dubte baby cook
dubte baby cook
Bona tarda a totes,
Avui hem obert la baby cook i tenim un dubte, a veure si ho se explicar.
Quan encaixem la gerra a l'aparell i tapem la gerra és com si no acabés d'encaixar bé, com si quedes una mica oberta la juntura i per allà s'escapa el vapor i clar, crema molt, fem algo malament o és que ha de quedar una mica separat? m'enteneu?
gràcies
Avui hem obert la baby cook i tenim un dubte, a veure si ho se explicar.
Quan encaixem la gerra a l'aparell i tapem la gerra és com si no acabés d'encaixar bé, com si quedes una mica oberta la juntura i per allà s'escapa el vapor i clar, crema molt, fem algo malament o és que ha de quedar una mica separat? m'enteneu?
gràcies
Re: dubte baby cook
A mi aixo no em passa, no em cemo per fora, però el que sí que me passa és que un cop s'ha acbaat el procés queda tot moll el marbre on hi tinc la babycook, suposo que és normal perquè deu ser el vapor que fa que ho deixa moll? o és perquè em vessa???
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
a mi tb em queda el marbre una mica moll i tampoc m'acaba d'encaixar ben bé- no queda gaire separat i no em cremo, però no acaba d'encaixar que diguem! 

No se, es que per l'escletxa que queda entre la tapa de la gerra i la gerra va sortint fum, és a dir vapor, i clar no se si es que hauria de tancar més hermetic o si es que funciona aixi.
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Hola!
La meva quan la vaig "heredar" era una mca usada ja i encaixava bé, prò sortia fum, normal pq si tanqués bé explotaria!!! però tampoc em cremava... això si pipjava una mica despres... però vaja res q molestés tampoc ja la posava sobra una plata de plastic i ja esta solucionat
La meva quan la vaig "heredar" era una mca usada ja i encaixava bé, prò sortia fum, normal pq si tanqués bé explotaria!!! però tampoc em cremava... això si pipjava una mica despres... però vaja res q molestés tampoc ja la posava sobra una plata de plastic i ja esta solucionat
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Jo crec que és normal, vaja , almenys a mi també m'ho fa. Suposo que és normal que el vapor vagi sortint, sinó, si es quedés allà dins, acabaria explotant la gerra,no???
A mi també em queda la paret de darrera tota humida, aprofito per passar-li el drap quan acaba la baby cook, així sempre tinc aquella paret més neta que cap!! jejeje

A mi també em queda la paret de darrera tota humida, aprofito per passar-li el drap quan acaba la baby cook, així sempre tinc aquella paret més neta que cap!! jejeje
Hola!
Crec que entenc el que us passa. El primer cop jo també pensava que l'havia tancat bé i va començar a sortir molt vapor i aigua i cremava. Després vaig descobrir en que ésser nova anava dura, i que per saber que està ben ben tancada ha de fer un "crec". Posa la jerra, gira-la sense por fins al final, i si fa crec és que està ben encaixada. Mesos després ja anava més "fluixa" i no costava tant.
No sé si és ben bé això, eh?
Un cop ben tancada, sí que surt vapor per l'obertura aquella petiteta, i sí que crema si la toques, però no hauria de sobresortir ni aigua ni res.
Espero haver-te ajudat!
una abraçada
Crec que entenc el que us passa. El primer cop jo també pensava que l'havia tancat bé i va començar a sortir molt vapor i aigua i cremava. Després vaig descobrir en que ésser nova anava dura, i que per saber que està ben ben tancada ha de fer un "crec". Posa la jerra, gira-la sense por fins al final, i si fa crec és que està ben encaixada. Mesos després ja anava més "fluixa" i no costava tant.
No sé si és ben bé això, eh?
Un cop ben tancada, sí que surt vapor per l'obertura aquella petiteta, i sí que crema si la toques, però no hauria de sobresortir ni aigua ni res.
Espero haver-te ajudat!
una abraçada
hola noies,
LLunàtica, la gerra m'encaixa perfecte a l'aparell i siis al ser nova costa una mica però fa el clec el que em passa és amb la tapa de la gerra i la gerra, que queda com una petitissima escletxa que es per on va sortint el fum, el vapor. Però vaja com diuen les altres suposo que és normal pq sinó explotaria l'aparell.
Penso que es normal.
gracies a totes !!!
LLunàtica, la gerra m'encaixa perfecte a l'aparell i siis al ser nova costa una mica però fa el clec el que em passa és amb la tapa de la gerra i la gerra, que queda com una petitissima escletxa que es per on va sortint el fum, el vapor. Però vaja com diuen les altres suposo que és normal pq sinó explotaria l'aparell.
Penso que es normal.
gracies a totes !!!
Jo crec que és normal, a mi em fumeja, ara bé, això de l'aigua pel marbre no m'ha passat mai...
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
això de que tregui una mica de vapor ja és normal.
La Lia ja és tota una princesa!
si esta ben encaixada que tregui una mica de vapor es normal
Hola,
Una pregunta: sabeu si puc comprar la gerra de la baby cook "suelta". Es que em va caure i te el mànec a punt de trencar-se.
Gracies
Una pregunta: sabeu si puc comprar la gerra de la baby cook "suelta". Es que em va caure i te el mànec a punt de trencar-se.
Gracies
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
t'has de posar en contacte aquí:
Atención al Cliente y Servicio Post Venta
Tel: +34 93 446 13 29
C/Independencia, 384 - 386 - Entlo 2A
08041 Barcelona, spain
Tel. +34 93 446 13 29
Fax +34 93 436 70 23
http://www.beaba.com
A mi me la van enviar sense cost per que encara estava en garantia quan se'm va trencar però pots comprar qualsevol recanvi.
Atención al Cliente y Servicio Post Venta
Tel: +34 93 446 13 29
C/Independencia, 384 - 386 - Entlo 2A
08041 Barcelona, spain
Tel. +34 93 446 13 29
Fax +34 93 436 70 23
http://www.beaba.com
A mi me la van enviar sense cost per que encara estava en garantia quan se'm va trencar però pots comprar qualsevol recanvi.
petazetas l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 14, 2013 10:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La Lia ja és tota una princesa!
Ostres"!!!!
Mil gracies ...això del SP es una mina!!
Trucaré avuí mateix perquè quedar-me sense Babycook es un dramon!!
Mil gracies ...això del SP es una mina!!
Trucaré avuí mateix perquè quedar-me sense Babycook es un dramon!!

- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Hola a totes¡¡¡
Doncs a nosaltres ens passava el mateix, la tapa no encaixava bé a la gerra, la vam anar a canviar a la botiga i ens la vam canviar sense problema, però el cert, és que després de fer 2 o 3 papilles ha tornat a passar, jo crec que com és tota de plàstic amb l´escalfor la tapa cedeix. Però el menjar de la nena queda en el seu punt de cocció.
Doncs a nosaltres ens passava el mateix, la tapa no encaixava bé a la gerra, la vam anar a canviar a la botiga i ens la vam canviar sense problema, però el cert, és que després de fer 2 o 3 papilles ha tornat a passar, jo crec que com és tota de plàstic amb l´escalfor la tapa cedeix. Però el menjar de la nena queda en el seu punt de cocció.

A mi també em passa que no acabi d'encaixar del tot, no m'havia preocupat la veritat. El que sí que m'ha passat es que se m'ha desenganxat el mànec i eestà una mica esquerdat, me la canviaran si la vaig comparar al gananones? Provaré d'enviar un mail perquè no fa ni 4 mesos que la utilitzem!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]