Preguntes a la primera visita
Preguntes a la primera visita
Hola noies, estic buscant el baby, fa cosa d'1 mes
, volia saber quines preguntes et fa el metge de capçalera referent a les malalties, grup sanguini de la teva parella, ...
Gràcies wapes.
, volia saber quines preguntes et fa el metge de capçalera referent a les malalties, grup sanguini de la teva parella, ...Gràcies wapes.
Re: Preguntes a la primera visita
Hola Eva, en el meu cas, al metge de capsalera només hi vaig anar per fer-me una analítica abans de res, pero a la primera visita amb la ginecóloga i la llevadora em van preguntar de tot: de qué treballava, de qué treballava la meva parella, les malalties que haviem tingut, si hi havia antecedents a les nostres famílies de malalties importants... i segur que em deixo coses. Pero no se si depen del metge, perque a la meva cunyada el seu no li va preguntar res de res, cosa que vaig trobar una mica rara. Així que suposo que cada metge te el seu sistema.
Ah, i espero que et vagi molt bé!!!
Ah, i espero que et vagi molt bé!!!

Suposu que quan has anat al metge de capçalera, aquest et deriva al ginecoleg de la SS (Visc a Manresa)?
Son tantes les preguntes i els dubtes, bueno suposo que es normal.
Gràcies!!!
Son tantes les preguntes i els dubtes, bueno suposo que es normal.
Gràcies!!!

a mi també em varen preguntar el mateix que a l'erta2 sobretot malalties croniques de les dues famílies o que considerés importants.
Però res que no et pregutnin en qualsevol revisió de metge una mica seria. Simplement que a part del teu historial mèdic també volen saber el de la teva parella.
Però res que no et pregutnin en qualsevol revisió de metge una mica seria. Simplement que a part del teu historial mèdic també volen saber el de la teva parella.
Gracies escopinya, Hi ha alguna noia de Manresa que tingui com a metgessa la Dra Anna Vidal Oliveras? encara no la conec i m'agradaria saber que tal és.
EvaBalsells ha escrit:Suposu que quan has anat al metge de capçalera, aquest et deriva al ginecoleg de la SS (Visc a Manresa)?
Efectivament però ara si no es per algun problema en concret et deriven a la llevadora. Crec que ella et pot resoldre molts dubtes.
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
Riu ha escrit:EvaBalsells ha escrit:Suposu que quan has anat al metge de capçalera, aquest et deriva al ginecoleg de la SS (Visc a Manresa)?
Efectivament però ara si no es per algun problema en concret et deriven a la llevadora. Crec que ella et pot resoldre molts dubtes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |