Rentar roba bebé
Rentar roba bebé
Hola noies!
des que va néixer la meva filla que sempre li he rentat la seva roba separada de la nostra i amb un sabó d'aquests per bebés (no cal dir marques). Ara que d'aquí uns dies farà 7 mesos em pregunto fins quan ho hauria de continuar fent.
Com ho feu vosaltres?
Si el renteu amb un sabó normal feu servir suavitzant?
Gràcies per endavant,
Ardid
des que va néixer la meva filla que sempre li he rentat la seva roba separada de la nostra i amb un sabó d'aquests per bebés (no cal dir marques). Ara que d'aquí uns dies farà 7 mesos em pregunto fins quan ho hauria de continuar fent.
Com ho feu vosaltres?
Si el renteu amb un sabó normal feu servir suavitzant?
Gràcies per endavant,
Ardid
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: Rentar roba bebé
Hola Ardid!
El meu Jan té 6 mesos pero de moment seguiré rentant la seva robeta a part fins que faci 1 any, però de suavitzant n'he posat sempre, el del mimosin suau em sembla que es diu, no gaire pero així queda més suau i bona olor.
Ara que per exemple, els llençols del llitet els rento amb la roba blanca.
Petons
El meu Jan té 6 mesos pero de moment seguiré rentant la seva robeta a part fins que faci 1 any, però de suavitzant n'he posat sempre, el del mimosin suau em sembla que es diu, no gaire pero així queda més suau i bona olor.
Ara que per exemple, els llençols del llitet els rento amb la roba blanca.
Petons
Doncs jo sempre l'he rentat amb la nostra roba...
Al principi, sí que és cert, que embrutava tant que havia de posar la rentadora més sovint i moltes vegades nosaltres no hi teníem res de la nostra roba per rentar, i eren rentadores amb roba del bebé exclussivament.
El que sí que faig és un programa molt curt que hi ha per a roba delicada per a què no es faci malbé de tant rentar-la.
Pel que fa al suavitzant, ja no hi poso. La llevadora ens va dir al curs de preparació al part que contra menys components químics estiguéssin en contacte amb la roba del bebé, millor per a la seva pell. I com a exemple, va dir el suavitzant. De tota manera, gairebé no ha trobat diferència. La roba queda igual de bé (o malament, segons es miri) si li he posat suavitzant a la rentadora.
Al principi, sí que és cert, que embrutava tant que havia de posar la rentadora més sovint i moltes vegades nosaltres no hi teníem res de la nostra roba per rentar, i eren rentadores amb roba del bebé exclussivament.
El que sí que faig és un programa molt curt que hi ha per a roba delicada per a què no es faci malbé de tant rentar-la.
Pel que fa al suavitzant, ja no hi poso. La llevadora ens va dir al curs de preparació al part que contra menys components químics estiguéssin en contacte amb la roba del bebé, millor per a la seva pell. I com a exemple, va dir el suavitzant. De tota manera, gairebé no ha trobat diferència. La roba queda igual de bé (o malament, segons es miri) si li he posat suavitzant a la rentadora.
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
jo diria q a mi sense suavitzant em queda igual d malament q amb suavitzant...
i esq l'aigua va carregada d calç i les tovalloles sobretot i la robeta amb una mica d bellut se'n ressenten pero he provat d posar-n'hi i el mateix resultat...
a nosaltres tb ens van dir a les classes prepart de rentaar la robeta sense suavitzant i un sabó molt suau i ens van dir el maxim de temps possible sense precisaredat aixi q mentres es pugui aixi ho farem!
jo el que si poso a la maquina amb la seva robeta son els meus sostens d'alletament i les samarretes q poso per dormir pq com q no puc soportar els sostens la nit doncs vaig regalimant i cada nit una samarreta diferent...pero ni tan sols son brutes nomes estan encartronades de la llet
i esq l'aigua va carregada d calç i les tovalloles sobretot i la robeta amb una mica d bellut se'n ressenten pero he provat d posar-n'hi i el mateix resultat...a nosaltres tb ens van dir a les classes prepart de rentaar la robeta sense suavitzant i un sabó molt suau i ens van dir el maxim de temps possible sense precisaredat aixi q mentres es pugui aixi ho farem!
jo el que si poso a la maquina amb la seva robeta son els meus sostens d'alletament i les samarretes q poso per dormir pq com q no puc soportar els sostens la nit doncs vaig regalimant i cada nit una samarreta diferent...pero ni tan sols son brutes nomes estan encartronades de la llet

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Nosaltres sempre hem rentat la roba apart per que al principi d'estar en contacte amb la nostra roba (la cara i coll) a l'hora de mamar i de tenir-la a braços li provocava granissada.
Des de llavors que tota la roba (la nostra i la seva) la rentem amb detergent suau per bebés i vam eliminar del tot el suavitzant. I sabeu el que ens hem adonat? que queda igual de bé, que no es nota la diferència. Així que us gasto menys!
Des de llavors que tota la roba (la nostra i la seva) la rentem amb detergent suau per bebés i vam eliminar del tot el suavitzant. I sabeu el que ens hem adonat? que queda igual de bé, que no es nota la diferència. Així que us gasto menys!
La Lia ja és tota una princesa!
Jo, al final, cansada de tants detergents diferents, ho faig tot amb el de bebès, tan la seva com la nostra, aixó sí, la seva sempre separada de la nostra, és el que ens van dir al curs de pre-part.
Amb aixó del suavitzant sí que teniu raó, la roba queda igual de bé (o de malament) la única cosa que hi noto és que fa una mica més d'olor!!
Amb aixó del suavitzant sí que teniu raó, la roba queda igual de bé (o de malament) la única cosa que hi noto és que fa una mica més d'olor!!
Nosaltres encara la rentem separada, però jo ho faig amb la bola aquesta ecològica i una miqueta de res de detergent i queda perfecta. Suavitzant no n'hi he posat mai, i per les taques grosses de caca i fruita, primer hi passo sabó de casa, d'aquell d'abans, que és el que va millor.
Fins ara la fem per separat, però des que va començar la guarde, embruta molt més, per tant hi ha moments en que necessito fer rentadores i si no l'omplo amb lo seu o amb lo nostre, ho acabo barrejant. I sincerament, cap problema.
Noies, buscant si s'havia parlat res sobre el rentat de la robeta dels nens he arribat a aquest post; volia saber què feu vosaltres, perquè no sé si sóc una exagerada, però l'Arnau té 17 mesos i encara li rento la robeta separada de la nostra i amb sabó especial per a nadons, sense suavitzant.
L'única diferència que he trobat és que les seves tovalloles queden més aspres i la robeta, en general, no fa tan bona olor. No sé si val la pena, tot i que li continuï rentant per separat, fer servir el nostre sabó i suavitzant. Què opineu?
Gràcies.
L'única diferència que he trobat és que les seves tovalloles queden més aspres i la robeta, en general, no fa tan bona olor. No sé si val la pena, tot i que li continuï rentant per separat, fer servir el nostre sabó i suavitzant. Què opineu?
Gràcies.
Hola, noies,
Com a alternatives al suavitzant hi ha gent que utilitza:
1- una culleradeta de postre de sal a la cubeta del suavitzant.
2. un rajolí de vinagre a la cubeta del suavitzant (diuen que no queda olor)
Encara estic embarassada i em falta una estona per tenir la nena, però crec que començaré a fer proves amb la nostra roba a veure què tal queda.
Com a alternatives al suavitzant hi ha gent que utilitza:
1- una culleradeta de postre de sal a la cubeta del suavitzant.
2. un rajolí de vinagre a la cubeta del suavitzant (diuen que no queda olor)
Encara estic embarassada i em falta una estona per tenir la nena, però crec que començaré a fer proves amb la nostra roba a veure què tal queda.
Perdoneu la meva ignorància però, on es compra el sabó per a al roba de bebès? Ho dic perquè al Bonpreu diria que no n'he vist mai...
hola nivaira, jo compro el norit especial roba bebés, l'ampolla és de color blau. Jo n'he comprat al
bon preu, caprabo....
bon preu, caprabo....
Gràcies Lluna!!! Es que no en tenia ni idea... :(
El primer que vaig comprar va ser el Norit (el trobava a qualservol supermercat), però després vaig descobrir el del Dia i em va agradar molt, a més de ser més econòmic; de fet, és que el que estic fent servir ara, tot i que quan s'acabi, li començaré a rentar la robeta amb sabó del nostre i una miqueta de suavitzant.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo comprava el de marca mercadona "prendas delicadas" que surt una foto d'un nadó. Molt económic i neutre.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |