gel lubricant

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
aRaSaL
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dg. set. 26, 2010 3:54 pm

Re: gel lubricant

EntradaAutor: aRaSaL » dj. abr. 07, 2011 8:20 pm

Acabo de demanar a Fidetest el Pre-speed i m'ha sortit amb lo del descompte per 43'11€ jo crec que está molt bé no? m'arribarà en 1-3 dies hàbils, ja us diré
Imatge

Imatge
Mof
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

EntradaAutor: Mof » dj. abr. 07, 2011 10:23 pm

Hola, noies!

Ahir al matí em va arribar el Pre-seed a casa i al vespre ja el vam estrenaaaar!!!!! ..::·· :p-)

Vosaltres que teniu més experiència: creieu que estimula o ajuda d'alguna manera a arribar ràpidament a l'orgasme? Ostres, és que ahir va ser començar i pam! Em vaig intentar distreure una mica perquè el meu home acabés abans que jo (per allò d'ajudar els bitxos) perquè si no en un minut hauria acabat! :ok: Expliqueu-me si també us passa o ha sigut casualitat...
Imatge

ImatgeImatge
Mof
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

EntradaAutor: Mof » dj. abr. 07, 2011 10:27 pm

aRaSaL ha escrit:Acabo de demanar a Fidetest el Pre-speed i m'ha sortit amb lo del descompte per 43'11€ jo crec que está molt bé no? m'arribarà en 1-3 dies hàbils, ja us diré

Jo el vaig comprar a Fidetest també i em va arribar puntualíssim en tres dies! Arriba dins un sobre marró d'aquests amb bombolles per protegir el contingut, on no hi ha escrit res de res. Només les teves dades però del remitent o del producte que hi ha dins no en diu res. :ok: Quin pot vas comprar, que et va costar 43,11? Jo en vaig comprar un de 40 ml + 7 TOs + 2 TEs = 35,90 (enviament gratuït) I ja l'he provat i va súper bé!!!
Imatge

ImatgeImatge
aRaSaL
Entrades: 366
Membre des de: dg. set. 26, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: aRaSaL » dv. abr. 08, 2011 5:57 am

Bon dia!!!

Doncs com ja tinc TO i TE que vaig comprar a Unitest he agafat la oferta de 2 tubs de 40g (enviament gratuit)i costava 47 i pico pero vaig posar lo del FLORIDO i es va quedar en 43€ . Com cada tub ve per 6 o 9 aplicacions doncs mira així tenim més jejeje
Imatge

Imatge
lluna32
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 11:15 am

EntradaAutor: lluna32 » dg. abr. 17, 2011 8:57 pm

Doncs jo tambe m'he animat i m'he comprat el conceive plus! No hem fet servir lubricants mai pero aixi provem cosetes diferents per animar una mica mes les sexy weeks :love: Jo l'he comprat a amazon.uk i m'ha costat £14 un pot de 75 g + 15 TO +10 TE. Tot i que no crec que sigui una bona idea tenir tants TE per casa :-:)
pimpi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

EntradaAutor: pimpi » dc. maig 25, 2011 3:42 pm

Hola renoc, jo el pre seed l´he fet servir.
Per al meu gust, tot l´aplicador és massa quantitat. Pensa que és molt molt aquós, i per tant arrivaries a "mullar" més que lubriar.
Jo el que vaig fer és emplenar-lo a 3/4 apox, i posar-me´l ja estirada al llit, intetant qe es quedes a dins "quiet"

Després de fer la feina, vaig posar-me el coixi a sota la pelvis per tal de que tot plegat es matingúes la màxima estona dintre meu i m´hi vag estar fins que ja em fea mal l´esquena. Un xou tot plegat, peo a mi m´ha funcionat o almenys m´ha ajudat.

molta sort i curta busqueda a totes :-()-)
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Mqa
Entrades: 234
Membre des de: dl. març 21, 2011 8:28 am

EntradaAutor: Mqa » dl. juny 06, 2011 10:49 am

Hola a totes!!!

Aquest mes ens volem posar a fer feina, ja porto dos mesos prenent acid fòlic, i com que jo tinc problemes de sequetat m'he posat a mirar per internet aviam quin lubricant comprar. Mai hauria dit que els lubricants poden dificultar l'embaraç!!! O sigui que us he estat llegint i m'he decidit per comprar el pre-seed juntament amb 7 TO i 2TE. Ja tinc ganes de que m'arribi!!! Aviam si tenim sort i no tardem molt, ja tinc ganes de tenir un petitó corretejant per casa!!

Ànims a totes!!!! I felicitats per les que ja esteu esperant!!!
RENOC
Entrades: 378
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 3:50 pm

EntradaAutor: RENOC » dl. juny 06, 2011 12:59 pm

Hola Mqa,

Doncs t'explico, jo no habia fet servir mai i el primer dia vaig anar amb precaució, vaig omplenar l'aplicador fins a 2.5m, el prospecte diu que cal possar-ne més, però vaig preferir anar poc a poc. La veritat és que molt bé. L'hem estat fent servir casi tots els dies, però fa un parell de dies que veiem que ja anem mooolt bé (setmana sexy a tope) i nomès m'en posso una mica ja que trobava últimamanet que la cosa anava massa ràpid i no acabavem al mateix temps..... ja ja ja MAI ESTEM CONTENTES!!!!!!

La veritat és que el recomano, a nosaltres ens va de conya, sobretot a principi de mes, quan em noto molt més seca despreès de la warry.
Buscant desde Gener 2010.
Des'11- Gen'12 1ª FIV-ICSI - negativa. GIROFIV
Juny'12 - 2ª FIV-ICSI - DEXEUS- 22.6.12 TRANsf DE 2 EMBRIONS!. Embaràs ectopic.
Gener'13 transf.1blasto de 6 dies DPP: 24.9.13
12.9.13 és un nen i es diu ORIOL
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
rodoneta76
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dc. maig 04, 2011 5:47 pm

EntradaAutor: rodoneta76 » dj. juny 09, 2011 11:44 am

Hola guapes!

Buscant informació de gels, us vaig trobar i em vaig decidir a comprar el pre-seed, avui m'ha arribat! >.-<: >.-<:
M'he comprat el de 40g+to+2te i m'ha sortit per 35,90e...els TO no em faràn falta perquè estic amb fostipur+ovitrelle+relacions programades i l'ovitrelle et fa ovular així que ja no em cal...però vaig pensar que només amb els dos TE i que si eren més de 35e no cobraben l'enviament....ja em sortia a compte!

Avui em tocaba revisió de folis i demà ja em punxo el ovitrelle així que el dissabte toca deberes domèsticos i aprofitarè a utilitzar el pre-seed...he llegit que a tantes li ha anat tant i tant bé...que hi tinc moltes esperançes!...porto 4 cicles amb el omifin i aquest es el segon amb el fostipur i la cosa ja comença a desesperar....

Ja us explicarè si m'ha funcionat a mi també!
Ha! Per si alguna el necessita i s'el vol comprar....fins al 31 de Juliol la paraula es "VERANO" i així et fan un 10% de descompte que algo es algo!
12/2011- Decidim anar directament a FIV
2/12/2011- Començo amb la estimulació
10/01/2012-Trenferència de 2 embrions
22/01/2012-Beta positiva! Resultat: 916,33!! sembla que en venen 2...
30/01/2012-Primera eco: Veiem els dos saquets!
6/02/2012-Segona eco: només hi ha un saquet està molt bé i sentim el cor!! 3,5mm

Imatge
rodoneta76
Entrades: 180
Membre des de: dc. maig 04, 2011 5:47 pm

EntradaAutor: rodoneta76 » dj. juny 09, 2011 11:47 am

Perdoneu que no us he dit.....el lloc web on el podeu comprar és a Fidetest! i et demanen la paraula clau que fins el 31 de juliol es "VERANO"

Petonets.
12/2011- Decidim anar directament a FIV
2/12/2011- Començo amb la estimulació
10/01/2012-Trenferència de 2 embrions
22/01/2012-Beta positiva! Resultat: 916,33!! sembla que en venen 2...
30/01/2012-Primera eco: Veiem els dos saquets!
6/02/2012-Segona eco: només hi ha un saquet està molt bé i sentim el cor!! 3,5mm

Imatge
Mqa
Entrades: 234
Membre des de: dl. març 21, 2011 8:28 am

EntradaAutor: Mqa » dv. juny 10, 2011 9:03 am

Ja m'ha arribar el pre-seed!!!L'he comprat a fidetest, ha tardat 4 dies i dins del sobre hi ha instruccions amb castella.
Estic molt contenta i preocupada a la vegada perquè tinc un retras de tres dies, provablement pels nervis i això em provoca tensió perquè fins ara portava molt ben controlat lo de la ovulació però crec que això em farà destirotar totes les previsions!!! Jo que m'hi volia posar aquest mes de juny... i, no crec que estigui embarassada perquè l'unic cop que ho vam fer sense protecció vam fer la marxa enrera. Ja seria casualitat no?!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 264 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::