Regal per un nen d'un any!
- nusi_nusi
- :: dinosaure
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
Regal per un nen d'un any!
bona tarda,
en Martí farà l'any d'aqui a unes 3 setmanetes, i no tinc ni idea del que li podem regalar, li agraden uns tambors que facin llumetes o similars.
Alguna idea?
Gràcies!
en Martí farà l'any d'aqui a unes 3 setmanetes, i no tinc ni idea del que li podem regalar, li agraden uns tambors que facin llumetes o similars.
Alguna idea?
Gràcies!
El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
Re: Regal per un nen d'un any!
A nosaltres ens van regalar una piscina inflable i joguines per banyar-se, una pilota petita per portar al cotxet per quan anem al parc, pales i galledes, unes "matriuskes" de l'imaginarium, robeta...
si la meva està feliç amb la seva motxilla que hi va; pala, galleda, rasclet....
Contes, música, instruments de fusta...
Contes, música, instruments de fusta...
Nusi_nusi, jo tinc dos regals estrella que segur que tenen èxit!
Un cotxet d'aquests per aprendre a caminar, quan no camina va assegudet i es desplaça amb els peus, i quan camina s'agafa estant de peu al darrera i va caminant, així li dóna seguretat...si puc després et poso foto!
L'altre és uns cubs apilables de cartró, els venen a l'Abacus, es posen uns a dintre els altres o s'amunteguen fent una torre alta, tenen dibuixos, primer tu fas la torre i ells la tiren a terra, més endavant volen posar els cubs uns a dins els altres, i després ja volen fer la torre ells sols.
Al Jan li xiflen!!!!
Un cotxet d'aquests per aprendre a caminar, quan no camina va assegudet i es desplaça amb els peus, i quan camina s'agafa estant de peu al darrera i va caminant, així li dóna seguretat...si puc després et poso foto!
L'altre és uns cubs apilables de cartró, els venen a l'Abacus, es posen uns a dintre els altres o s'amunteguen fent una torre alta, tenen dibuixos, primer tu fas la torre i ells la tiren a terra, més endavant volen posar els cubs uns a dins els altres, i després ja volen fer la torre ells sols.
Al Jan li xiflen!!!!
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

El post del Jan!!

Nosaltres vam demanar una tenda decampanya, de les petites, tipo iglú però sense porta, per anar a la platja i li encantaaaa posar-se dins. També un xilòfon de l'imaginàrium, q no l'esperàvem, té molt èxit!
Osti doncs el jan el xilofón ni fu ni fa!
A ell li van regalar la moto de l'imaginarium, una trona del jané per quan anem a dinar fora, una pisci inflable de l'imaginarium, una bossa pirata per posar les seves cosetes quan sortim fora, un parking de cotxes, i un camió de fusta amb estris de bricolatge de l'eurekakids i un arrossegador amb conillets tb d'allà que tenen molt d'èxit!!!!
i robeta que mai falla...
A ell li van regalar la moto de l'imaginarium, una trona del jané per quan anem a dinar fora, una pisci inflable de l'imaginarium, una bossa pirata per posar les seves cosetes quan sortim fora, un parking de cotxes, i un camió de fusta amb estris de bricolatge de l'eurekakids i un arrossegador amb conillets tb d'allà que tenen molt d'èxit!!!!
Al meu nebot quan va fer l'anyet li vam regalar tot de cosetes per anar a la platja: galleda, pala, rasclet, flotador i el banyador del barça!
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Ostres, que bé Nusi aquest post! Jo estic igual!! Les àvies insistint que els digui què li poden regalar a l'Oriol... i no en tinc ni idea!! Té de tot, i també moltes joguines heredades dels cosinets... just aquest cap de setmana ja li van regalar el joc aquest de pala-rasclet-galleda-camió per la sorra (que marranejar amb la sorra li encanta, sobretot si és terra humida, que s'enguarra més!).
Lo del xilòfon és una bona idea (no sé si tan bona pels veïns...) perquè li vam comprar una trompeteta de l'imaginarium i ara ha descobert com es fa per tocar-la i li encantaaaa, fa una gràcia!! sembla que la música li agrada, o sigui que m'apunto això del xilòfon i el que deies del tambor!!
A veure si algú dóna més idees!
Lo del xilòfon és una bona idea (no sé si tan bona pels veïns...) perquè li vam comprar una trompeteta de l'imaginarium i ara ha descobert com es fa per tocar-la i li encantaaaa, fa una gràcia!! sembla que la música li agrada, o sigui que m'apunto això del xilòfon i el que deies del tambor!!
A veure si algú dóna més idees!
- nusi_nusi
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
Moltes gràcies per les vostres respostes!
prenc notes i aniré fent una llista per saber que li comprem! que xulo!
Ostres demà m'imprimiré la llista i faré repartiment, ara el tema del xilòfon no hi havia pensat, es capaç de passar-te estones tocant...el tema de la piscina tmabé té molts punts! i ostres la pala-rasclet...etc...ja li vam regalar catxis...
Va, entre totes aportem idees que tot ajuda!
prenc notes i aniré fent una llista per saber que li comprem! que xulo!
Ostres demà m'imprimiré la llista i faré repartiment, ara el tema del xilòfon no hi havia pensat, es capaç de passar-te estones tocant...el tema de la piscina tmabé té molts punts! i ostres la pala-rasclet...etc...ja li vam regalar catxis...
Va, entre totes aportem idees que tot ajuda!
El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Ostres, què bé, encara em queda una mica més d'un mes pel seu primer aniversari, però va molt bé aquest post!
Jo crec que arribat el moment voldria que li regalessin alguna coseta de roba que sempre fa falta, però també alguna cosa perqupe la disfruti ella. Li encanten els llibres i les joguines que fan soroll i música quan apreta botonets (tot i que a mi sempre m'ha semblat que no eren les millors joguines, però... a ella li encanten!). L'altre dia li van regalar un camió de bombers que té forats i peces que s'encaixen i xala! cada vegada que posa una peça sona una música i el camió es desplaça quan l'emputxa (és clar, té rodes!jejeje, però per ella és màgia!) i fa llumetes!!!
Ara, amb el que més disfruta és amb els catàlegs de joguines perquè són ideals per fer-los miques!
Si jo hagués de fer una llista posaria algun llibre, un cd de música per nens, sabates o sandàlies, alguna joguina que fes soroll i llums (potser el xilòfon que deien per aquí seria ideal), alguna joguina tipo cubs apilables (que em sembla que ja ha sortit), un nino (o nina) de roba (ideal per aprendre a fer "maco" sense picar!) i potser estris per anar al parc o a la platja o, fins i tot, estris per menjar solet (com ara un plat amb ventosa o cullera i got d'aprenentatge...). I una cosa casolana molt xula de fer és un àlbum de fotos amb fotos de les persones més properes o amb fotos de nens de revistes i tot ben plastificat, els hi encanta veure cares amb diferents expressions i s'hi passen hores!!!
Vinga, ja ens explicaràs què li heu regalat!
Jo crec que arribat el moment voldria que li regalessin alguna coseta de roba que sempre fa falta, però també alguna cosa perqupe la disfruti ella. Li encanten els llibres i les joguines que fan soroll i música quan apreta botonets (tot i que a mi sempre m'ha semblat que no eren les millors joguines, però... a ella li encanten!). L'altre dia li van regalar un camió de bombers que té forats i peces que s'encaixen i xala! cada vegada que posa una peça sona una música i el camió es desplaça quan l'emputxa (és clar, té rodes!jejeje, però per ella és màgia!) i fa llumetes!!!
Ara, amb el que més disfruta és amb els catàlegs de joguines perquè són ideals per fer-los miques!
Si jo hagués de fer una llista posaria algun llibre, un cd de música per nens, sabates o sandàlies, alguna joguina que fes soroll i llums (potser el xilòfon que deien per aquí seria ideal), alguna joguina tipo cubs apilables (que em sembla que ja ha sortit), un nino (o nina) de roba (ideal per aprendre a fer "maco" sense picar!) i potser estris per anar al parc o a la platja o, fins i tot, estris per menjar solet (com ara un plat amb ventosa o cullera i got d'aprenentatge...). I una cosa casolana molt xula de fer és un àlbum de fotos amb fotos de les persones més properes o amb fotos de nens de revistes i tot ben plastificat, els hi encanta veure cares amb diferents expressions i s'hi passen hores!!!
Vinga, ja ens explicaràs què li heu regalat!

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Hola
La majoria de coses que pensava, ja les han dit, però al que més cas li va fer el meu peque dels regals de quna va fer un any ( a part del paper d'embolicar, que això sempre trimomfa
) va ser:
- el típic kit-platja : galleda, pala, rasclet...
- CDs de música pel cotxe
- un album de fotos ( que és de roba) amb les fotos de tots els avis, tiets i cosins ( caaaada nit del món mundial, abans d'anar a dormir, hem de repasar a toooota la familia...)
- un tricicle !!!
La majoria de coses que pensava, ja les han dit, però al que més cas li va fer el meu peque dels regals de quna va fer un any ( a part del paper d'embolicar, que això sempre trimomfa
) va ser:- el típic kit-platja : galleda, pala, rasclet...
- CDs de música pel cotxe
- un album de fotos ( que és de roba) amb les fotos de tots els avis, tiets i cosins ( caaaada nit del món mundial, abans d'anar a dormir, hem de repasar a toooota la familia...)
- un tricicle !!!
Una de les coses que més li agraden a l'Arnau és el correpassadissos. És un d'aquests de 4 rodes que al principi l'empenyia caminant i ara s'asseu al seient (que és un cofret a on guarda els seus tresors) i es va desplaçant impulsant-se amb els peus. Està súper amortitzat!
També, per anar al parc, li vam comprar un camió bolquet i s'ho passat pipa amb ell, omplint-lo de sorra i arrosegant-lo.
El xilòfon, no ha tingut tant èxit, però és el que diem, cada nen és un món i no tots tenen interès per les mateixes coses.
També, per anar al parc, li vam comprar un camió bolquet i s'ho passat pipa amb ell, omplint-lo de sorra i arrosegant-lo.
El xilòfon, no ha tingut tant èxit, però és el que diem, cada nen és un món i no tots tenen interès per les mateixes coses.
Takita...és que el correpassadissos és una passada, eh? com els dóna autonomia els encanta!!
He pensat una altra cosa, però potser només li encanta al Jan, i és per fer de complement si no en teniu...són les pinces aquestes de tancar bosses, no les d'estendre, les de colors per tancar bosses de menjar, a l'Ikea en venen bosses de moltes pinces, al Jan li encanta tancar-les, moltes vegades quan menja (que no para quiet) li dono les pinces obertes i es passa molta estona tancant-les...
He pensat una altra cosa, però potser només li encanta al Jan, i és per fer de complement si no en teniu...són les pinces aquestes de tancar bosses, no les d'estendre, les de colors per tancar bosses de menjar, a l'Ikea en venen bosses de moltes pinces, al Jan li encanta tancar-les, moltes vegades quan menja (que no para quiet) li dono les pinces obertes i es passa molta estona tancant-les...
La vida amb un somriure és més bonica...

El post del Jan!!

El post del Jan!!

- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Nosaltres quan va fer l'any li vem comprar el correpassadissos, i és cert q al principi no li feia gens de cas, però ara el porta allà on va... surt a la terrassa, doncs agafar el cotxe i cap a fora (ella no l'arrossega, no... l'agafa en braços!
)
Altres cosetes q li fan gràcia, i q encara juga:
- EL xilòfon
- Els cubs aquests de l'Abacus
- Una cuineta de l'Abacus q fa soroll quan encens el foc, obres l'aixeta, o engegues la rentadora
- Posa-gots de plàstic (ara li ha donat per això)
)Altres cosetes q li fan gràcia, i q encara juga:
- EL xilòfon
- Els cubs aquests de l'Abacus
- Una cuineta de l'Abacus q fa soroll quan encens el foc, obres l'aixeta, o engegues la rentadora
- Posa-gots de plàstic (ara li ha donat per això)
al baldufa l'hi van regalar quan va fer un anyet un ELEFANT (crec k és de la casa MOLTO) molt gran al qual l'hi pots posar unes pilotes per la trompa, fa musica, te unes peces encaixables i com unes portes a la panxa per ficar i treure les peces i més activitats (m'explicat faltal oi?) La qüestió és que és molt gran i facilita que s'assentin, s'hi recolzin i s'aixequin, posar i treure coses de la panxa (hi hem trobat des de les peces del joc a mobils, mandos, sabatilles....) De fet encara ara i juga!!
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Uau quantes idees! Se me n'ha acudit una altra a mi. He demanat que li regalin un silló d'aquells com de roba però a la seva mida, clar, d'aquells petits. N'hi ha de molts tipus! Els meus nebots en tenen un cada un i sempre els ha agradat molt. A veure si també té èxit a casa!
o això que no se com es diu però a casa els hi a agradat molt als 3 nens:
Jo crec que li regalaré un tricicle divendres, d'aquests que porten un pal per empènyer-los nosaltres. He tret molt bones idees!

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |