Us presento l'Escola La LLacuna del Poblenou
Us presento l'Escola La LLacuna del Poblenou
Sembla un reportatge del 30 minuts, al minut 3.50 surt el meu fill Pau explicant cosetes
http://www.youtube.com/watch?v=mnmKFUHZuuI
http://www.youtube.com/watch?v=mnmKFUHZuuI
Re: Us presento l'Escola La LLacuna del Poblenou
Ei, ja sé quina és. Està al costat de casa. Veig q som veïns!!!! 
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Re: Us presento l'Escola La LLacuna del Poblenou
Ho trobo molt interessant!!!!!!
Alguna escola en la mateixa línia, per Sants???
Alguna escola en la mateixa línia, per Sants???

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |









