Intentar disminuir una cicatriu...
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Intentar disminuir una cicatriu...
Hola noies!
La baldufa porta un trau al front (de tal a baix, per tant segur q li quedarà cicatriu
) i m'han dit q quan li treguin els punts q li posi oli de rosa de mosqueta dos cops al dia. A part, clar, q aquest estiu protecció heavy heavy a la cicatriu.
Evidetment farem tot això, però com volem fer tot el q estigui a les nostres mans per intentar q li quedi el més dissimulada possible, sabeu d'alguna cosa més q li poguem posar?
Gràcies
La baldufa porta un trau al front (de tal a baix, per tant segur q li quedarà cicatriu
Evidetment farem tot això, però com volem fer tot el q estigui a les nostres mans per intentar q li quedi el més dissimulada possible, sabeu d'alguna cosa més q li poguem posar?
Gràcies
Re: Intentar disminuir una cicatriu...
Ostres, Itac@, què li ha passat a la Txell?
A veure, no és el mateix, pel lloc a on està, però el gine em va dir que em posés a la cicatriu de la cesària l'oli de mosqueta i unes bandes de la casa Trofolastin que ara no recordo el nom, però que em van anar molt bé; això sí, són caríssimes. Si t'interessa, pregunta-ho a la farmàcia. A mi, quasi no se'm nota.
A veure, no és el mateix, pel lloc a on està, però el gine em va dir que em posés a la cicatriu de la cesària l'oli de mosqueta i unes bandes de la casa Trofolastin que ara no recordo el nom, però que em van anar molt bé; això sí, són caríssimes. Si t'interessa, pregunta-ho a la farmàcia. A mi, quasi no se'm nota.
- Ítaca
Merci guapa!
Ahir vaig llegir per internet això de les bandes aquestes, però no sabia si anirien bé o no... ja, ja vaig veure el preu... 26 € 5 bandes... En fi, el q calgui per la baldufa...
Doncs mira, un "accident"... suposem q ella li va trepitjar la pota al gos (q tenia fotuda) i ell li va fotre un "zarpaso" en tota la cara (pastor alemany). Trau al mig del front de dalt a baix, esgarrapada al caparró i l'orella oberta pel darrera... Ja veus quin panorama
El gos, ja no és a casa (feia 15 anys q el teníem i mai li havia fet res a la nena, fins divendres... i mons pares no se la volen tornar a jugar, evidentment).
Ahir vaig llegir per internet això de les bandes aquestes, però no sabia si anirien bé o no... ja, ja vaig veure el preu... 26 € 5 bandes... En fi, el q calgui per la baldufa...
Doncs mira, un "accident"... suposem q ella li va trepitjar la pota al gos (q tenia fotuda) i ell li va fotre un "zarpaso" en tota la cara (pastor alemany). Trau al mig del front de dalt a baix, esgarrapada al caparró i l'orella oberta pel darrera... Ja veus quin panorama
El gos, ja no és a casa (feia 15 anys q el teníem i mai li havia fet res a la nena, fins divendres... i mons pares no se la volen tornar a jugar, evidentment).
Doncs jo si que sé una cosa i que a mi m'està anant molt bé. Em van treure el desmbre passat una piga a l'escot amb cirugia. Es veu que es un lloc que les cicatrius queden lletges i jo estava força amoinada amb això. El cirugià em va dir que m'hi posés oli de rosa mosqueta els primers 15 dies després de treure els punts uns 3 o 4 cops al dia i deprés durant quasi un any, em va recomanar ben bé 10 mesos, uns parxes de silicona que es diuen "Trofolastín parches de silicona redructores de cicatrices" de la casa Carreras com la crema antiestries aquella famosa. Son uns parxes grans que deuen fer uns 10 x 7 cms i es poden tallar. Semblen una mica aquelles tirites que es tallen amb les tisores. Jo vaig comprar la mida petita, em sembla que n'hi ha una de mes gran, pregunta-ho perquè és carillu, a mi la capsa petita em va costar uns 30€ i picu, però com que la cicatriu no és massa gran, em faig uns quadradets i que de moment amb els mesos que ja fa, encara vaig tirant de la primera capsa que em vaig comprar. Ho venen a la farmàcia. A mi el cirugià em va dir que a la platja m'ho tregués em posés la crema solar i després m'ho tornés a posar. Ah! Un cop t'ho enganxes, dura molts dies posat i és resistent a l'aigua. Aproximadament a mi em deu durar uns 10-15 dies posat. Bé, espero que t'hagi ajudat i a la farmàcia si ho preguntes segur que t'ho explicaran molt bé. Sort!
