns dies per assegurar-ho.. (ja que fa molt i molt poquet) em fa una mica de ràbia llençar els diners així.
De totes maneres és més d’il•lusió de fer-me la prova, per a veure què (i així vaig passant els dies més ràpidament).
Alguna de vosaltres em podria passar la web on va comprar els test aquests de tires?
Moltes gràcies de nou. Petons!!!
Jo havia sentit a tocar campanes i no sabia d'on baixaven :P
Al sentir això de tires, i al haver vist les de la iaia.. pensava.. viam.. jajajaja, ai perdoneu la meva ignorància, eh?
Pitisu, com t'ho has currat!! gràcies.
Doncs jo l'idea que tenia era fer com la Itac@, provar de fer aquest de tires, perquè tinc entès que surten més bé de preu i ni han molts. Ja que si d'entrada compro un clearblue i m'he de tornar a fer la prova d'aquí uns dies per assegurar-ho.. (ja que fa molt i molt poquet) em fa una mica de ràbia llençar els diners així.
De totes maneres és més d’il•lusió de fer-me la prova, per a veure què (i així vaig passant els dies més ràpidament).
Alguna de vosaltres em podria passar la web on va comprar els test aquests de tires?
Moltes gràcies de nou. Petons!!!
pitisu ha escrit:això això!!! en català i amb descompte!!! sí senyora!!![]()
+1 Em sembla perfecte, on ens em d'apuntar??

- tombarella

Nuty, aquí: http://www.vidatest.com/
Els test del senyor Forcada, n'hi dèiem nosaltres!
I és que arriben en un sobre molt sobri, sense que es pugui deduir el que hi ha a dins, per tal d'evitar indiscrecions. I el remitent, fa ja 3 anys (com passa el temps, per favor!) era un tal senyor Forcada.
Molta sort!!!
Els test del senyor Forcada, n'hi dèiem nosaltres!
I és que arriben en un sobre molt sobri, sense que es pugui deduir el que hi ha a dins, per tal d'evitar indiscrecions. I el remitent, fa ja 3 anys (com passa el temps, per favor!) era un tal senyor Forcada.
Molta sort!!!
- tombarella

pitisu ha escrit:jeje, sísí, confirmo rapidesa i discreció del sr. Forcada, que també es podria afegir al descompte....!!!
percerrrrt.... us heu fixat amb el tio de les fotos del "tutorial" sobre com fer servir els tests??!!! aquí!! jujuju!!! anava per famós [exconcursant i diria que guanyador d'un Gran Hermano] i s'ha quedat en modelo de TO!! juas!![]()
![]()
Osti, a mi no em sona de res... Però és veritat! Què hi ha un tiu fent de model d'un test d'aquests??

pitisu ha escrit:jeje, sísí, confirmo rapidesa i discreció del sr. Forcada, que també es podria afegir al descompte....!!!
percerrrrt.... us heu fixat amb el tio de les fotos del "tutorial" sobre com fer servir els tests??!!! aquí!! jujuju!!! anava per famós [exconcursant i diria que guanyador d'un Gran Hermano] i s'ha quedat en modelo de TO!! juas!![]()
![]()
Osti!!! Si que ho és si.. Ja no saben pas què més fer aquests de Gran Hermano.. Al final el trobarem a la sopa aquest!!!
Gràcies per la web tombarella, em sona que ja me l'havia mirat fa uns dies. Però... (ai que sóc pesada) Quins he de comprar jo? Ni han varis? Aquets per exemple? http://tienda.vidatest.com/epages/Unitest.sf/es_ES/?ObjectPath=/Shops/Unitest/Products/Test_de_embarazo/SubProducts/Test_de_embarazo-12
GRÀCIES maca!!

- tombarella

Nuty, sí, aquests són els d'embaràs.
Jo en el seu moment vaig agafar un pack combinat de tests d'ovulació + tests d'embaràs.
Jo en el seu moment vaig agafar un pack combinat de tests d'ovulació + tests d'embaràs.
Sense cap ganes de fer publicitat del clearblue però resulta que em vaig guardar la caixa i us puc explicar el que hi diu per si a algú li interessa.
Diu que es pot fer fins a 4 dies abans de la primera falta. Et poden sortir 4 resultats:
- No embarassada
- 1-2 setmanes (serien 3-4 setmanes segons càlcul mèdic)
- 2-3 setmanes (serien 4-5 setmanes segons càlcul mèdic)
- Més de 3+ setmanes (serien més de 5 setmanes)
Jo ho vaig fer una setmana després de la falta i em va sortir 3+, ja és això...
El que no tinc és el preu.
Quin riure el modelo!!!! No entenc com no ha venut cap exclusiva al Cuore explicant el seu embaràs!!!
Diu que es pot fer fins a 4 dies abans de la primera falta. Et poden sortir 4 resultats:
- No embarassada
- 1-2 setmanes (serien 3-4 setmanes segons càlcul mèdic)
- 2-3 setmanes (serien 4-5 setmanes segons càlcul mèdic)
- Més de 3+ setmanes (serien més de 5 setmanes)
Jo ho vaig fer una setmana després de la falta i em va sortir 3+, ja és això...
El que no tinc és el preu.
Quin riure el modelo!!!! No entenc com no ha venut cap exclusiva al Cuore explicant el seu embaràs!!!
tombarella ha escrit:Nuty, sí, aquests són els d'embaràs.![]()
També ho havia pensat.. Poder valdria la pena, ja que faig una comanda no? Així si no ho estic ara, de cares al mes que ve.. podré mirar'm-ho.
Lalona, gràcies per la info!!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
![]()
uiiiiixxxxxxxxxxxxxx, in-su-fri-ble aquest tiu... quin fàstic! I ara anunciant pipi-tests!

Pitisu, aquest que tens tu és el que m'havia mirat per comprar.
Si no hem fet diana aquest mes, si que potser provaríem amb els test d'ovulació, a veure què.
Aquesta tarda m'ho acabaré de mirar bé.
Gràcies a totes!!
Si no hem fet diana aquest mes, si que potser provaríem amb els test d'ovulació, a veure què.
Aquesta tarda m'ho acabaré de mirar bé.
Gràcies a totes!!
- annaiesteve
- :: rateta

- Entrades: 196
- Membre des de: dt. abr. 07, 2009 11:57 am
- Ubicació: Sant Quirze del Valles
noies quin test d'embaraç hem recomaneu ?
http://lbyf.lilypie.com/eMPMp1.png
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
pitisu ha escrit: Nuty fa de mal aconsellar... el que surt més bé de preu són els packs de TO + TE, segur. Ara, no sé si tens intenció de fer servir TO's en cas que no hagis fet diana aquest cicle...
Pq et serveixi d'orientació, a mi l'últim pack que vaig comprar era de 21 TO + 6 TE i m'han durat tres cicles, i encara me'n queda algun de suelto (sobretot TE...)
espero que no n'hagis de fer servir gaires!! sort!!
Noies, que ja no pensava amb aquest post. És que estic als núvols i tant il·lusionada.. Perdoneu!
Al final em vaig comprar el pack dels 21 TO + els 6 TE, que em va comentar la pitisu. Per internet, a la web que recomaneu en aquest post. Vaig fer servir els TO tant punt em van arribar i.. diana! Despres vaig fer servir un te, 3 dies abans que m'hagues de venir la warry, i ja em va donar positiu.
Confirmar que arriba amb un sobre molt discret i tot ok!
Nuty t'has quedat a la primera utilitzant els To??? Que bé
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 80 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

però suposo que des de l'ovulació, pq tot i que els Clirblú diuen que són més sensibles i són capaços de detectar l'hormona abans que els altres, dubto que ho facin abans i tot de la fecundació (1-2 semanas)!!