Com vestir-los per dormir a l'estiu?
Com vestir-los per dormir a l'estiu?
Tinc un problema pero segur que teniu solucions!
Vivim a un pis a Barcelona i quan arriba l'hora d'anar a dormir fa bastanta calor, estem dins de casa a 26º. Si li poso al peque un pijama llarg finet te calor i no pot dormir.
Pero si li poso un pelele de maniga curta i sense peus quan arriba la matinada que refresca i baixem a 22º te fred, pobret. I si el tapo una mica com que es remou tant es destapa.
He probat de posar-li mitjons pero el meu home diu que segur que li molesten.
En fi q estic feta un embolic i no se que fer pq dormi a gust tota la nit, fins ara amb el nordic o el pijama de vellut anavem molt be.
M'ajudeu?
Vivim a un pis a Barcelona i quan arriba l'hora d'anar a dormir fa bastanta calor, estem dins de casa a 26º. Si li poso al peque un pijama llarg finet te calor i no pot dormir.
Pero si li poso un pelele de maniga curta i sense peus quan arriba la matinada que refresca i baixem a 22º te fred, pobret. I si el tapo una mica com que es remou tant es destapa.
He probat de posar-li mitjons pero el meu home diu que segur que li molesten.
En fi q estic feta un embolic i no se que fer pq dormi a gust tota la nit, fins ara amb el nordic o el pijama de vellut anavem molt be.
M'ajudeu?

Re: Com vestir-los per dormir a l'estiu?
Roser! la pregunta del millón! je je, jo estic igual però he optat perquè no passi calor. Si els poso pijama llarg finet les poso a dormir i en res estan suant, el cabell mulladet. Així que la gran ja dorm amb pijama d'estiu (pantaló curt i màniga curta), la petita, el que he fet les últimes nits (a Barcelona també) és posar-la amb pijama de pantaló curt i tirants gruixuts. L'altre dia li vaig posar un body de màniga llarga a sota perquè feia més fresca. També pots provar amb body de màniga curta i pijamet de tirants a sota, o pantalonet. Anar combinant una mica.
Jo penso que és pitjor passar calor que tenir una mica de fresqueta, i les meves nenes s'encostipen poc ara mateix (toco fusta). El que si que he comprovat és que el dia que passen calor es despertent, en canvi si les poso més fresques dormen molt millor.
Ves provant i aviam com et dorm millor.
Jo penso que és pitjor passar calor que tenir una mica de fresqueta, i les meves nenes s'encostipen poc ara mateix (toco fusta). El que si que he comprovat és que el dia que passen calor es despertent, en canvi si les poso més fresques dormen molt millor.
Ves provant i aviam com et dorm millor.
Jo li fico pelele curt i aleshores quan jo men vaig a dormir li fico mitjonets!!!! 
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
roser doncs estem igual...
Jo ara la poso a dormir amb un pijament llarg i ja està (no llençol ni res més). AL principi de la nit sí q a vegades té el caparró una mica moll, però al matí es desperta bé.
Haig d'anar a comprar-li pijaments de pantaló curtet, però tot i així, no sé si li posaria encara... és q és impossible q dormir tapada, i quan refresca a la matinada, penso q tindrà fred... és una me l'entretemps... tant a l'estiu com a l'hivern cap problem, però tant la primavera com la tardor...
Jo ara la poso a dormir amb un pijament llarg i ja està (no llençol ni res més). AL principi de la nit sí q a vegades té el caparró una mica moll, però al matí es desperta bé.
Haig d'anar a comprar-li pijaments de pantaló curtet, però tot i així, no sé si li posaria encara... és q és impossible q dormir tapada, i quan refresca a la matinada, penso q tindrà fred... és una me l'entretemps... tant a l'estiu com a l'hivern cap problem, però tant la primavera com la tardor...
Jo tinc el mateix dilema...
de moment li poso body de tirants i pijama de coto prim de maniga llarga i peus, i el deixo al llit sense tapar. Quan vaig a dormir el tapo fins a la cintura i al matí me'l torno a trobar ben destapat.
Suposo que anirem treient robeta conforme vagi arribant la caloreta. Per sort, vivim en un átic, i si fa molta calor deixo la finestra una mica oberta i corre un airet ben bo.
de moment li poso body de tirants i pijama de coto prim de maniga llarga i peus, i el deixo al llit sense tapar. Quan vaig a dormir el tapo fins a la cintura i al matí me'l torno a trobar ben destapat.
Suposo que anirem treient robeta conforme vagi arribant la caloreta. Per sort, vivim en un átic, i si fa molta calor deixo la finestra una mica oberta i corre un airet ben bo.
Gran dilema, sí senyor! Jo aquests dies que la calor va apretar tant li vaig posar body curt i pijamet curtet, però a La Garriga, als vespres torna a refrescar, i vaig veure que (com que tampoc és capaç de dormir tapada) es llevava amb les cametes i els bracets fresquets, així que aquests dies li poso un pijamet de màniga llarga, de cotó, primet, sense body a sota, i sense tapar-la, ara sembla que dorm força bé, fins que torni la calor forta!
Doncs amb nosaltres ho tindria dificil pq jo dormo amb pijama llarg, mitjons, llençol i colxa i el meu home en calçotets i destapat...
mmm quin costat del llit triaria????
Conyes apart, es un problema pq el meu marit insisteix que te calor i jo que soc fredolica el tapo i el nen que ha sortit mes al seu pare es fregeix.... per aixo vaig perduda.
Ara diuen que baixen les temperatures o sigui que tornarem al pijama llarg de moment i m'apunto lo dels mitjons quan me'n vagi a dormir!!!
I quina roba de llit li poseu? Llençolet i ja esta? Teniu colxes d'estiu?
Gracies!!!
mmm quin costat del llit triaria????Conyes apart, es un problema pq el meu marit insisteix que te calor i jo que soc fredolica el tapo i el nen que ha sortit mes al seu pare es fregeix.... per aixo vaig perduda.
Ara diuen que baixen les temperatures o sigui que tornarem al pijama llarg de moment i m'apunto lo dels mitjons quan me'n vagi a dormir!!!
I quina roba de llit li poseu? Llençolet i ja esta? Teniu colxes d'estiu?
Gracies!!!

Nosaltres fem body maniga curta i pantalo finet llarg...I no els tapo perque es inutil! Acaben espatarrats! Aquesta nit els hi he posat nomes el body i prou a sobre de la colxa d'estiu!

Les gràfiques amb el + !!
http://28dias.es/elbereth/wykresy/2009-03-17
http://www.fertilityfriend.com/home/261840
El nostre post: viewtopic.php?f=50&t=13662&start=0
- noviachuky
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
jo l'any passat vaig comprar un saquet d'aquests per primavera, ja el vaig agafar grandet per fer-lo servir akest any també, i molt bé!
li poso pijama de màniga curta amb pantaló curt, i després el saquet, que es prim pero està bé per ara
i a ple estiu nosaltres el posem en bolquer i prou

li poso pijama de màniga curta amb pantaló curt, i després el saquet, que es prim pero està bé per ara
i a ple estiu nosaltres el posem en bolquer i prou

- Ítaca
Jo com a molt la tapo amb el llençolet... cobrellit no li poso pas (de poc serviria igualment
)
)Re: Com vestir-los per dormir a l'estiu?
Lo del saquet ho vaig descartar fa temps pq es distreu molt voltant pel bressol i amb el sac s'emprenya, en tinc un per estrenar....
Elbereth, aixo es bona idea pero quina mena de pantalo es? Amb peus o sense? I on els trobes?
Elbereth ha escrit:Nosaltres fem body maniga curta i pantalo finet llarg.
Elbereth, aixo es bona idea pero quina mena de pantalo es? Amb peus o sense? I on els trobes?
- Ítaca
Jo en tenia d'aquests i els vem comprar l'H&M... ara, eren talla 1-3 mesos... i per més grans no em sembla haver vist... Potser al decathlon també¿?¿?¿?
roser a. ha escrit:Lo del saquet ho vaig descartar fa temps pq es distreu molt voltant pel bressol i amb el sac s'emprenya, en tinc un per estrenar....Elbereth ha escrit:Nosaltres fem body maniga curta i pantalo finet llarg.
Ei wapa! Son els pantalons de pijama de maniga llarga primets talla 2 anys...al mercadillo està ple! No porten peus. Mitjons finets o sense!

Les gràfiques amb el + !!
http://28dias.es/elbereth/wykresy/2009-03-17
http://www.fertilityfriend.com/home/261840
El nostre post: viewtopic.php?f=50&t=13662&start=0
Hola!!
El meu pis és igual que el teu.. estem a 26 cada tarda-vespre.. el poso a dormir amb pelele curt (te 10 mesos) i kuan nosaltres anem a dormir li tapo els peus amb el llençol que es dakells que es corden amb cremallera així m'asseguro que no passa fred.
Si passem de 26 que aquí hem passat bastantes nits ja, el poso amb bolquer i quan anem a dormir igual, tapat amb llençol una miketa mes. No se m'ha despertat cap nit!!
El meu pis és igual que el teu.. estem a 26 cada tarda-vespre.. el poso a dormir amb pelele curt (te 10 mesos) i kuan nosaltres anem a dormir li tapo els peus amb el llençol que es dakells que es corden amb cremallera així m'asseguro que no passa fred.
Si passem de 26 que aquí hem passat bastantes nits ja, el poso amb bolquer i quan anem a dormir igual, tapat amb llençol una miketa mes. No se m'ha despertat cap nit!!
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Roser a., jo de moment li poso un pijama "pelele" de màniga llarga i primet, de cotó, però ja li he comprat uns d'aquests de pantaló curt i màniga curta (pelele també, 5 euros al Carrefour). Té un llençol i el cobrellit, però ja no faig ni l'intent de tapar-lo.
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

jo li poso pelele primet i uns mitjonets finets, i nomes la tapo amb el llençolet, es que la meva nina es molt calurosa, 

Jo li estic posant samarreta de cotó i pantaló prim sense peus (vaig comprar uns quants a l'H&M). Al principi de la nit fa calor, però de matinada el tapo amb els llençols.
Tinc uns quants peleles curts per l'estiu, però encara no m'he atrevit a posar-li.
Tinc uns quants peleles curts per l'estiu, però encara no m'he atrevit a posar-li.
Hola,
jo vaig passar directament dels finets de màniga llarga a posar-li ara body de màniga curt i pantalonet curt a sobre que li arribar fins els genolls, amb pantaló llarg sua i els peleles de màniga curta i pantaló curt son molt curts de la cuixa. I ara com a mínim no sua i tampoc té fred i com que dorm amb mi si veig que té els peus freds doncs el tapo un mica tot i que ell no li agrada gens dormir tapat!!
jo vaig passar directament dels finets de màniga llarga a posar-li ara body de màniga curt i pantalonet curt a sobre que li arribar fins els genolls, amb pantaló llarg sua i els peleles de màniga curta i pantaló curt son molt curts de la cuixa. I ara com a mínim no sua i tampoc té fred i com que dorm amb mi si veig que té els peus freds doncs el tapo un mica tot i que ell no li agrada gens dormir tapat!!
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo al nen el posso a dormir amb pelele de màniga curta i quan m'en vaig a dormir el tapo amb els llençols, si fa més calor el posso amb samarreta màniga curta i bolquer. La nena dorm amb pijama de màniga curta i pantaló curt o camisola de màniga curta. 

Jo aquests dies que ha fet més calor l'hi poso un pelele molt finet pero sense cap body a sota perque s'asfixiaria..pero aquests dies de calor tot i aixi crec que ha passat calor..avui he comprat un pijama d'aquests maniga curta i tbe sense cames (queden les cames destapades) pero avui ha refrescat i encara no li he posat, Pero crec que debia pasar calor i deu ser calurosa, perque mai es despertava i portavem dues nits que es despertava 2 cops i es veia que estava agobiada de calor pobreta, penso que les mares hem de vigilar molt que no passin calor perquè ha de ser molt fotut que et vagin abrigant i tu tinguis calor!
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |