Termómetres bebe
Termómetres bebe
Volia saber opinions de termometres per nadons d'aquests que es pren la temperatura fàcil tipus infrarojos, que s'apropen al front del nadó o bé uns que són un xumet i et diu la temperatura digital: saber si són fiables ja que hi ha la llegenda que no marquen bé la temperatura però voldria saber si és veritat o quina opinio en teniu les que els feu servir. La meva peque es mou moltissim i cada cop que li hem de mirar si té febre és un dilema, i si funcionéssin aquests son més comodes. Ja em direu si val la pena o no 

CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Re: Termómetres bebe
Hola!
A nosaltres no ens ha anat bè el termometre d'infrarrojos perquè la nena volia mirar la llum i aleshores era impossible mirar-li la temperatura. També has de tenir-lo un temps a l'habitació on vols fer-lo servir perquè quan l'utilitzis tingui la temperatura de l'ambient i això acaba fent que no sigui pràctic.
A nosaltres no ens ha anat bè el termometre d'infrarrojos perquè la nena volia mirar la llum i aleshores era impossible mirar-li la temperatura. També has de tenir-lo un temps a l'habitació on vols fer-lo servir perquè quan l'utilitzis tingui la temperatura de l'ambient i això acaba fent que no sigui pràctic.
Hola,
Jo l'experiència que en tinc no ha sigut bona. Vam comprar un termòmetre digital amb infrarrojos dels que marquen la temperatura sols fent una passada pel front, i que també et diuen la temperatura de l'habitació. La veritat és que per saber si el nen té febre no ens va bé perquè no és precís, cada vegada ens marca una cosa diferent. El termòmetre més precís que hem provat és el de mercuri, llàstima que no se'n facin. Quan hem anat d'urgències a l'hospital, el que fan servir és dels digitals normals.
Perquè el nen s'estigui quiet quan li posem el termòmetre sota l'aixella, quan prenia el pit ho feia mentre mamava i després, ho fem en un moment que està distret mirant la tele o bé a la falda explicant-li un conte..
Espero que et serveixi d'alguna ajuda.
Keta
Jo l'experiència que en tinc no ha sigut bona. Vam comprar un termòmetre digital amb infrarrojos dels que marquen la temperatura sols fent una passada pel front, i que també et diuen la temperatura de l'habitació. La veritat és que per saber si el nen té febre no ens va bé perquè no és precís, cada vegada ens marca una cosa diferent. El termòmetre més precís que hem provat és el de mercuri, llàstima que no se'n facin. Quan hem anat d'urgències a l'hospital, el que fan servir és dels digitals normals.
Perquè el nen s'estigui quiet quan li posem el termòmetre sota l'aixella, quan prenia el pit ho feia mentre mamava i després, ho fem en un moment que està distret mirant la tele o bé a la falda explicant-li un conte..
Espero que et serveixi d'alguna ajuda.
Keta
Hola!!
la meva experiencia tampoc es bona. De fet, el vaig comprar perque el meu peque (ara ja te 2 anys) no possa problemes amb el termometre digital normal, però vaig pensar que podia ser pràctic.. per prendre la temperatura quan dormen, etc.
Pero és un desastre, no te'n pots refiar... moltes vegades m'he adonat que té febre i he fet la prova.. li he mesurat amb infrarrojos i deia que no tenia, o a l'oida i tampoc. Despres amb el digital i en tenia.... jo estava segura que en tenia,perque una ja te una base de la temperatura del nen, i te n'adones si esta calentó.
Jo no el recomano, son calers mal gastats.
una abraçada,
Isa s.f.
la meva experiencia tampoc es bona. De fet, el vaig comprar perque el meu peque (ara ja te 2 anys) no possa problemes amb el termometre digital normal, però vaig pensar que podia ser pràctic.. per prendre la temperatura quan dormen, etc.
Pero és un desastre, no te'n pots refiar... moltes vegades m'he adonat que té febre i he fet la prova.. li he mesurat amb infrarrojos i deia que no tenia, o a l'oida i tampoc. Despres amb el digital i en tenia.... jo estava segura que en tenia,perque una ja te una base de la temperatura del nen, i te n'adones si esta calentó.
Jo no el recomano, son calers mal gastats.
una abraçada,
Isa s.f.
Gràcies noies, pensava comprar-ne per ser més pràctic perquè és un belluguet, però vist l'exit potser no el compro pas
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
nosaltres en tenim un d'aquests digitals normals, de posar a l'aixella, i mentre era més bebè ens anava bé perquè aprofitàvem mentre li donava el pit. Ara que té 10 mesos és una mica més complicat perquè li molesta més si li posem. Ma germana em va dir que aquests d'infrarojos q es passen pel front o per l'orella van bé per tenir "una idea" ràpida de si pot ser que tingui febre o no... i deprés assegurar amb el termòmetre digital normal si cal; el meu pare va aprofitar que va sortir-ne un a l'Aldi fa uns mesos i ens el va donar. Home, el problema és que l'has d'utilitzar perfectament bé perquè sinó no et marca bé i et diu cada cop una temperatura diferent. Va tant ràpid a "llegir" que has d'apretar el botó quan ja tens el termòmetre tocant el front i no separar-lo ni una mica en els 2 segons que dura la lectura. Clar.... encara que siguin només 2 segons de vegades el nen ja ha mmogut el cap i ja no t'ho ha deixat fer bé.... però si aprofites que està dormint, distret o aconsegueixes que no es mogui, ... doncs va bé per això, per tenir una orientació de si té o no febre o si és molt elevada o no...
(ara m'ho he provat uns quants cops amb mi, i m'ha sortit des de 36,7 fins a 37,5º, segons si ho posava més centrat o menys en el front.... no ho sé, no em vaig llegir les instruccions, potser no ho faig bé... però almenys sé que no estic a 38 i mig...... Conclusió... el digital normal l'has de tenir igualment jeje)
(ara m'ho he provat uns quants cops amb mi, i m'ha sortit des de 36,7 fins a 37,5º, segons si ho posava més centrat o menys en el front.... no ho sé, no em vaig llegir les instruccions, potser no ho faig bé... però almenys sé que no estic a 38 i mig...... Conclusió... el digital normal l'has de tenir igualment jeje)
a mi no m'han anat bé.
emanens, jo també vaig buscar informació d'aquests termòmetres, perquè posar-li el digital normal a l'Arnau és missió impossible, però no vaig trobar cap bona experiència i al final no vam comprar cap; es veu que no són gaire fiables, una llàstima, perquè són pràctics.
nosaltres el que tenim és un xumet i és el que millor em va... això sí! va haver un moment que no li vaig poder pendre pq no volia el xumet jejejeje però et puc dir que si que és fiable! els de infrarojos el que t'han dit, massa fiable no és, tinc conegudes que depén com surt una temperatura o altra
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |