un tercer fill
Re: un tercer fill
Doncs jo 4 ho veig molt gros...i una mica el que em fa més cangueli es que en vinguin dos més... és que sabeu soc una mica gafada, jo vola dos nenes i tinc dos nens... no vull bessons i és un presentiment que a la tercera patapum... però bé, ja es veurà amb el temps....
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Re: un tercer fill
Ai xasevi em fas riure!
be de moment anem fent amb els dos que tenim eh!!! 
be de moment anem fent amb els dos que tenim eh!!! 
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:


Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS


Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Re: un tercer fill
angelina ha escrit:Ai xasevi em fas riure!be de moment anem fent amb els dos que tenim eh!!!
Ui, ui angelina... Ue et veig molt animada al post de un tercer fill!!
Clar que sí! A fer catalanets i catalanetes ben macos!

smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Re: un tercer fill
Aquest s'hauria de dir el post de les hormones alterades...
Amb la que "está cayendo", moltes de nosaltres acabem de parir i ja estem pensant amb un altre embaras, part, lactància....
jajajajaja. Si és que els nostres homes tenen raó de no voler-ne saber res, i menys si hi ha risc de bessons!! Com diu la rela, a fer catalanets ben macos a veure si entre totes arreglem el país! 
Amb la que "está cayendo", moltes de nosaltres acabem de parir i ja estem pensant amb un altre embaras, part, lactància....
jajajajaja. Si és que els nostres homes tenen raó de no voler-ne saber res, i menys si hi ha risc de bessons!! Com diu la rela, a fer catalanets ben macos a veure si entre totes arreglem el país! 
Mama del 2008, 2011 i 2015
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Re: un tercer fill
ei, jo la mes revolucionada, que ja estic a la busqueda!!! jeje!
Re: un tercer fill
llumer ha escrit:ei, jo la mes revolucionada, que ja estic a la busqueda!!! jeje!
MOLT BÉ LLUMER!!! Això és la #catalanrevolution! A fer catalanets

Mama del 2008, 2011 i 2015
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Re: un tercer fill
Ostres si canvieu-li et titol al post!!! jajaja les hormones revolucionades 

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:


Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS


Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Re: un tercer fill
Molt bé Llumer, espero que sigui una cerca curteta i divertida!!!
Naltres també ens agradaria anar pel tercer quan en Marc faci l'any o l'any i mig, crec que si deixem esperar massa ens refredarem i desprès em farà mandra...
Potser si que el post es mereix un canvi de nom.... hormones revolucionades total!!!
Naltres també ens agradaria anar pel tercer quan en Marc faci l'any o l'any i mig, crec que si deixem esperar massa ens refredarem i desprès em farà mandra...
Potser si que el post es mereix un canvi de nom.... hormones revolucionades total!!!
Re: un tercer fill
xasevi09 ha escrit:Molt bé Llumer, espero que sigui una cerca curteta i divertida!!!
Naltres també ens agradaria anar pel tercer quan en Marc faci l'any o l'any i mig, crec que si deixem esperar massa ens refredarem i desprès em farà mandra...
Potser si que el post es mereix un canvi de nom.... hormones revolucionades total!!!
Xasevi, jo també tinc un Marc!! És el meu gran. També ens esperarem una miqueta per anar a buscar la nena...

Mama del 2008, 2011 i 2015
Re: un tercer fill
Dana, jo el nom de Marc el trobo preciòs (jeje, per això li vam posar) tot i que n'hi ha molts, és l'únic inconvenient que hi veig.
Quina edat tenen els teus petits??.
Si fos pel meu home ja tornaria a estar prenyada, soc jo que li dic frena una mica i deixa que el meu cos es posi a to una altra vegada!!! No n'és conscient que les hormones encara estan revolucionades.
Llumer, com va la cerca??? Ja ens aniràs informant! Per ara ets la única que està posada en serio amb el tema!! Què bé, així ens podràs anar explicant la teva experiència.
Quina edat tenen els teus petits??.
Si fos pel meu home ja tornaria a estar prenyada, soc jo que li dic frena una mica i deixa que el meu cos es posi a to una altra vegada!!! No n'és conscient que les hormones encara estan revolucionades.
Llumer, com va la cerca??? Ja ens aniràs informant! Per ara ets la única que està posada en serio amb el tema!! Què bé, així ens podràs anar explicant la teva experiència.
Re: un tercer fill
xasevi09 ha escrit:Dana, jo el nom de Marc el trobo preciòs (jeje, per això li vam posar) tot i que n'hi ha molts, és l'únic inconvenient que hi veig.
Quina edat tenen els teus petits??.
Si fos pel meu home ja tornaria a estar prenyada, soc jo que li dic frena una mica i deixa que el meu cos es posi a to una altra vegada!!! No n'és conscient que les hormones encara estan revolucionades.
Llumer, com va la cerca??? Ja ens aniràs informant! Per ara ets la única que està posada en serio amb el tema!! Què bé, així ens podràs anar explicant la teva experiència.
Hola xasevi! Doncs sí, la veritat és que hi ha molts Marcs, però com tu dius, és preciós!
Els meu gran ara té 2 i mig i el petit té 2 mesos i mig. Es porten 2 anys i 4 mesos!!!!

Mama del 2008, 2011 i 2015
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Re: un tercer fill
doncs jo tinc 2 nenes, i tothom em diu: ara a buscar el nen!!! Al meu marit li agradaria el nen, pero a mi m'agradaria una altra nena.
De nen... a mi m'agrada marc o roger, pero al meu marit no gaire (perque diu que n'hi ha molts!!!!) A veure si aconsegueixo un altre marc a la llista si es que el tercer es nen. de nena a mi m'agrada bruna.
De nen... a mi m'agrada marc o roger, pero al meu marit no gaire (perque diu que n'hi ha molts!!!!) A veure si aconsegueixo un altre marc a la llista si es que el tercer es nen. de nena a mi m'agrada bruna.
Re: un tercer fill
Molt bones a totes!!!
Feia molt que no entrava i he vist noves participants al concurs de les hormones revolucionades, genial!!! jeje!!! Benvingudes!!!!
Jo segueixo convençuda que cap a l'Agost- Setembre ens posarem a buscar, que la Núria ja tindrà 1 anyet i com hauré començat a reduir-li bastant el pit (perquè torno a treballar a finals de setembre), suposo que ja em vindrà la regla i podrem anar a buscar. Malgrat el que em va dir el meu home.
Doncs això que comenteu dels bessons a mi tampoc em desagradaria, perquè penso que si són 4 ja no es queda un penjat.
I si són 2 nens, al meu home li faria gràcia un nen, a mi més igual, doncs ja està, 2 nenes i 2 nens!!!
L'unic que els embarassos de bessons són més delicats i xungos.
Jo estic super optimista i penso que s'ha de pensar amb el que vols aconseguir.
O sigui que molts ànims a les que esteu una mica xof!!!
Feia molt que no entrava i he vist noves participants al concurs de les hormones revolucionades, genial!!! jeje!!! Benvingudes!!!!
Jo segueixo convençuda que cap a l'Agost- Setembre ens posarem a buscar, que la Núria ja tindrà 1 anyet i com hauré començat a reduir-li bastant el pit (perquè torno a treballar a finals de setembre), suposo que ja em vindrà la regla i podrem anar a buscar. Malgrat el que em va dir el meu home.
Doncs això que comenteu dels bessons a mi tampoc em desagradaria, perquè penso que si són 4 ja no es queda un penjat.
I si són 2 nens, al meu home li faria gràcia un nen, a mi més igual, doncs ja està, 2 nenes i 2 nens!!!
L'unic que els embarassos de bessons són més delicats i xungos.
Jo estic super optimista i penso que s'ha de pensar amb el que vols aconseguir.
O sigui que molts ànims a les que esteu una mica xof!!!
Re: un tercer fill
Noies, porto 1 mes sense sortir de casa, primer el gran malalt, li va encomanar al peque i el vaig tenir 2 setmanes amb bronquiolitis. Divendres el gran ha agafat angines i avui el petit a 38,4º... corre cap a la Dexeus una altra vegada! A la sala d'espera el meu marit m'ha dit... Vols dir que vols un altre fill??? jajajaj I que voleu que us digui... moments així fan que tiris la tovallola! Al final resulta que el petit té una viriasi.
Els vostres petits s'han encomanat sovint dels grans??? És que el Marc ve de la guarde amb mocs i ens els escampa a tots!
Petons!
Els vostres petits s'han encomanat sovint dels grans??? És que el Marc ve de la guarde amb mocs i ens els escampa a tots!
Petons!
Mama del 2008, 2011 i 2015
Re: un tercer fill
Hola noies,
Amb en Xavi (què és el gran) hem tingut molta sort, per ara mai s'ha posat malalt i mira que va a l'escola bressol des dels 6 mesos. Algun encostipat amb una mica de mocs però no hem anat més lluny... bé una vegada un vespre es va posar a 37,5 de febre però l'endemà ja estava fresc com una rosa.
En Marc (el petit) encara no té ni 4 mesos i per ara una mica de moquitos i para de comptar. Toquem fusta i esperem que ara al juliol quan vagi a l'escola tampoc agafi res...
Amb en Xavi (què és el gran) hem tingut molta sort, per ara mai s'ha posat malalt i mira que va a l'escola bressol des dels 6 mesos. Algun encostipat amb una mica de mocs però no hem anat més lluny... bé una vegada un vespre es va posar a 37,5 de febre però l'endemà ja estava fresc com una rosa.
En Marc (el petit) encara no té ni 4 mesos i per ara una mica de moquitos i para de comptar. Toquem fusta i esperem que ara al juliol quan vagi a l'escola tampoc agafi res...
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Re: un tercer fill
Doncs la nostra gran fara ara 4 anys, i de petita es refredava bastant, pero res greu. Quan va entrar a l'escola bressol, els altres faltaven molt i ella no. Algun refredat suau... (vam fet pit nomes 3 mesos, pero li hem donat propolis+equinacea desde ben petita de octubre a abril)
La peque va fer pit 1 any, pero no ha tingut RES. Bé, 2 mini refredats de 2 dies d'esternuts, pero sense febre ni aspiradors ni dalsy ni res!!! Nomes li he donat dalsy o apiretal 2 vegades en 1 any en dues nits que estava molt inquieta per les dents.
I pensa que la gran se l'estima amb bojeria, i que estant refredada o amb angines la gran, se li tirava a sobre a la peque per fer-li petons. I no li hem prohibit mai, perque si a sobre de trobar-se malament, no podia ni mimar a la seva germana...
Amb aixo vull dir que depen del nen, i/o de les defenses aportades per la lactancia o que tingui per si sol i de mil coses mes!!!
A casa nostra, la segona es : la torete que li dic jo!!!
La peque va fer pit 1 any, pero no ha tingut RES. Bé, 2 mini refredats de 2 dies d'esternuts, pero sense febre ni aspiradors ni dalsy ni res!!! Nomes li he donat dalsy o apiretal 2 vegades en 1 any en dues nits que estava molt inquieta per les dents.
I pensa que la gran se l'estima amb bojeria, i que estant refredada o amb angines la gran, se li tirava a sobre a la peque per fer-li petons. I no li hem prohibit mai, perque si a sobre de trobar-se malament, no podia ni mimar a la seva germana...
Amb aixo vull dir que depen del nen, i/o de les defenses aportades per la lactancia o que tingui per si sol i de mil coses mes!!!
A casa nostra, la segona es : la torete que li dic jo!!!
Re: un tercer fill
Molt bones a totes.
Dana em sap greu la ratxa que esteu passant, però ja veuràs que només és una ratxa. Ara a la Primavera sempre amb els canvis de temps estan més succeptibles a refredar-se.
Entre les suades que es fan i després els cops d'aire.
La meva gran també amb mocs penjant es refrega amb la petita i també per ara petits refredats.
Molts ànims!!! i espero que es recuperin els 2 ben aviadet.
Dana em sap greu la ratxa que esteu passant, però ja veuràs que només és una ratxa. Ara a la Primavera sempre amb els canvis de temps estan més succeptibles a refredar-se.
Entre les suades que es fan i després els cops d'aire.
La meva gran també amb mocs penjant es refrega amb la petita i també per ara petits refredats.
Molts ànims!!! i espero que es recuperin els 2 ben aviadet.
Re: un tercer fill
Gràcies noies. Esperem que només sigui una mala ratxa i que el petit sigui un nen fort i sa, perquè pobret porta un mes malalt, té la pell súper sensible, costra làctea... en fi que el fet de voler tenir més nens també depèn molt de com siguin els altres.... 

Mama del 2008, 2011 i 2015
Re: un tercer fill
Dons els meus sí que es passen els virus... quan acaba un comença l'altre, que hi farem
Tant de bó tingués prou valor per tirar-me a la piscina com algunes de vosaltres, de totes maneres crec que si ha de venir potser algún dia vindrà el tercer i sino doncs res... estem contents amb els dos solets que hi han a casa.
Sort a totes

Tant de bó tingués prou valor per tirar-me a la piscina com algunes de vosaltres, de totes maneres crec que si ha de venir potser algún dia vindrà el tercer i sino doncs res... estem contents amb els dos solets que hi han a casa.
Sort a totes

Vivint una vida d'aventura amb tres fills 

Re: un tercer fill
Hola noies,
doncs la meva petitona també és de les que ho enganxa tot, a la mínima que té moquets o bé li baixen al pit i té bronquitis o bé li pugen i té otitis... només té 9 mesos i ja portem dues otitis i 4 o 5 bronquitis (he perdut el compte) i una d'elles es va complicar en pneumònia...
La gran va fer el mateix: entre els 5 i els 13 mesos va enganxar de tot i més, sobre otitis de repetició i això que no va anar a l'escola bressol fins als 15 mesos i vam fer pit exclusiu fins al 6 i ho vam allargar fins passats els 10... ara, un cop va començar l'escola bressol, en aquests dos anys que ja hi porta anant només ha faltat quatre dies al primer any (una gastro i una otitis) i dos dies aquest segon any per otitis de nou.
Espero que amb la petita em passi igual i que ho enganxi tot ara i un cop comenci l'escola bressol aquest setembre ja estigui ben immunitzada i no es posi més malaltona... que fa una peneta!
Així que, Dana, ja veus que no ets la única amb nens malaltons...
doncs la meva petitona també és de les que ho enganxa tot, a la mínima que té moquets o bé li baixen al pit i té bronquitis o bé li pugen i té otitis... només té 9 mesos i ja portem dues otitis i 4 o 5 bronquitis (he perdut el compte) i una d'elles es va complicar en pneumònia...
La gran va fer el mateix: entre els 5 i els 13 mesos va enganxar de tot i més, sobre otitis de repetició i això que no va anar a l'escola bressol fins als 15 mesos i vam fer pit exclusiu fins al 6 i ho vam allargar fins passats els 10... ara, un cop va començar l'escola bressol, en aquests dos anys que ja hi porta anant només ha faltat quatre dies al primer any (una gastro i una otitis) i dos dies aquest segon any per otitis de nou.
Espero que amb la petita em passi igual i que ho enganxi tot ara i un cop comenci l'escola bressol aquest setembre ja estigui ben immunitzada i no es posi més malaltona... que fa una peneta!
Així que, Dana, ja veus que no ets la única amb nens malaltons...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


















