Altre cop s'ha acabat abans d'hora (bossa trencada 22 s.)
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Altre cop s'ha acabat abans d'hora (bossa trencada 22 s.)
No hi ha res més trist que entrar en una sala de parts i sortir-ne sense una criatura en braços...
ara ho puc dir per experiència.
Altre cop un embaràs estrucat abans d'hora. El meu quart embaràs, i continuo amb un sol fill (sort d'ell; no vull ni pensar com estaria si no el tingués per tirar endavant mirant el petit miracle que és!)
Dimarts vaig trengar aigües, una fissura a la bossa. El pronòstic inicial d'urgències era que amb antibiòtic i molt repòs es podria intentar aguantar la situació com a mínim fins que la criatura tingués una edat de supervivència viable; tot i que la situació era molt complicada, es podia intentar. Vaig quedar ingressada.
Però la pèrdua de líquid va continuar i va desencadenar un procés de part lent però irreversible: en la següent exploració, dijous al matí, havia perdut el tap mucós, estava dilatada i el cordó ja fugia coll avall de l'úter. La possibilitat que l'embaràs continués endavant i de superviviència de la criatura havia passat a ser nul·la. Dijous a la tarda es va acabar tot.
No hi ha res més trist que entrar en una sala de parts i sortir-ne sense una criatura en braços...
ara ho puc dir per experiència.
Altre cop un embaràs estrucat abans d'hora. El meu quart embaràs, i continuo amb un sol fill (sort d'ell; no vull ni pensar com estaria si no el tingués per tirar endavant mirant el petit miracle que és!)
Dimarts vaig trengar aigües, una fissura a la bossa. El pronòstic inicial d'urgències era que amb antibiòtic i molt repòs es podria intentar aguantar la situació com a mínim fins que la criatura tingués una edat de supervivència viable; tot i que la situació era molt complicada, es podia intentar. Vaig quedar ingressada.
Però la pèrdua de líquid va continuar i va desencadenar un procés de part lent però irreversible: en la següent exploració, dijous al matí, havia perdut el tap mucós, estava dilatada i el cordó ja fugia coll avall de l'úter. La possibilitat que l'embaràs continués endavant i de superviviència de la criatura havia passat a ser nul·la. Dijous a la tarda es va acabar tot.
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Re: Altre cop s'ha acabat abans d'hora (bossa trencada 22 s.)
nucosa l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 30, 2011 8:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Castanyeta, t'he anat seguint i sé la teva història, per això penso que aquestes coses no haurien de passar. Em sap molt de greu, des d'aquí et vull enviar molts ànims i molts petons

Castanyeta, com diu la nurdeu, aquestes coses no haurien de passar... t'envio mil ànims i mil abraçades!!!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Castanyeta, des d'aqui tambe et vui donar tota la meva força i anims pq aviat us recupereu, que segur que amb el marti ho podreu aconseguir, i aviat tornar-ho a intentar!
mil petonets wapisssimaaa

mil petonets wapisssimaaa

- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
CASTANYETA
Em sap moltissim greu el que us ha passat! de veritat que si!! desprs d'haver compartit un embaras juntes, em vaig alegrar moltissim del naixement del Marti i ara d'aquest nou embaras!!! la vida fa coses inexplicables a vegades, i tot sembla que vagi be i de sobte tot canvia! sigueu molt forts i no deixeu de perseguir el votre somni!!!! disfruteu molt del Marti i feu-vos molt costat amb la familia i amics!!! ja se que res no consola ara... pero segur que en un futur podreu tenir el germanet pel Marti!!
un petonas molt gros!!

Em sap moltissim greu el que us ha passat! de veritat que si!! desprs d'haver compartit un embaras juntes, em vaig alegrar moltissim del naixement del Marti i ara d'aquest nou embaras!!! la vida fa coses inexplicables a vegades, i tot sembla que vagi be i de sobte tot canvia! sigueu molt forts i no deixeu de perseguir el votre somni!!!! disfruteu molt del Marti i feu-vos molt costat amb la familia i amics!!! ja se que res no consola ara... pero segur que en un futur podreu tenir el germanet pel Marti!!
un petonas molt gros!!

Em sap greu. Molts ànims. 

No tinc paraules, quan he vist que eres tu... Ho sento moltissim, ara a lluitar pel Martí.
Molts petons guapisima!

Molts petons guapisima!

Castanyeta, al igual q l'Amara, tmb et vull donar el meu soport desde aqui
molt anims i a recolçar-te en el teu nen i el teu marit; ara a tornar a intentar-ho

molt anims i a recolçar-te en el teu nen i el teu marit; ara a tornar a intentar-ho

Em sap molt i molt de greu, Castanyeta. No hi ha paraules per això, és simplement una put...! No hi ha consol, i menys quan ja havies passat per tot el que havies passat, però per en Martí hauràs de tirar endavant!
Una abraçada immensa,

Una abraçada immensa,

- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Castanyeta, preciosa, ja saps que tens tot el nostre suport. No hi ha dret.
El Martí és més que el vostre petit miracle, és un nen meravellós.
Compta amb mi pel que necessitis.
El Martí és més que el vostre petit miracle, és un nen meravellós.
Compta amb mi pel que necessitis.

- minimandarina
- :: papallona

- Entrades: 132
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm
Castanyeta moooooooooolts ànims!
No em puc imaginar el que deus estar sentint!Sigues forta!
No em puc imaginar el que deus estar sentint!Sigues forta!
Ho sento moltíssim Castanyeta....quin dolor que deus estar passant....no hi ha res pitjor que perdre un fill, no em puc ni imaginar el que deus estar passant....una abraçada
- **mariona**
- :: peixet

- Entrades: 288
- Membre des de: dg. nov. 01, 2009 1:29 pm
Castanyeta,

Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Ostres castanyeta, quin greu llegir aquesta noticia.
T'envio moltes energies positives i molts ànims!!!!!
Per sort tens un nen al teu costat que et farà tirar endavant.
T'envio moltes energies positives i molts ànims!!!!!
Per sort tens un nen al teu costat que et farà tirar endavant.
No hi ha paraules que puguin representar el que sentim, només puc dir que ho sento.
Llibrería online especialitzada en temes relacionats amb la maternitat i la infància.
http://www.mundotueris.es
http://blog.mundotueris.es
http://www.mundotueris.es
http://blog.mundotueris.es
- Cinta
- :: zebra

- Entrades: 1715
- Membre des de: dj. ago. 14, 2008 10:00 am
- Ubicació: Tortosa (Terres de l'Ebre)
Una abraçada moooolt gran

Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |