varis xuemts al llitet
varis xuemts al llitet
Hola!
esric aquest post perquè voldria saber si us passa el mateix que a mi i com ho heu solucionat....
el meu nen té 11 mesos i desde els 6 mesos que dorm tota la nit però tranquilament 4-6 vegades durant la nit es posa a plorar perquè se'n deu adonar que no porta el xumet. li poso el xumet i segueix dormint però clar ja m'he desvetllat!
jo penso que deu ser això perquè li poso i segueix dormint però potser és altra cosa...no ho sé...a vegades penso que si li posés uns quants xumets al seu llit ell mateix se'n agafaria un....algú ho ha provat?
esric aquest post perquè voldria saber si us passa el mateix que a mi i com ho heu solucionat....
el meu nen té 11 mesos i desde els 6 mesos que dorm tota la nit però tranquilament 4-6 vegades durant la nit es posa a plorar perquè se'n deu adonar que no porta el xumet. li poso el xumet i segueix dormint però clar ja m'he desvetllat!
jo penso que deu ser això perquè li poso i segueix dormint però potser és altra cosa...no ho sé...a vegades penso que si li posés uns quants xumets al seu llit ell mateix se'n agafaria un....algú ho ha provat?
Re: varis xuemts al llitet
Nosaltres sí que ho féiem, li posàvem dos o tres i li anava molt bé perquè per voltes per fer si allargava el braç sempre en trobava algun. La meva amiga era més exagerada i li havia arribat a posar 6 o 8!!
Al meu fill també li passava. El problema és que no trobava el xumet. Llavors vam començar per posar-li 3 xumets, llavors 5... I va acabar dormint amb 8 o 10 xumets!!!!
Sempre li deixàvem col.locats al mateix lloc i el ficàvem al llit sense xumet, perquè ell el busqués. Així, inconscientment, quan es despertava, buscava el xumet. I, evidentment, sempre en trobava!!!

Sempre li deixàvem col.locats al mateix lloc i el ficàvem al llit sense xumet, perquè ell el busqués. Així, inconscientment, quan es despertava, buscava el xumet. I, evidentment, sempre en trobava!!!

Nosaltres li posavem dos o tres xumets, però a cada un d'ells, amb una goma, i havia un tros de roba, d'aquesta manera li era molt més fàcil trobar-los ;)
Ostres! m'esteu donant idees! El meu fill té 6 mesos i encara no té prou traça per posar-se el xumet ell sol. Mira que ho intenta però sempre troba més el cul del xumet que no pas la tetina!
Estant despert alguna vegada de tant en tant sí que l'encerta i aconsegueix posar-se bé el xumet, però adormit ho veig més complicat!
A partir de quants mesos creieu que es poden posar ells sols el xumet i fer bona punteria?
Estant despert alguna vegada de tant en tant sí que l'encerta i aconsegueix posar-se bé el xumet, però adormit ho veig més complicat!A partir de quants mesos creieu que es poden posar ells sols el xumet i fer bona punteria?
El meu petit també té 11 mesos, i dorm amb 3 xumets. Quan el posem a dormir se'n posa un a la boca i un a cada mà, i els va tocant per la tetina fins que s'adorm, o se'ls frega per la cara... Molts cops el sento per la nit que es va movent fins que en troba un i ell mateix se'l posa i es torna a adormir.
El gran havia arribat a dormir amb 4 o 5

El gran havia arribat a dormir amb 4 o 5

el meu té 10 mesos i va començar a posar-se'l de dia cap als 6 mes o menys (el deixava estirat a la manteta d'activitats amb un parell de xumets i quan els trobava feia practiques de posar-lo a la boca i cada vegada feia més punteria), ara dorm amb 4 xumets, els hi deixem sempre al mateix lloc i hi ha nits que si que els troba pq al mati quan el llevo va amb un de diferent i hi ha nits que s'està quiet plorant (entre 1 i 4 vegades) i no es mou, per tan no els troba i he d'anar jo a posar-li
potser fare aixó de les cintes que dieu, potser els trobara més facilment, per provar-ho....
potser fare aixó de les cintes que dieu, potser els trobara més facilment, per provar-ho....
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Nosaltres també n'hi posavem un munt de xumets al llit. Però va costar bastant que el busqués i se'l posés sola.
El que feiem es que quan anavem a dormir noslatres, miravem si l'havia perdut i li posavem un a prop o a sobre de cada mà, així quan el buscava sempre en tenia un aprop.
El que feiem es que quan anavem a dormir noslatres, miravem si l'havia perdut i li posavem un a prop o a sobre de cada mà, així quan el buscava sempre en tenia un aprop.
La Lia ja és tota una princesa!
La meva filla te 11 mesos i li poso 4 o 5 xumets, vaja, tots els que trobo i va molt bé perquè ella mateixa quan li cau el que porta, sempre en troba un o altre!
M'han regalat un ninot manta que porta unes cintes per lligar el xumet. Ja provaré a veure què tal quan arribi el moment. 

ostres!!!! ja veig que era bona idea!
MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES.
Ja us diré com ens va.....
MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES.
Ja us diré com ens va.....
Ei!!! nosaltres també fem servir això dels xumets! La posem a
amb un xumet i dos més (un a cada costat) i la veritat és que va de conya!
A vegades la sento com busca i després se'l posa ella soleta a la boca. De fet, ja té 8 mesos i mig però cap als 6 i mig ja ho sabia fer...
En fi, que és un gran mètode!!!!
amb un xumet i dos més (un a cada costat) i la veritat és que va de conya!
A vegades la sento com busca i després se'l posa ella soleta a la boca. De fet, ja té 8 mesos i mig però cap als 6 i mig ja ho sabia fer...En fi, que és un gran mètode!!!!
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Ostres, doncs jo no ho he provat, perquè com que fem collit a la que la sento que es mou ja el busco jo i li poso (tot ique de vegades encerto a l'orella...), però la meva mare ho feia amb el meu germà, així que si ja funcionava fa gairebé 30 anys deu seguir funcionat, oi?jejeje, potser quan la posem al seu llitet ho provaré... de moment en prenc nota!
I una pregunta... algunes dieu de posar-li els xumets lligats a una cinteta... no us fa por que se li entertolligui al coll? és que a mi em fa cosa que dormi amb la cadeneta del xumet posada per això i no sé si amb aquestes cintes que dieu també li podria passar o són molt curtetes o com va això? Potser és una mania meva i prou...
I una pregunta... algunes dieu de posar-li els xumets lligats a una cinteta... no us fa por que se li entertolligui al coll? és que a mi em fa cosa que dormi amb la cadeneta del xumet posada per això i no sé si amb aquestes cintes que dieu també li podria passar o són molt curtetes o com va això? Potser és una mania meva i prou...

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Nosaltres, la solució que vam trobar és que dormís amb la pipa penjada de la cadeneta; és una cadeneta de plàstic, curteta (perquè no es pogués ofegar) i des que ho vam provar que es va acabar el problema i encara dorm amb ella penjada i se la treu i se la posa quan vol.
el meu fill des de ben petit que dorm amb molts xumets, i així quan es desvetlla ell mateix els troba, a part s'adorm amb un a la boca i un altre a la mà i se'l va refregant.
ma mare diu que jo i el meu germà fèiem el mateix.
ma mare diu que jo i el meu germà fèiem el mateix.
La Claudia encara ara, dorm amb 2 xumets jeje i amb la Nerea faré el mateix!! 2 xumets .. així si no troba un, troba l'altre 
Noies, el meu te gairebe 5 mesos i a la nit mhaig de aixecar a posarli xq rondina i no calla fins que li poso.....encara el veig verd xq s'ho faci ell solet...creieu que em queda molt, encara????
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Fabiola, això depèn del nen... la meva té 16 mesos i depèn del moment de la nit ella sola el troba i se'l posa i depèn de com rondina fins que li busco jo i li poso... clar que hi ha vegades que el xumet està als peus... però jo penso que cada dia que passa és un dia menys que hauré de buscar-li el xumet!!! o bé ella acabarà per trobar-lo sempre o bé deixarà de dormir amb xumet!!!

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |