Li sagna el nas dia si dia també

Alèrgies, otitis, problemes..

mamilaia
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dt. oct. 05, 2010 9:01 am

Li sagna el nas dia si dia també

EntradaAutor: mamilaia » dc. maig 25, 2011 10:30 am

Hola noies, m'agradaria saqber si a alguna mare us a passat i a que pot ser degut.

La meva filla té 22 mesos i de sempre ha sigut propensa a sagnar-li el nas, xo ultimament li passa molt sovint, dia sí dia tb, i gairabé sempre mentre dorm, es a dir que no es degut a cops ni a furgar-se el nas (no ho ha fet mai) gairabé sempre li sagna del mateix forat i clar a part de ser molt aparatós (la nena s'espanta molt) és dificil de tallarxq no s'esta quieta i despres va tot el dia amb el nas ben tapat i quan li natejo amb suero, puff, tornem-hi.

Ja no sé que fer, algu em pot dir algo???
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 25, 2011 12:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
ImatgeImatge
Lluma
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: LI SAGNA EL NAS DIA SI DIA TB

EntradaAutor: Lluma » dc. maig 25, 2011 10:36 am

ui, la teva filla és de les meves. Jo tinc èpoques que no paro... El metge em diu que se mhauria de cremar una veneta del nas, però em fa pal ferho.
Comenta.ho al pediatre, a veure què et diu...

Ah, a mi em va molt bé posarme aigua freda al clatell!
Imatge
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: LI SAGNA EL NAS DIA SI DIA TB

EntradaAutor: MIRJAN » dc. maig 25, 2011 10:45 am

Ho has comentat al pediatra?'
A mi de petita em van cremar una vena del nas, bé, recordo que em van posar un palet amb algo que cremava, va ser com una soldadura i em va fer mal! però parlo de més de 30 anys! segur que les tècniques han canviat moltissim! parla-ho amb el metge.
Imatge

Imatge
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Li sagna el nas dia si dia també

EntradaAutor: mireiafor » dc. maig 25, 2011 12:57 pm

A la meva també li passa i a ella sembla que li vingui del meu home que també li passava sovint. A ell li van cremar la vena del nas però de moment nosaltres no ho hem fet amb la nena. Amb l'edat li ha marxat bastant però precisament aquesta nit li ha tornat a passar.

Et comento una cosa que ens va passar per si algun dia et passa a tu que al menys ja estiguis preparada. Quan la nena tenia uns 3 ó 4 anys una nit es va despertar vàries vegades mig plorant però quan l'anàvem a veure encara dormia i com ja havia parat de plorar la deixàvem tranquila. Una de les vegades ens vam adonar que tenia tota la boca tacada de sang i vam veure que treia sang per la boca. Ens vam espantar moltíssim i ens vam anar a urgències en pijama i tot, durant el camí jo la portava en braços i anava vomitant sang, ens pensàvem que tenia una hemorràgia interna i es quedava allà mateix... Afortunadament a urgències ens van atendre en quan ens vam veure entrar i després de radiografies, analítiques, proves, etc. resulta que li havia sortit sang del nas, sense adonar-se se l'havia empassat i després la vomitava.... buffffss!! Si algun dia us passa res semblant aneu al metge igual però al menys no passeu els pitjors deu minuts de la vostra vida :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge

Imatge
mamilaia
Entrades: 174
Membre des de: dt. oct. 05, 2010 9:01 am

EntradaAutor: mamilaia » dc. maig 25, 2011 1:50 pm

Gràcies noies x contestar!

Ostres Mireiafor quin susto!!! A mi em passa això i em dona un patatús!!

La primera vegada que li va passar tb em vaig espntar xq em vaig aixecar x veure xq plorava i vaig veure els llençols tots negres i el pijamet negre, i quan vaig encendre el llum i vaig veure tota la sang!!! Xo ella estaba bé, en aquell moment no li rajaba i ja estava la sang seca, es veu que li havia passat mentre dormia i no s'habia enterat i ara ploraba x un altre cosa.

Això de cremar la veneta del nas....ainxs em fa molta angunia, kin mal pobreta!!! I kina por...
De moment no li havia dit res al pediatra xq era puntualment, xo ara que és cada dia, li hauré de comentar aviam que em diu`.

Per cert, quan li passa a la tva filla, com ho fas x tallar-li l'emorragia??? Això de possar frd al clatell funciona??
ImatgeImatge
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

EntradaAutor: nurdeu » dc. maig 25, 2011 2:41 pm

Hola mamilaia, amb el Nil també ens passa tot sovint. Normalment el dia que sagna és l'inici d'un encostipat, i s'està tot el que dura l'encostipat i una mica més traient sang contínuament. Ara ja amb casi 3 anys i cansats de que li passes tan sovint la pediatra ens va dir que el portessim a l'otorrino, i de moment ens ha anat molt bé. Jo et recomano que ho facis.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dj. maig 26, 2011 12:57 pm

Mamilaia, nosaltres li inclinem el cap enrera però no li taponem, deixem que vagi sortint i l'anem netejant amb un kleenex perquè no es taqui. Quan ja no surt tan abundant li fem que es moqui amb força, ja sé que sembla que ha de ser al contrari, però en el nostre cas ens funciona, acostuma a treure tot el que li quedava de sang i ja no li acostuma a sagnar en tot el dia. Si no fem que es moqui al cap d'una estona li torna a sagnar, com si no hagués sortit tota la que tocava, encara que no tinc ni idea de perquè li passa això :-:)
Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::