Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mafaldeta
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mafaldeta » dg. juny 05, 2011 10:55 am

Hola, precioses! :--/) :***: :--/) :***: :--/) :***:
Avui diumenge, m'acaben de trucar del Clínic. Tinc el transfer divendres que vé! :b-))) Dimarts 7, extreuen els òvuls a la donant i dimecres 8 em trucaran per dir-me l'hora exacta del transfer i quants cigronets hi ha :content: Ostres, que nervioseta m'estic posant! :miko:
Aprofito per dir unes cosetes:
Moltes, moltes, moltes gràcies als donants ..::·· =0-0-) : lasito : =0-0-) Sense ells no tindria ni una petita possibilitat d'intentar ser mare.
Moltes, moltes, moltes gràcies a totes vosaltres :*:-) (-O-:-) :-()(.-) €-) (=:-) :-()-) De totes i cadascuna de vosaltres he après moltíssim i m'he ajudat a continuar endavant :love: :ok: >.-<:
Moltes, moltes, moltes gràcies a aquest forum ;-))) :-D Sense poder compartir aquests sentiments i aquestes vivències m'hauria tornat boja :p-)
Us he de tornar a demanar tot el vostre suport, tota l'energia positiva, tota la pregària que em podeu enviar el divendres 10... Jo pensaré també molt i molt en totes vosaltres.
Us estimo moooooooooolt!!! :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
PALME
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

EntradaAutor: PALME » dg. juny 05, 2011 6:02 pm

Mafaldeta >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: t'envio una dosis molt gran d'energia per afrontar aquesta setmana :b-))) :b-)))
Medea
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dc. des. 22, 2010 8:30 am

EntradaAutor: Medea » dl. juny 06, 2011 10:10 am

Hola noies!!!!!!!!!

com moltes dèieu, en un programa de tele no s’expliquen moltes coses i l’enfocament que volien donar els autors segur que era un altre que el que nosaltres esperàvem veure :love: El que passa és que quan veus que una cosa tan complexa i on es barregen tants sentiments, ho possen tan txa-txi piruli ... no agrada :ufs: Però quan estàs sensible qualsevol cosa fa plorar, també vaig plorar quan l’Irene de la Riera va tenir l’abort i a sobre li han dit que no podrà tenir fills .... aquí sembla que toquen el tema amb prou delicadesa :ok:

Seid: quan aportes tota la documentació a l’ICA és per iniciar els tràmits del Certificat d’Idoneitat, i des del registre d’entrada tenen 6 mesos per fer-ho. Això no vol dir estar en llistes ... sinó que és el procés d’entrevistes i tot plegat, per això no ens veiem en cor de fer les dues coses a l’hora. El procés de RA ja es prou estressant per sumar-hi al mateix temps el de fer el certificat d’idoneitat, a vegades pensem que ho hauríem de fer tot junt, però som humans ... i tot plegat costa molt d’esforç emocional :-o00m :-o00m

Karma: a nosaltres també ens passa com a vosaltres, varem anar a la primera sessió informativa i ara no ens veiem en cor de tirar les dues coses endavant <:-) <:-) Emocionalment tot té molt de desgast, i a vegades pensem que si no ens en sortim amb ovo que ens sabrà greu no haver iniciat l’adopció abans, però hem de ser positius i pensar que tot anirà bé. Però també pensem que quan aconseguim el 1r, com que en volem dos, segurament el segon serà adopció, hi si bé bessonada, qui sap ... potser també voldrem el 3r!

Carbasseta: a punt per acabar el 1r trimestre!!! com passa el temps .... gràcies pels ànims >.-<:

Mafaldeta: aquesta setmana ets la reina del post!!!!!! >.-<: >.-<: estarem totes pendent de tu ;-) i t’enviarem molta energia positiva perquè aquests embrionets que et posaran es vulguin quedar amb tu :tbiies: Ens has d’anar informant de tot!!!!!!!!!

Bronte: com estàs bonica? saps que ens tens aquí per escoltar-te i donar-te tot el suport del món. Heu anat de visita? :love:

Palme: gràcies pels pirupillus .... m’agrada estar informada i gràcies a la xarxa ho trobem “quasi” tot. Va ser buscant info sobre tractaments que vaig trobar el fòrum del SP, i estic encantada d’haver-vos trobat i poder compartir les coses amb totes vosaltres. Com van les banderilles??????? vinga, que aquest mes és el teu!!!!!! >.-<: >.-<:

Kora: deies que començaves amb la propera warry??????? quan toca????? ;-)
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
Mafaldeta

EntradaAutor: Mafaldeta » dl. juny 06, 2011 8:10 pm

Hola, precioses! :***: :--/) :***: :--/) :***: :--/)
Palme: Moltíssimes gràcies >.-<: La teva energia i la de totes m'ajudarà moltíssim divendres. I tu, bonica? Espero que aviat totes aconseguim unes panxones precioses :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
Medea: Jo no crec que vegi Banda Ampla dijous; és el dia abans del transfer i no em vull menjar el tarro :-o00m Això sí, al més aviat que pugui us ho explicaré tot :-.:·::
Boniques, moltes, moltes, moltes gràcies. Repetons i abraçades. Us estimo mooooolt :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

Medea

EntradaAutor: Medea » dl. juny 06, 2011 8:18 pm

Mafaldeta ha escrit:Medea: Jo no crec que vegi Banda Ampla dijous; és el dia abans del transfer i no em vull menjar el tarro :-o00m Això sí, al més aviat que pugui us ho explicaré tot :-.:·::

Mafaldeta,
quan parlava del programa volia dir de l'Endemà de la setmana passada (adopcions). Ara acabo de buscar de què va el Banda Ampla d'aquesta setmana hi veig que anirà de tenir fills .... em sembla que tampoc el mirarem ... igual que demà no miraré el nou capítol de l'Endemà ... prefereixo sèries de ficció per distreurem una mica, com la Riera o avui que fan Bones. De problemes reals, ja en tenim masses, prefereixo distreurem una mica, que la vida ja és prou dura :love:
Vinga, a carregar piles a tope aquesta setmana :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) que el divendres arribaran les :cnen: :cnena:
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
bronte68
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

EntradaAutor: bronte68 » dt. juny 07, 2011 3:20 pm

Nenas!!!! entro d'estranquis a la feina per dir-vos que tot :ok: ja torno a estar en marxa .... avui he tingut visita i avui mateix començo amb la Meriestra a preparar l'endometri ... hem calculat que si tot va bé.... transfer dels meus x*x*x x*x*x en deu dies (17/18).

Mafaldeta t'envio molta força!!!
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
PALME

EntradaAutor: PALME » dc. juny 08, 2011 8:45 pm

hola lluitadores!! :cangui:

Bronte, a la carga de nou!! :b-))) :ok:
Mafaldeta, moltíssima més energia :***: :***: :***:

Per totes :love: :love: :love:

Avui hem anat a St Pau, teniem la primera visita després d'any i mig de la petició. Hem portat totes les proves del Clinic per avançar i totes ens han servit menys seminograma pq diu q no es creu els resultats del laboratori Lab...segons ell tinc el Rambo a casa...i jo q li dic sempre sandokan!!! :content: :content: jijijiji Total q al estar inmersos en Fiv al clinic no ens ha apuntat a cap llista esperant com va tot, sinó fos positiu li hem de portar els resultats i ens guardarien numero desde avui per FIV. Ha estat molt amable i ens ha deixat clar q ho tenim molt dificil, tinc poca reserva. He preguntat per si fan Ovo i m'ha contestat q la seguretat social no paga a les donants, acabant el tema i desitjant.nos molta sort.

Segueixo amb el procrin, 10 punxades ja porto :p-) , el dia 15 tinc visita per veure si tot està bé i començar amb les 4 capses de menopur i el gonal, banderilles a tope pq treballin com mai els meus ovaris prejubilats... :mu::
Kora
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » dc. juny 08, 2011 8:55 pm

Hola Noies,

Bronte. Molt bé!!! Vinga lluitadora!!!! >.-<: >.-<:

Palme. Vinga q ja estas feta una superbanderillera!!!! per cert qin Dr. t'ha atés a St. Pau????... :***: :***:

Mafaldeta. Qe tal???.... tens noticies d com ha anat la donant??? Vinga campiona!!!! :love: :love:

Medea. Vinga q ja ens qeda menys!!! mentre tant estalviant, estalviant....

Ptnets a totes!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Mafaldeta

EntradaAutor: Mafaldeta » dj. juny 09, 2011 6:54 pm

Hola, precioses! :--/) :***: :--/) :***: :--/) :***:
Entro un momentet perquè estic com una :motu:: !
Nenes, tinc 7 cigronets! :b-))) Demà m'implantaran dos <:-< :-)(-: i espero que es quedin amb mi... Aixx! Ja penso en ells... :love: :love:
De nou MOLTES GRÀCIES:
- Als donants ..::·· : lasito :
- Als metges i biòlegs : metge : (+:-)
- A aquest fòrum tan especial :-.:·::
- I sobretot, sobretot, a totes vosaltres (-O-:-) :*:-) (=:-) :-()(.-) €-)
Us estimo molt i demà pensaré també en totes vosaltres... Sou meravelloses! :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)

bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dj. juny 09, 2011 9:49 pm

Mafaldeta .... molta sort per demà, espero que aquest cigronets es quedin amb tu.... en una setmaneta et faig companyia en la betaespera!!!!!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

Imatge
PALME

EntradaAutor: PALME » dv. juny 10, 2011 6:27 am

mafaldeta, >.-<: >.-<: >.-<: moltíssima sort en la transfer.

Kora, em va atendre el Dr Bordas i una resident q està aprenent... :-o00m :-o00m :-o00m

:love: :love: :love: :love: per totes!!

--------
Avui m'espera un dia durillo a la feina, la companya del davant farà public el seu embaràs... la de chinetes q em cauran al damunt de rebot..."i tu quan?" ja et toca "quans anys tens?",....cada vegada em passa q no sé q dir, m'he d'inventar una bona resposta per desviar tema i tirar.mo a l'esquena.
Al vespre es compensarà, anem de concert "Manel" :b-))) ||*||
Esperançada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: Esperançada » dv. juny 10, 2011 9:00 am

Mafaldeta,espero que tinguis molta sort i que aquest 2 embrionets es quedin amb tu,t'ho mereixes.
Palme: Ni cas,a mi quan m'ho diuen per una orella m'hi entra i per l'altre em surt.
Imatge
Medea

EntradaAutor: Medea » dv. juny 10, 2011 9:21 am

Hola noies!

apunt pel cap de setmana llarg? avui fa mal temps, però diuen que millorarà ... però dels homes del temps ja no te'n pots fiar, a vegades sembla que diuen que millorarà perquè hotelers i restauradors se'ls hi queixen que la gent no surt ....
Nosaltres no podem fer cap escapadeta llarga però intentarem anar a passejar a prop de la platja, que sempre és relaxant, però sortides curtetes i a menjar a casa, que surt més econòmic i que necessitem totes les reserves possibles pel tractament :love:

Bronte68: què bé que ja puguis anar pels frigos!!!!!!! en pocs dies ja ets betaesperant!

Seid: gràcies, de moment no descartem res i obrim totes les portes que podem .... tenim tantes ganes de ser pares :love:

Palme: un passet més però que esperem que no faci falta, i que aconsegueixis el superpositiu al clínic :ok: >.-<: em sembla que la Kora va dir que al st. Pau si que feien ovo, però en 3 casos molt específics ... que qui fa el tractament ha de pagar a la donant?
Amb el tema de l'embarç d'aquesta companya, almenys saps que ho farà públic i pots estar previnguda .... jo també m’ho passo molt malament en aquestes situacions ... i últimament ja ningú em diu res, suposo que ja han captat “indirectes”. Però per si de cas, sempre utilitzo “potser algun dia d’aquests ens decidim a començar ....” o “potser aquest any, o l’altre, ... qui sap ... amb aquesta crisi...” i sempre deixo anar llargues i no dic res en concret. El que no puc, és anar a veure recin nascuts o estar envoltada de prenyis i mainada ... totes les converses acaben sent monotema, acabo dels nervis i quan arribo a casa em passo hores plorant :ufs:

Mafaldeta: avui és el gran dia >.-<: >.-<: ja veuràs com aquests dos cigronets <:-< <:-< volen una mami tant lluitadora com tu! </;-)

Kora: ;-)
Que tinguem sort
Kora
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » dv. juny 10, 2011 9:42 am

Hola Noies,

Mafaldeta. Molt bé!!!! Aix!! qina il·lu!!!

Palme. Jolines...... el meu home a la feina... al departament d davant estan d ratxa.... en els ultims mesos tots d tos... ja veus.... però nosaltres q som unes lluitadores ho aconseguirem!!!!

Medea. Una abraçada!!

Bronte. Ets una campiona!!!

Ptnets a totes!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
PALME

EntradaAutor: PALME » ds. juny 11, 2011 11:39 am

mafaldeta, k tal la transfer? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

moltes gràcies pels anims i consells!!
les dues ultimes banderilles m'han costat força i m'ha sortit algo de sang i un petit morat... penso q faig el mateix però l'agulla no entra bé... :sogra: :sogra: dimecres tinc visita i ho comentaré a la doctora.

bon cap d setmana llarg!!!
:love: :love:
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » ds. juny 11, 2011 6:15 pm

Hola valentes!!

Ara fa una pila de dies que no entrava a veure-us, i veig que heu escrit moltíssim!

No personalitzo perquè heu dit tantes coses que em faria un embolic, i no vull ficar la pota. El que sí que veig que algunes comenteu és el tema de que us n'implantin 1 o 2, i la preocupació de tenir-ne 2 alhora. Si la meva experiència us serveix d'alguna cosa, a mi me'n van posar 2, però de fet no pensava en el que podia significar això. I a la primera eco, quan em van preguntar quants m'havien posat, i em van dir és que n'hi ha dos, l'únic que vaig tenir va ser alegria!!! Després de tants tractaments (4), realment vaig pensar 2! Si va tot bé, ja no hauré de tornar a passar per tot això!! Vull dir que també veig els problemes, i estic tenint un embaràs força complicat, però em dóna la impressió pel que veig als fòrums de bessoneres que les que passem per l'experiència de les FIV tendim a prendre'ns el tema dels bessons molt millor que les mares que s'hi troben de manera natural.

I dit això, molts ànims per totes!!!! :-()-) abans o després ho aconseguireu, ja ho veureu. I ja us passaré a veure aviadet, a veure com us van els últims tractaments!

Petons!!
Mafaldeta

EntradaAutor: Mafaldeta » dg. juny 12, 2011 2:35 pm

Hola, reboniques! :--/) :***: :--/) :***: :--/) :***:
Bronte: Moltes gràcies pel teu suport. :ok: Quan tens el transfer? Anirem juntetes ;-))) ;-)))
Palme: T'entenem perfectament... La gent no pensa el que diu ?-) Mira, pots mirar-los, fer un somriure irònic :r) i canviar la conversa. Ja et queda poc per la FIV, no? >.-<:
Esperançada: Gràcies a tu també! :content: M'encanta que continuiïs passant per aquí! Ets un encant :love:
Medea: I tu també gràcies >.-<: ! Has sortit molt?
Kora: Preciosa, moltes gràcies també per tu... és que sou meravelloses :love:
Vampirets: Estic d'acord amb tu... </;-) Jo m'he fet aquesta pregunta: prefereixes 2 o cap? La resposta va ser dos <:-< :-)(-: , després de parlar amb la doctora i comentar les possibilitats. I això que jo no tinc parella! :miko: Mireu, sortirem endavant. El nostre desig d'amor :love: :-()) és tan gran que som capaces de tot =0-0-)
Bé, ara us explico: Ja sóc betaesperant!!! :b-))) M'han implantat dos cigronets :-)(-: <:-< , tres els han congelat x*x*x x*x*x x*x*x i els altres dos, de menys qualitat, els han deixat a veure si continuen dividint-se i arriben a blastoscists :tbiies: :tbiies: . El dia 22 tinc la beta i, amb el vostre suport i l'ajuda de Déu, espero que sigui positiva... Aixxx... quins nervis! :b-)))
Doncs, bé, no he dit res a la familia... i el mateix divendres es va morir el sogre de la meva cosina :ufs: (amb la que estic molt lligada i vivim molt aprop). Jo vaig dir que estava malalta de la panxa (bé a la panxa em passen coses ara, veritat?) i que no em podia moure... Buf! Total que he fet repos absolut des de divendres fins aquesta tarda que aniré al tanatori (em porten en cotxe). Estaré una estoneta i tornaré ràpid (encara que sigui amb taxi), perquè he de continuar fent repòs fins dimarts. Els biòlegs : metge : em van dir que els cigronets s'implanten durant les 48 hores següents (que ja han passat) i que la resta és prevenció de no fer esforços sobtats.
Precioses, TOTES SOM UNA! Ho aconseguirem! Us estimo moltíssim! :love: :-()) :-()-) :love: :-()) :-()-) :love: :-()) :-()-) :love: :-()) :-()-) :love: :-()) :-()-) :love: :-()) :-()-) :love: :-()) :-()-) :love: :-()) :-()-) :love: :-()) :-()-) :love: :-()) :-()-)

PALME

EntradaAutor: PALME » dl. juny 13, 2011 8:54 am

Mafaldeta, quina alegria llegir q ets betaesperant!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

si tot va bé la transfer serà a finals de mes, faig protocol llarg i aquest dimecres tinc visita per saber si el procrin ha innihibit el cervell a fabricar l'hormona de l'ovulació. Si és així començaré amb el menopur i el gonal per :lfantrose::lfantrose::lfantrose: jejejeje tinc un munt de medicació!!

:love: :love: per totes
Mafaldeta

EntradaAutor: Mafaldeta » dt. juny 14, 2011 8:24 am

Hola, boniques! :***: :globus:
Perdoneu, avui estic una mica xof i només us tinc a vosaltres per explicar-vos els neguits.
M'acaben de trucar del Clínic. Els dos cigronets de baixa qualitat que havien deixat sense congelar per veure si es dividien no han evolucionat :ufs: i els han descartat.
Ja sé que he de pensar en els cigronets que em van transferir divendres, que de moment estan a la meva panxa, i en els altres tres que estan congeladets, però, mireu, m'han fet pena aquests dos cigronets... :-o00m :-o00m
Encara que estic desanimadeta, intento pensar en positiu, tot i que em costa molt. Sento no poder donar-vos ànims en aquest moment.
Gràcies pel vostre suport, precioses :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)

bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dt. juny 14, 2011 10:53 am

Mafaldeta nena, com t'entenc.... en el nostre primer tractament amb Ovo ens van donar 9 ovocits, del quals 1 ja el van descartar directament, dels 8 restants van fecundar 7; em van transferir 1 (per decisió nostre) i van quedar 6 en cultiu.... finalment només es van poder congelar 2, que son els que ESPERO em posaran aquesta setmana.

La veritat va ser una mica frustrant d'entrada, i jo pensava, ostres jo sóla amb baixa resposta en vaig obtenir 2 per transferir.... i es suposa que amb Ovo ha de ser molt millor..... pos vaya!

La setmana passada li vaig comentar a la dra. i em va dir que depenia molts factors i que esbrinaria una mica sobre la donant, sobre la mostra del brontito ... i avui que tenim control ens mirarà de dir alguna cosa.

Però com bé dius... ara pensa en els <:-< :-)(-: que tens a la panxulina, que de moment és l'únic que importa.... animat i pensa en positiu, riu molt i ja veuràs que no hauràs de tornar a pensar en els congelats fins que vagis a pel/s germanet/s :-()-)

I la resta.... com aneu guapes??? jo de bòlit.... al vespre us informo de la visita d'avui :-()-)

Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::