lubricant Pre-seed

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
RENOC
:: conillet
Entrades: 378
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 3:50 pm

lubricant Pre-seed

EntradaAutor: RENOC » dc. maig 25, 2011 11:43 am

Hola a totes, a veure si em podeu ajudar....

He comprat el lubricant Pre-seed, que diuen que no fa mal als espermatozoides ..::·· , i que pot ajudar a la concepció. Però tinc un problema, mai n'he fet servir. Ja el tinc a casa i funciona amb uns aplicadors "tipus tampax", t'injectes el lubricant dintre la vagina uns 15 min. abans del coit. Però pel que he llegit a altres foros les noies expliquen que la quantitat que es posa de lubricant dintre l'aplicador no sempre entra tota, ja que el sistema costa de fer servir i no sempre entra tot dintre del cos.

Alguna que ho hagi fet servir em pot dir quina quantitat és l'adequada? o algun "truquillo"? Si us plau no en tinc ni idea de com anirá el tema, però aquesta nit ho penso probar.

Ahir em vaig fer un TO i es va començar a marcar fluixet la 2ona ratlla, o sigui que avui ho probaré.

Si us plau espero la vostra resposta.
Buscant desde Gener 2010.
Des'11- Gen'12 1ª FIV-ICSI - negativa. GIROFIV
Juny'12 - 2ª FIV-ICSI - DEXEUS- 22.6.12 TRANsf DE 2 EMBRIONS!. Embaràs ectopic.
Gener'13 transf.1blasto de 6 dies DPP: 24.9.13
12.9.13 és un nen i es diu ORIOL
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
RENOC

Re: lubricant Pre-seed

EntradaAutor: RENOC » dc. maig 25, 2011 12:18 pm

pitisu ha escrit:renoc ja hi ha un post obert sobre els gels lubricants viewtopic.php?f=5&t=19396 :ok:

Pitisu, moltes gràcies >.-<: , l'habia estat buscant ....

per cert el que no acabo d'entendre és l'aplicador, l'haig d'omplenar complert o millor passo d'ell o bé, amb la mateixa ma l'introdueixo jo?

Ho sento sóc una garrula amb aquest tema. :-D
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
pimpi
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

EntradaAutor: pimpi » dc. maig 25, 2011 3:40 pm

Hola renoc, jo l´he fet servir.
Per al meu gust, tot l´aplicador és massa quantitat. Pensa que és molt molt aquós, i per tant arrivaries a "mullar" més que lubriar.
Jo el que vaig fer és emplenar-lo a 3/4 apox, i posar-me´l ja estirada al llit, intetant qe es quedes a dins "quiet"

Després de fer la feina, vaig posar-me el coixi a sota la pelvis per tal de que tot plegat es matingúes la màxima estona dintre meu i m´hi vag estar fins que ja em fea mal l´esquena. Un xou tot plegat, peo a mi m´ha funcionat o almenys m´ha ajudat.

molta sort i curta busqueda :-()-)
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
magrana
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dc. maig 25, 2011 6:37 pm

Hola, renoc:

jo també l'he fet servir i molt contenta. Estic embarassada de 2 mesets, més o menys.

Jo en posava poca quantitat, uns tres dits en horitzontal, a dins l'aplicador. I estirada al llit m'ho posava a dins i ja està. A nosaltres ens va anar bé per poder tenir relacions freqüents sense haver de patir per la sequedat.

Que tinguis sort!
Imatge
Mof
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

EntradaAutor: Mof » dc. maig 25, 2011 8:53 pm

Hola, Renoc i totes!

Jo el faig servir des del mes passat. De moment no m'he embarassat però espero tardar ben poc! :ok: El vaig començar a fer servir per ajudar els bitxos però no tenia cap problema de sequedat durant cap moment del cicle. O sigui que me'n poso la quantitat mínima que diu a les instruccions. A més, trobo que hi ha pocs aplicadors no creus? Jo de moment els faig servir però em sembla que quan me'n quedin un parell els intentaré rentar o no sé... O igual me'l poso amb els dits... quina porcada, hehe

Que tinguem sort! :globus:
Imatge

ImatgeImatge
RENOC

EntradaAutor: RENOC » dj. maig 26, 2011 7:17 am

pimpi ha escrit:Hola renoc, jo l´he fet servir.
Per al meu gust, tot l´aplicador és massa quantitat. Pensa que és molt molt aquós, i per tant arrivaries a "mullar" més que lubriar.
Jo el que vaig fer és emplenar-lo a 3/4 apox, i posar-me´l ja estirada al llit, intetant qe es quedes a dins "quiet"

Després de fer la feina, vaig posar-me el coixi a sota la pelvis per tal de que tot plegat es matingúes la màxima estona dintre meu i m´hi vag estar fins que ja em fea mal l´esquena. Un xou tot plegat, peo a mi m´ha funcionat o almenys m´ha ajudat.

molta sort i curta busqueda :-()-)

Hola Pimpi,

Jo ahir em miraba l'aplicador i veia que era massa quantitat, vaja em vaig espantar una mica, faré aixó que dieu, posar-ne uns 3/4. Del coixí a l'esquena també ho he fet jo, però quedo amb els ronyons fets pols.... el que faig és posar els peus a la pared durant uns 15min i desprès ja està.

Espero que amb el Pre-seed l'espera sigui curta!!!!!
RENOC

EntradaAutor: RENOC » dj. maig 26, 2011 7:21 am

magrana ha escrit:Hola, renoc:

jo també l'he fet servir i molt contenta. Estic embarassada de 2 mesets, més o menys.

Jo en posava poca quantitat, uns tres dits en horitzontal, a dins l'aplicador. I estirada al llit m'ho posava a dins i ja està. A nosaltres ens va anar bé per poder tenir relacions freqüents sense haver de patir per la sequedat.

Que tinguis sort!

Magrana, Bon dia

He estat comentant amb la Pimpi que faré aixó que dieu, no omplenar tot l'aplicador. Nosaltres sí que en tenim de problemes jo molta sequetat i ell te els ..::·· lents, ja que el problema de ..::·· de qualitat ja l'hem solucionat amb la Maca andina, aixó ho hem comprobat desprès del segon seminograma.

A veure com ens va aquest més ja que seran 17 mesos de busqueda, però el metge ens va dir que si al final d'estiu res, anirem per fer una FIV.

Gràcies.
RENOC

EntradaAutor: RENOC » dj. maig 26, 2011 7:24 am

Mof ha escrit:Hola, Renoc i totes!

Jo el faig servir des del mes passat. De moment no m'he embarassat però espero tardar ben poc! :ok: El vaig començar a fer servir per ajudar els bitxos però no tenia cap problema de sequedat durant cap moment del cicle. O sigui que me'n poso la quantitat mínima que diu a les instruccions. A més, trobo que hi ha pocs aplicadors no creus? Jo de moment els faig servir però em sembla que quan me'n quedin un parell els intentaré rentar o no sé... O igual me'l poso amb els dits... quina porcada, hehe

Que tinguem sort! :globus:

Moof,

he llegit a un altre lloc que si es renten els aplicadors , es sequen amb molta cura i els tornes a guardar dins un lloc net o estèril, els pots tornar a fer servir.

jo també ho probaré quan m'en quedin 1 o 2

Molta sort i a disfrutar dels moments!!!!!!!
pimpi
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

EntradaAutor: pimpi » dj. maig 26, 2011 6:49 pm

els apicadors amb aigua ben calentona, fairy i ben esbandit i llestos, perque sino us sobrarà molt lubricant i no tindreu aplicadors.
Jo també vaig pensar en fer-ho manual quan acabes els aplicadors, pero no tinc massa clar que entri tan endins com amb aplicador. Jo els vaig netejar, i alla van quedar perque no els vaig necessitar més, pero van quedar com una patena :content:

Sort noies, espero que aviat tingueu el vostre somni :-()-) :ok:
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
nenea
Entrades: 820
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 12:08 pm

EntradaAutor: nenea » dj. juny 02, 2011 1:23 pm

NOIES!! gràcies pels consells. aquest mes ho provarem i a veure si ajuden
ja us explicaré
RENOC

EntradaAutor: RENOC » dt. juny 07, 2011 2:26 pm

Hola Nenea,

Ja l'heu fet servir??? què en penseu???. En Renoco i jo estem molt contents!!!!!! :b-))) :b-)))
Giss
:: tigre
Entrades: 718
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 7:57 pm

EntradaAutor: Giss » dv. juny 10, 2011 4:05 pm

Hola!
Jo tinc un dubte: el lubricant pre-seed és per facilitar la relació en quant a sequetat o la seva finalitat és ajudar a quedar-te :-()) ???
És que nosaltres mai utilitzem lubricants, però si es tracta d'ajudar una mica a que els ..::·· tirin cap amunt potser seria bo provar-ho no?
Expliqueu les vostres experiències porffiiiii!!! >.-<:
Buscando desde Abril 2011 :o_o-o:
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
Ilura12
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

EntradaAutor: Ilura12 » dt. juny 21, 2011 8:03 am

Hola,

Jo tinc el mateix dubte que la Giss! Nosaltres no fem servir mai lubricants però ara que començarem la búsqueda és interessant coneixer-ho si ens ha d'ajudar a que la cerca sigui més curta :ok:
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
Ilura12
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

EntradaAutor: Ilura12 » dt. juny 21, 2011 10:56 am

Ok, pitisu, moltes gràcies.

Jo fins ara sequetat no he tingut mentre he estat prenent pastilles anticonceptives, a veure a partir d'ara com funciona el meu cos. :-:) Doncs això, que moltes gràcies per la teva explicació!

Eliboni
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dl. juny 27, 2011 1:36 pm

Igualment!!! moltes gràcies per la resposta! Doncs si aquest cop em ve la warry potser si que em planteixo de provar-ho...
Gràcies Eliboni!
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
crys
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. feb. 21, 2011 8:24 pm

EntradaAutor: crys » dv. jul. 01, 2011 9:22 pm

Hola noies!

Després de buscar informació i llegir aquest post m'he decidit i ja tinc el Pree-Seed a casa, l'he comprat a la pagina de fidetest i m'han donat la paraula clau per tenir un descompte durant tot el mes de juliol, la paraula es "verano".

Espero que us vagi bé el descompte i sort molta sort a totes les que volem una panxulina :ok:
Imatge

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

25/12/2010 Comencem la cerca del nostre somni...no sense entrebancs
27/12/2011 EMBARASSADA 1-2!!
16/01/2012 Veiem l'embrionet i el batec!
22/02/2012 Eco plec nucal, et veiem i ens saludes!
24/04/2012 Eco 20 setmanes, ets un nen!!
02/06/2012 Eco 4D
07/09/2012 Ja ets amb nosaltres!!!
mestra1981
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 8:16 pm

EntradaAutor: mestra1981 » ds. jul. 02, 2011 11:00 am

Bones noies,
us he estat llegint i veient que dieu que el preseed va bé m'he decidit a comprar-lo.
Gràcies crys per lo de la paraula clau, ho he fet i m'han fet un petit descompte que sempre va bé.
Ara a esperar que arribi i a probar-ho.
Giss

EntradaAutor: Giss » dt. jul. 05, 2011 7:41 am

Hola noies!

El meu dubte es: el pre-seed es pot comprar a la farmàcia o només el venen per intenet? es que he vist que la pàgina fodetest val més de 70€!!! ho trobo molt car... tot i que et ve per a més d'un cop, però jo voldria provar-ho per només una aplicació.
16/04/15 TE+!!!
Imatge
Imatge
Rossinyola
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dt. jul. 05, 2011 7:51 am

aquest preu és una passada! jo el vaig comprar a aquí http://www.vitaetnatura.com/ i crec que hi ha més pàgines on el pots trobar a un preu similar. El q no puc dir és si va bé o no pq encara no l'he estrenat!
Imatge

Imatge

Imatge
pimpam
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

EntradaAutor: pimpam » dt. jul. 05, 2011 8:45 am

Noies , es una pena pero a les farmacies no tenen cap lubricant "amic dels espermatozous", haureu de comprar el Pre-seed o el Concieve Plus.

Anims que van la mar de bé!! :ok:
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::