Sí, sí, aquestes bandes que diu la Mitjonets són les que deia jo
.
Itac@, quin greu i quin ensurt! espero que ben aviat la petita estigui recuperada del tot i sense seqüeles
.
Itac@, quin greu i quin ensurt! espero que ben aviat la petita estigui recuperada del tot i sense seqüeles
.Re: Intentar disminuir una cicatriu...
Jo no et puc recomanar res, per a la cicatriu de la cesària m'hi he posat només oli de rosa de mosqueta però és que en realitat m'era força igual si desapareixia o no...
Però pobra Txell, quin mal rotllo, i es queixa molt del mal? I li ha agafat por als gossos?
Però pobra Txell, quin mal rotllo, i es queixa molt del mal? I li ha agafat por als gossos?
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
A mi em van recomanar el mateix (oli de rosa mosqueta i Trofolastin) per a les cicatrius que té l'Ada a la panxa de la ileostomia.
Quin greu el que us ha passat!

Quin greu el que us ha passat!
- Ítaca
Doncs Trofolastin al canto doncs!
Aleshores l'oli de rosa mosqueta no li podré posar, pq si aguanta tants dies el parxe, suposo q no li podré treure, posar l'oli i després tornar-li a posar el parxe oi?
Mitjonets I aleshores per anar a la platja,entenc q primer el posaràs la crema solar i a sobre el parxe no? i no es desenganxa?
Raqueleta, no es queixa pobreta! A vegades es posa la maneta al front i diu: COCO! però res més, és un solete la veritat
No sé si li ha agafat por als gossos o no... des de divendres q no s'ha topat amb cap més. Ja veurem... Tinc l'esperança q com encara és petitona no li hagi quedat cap trauma... amb l'itaco ho vem parlar, i pensem q per ella (q segurament no tindrà germanets) un cadellet li aniria de conya per jugar... però bé, temps el temps... Ja veurem
elidé, si q sap greu... pq era el nostre gos, i ens l'estimàvem amb bogeria, però està clar, q això ha estat 1 avís (heavy) però encara hem de donar les gràcies pq me la podia haver destrossat en 2 segons, i no hem volgut temptar més la sort...
Gràcies pels ànims boniques!
Aleshores l'oli de rosa mosqueta no li podré posar, pq si aguanta tants dies el parxe, suposo q no li podré treure, posar l'oli i després tornar-li a posar el parxe oi?
Mitjonets I aleshores per anar a la platja,entenc q primer el posaràs la crema solar i a sobre el parxe no? i no es desenganxa?
Raqueleta, no es queixa pobreta! A vegades es posa la maneta al front i diu: COCO! però res més, és un solete la veritat
No sé si li ha agafat por als gossos o no... des de divendres q no s'ha topat amb cap més. Ja veurem... Tinc l'esperança q com encara és petitona no li hagi quedat cap trauma... amb l'itaco ho vem parlar, i pensem q per ella (q segurament no tindrà germanets) un cadellet li aniria de conya per jugar... però bé, temps el temps... Ja veuremelidé, si q sap greu... pq era el nostre gos, i ens l'estimàvem amb bogeria, però està clar, q això ha estat 1 avís (heavy) però encara hem de donar les gràcies pq me la podia haver destrossat en 2 segons, i no hem volgut temptar més la sort...
Gràcies pels ànims boniques!

No, mira, a mi el cirugià em va dir que quan anés a la platja me'l tregués i m'hi posés la crema solar i quan m'hagués dutxat em tornés a posar el parxe. De moment els dies que he anat a la platja ho he fet així, però clar han estat dies saltats, si us heu de passar uns quans dies a la platja jo faria protecció solar durant el dia i oli de rosa mosqueta a la nit, jo ho faré els 10 dies que marxem a la platja de vacances, perquè clar quan et treus el parxe, aquell ja no es pot aprofitar, l'has de posar nou i per una setmana o 15 dies de no posar-se'l tampoc deu passar gran cosa si s'ha de portar tants mesos. No sé, a la farmàcia segur que t'ho aclariran, potser si la cicatriu es molt tendre no t'ho deixen treure, això ja no ho sé. A veure si se li pot ben dissimular a la teva filla aquesta cicatriu, ànims!
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Per cert, quan li treguin els punts espera't uns dies abans de posar-li res, aquest cap de setmana ha estat el cunyat a casa i precisament va comentar que se li havia obert la cicatriu d'una intervenció al canell per posar-s'hi crema reductora quan la ferida estava encara tendra...
Hola guapa, jo el que t´aconsello i amb coneixement de causa, es desde el primer moment que li treguin els punts oli de rosa mosqueta, el més pur que trovis. Amb una gota n´hi ha prou, pero el més important és "qu el treballis", cal fer-lo penetrar o absorvir al maxim fent petits moviments circulars sobre la citattriu i el seu voltant. No pateixis per tendra, és un cicatritzant.
Mai el posis abans d´anar al sol.
La protecció solar és el millor que li pots fer juntament amb oli de rosa mosqueta pur.
hi ha una proteccio d´avene en barra 50, que es per facials. NO es per crios pero jo li he posat al meu peque a les galtones i cap problema. NO es ni blanc ni transparent, sino més aviat grogos, pero vamos, també ajuda a que vegis bé que va protegida.
Les cicatrius recents son enemigues del sol. Les bandes de silicona ajudaran i molt si la cicatriu no és gaire "maca" o plana, pero en princpi tal on esta localitzada no téperque citatritzar malament. Normalment aquestesa bandes es donen per no fer queloides o cicatrius dehiscents, i al facial és complicat que passí i molt més en una criatura, per tant.... si li poses millor, pero sobretot proteccio i oli.
Sort guapes
Mai el posis abans d´anar al sol.
La protecció solar és el millor que li pots fer juntament amb oli de rosa mosqueta pur.
hi ha una proteccio d´avene en barra 50, que es per facials. NO es per crios pero jo li he posat al meu peque a les galtones i cap problema. NO es ni blanc ni transparent, sino més aviat grogos, pero vamos, també ajuda a que vegis bé que va protegida.
Les cicatrius recents son enemigues del sol. Les bandes de silicona ajudaran i molt si la cicatriu no és gaire "maca" o plana, pero en princpi tal on esta localitzada no téperque citatritzar malament. Normalment aquestesa bandes es donen per no fer queloides o cicatrius dehiscents, i al facial és complicat que passí i molt més en una criatura, per tant.... si li poses millor, pero sobretot proteccio i oli.
Sort guapes

Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Ostres, Itaca! quin greu, nena! quin espant
, espero que se li curi aviadet. Ull amb això que dieu de posar cremes just quan es treuen els punts, que jo tinc entès que han de passar uns dies! a mi la de la cessària fins que no va estar ben curada no em van deixar posar-m'hi res i el meu fill porta un trau a la cella i també ens vam haver d'esperar.
Un petonet, guapa!
Un petonet, guapa!
Ostres! t'acabo de llegir! quin espant!! espero que es posi curi ben aviat la teva petitona! Un petonet ben gros!
- Ítaca
Gràcies boniques!!
L'espant va ser important... i més per ma mare, q quan la va agafar de terra ja tenia la cara amb sang i no se li veia d'on sortia ni si tenia molts traus o no... pfff. Bé, ara a intentar q li quedi ben dissimulada i llestos. Una altra per explicar!
No li posaré res just quan li treguin els punts! Si em deixen, oli de rosa mosqueta com a molt i prou (el metge d'urgències ens va dir q esperéssim 1 setmana per posar-li res, però penso q es referia a la crema solar). Li posaré una "tirita" per evitar el sol, i esperarem.
També ens han recomanat oli d'ametlles (a part de la rosa mosqueta) per donar elasticitat a tota la pell. Mal segur q no li fa
I si que marxarem segurament 1 setmana-10 dies a la platja... i li compraré un facial tipus el q m'heu recomanat i llestos, semblarà el gusi-luz, pobreta!
No crec q passi res si li poso un facil per adults oi? vull dir q per nanos no sé si hi haurà res tan específic (haig d'anar a la farmàcia q fer un cop d'ull)
L'espant va ser important... i més per ma mare, q quan la va agafar de terra ja tenia la cara amb sang i no se li veia d'on sortia ni si tenia molts traus o no... pfff. Bé, ara a intentar q li quedi ben dissimulada i llestos. Una altra per explicar!
No li posaré res just quan li treguin els punts! Si em deixen, oli de rosa mosqueta com a molt i prou (el metge d'urgències ens va dir q esperéssim 1 setmana per posar-li res, però penso q es referia a la crema solar). Li posaré una "tirita" per evitar el sol, i esperarem.
També ens han recomanat oli d'ametlles (a part de la rosa mosqueta) per donar elasticitat a tota la pell. Mal segur q no li fa
I si que marxarem segurament 1 setmana-10 dies a la platja... i li compraré un facial tipus el q m'heu recomanat i llestos, semblarà el gusi-luz, pobreta!
No crec q passi res si li poso un facil per adults oi? vull dir q per nanos no sé si hi haurà res tan específic (haig d'anar a la farmàcia q fer un cop d'ull)
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Itac@, el primer quin greu nena!
pobreta Txell.
Després de tot el que t'han comentat, Isdin ara ha tret protector solar fluid ultralleuger de protecció 50 en ampolletes petites i n'hi ha una que es pediatrica. A mi em va genial per dur al bolso.
L'any passat duia el de barra però aquest any aquest i molt millor.
pobreta Txell.
Després de tot el que t'han comentat, Isdin ara ha tret protector solar fluid ultralleuger de protecció 50 en ampolletes petites i n'hi ha una que es pediatrica. A mi em va genial per dur al bolso.
L'any passat duia el de barra però aquest any aquest i molt millor.
La Lia ja és tota una princesa!
- Ítaca
Ahhhhh, doncs miraré aquest nou de l'Isdin!
Gràcies maca!
Gràcies maca!
- tombarella

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Ostres, Itaca, quin ensurt!!!!!!
Jo t'anava a dir que fa poc hem anat al dermatòleg. La varicel·la va fer estralls a la carona de la meva patufeta
, i al final encara podem dir que li han quedat poquetes marques. Però el gra fatídic, el que va ser indicador de varicel·la (el primer en sortir) i que va ser el darrer en marxar, i que es va posar de la mida d'un cigró dels grossos...
, a la barveta, li ha quedat com enquistat. Queloide, em sembla que es diu. Total, que es veu que és força habitual. És una cicatriu més grossa que la ferida que cicatritza. I el dermatòleg ens va receptar una pomadeta de silicona (un mini tubet que em va costar 40 eurus!
) i li hem de posar de 2 a 3 cops al dia. Es diu Dermatix. El que encara no et puc dir és si ens funcionarà. Però espero que sí!!! Ah! I protecció solar de barrera, és clar. 
Jo t'anava a dir que fa poc hem anat al dermatòleg. La varicel·la va fer estralls a la carona de la meva patufeta
, a la barveta, li ha quedat com enquistat. Queloide, em sembla que es diu. Total, que es veu que és força habitual. És una cicatriu més grossa que la ferida que cicatritza. I el dermatòleg ens va receptar una pomadeta de silicona (un mini tubet que em va costar 40 eurus!
) i li hem de posar de 2 a 3 cops al dia. Es diu Dermatix. El que encara no et puc dir és si ens funcionarà. Però espero que sí!!! Ah! I protecció solar de barrera, és clar. 
- Ítaca
picarols, com es passen eh? 40 €! A veure si li marxa la marca punyetera q li ha quedat...!
Ostres, veus no tenia ni idea del què era queloide, i resulta q jo en tinc un al front (em va sortir com a conseqüència de la varicel·la, però jo la vaig passar amb 26 anys...).
Dijous parlaré amb el pediatre a veure què em diu, de tot plegat... Li preguntaré sobre el trofolastin i el Dermatix, i q ell em digui. D'entrada sols em va parlar de l'oli de rosa mosqueta, però tot el q li pugui posar a més a més, perfecte!
Merci bonica!
Ostres, veus no tenia ni idea del què era queloide, i resulta q jo en tinc un al front (em va sortir com a conseqüència de la varicel·la, però jo la vaig passar amb 26 anys...).
Dijous parlaré amb el pediatre a veure què em diu, de tot plegat... Li preguntaré sobre el trofolastin i el Dermatix, i q ell em digui. D'entrada sols em va parlar de l'oli de rosa mosqueta, però tot el q li pugui posar a més a més, perfecte!
Merci bonica!
- tombarella

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Noies, digueu-me ignorant, però no sabia que hi havia protector solar de barreta
. Potser vaig a mirar-ho, perquè jo vaig amb el tub gran a la bossa (més que bossa sembla una maleta
).
. Potser vaig a mirar-ho, perquè jo vaig amb el tub gran a la bossa (més que bossa sembla una maleta
).Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |