assegurança mèdica
assegurança mèdica
Hola,
He de fer rehabilitació per problemes de l'embaràs/part i la meva assegurança mèdica no me la vol autoritzar. M'agradaria canviar-me de mútua per trobar-ne alguna que m'ho cobrís. Algú de vosaltres s'ha trobat amb una situació similar i em podria recomanar la seva assegurança que ho cobrís?
Moltes gràcies
He de fer rehabilitació per problemes de l'embaràs/part i la meva assegurança mèdica no me la vol autoritzar. M'agradaria canviar-me de mútua per trobar-ne alguna que m'ho cobrís. Algú de vosaltres s'ha trobat amb una situació similar i em podria recomanar la seva assegurança que ho cobrís?
Moltes gràcies
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: assegurança mèdica
pots mirar les diferents webs de les mútues, la meva és agrupació mutua i jo n'estic molt contenta pero no et puc dir si fan o no rehabilitació
sort!
sort!
Jo vaig fer rehabilitació perquè em va sortir ciàtica a l'embaràs i la veritat és que Sanitas no m'ha posat cap problema. Em va visitar el doctor en rehabilitació i després un traumatòleg.
Mira la quota de Sanitas.
Mira la quota de Sanitas.
Jo també soc d'Agrupació Mútua des de fa temps i estic molt contenta, encara que em temo que cap mútua cobreix els problemes de salut que hagis tingut abans de fer-te sòcia o sigui que si et vols canviar per estar més contenta en un futur bé, però si el que vols és que et cobreixin la rehabilitació d'un part que has fet amb una altra mútua, ho veig més complicat
Informa't bé i que et milloris
Informa't bé i que et milloris

hola,
he estat mirant mútues però em sembla que tens raó Mireiafor i que ara per ara si em canviés la companyia no em volidria cobrir la rehabilitació ja que ja la tindria en el moment del canvi. Em fa ràbia perquè em sento lligada amb la meva que encara no entenc perquè s'hi ha negat.
en fi, us agraeixo molt els vostres comentaris.
gràcies!
he estat mirant mútues però em sembla que tens raó Mireiafor i que ara per ara si em canviés la companyia no em volidria cobrir la rehabilitació ja que ja la tindria en el moment del canvi. Em fa ràbia perquè em sento lligada amb la meva que encara no entenc perquè s'hi ha negat.
en fi, us agraeixo molt els vostres comentaris.
gràcies!
Keta de vegades les mútutes demanen que la rehabilitació estigui prescrita per un metge, el teu gine no et podria fer una petició o alguna cosa semblant?
Que vagi bé...
Que vagi bé...
si, els he presentat dos informes d'un metge de medicina interna i 2 del ginecòleg...
ara estic pendent de la reclamació que he fet perquè m'esclareixin perquè s'hi negen. Ja no sé què més fer, a part de donar-me de baixa i canviar-me de companyia. Ja els hi he perdut la confiança.
gràcies de totes maneres!
keta
ara estic pendent de la reclamació que he fet perquè m'esclareixin perquè s'hi negen. Ja no sé què més fer, a part de donar-me de baixa i canviar-me de companyia. Ja els hi he perdut la confiança.
gràcies de totes maneres!
keta
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |