em presento i us demano consell!!
- bruixeta85
- :: pantera

- Entrades: 888
- Membre des de: dc. juny 22, 2011 8:01 pm
em presento i us demano consell!!
Hola noies!! com va? Espero que molt bé...
Fa temps que vaig trobar aquest forum i os llegeixo molt perquè tot i que la meva parella i jo encara no volem tenir un fil (fa un any que vivim junts i un mes que estem casats)l... m'agrada molt llegir les vostres experiències i vivències.
M'agradaria molt que m'ajudessiu una mica, potser pensareu que perquè os ho pregunto a vosaltres, però es que encara no li vull dir res a la meva parella perquè no ser res segur.
A veure:
- fa dos o tres dies que la meva temperatura esta a 37.4 i 37.2
- ahir m'hauria d'haver vingut la regla i encara no ha vingut.
- i una cosa molt rara però que m'han dit que et pot passar si estas embarasada es que produeixo molta saliva.
- i tinc ardors.
I aquí va la meva pregunta: vosaltres creieu que m'hauria d'anar a comprar un test perquè pot ser probable que estigui embarasada??
Moltes gràcies!
Fa temps que vaig trobar aquest forum i os llegeixo molt perquè tot i que la meva parella i jo encara no volem tenir un fil (fa un any que vivim junts i un mes que estem casats)l... m'agrada molt llegir les vostres experiències i vivències.
M'agradaria molt que m'ajudessiu una mica, potser pensareu que perquè os ho pregunto a vosaltres, però es que encara no li vull dir res a la meva parella perquè no ser res segur.
A veure:
- fa dos o tres dies que la meva temperatura esta a 37.4 i 37.2
- ahir m'hauria d'haver vingut la regla i encara no ha vingut.
- i una cosa molt rara però que m'han dit que et pot passar si estas embarasada es que produeixo molta saliva.
- i tinc ardors.
I aquí va la meva pregunta: vosaltres creieu que m'hauria d'anar a comprar un test perquè pot ser probable que estigui embarasada??
Moltes gràcies!
Re: em presento i us demano consell!!
Jo si fos tú aniria a comprarme un test ja!!! tens un dia de retràs i a sobre tens la temperatura alta! son molts bons indicis! fes-te un test i ens comentes! moltiiisiiima sort!!! petons!
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
abans se m'ha oblidat donar-te la benvinguda.perdona! jeje jo també soc nova per aquí i la veritat es que m'hi trobo molt agust.les noies son maquíssimes i aprens moltes cosetes! qualsevol coseta ja saps on som! petons!
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
bones, jo em faria un test i sortiria de dubtes, sinó estaràs angoixada, per cert salivera com molt bé dius es simptome d'embaràs, bé ja informaràs.
Podria ser embaràs com també podrien ser psicosímptomes.... Acostumes a ser regular?? Jo m'esperaria uns dies més i si no t'ha vingut et compres un test.
I benvinguda al forum.
I benvinguda al forum.
- bruixeta85

Hola! ara ho he estat parlant amb el meu home i ens esperarem uns dies i llavors farem la prova... la veritat es que si qe estic una mica preocupada no porque ho estigui la veritat sino per sortir de dubtes.
- bruixeta85

gràcies per haver-me contestat, sembla una tonteria però quan ho parles amb gent alguns cops et serveix per desfogar-se... igualment si es que si tranquiles que os ho fare saber.
Ah! Normalment tinc una regla de 28 dies, el dia 28 era ahir diumenge.
Ah! Normalment tinc una regla de 28 dies, el dia 28 era ahir diumenge.
- annaiesteve
- :: rateta

- Entrades: 196
- Membre des de: dt. abr. 07, 2009 11:57 am
- Ubicació: Sant Quirze del Valles
Benvinguda guapa,
doncs jo estic igual q tu, peró sense encara tenir cap falta, de fet fins la setmana vinent no hem te q venir ....o sigui q esperarem !
doncs jo estic igual q tu, peró sense encara tenir cap falta, de fet fins la setmana vinent no hem te q venir ....o sigui q esperarem !

http://lbyf.lilypie.com/eMPMp1.png
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
Hola a totes,
Què tal bruixeta85? Tens alguna novetat? Ara m'has deixat encuriosida...
Què tal bruixeta85? Tens alguna novetat? Ara m'has deixat encuriosida...
- bruixeta85

Estic igual amb la temperatura a 37,2 i sense venir-me l'amiga... avui per la tarda anirem a comprar un test i llavors sortirem de dubte.
Quan sapiga alguna coseta us comento! Gràcies!
Quan sapiga alguna coseta us comento! Gràcies!
Molta sort!!!!
A mi em fa que.... POSITIU!!! Jo dos dies abans del + vaig tenir dècimes també.. uiuiuiuiui jjejeje.
Ja ens diràs.
A mi em fa que.... POSITIU!!! Jo dos dies abans del + vaig tenir dècimes també.. uiuiuiuiui jjejeje.
Ja ens diràs.
Doncsssssssssssssss digue'ns alguna cosa!!! perquè jo estic dels nervis a veure com ha acabat aquesta història!!!
- bruixeta85

hola noies! com va? jo mes o menys bé...
Ahir per el matí em vaig fer el test i va donar negatiu i avui al mig dia.... m'ha vingut l'amiga.
Estic contenta perquè no l'haviem anat a buscar i el meu home encara no ho tenia clar. Ell hem deia que si fos que si, ell l'home més feliç del món però que si es que no pues bé...
i jo també, però la veritat es que m'hagues agradat que fos que si ja fa temps que jo em sento preparada però tampoc li vull posar pressió i ara m'habia fet una mica d'ilusions... no se... que penseu??
Ahir per el matí em vaig fer el test i va donar negatiu i avui al mig dia.... m'ha vingut l'amiga.
Estic contenta perquè no l'haviem anat a buscar i el meu home encara no ho tenia clar. Ell hem deia que si fos que si, ell l'home més feliç del món però que si es que no pues bé...
i jo també, però la veritat es que m'hagues agradat que fos que si ja fa temps que jo em sento preparada però tampoc li vull posar pressió i ara m'habia fet una mica d'ilusions... no se... que penseu??
- Rossinyola

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Hola Bruixeta! Primer de tot, benvinguda! També sóc novata en aquest fòrum!
Jo crec que ara que us ha passat això us anirà agafant el "gusanillo". T'ho dic pq jo tampoc tenia clar d'anar a buscar el bebito quan ens hi vam posar, i ara que ja fa uns mesets que busquem i busquem, doncs em moro de ganes!!! Ha estat una progressió, pq al principi ens pensàvem que seria bufar i fer ampolles, i a mesura que passava el temps, ens anava augmentant la il·lusió. Està clar que tots 2 heu d'estar d'acord en aquest tema, així que si tu en tens moltes ganes potser val la pena plantejar-li al teu home com et sents. En el nostre cas va ser al contrari, el meu home se'n moria de ganes i jo era una cagadubtes
Jo crec que ara que us ha passat això us anirà agafant el "gusanillo". T'ho dic pq jo tampoc tenia clar d'anar a buscar el bebito quan ens hi vam posar, i ara que ja fa uns mesets que busquem i busquem, doncs em moro de ganes!!! Ha estat una progressió, pq al principi ens pensàvem que seria bufar i fer ampolles, i a mesura que passava el temps, ens anava augmentant la il·lusió. Està clar que tots 2 heu d'estar d'acord en aquest tema, així que si tu en tens moltes ganes potser val la pena plantejar-li al teu home com et sents. En el nostre cas va ser al contrari, el meu home se'n moria de ganes i jo era una cagadubtes

- bruixeta85

Rossinyola ha escrit:Hola Bruixeta! Primer de tot, benvinguda! També sóc novata en aquest fòrum!
Gràcies!! Home tinc molt clar que si ens hem de quedar embarasats, ho farem els dos... ho hem parlat molts cops i ell hem diu que si que el vol tenir però encara no (jo penso que es perquè els nostres amics encara no en tenen i no vol ser el primer), pk llavors perque hem diu que si hem quedo no passa res?? que a ell també li fa il·lusió ser pare??
Jo sempre li he dit que volia ser mare jove i ara que ens ha passat això, m'estic plantejat que prerque després de deu anys de relació, un any d'estar vivint junts i que ara fa un mes que ens hem casats no podem?? creieu que es molt precipitat?
Avui per la nit quan arrivi li plantejare a veure com ho veu ell... pero jo crec que es perque te por, por de ser el primer de no poder continuar fent la vida "normal", perquè a més a més tenim nebots i li encanten els nens...
Ostres quan me embalat no!!! jejejeje gràcies per ajudar-me noies!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 68 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |