Xumet Fisiològic o Anatòmic?
Xumet Fisiològic o Anatòmic?
Hola a totes!
Avui pensava a comprar un xumet per la nostra petita, i no sé com agafar-lo, si de tetina fisiològica o anatòmica? Sabeu quines diferències hi ha? Quin és més recomanable per la seva edat? Ara té dos mesos i mig. De moment en tinc un de cada que anava amb les canastretes que em van donar quan estava embarassada i els agafa els dos, però no sé veure massa bé la diferència. Els que tinc són de cauxo, així que suposo que el que agafaré també ho serà, o creieu que és millor el de silicona?
Moltes gràcies!
Avui pensava a comprar un xumet per la nostra petita, i no sé com agafar-lo, si de tetina fisiològica o anatòmica? Sabeu quines diferències hi ha? Quin és més recomanable per la seva edat? Ara té dos mesos i mig. De moment en tinc un de cada que anava amb les canastretes que em van donar quan estava embarassada i els agafa els dos, però no sé veure massa bé la diferència. Els que tinc són de cauxo, així que suposo que el que agafaré també ho serà, o creieu que és millor el de silicona?
Moltes gràcies!
Re: Xumet Fisiològic o Anatòmic?
Depen de cada nen, el meu nen el xumet el vol de silicona i tetina de cirera (la que es rodoneta pero aixefada) i la nena de silicona tambe pero anatomic (el que fan la forma del paladar) aixi que....... un de cada!!!!!!

Totalment d'acord amb la Ña, depèn dels que li agradin, cada nen té els seus gustos. A l'Arnau, per exemple, els de silicona no els vol, els que li agraden són els de cautxú anatòmic, concretament els de la Nuk o Suavinex.
Gràcies noies!
De moment els hi tornat a comprar de cautxo anatòmic que són els que tenia fins ara i que els havia agafat bé, suposo que seguiré amb aquest.
De moment els hi tornat a comprar de cautxo anatòmic que són els que tenia fins ara i que els havia agafat bé, suposo que seguiré amb aquest.
A la nostra li agraden els Suavinex però no n'hem probat altres. Una consulta, quan li canvieu de talla?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |