ara ja no li agrada el pa amb tomàquet!!

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

ara ja no li agrada el pa amb tomàquet!!

EntradaAutor: raquel79 » dc. maig 25, 2011 10:12 am

la meva filla em té desconcertada... té onze mesos però només dues dentetes a baix... vam començar fa un mes donant-li pa amb tomàquet i formatget o pernil dolç i semblava que li encantava! i ara, en sec, des de fa uns dies, el rebutja... no hi ha manera que se'l mengi! i no he canviat res, li dono el mateix pa, el mateix formatget... tot igual! algú em pot donar una pista de què pot ser que li passi???? :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: ara ja no li agrada el pa amb tomàquet!!

EntradaAutor: charito » dc. maig 25, 2011 10:32 am

Raqueeeeel que tal vas!!!!! Explica't alguna cosa dona!!!

Pot ser que tingui una llagueta i el tomàquet li molesti?
aivlis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

EntradaAutor: aivlis » dc. maig 25, 2011 10:41 am

Holes, ja ho tenen això...no sé si és que es cansen, ho aburreixen o l'hi agafen mania, però de cop i volta d'agrada'ls-hi molt una cosa passen a no voler-ne. Al balbufa l'hi dura una temporada i després en torna a menjar. L'hi ha passat amb la sopa, el platan...d'agradar-li molt un dia diu que no en vol i així s'està uns dies...ara ja ho sabem i durant uns dies no l'hi donem fins al cap d'un temps, que o torna a voler...Ves a saber!!!
Si menja com normalment la resta de coses, o sigui que no és que hagi perdut una mica la ganeta perquè està malatona, o surt una denteta i l'hi fa mal la boca al mastegar...potser que sigui (com en el cas de'n Baldufa) una mania transitòria.
Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. maig 25, 2011 12:15 pm

aivlis, espero que sigui, com dius, un tema transitori, perquè ja no sé què donar-li que no siguin farinetes...
roser, què tal vosaltres?
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. maig 25, 2011 12:19 pm

Hola guapa!!!
Doncs podria ser q una denteta estigués fent la murga, i al mastegar li faci mal, com ja t'han dit... però també pot ser q li hagi agafat mania... hehe, quan no és una cosa és una altra!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dc. maig 25, 2011 1:33 pm

A nosaltres ens va passar una cosa semblant: li encantava el pernil dolç, el tornava boig, i de cop ,res de res! Igual amb el peix i alguna cosa més. I més o menys era cap a l'any. Jo crec que l'etapa en què estan provant nous aliments, doncs això, que coneixen nous sabors, tenen ganes de provar altres coses, n'avorreixen d'altres... li vas introduint altres aliments, oi?
jo no m'amoïnaria, la deixes uns dies que reposi i un altre dia ho tornes a provar... i un dia amb les mares de la llar d'infants ho vam comentar i a moltes els passava el mateix.
En el nostre cas, ara torna a menjar de tot, menys el formatge que ja no li havia agradat mai.
Imatge
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dc. maig 25, 2011 1:51 pm

La Clara ho fa constantment, el pa amb tomàquet ja no el va voler però sol sí, el peix, el pollastre... jo li continuo oferint de tant en tant i més o menys ara en menja, no sé si són manies transitòries o que ara ha decidit que allò no li barrufa massa, com ens passa als grans, que hi ha coses que mengem perquè sabem que ens convé però que voluntàriament no les triaríem...
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dc. maig 25, 2011 11:07 pm

Vaja, a la meva nineta ara li passa amb les verdures!!! Abans se les menjava que feia por, si et decuidaves una mica ja en demanava més i ara fa una setmana que tanca la boca i fa que no amb el cap... ho he provat tot: triturar-li, deixar-li a trossetes, que ho agafi ella amb les manas, amb una cullera diferent, amb un plat diferent, donar-li jo, que li doni algú altre, donar-li mentre menjem nosaltres, donar-li abans de menjar noslates i res, que no ha funcionat res de rres... jo tampo csé què més fer!!!! això sí, la resta de coses se les menja força bé (l'altre dia es va menjar un llenguado senser i l'endemà un pit de pollastre senser) i quasi tot a trossets (només li trituro algun dia la fruita i les farinetes que ja són quasi líquides), però no sé què fer amb les verdures!!
Raquel, si ho soluciones ja m'explicaràs com t'ho has fet!
i espero que com dieu unes quantes sigui una cosa transitòria... però si alguna té la solució....jejeje
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dj. maig 26, 2011 8:26 am

nenes, almenys consola saber que no és un cas estrany... :content: veig que a totes més o menys us ha passat...
de moment continua sense voler el pa amb tomàquet... amb lo pràctic que em resultava si sortia cap al vespre... li donava pa i formatge o pernil, bibi i a dormir...
en fi... crec que faré el que m'heu aconsellat... deixar el pa amb tomàquet en stand by, a veure què...
de totes formes sospito que em fot el pel, perquè si li dóna ma sogra (la nena passa tot el matí amb ella), s'ho menja... en fi... :-o00m :-o00m :-o00m
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. maig 26, 2011 8:34 am

Mmmmm ara m'he enrecordat que a mi m'ho va fer amb la fruita! Va estar ben be un mes o mes que no hi havia manera, quan veia la fruita, tancava la boca i res, una perra. En canvi com dius tu si li donava ma mare, cap problema, una ràbia....

De fet li vaig preguntar a la pediatra i tot i em va dir que a vegades ho feien, que li dones un iogurt, que li encanta i aixi vaig alternant i ara si es pren la fruita la mar de be.

Paciencia!
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dj. maig 26, 2011 8:48 am

i taaaaaaaant!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::