Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mara17 » dt. juny 28, 2011 8:07 am

Bronte... avui beta??? Uffff, quins nervis, no? Deu ser que m'he connectat poc però m'ha passat ben ràpida la teva betaespera! Això passa perquè no és la meva, esclar, que deu costar molt de passar aquest parell de setmanetes! Aiii, molta sort, molta!!! :love: :love:

Palme, demà passat punció ja! Molt bé! :ok: I la transfer ben a prop, doncs!!! :***:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
nuri79
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 4:50 pm

EntradaAutor: nuri79 » dt. juny 28, 2011 1:07 pm

MAFALDETA, quina il.lusió! estàs embarassada!! moltes felicitats. >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
bronte68
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

EntradaAutor: bronte68 » dt. juny 28, 2011 2:27 pm

:p-) :p-) >.-<: >.-<: :ok: :ok: :miko: :miko: :cnena: :cnen: :***: :***: :love: :love: <:-) <:-) :-()) :-()) :-D :-D <:-< :-)(-: :b-))) :b-)))

Ja no se quin nino més posar .... SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII es POSITIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mafaldeta.... et vinc a fer companyia!!!!

Beta 168, la infermera m'ha dit que és un valor maco.... més tard em truca la Dra. i em diu el que.... ara estic que no "quepo" en mi ..... però soc conscient que encara cal ser MOLT prudent!
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Arga
:: tigre
Entrades: 732
Membre des de: dc. gen. 14, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Arga » dt. juny 28, 2011 2:37 pm

Buf no ho he pogut evitar necessito dir:

FELICITATSSSSSSSSSSSS BRONTE!!!!
És el remate, juntament amb la Mafaldeta feu que avui sigui un dia molt i molt feliç també per mi!!!!

FELICITATS A DISFRUTAR-HO!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/2540f6

1ª FIV-ICSI 03/2010 Frescos (+) Abort bioquímic / Congelats 06/2010 (-) - QUIRON
2ª FIV-ICSI 11/2010 Frescos (-) Congelats 01/2011 (-) - CIRH
En llista d'espera a Sant Pau des d'Abril de 2010!
1ª visita Sant Pau: 28 Setembre 2011
3ª FIV
06/03/2013 Punció-Congelació òvuls
16/02/2016 fecundació ovulets
vj29
Entrades: 175
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 6:15 pm

EntradaAutor: vj29 » dt. juny 28, 2011 3:21 pm

Fa temps que vaig seguint aquest post, de participat algunes vegades. Ara entro per felicitar molt i molt a la[size=200]mafaldeta i a la bronte[size=200]. Donar-vos molts anims a totes, totes ho aconseguireu. Despres ja no us enrecordareu del cami tant dur per arribar al positiu.
Molts anims a la Kora, aquests espera tindra una bona recompensa, ja veuras.
29-11 +++
15-12 - mide 5mm
29-12 - mide 2 cm
24-1- mide 6.2cm
31-1- mide 7.6 cm
28-2- mide 18 cm y pesa 202grs.
22-3- mide 21 cms y pesa 373 grs.
20-4- mide 28 cms y pesa 808 grs.
ImatgeImatgeImatge
Imatge
Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dt. juny 28, 2011 3:38 pm

Uaaaaaaaau, Bronte! Enhorabona!!!

No m'estranya que se t'acabin els ninos! :love:

Uf, un petonot, guapa!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » dt. juny 28, 2011 4:04 pm

Hola Noies,

Bronte. Aix!!! he entrat un momentet per veure..... quina alegria!!!

MOLTISSIMES FELICITATS!!!!

Ptnets a totes!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
PALME
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

EntradaAutor: PALME » dt. juny 28, 2011 5:15 pm

BRONTE, ENHORABONA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
kina ratxa més bona!!! :b-))) :b-))) :b-)))
Esperançada
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: Esperançada » dt. juny 28, 2011 5:44 pm

Moltes felicitats bronte :cnena: :cnena: :cnena: >.-<: >.-<: :-()) :-()) :-())
Quina il.lusió que em fa.
Imatge
Mafaldeta
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Mafaldeta » dt. juny 28, 2011 6:13 pm

GUAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!
FELICITATS!!! QUINA ALEGRIA!!!
:content: >.-<: :b-))) ||*|| :-()) :pandi: :--/) =0-0-) :ou: :lfantrose: :panxeta: :-)(-: <:-< :camio: :anec: :oset: :-())
Bronte, anirem juntetes!!! Quina il·lusió! :love: :love: :love:
Això només és el començament... S'espera un estiu molt calent ple de positius :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Dema tinc la segona beta. Confio en què pugi, amb el vostre suport, com sempre, perquè sou meravelloses :***: :love: :***: :love: :***: :love:
TOTES SOM UNA I HO ACONSEGUIREM!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Medea
Entrades: 154
Membre des de: dc. des. 22, 2010 8:30 am

EntradaAutor: Medea » dt. juny 28, 2011 6:15 pm

Bronteeeeeeee :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :-()) :-()) :-()) >.-<: >.-<:

<:-< :-)(-: Moltes felicitats!!!!!!!!!!!! Aquest cop havia de ser sí o sí, i és clar, ha estat síiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! A disfrutar-ho molt i molt, que després de tants entrebancs i tan patiment, quan arriba el positiu ha de ser un moment molt màgic i especialb :cnen: :cnena:

Mafaldeta: ja veuràs com la beta de demà s'enfilarà amunt i amunt!!!!!!!!!! :b-))) :b-)))
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
samanta
Entrades: 180
Membre des de: dv. jul. 24, 2009 4:16 pm

EntradaAutor: samanta » dt. juny 28, 2011 7:13 pm

Hola Noies!

FA molt que no escric, però us llegeixo cada dia.
No us en recordareu de mi, ja vaig explicar la meva història unes pag. enrere.
Estem en ovodonació, vam fer la primera transfer i negatiu. Ems quedaven 4 vitrificats, 2 de 3 dies i 2 blastos.
Vaig treure forces i al final vam decidir fer un altre intent amb el congelats amb cicle natural, perque de tanta medicació dels tractaments anterior m´he engreixat molt.
Resumint, transfer el dia 14/6 dels dos blastos conges, només va sobreviure un, que és el em van implantar amb Hatching,i beta el 27/6.
Bè vaig començar amb pèrdues el dissabte 18/6, vaig trucar i l´unic q em deien era q era normal q podria ser implantació i que augmentés la proges, així durant 4 dies q vaig trucar, al final les pérdues eren més abundants jo insistia i les infermeres em deiem que amg la proges no podia ser regla q fes repòs absolut. Bè doncs si era la meva regla, menys abundant de lo normal però ho era, evidentment beta negativa.
No vull contagiar a ningú els meus mal sentiments q tinc, ja no crec en res, ni en la ciència, ni en la ajuda q ens puguin donar els centres de reproducció asist. No ho entenc, vaig insistir en una de les visites si jo tindria algún altre problema apart dels meus óvuls, la dra. deia q no i per descartar em van fer la prova de coagulació de la sang, i va sortir negativa. I no sé que pensar.
NO tinc forces en aquest moment, ja em va costar moltíssim tornar a començar e intentar-ho.
En fi canvio de tema q en aquest post avui n´i ha molta alegria.

Bronte Felicitats!!! enhorabona!!, De veritat q avui volia escriure esperant el teu resultat i m´hauria agradat penjar el meu possitiu, anaven de la mà tú i jo. M´he alegrat moltíssim del teu positiu.

Mafaldeta, sort demà en la segona beta.

Un aabraçada per totes vosaltes, esperançada, Palme, Kora , Mara, i perdoneu-me si em dexo a algú.
Mafaldeta

EntradaAutor: Mafaldeta » dc. juny 29, 2011 5:11 pm

Samanta: :love: :-()-) T'entenem perfectament... Ara estàs trista... Plora el que necessitis... I si no m'equivoco, encara et queden dos cigronets congeladets. No et rendeixis... Jo ara estic embarassada, però és la 2a ovodonació i el 4t transfer... Ara zz:-) descansa molt, tingues paciència :-o00m <:-) i quan estiguis més animadeta, acull els congeladets... Ells també tenen ganes de viure i només tu els pots donar la vida... :love: :love: :love:
Aquí ens trobaràs sempre que vulguis :-()-) :-()-) :-()-)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

Mafaldeta

EntradaAutor: Mafaldeta » dc. juny 29, 2011 5:16 pm

Hola, reboniques!
2a beta possitiva!!!

Valor 2519
M'han dit que està molt bé, que opineu vosaltres?

Cada dia que passa us estimo més :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)

samanta

EntradaAutor: samanta » dc. juny 29, 2011 6:44 pm

M.gràcies mafaldeta, i de nou enhorabona per aquesta beta!!!

I portes dos ovos?? mare meva!! bueno és q jo m´he fet 3 fivs abans de la ovo, i aquesta era la segona transfer.
En quin centre estàs??
llentieta77
Entrades: 2
Membre des de: dc. juny 29, 2011 2:52 pm

EntradaAutor: llentieta77 » dj. juny 30, 2011 6:16 am

Hola noies,

Sóc nova en aquest fòrum tot i que porto temps llegint-vos. He penjat un missatge general, però veient que hi ha un sub-fòrum específic d'ovodonació, el torno a penjar aquí.

Us explico breument la meva història perquè voldria demanar consell a qui estigui disposat a donar-me’n.
Jo tinc 34 anys i amenorrea hipotalàmica. El meu company està bé.
Directament quan vam voler tenir fills vam anar a reproducció assistida ja que jo no ovulo per mi mateixa (bloqueig a nivell d’hipotàlam).
Vam fer 4 IA’s totes negatives.
Vam passar a FIV.
1ª FIV  responc bé a la medicació però a la punció només em treuen 6 òvuls viables dels quals en fecunden 4 i 2 arriben a la transfer (qualitat A). D’aquí en surt el meu tresor que ara aviat farà 2 anys.
2ª FIV  aquest febrer passat ens hi vam tornar a posar per donar-li un germanet. La cosa va anar gairebé idèntica a la 1ª FIV però al final els 2 que van arribar eren de qualitat A i B. Resultat negatiu.
3ª FIV  l’hem feta aquest mes de juny. Procés gairebé calcat a l’anterior. Al final arriben 2 embrions de qualitat B. Resultat: bioquímic (beta inicial d’embaràs però baixa en qüestió de pocs dies).

Veient tot això ens estem plantejant vàries coses.
Per una banda, sóc una persona que tot i que no massa gran, no respon de forma espectacular als tractaments d’estimulació ovàrica (penseu que per arribar a tenir 5-6 òvuls viables em punxen les quantitats gairebé més elevades de Gonal i Menopur).
A més a més, cada cop els embrions que arriben al final són de pitjor qualitat. En principi el sémen del meu company està bé i no té cap anomalia.

Per tant, i amb el pensament racional que tinc fruit de ser científica, penso que no cal dedicar més esforços a una cosa que veiem que cada vegada va a pitjor.
Ara bé, sí que volem estar segurs d’haver cremat tots els cartutxos abans de desistir en l’intent de tenir un segon fill.
És per això que m’estic plantejant l’ovodonació.

Què en penseu?
Desconec força el tema ovodonació (he llegit coses però no ho conec a fons) i no sé si és molt llarg i si tots els centres ho fan.
Jo m’he fet tots els tractaments al Centre de Genètica Girona.
Em recomaneu algun altre lloc, preferentment a Girona?

Moltes gràcies!
Esperançada
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: Esperançada » dj. juny 30, 2011 2:57 pm

samanta: Em sap molt de greu,ara el que has de fer es plorar desfogar-te tant com puguis,es normal que en aquest moment et sentit abatuda i amb el dubte de per que et passa a tu,desconecta.........el cos es molt savi i potser aquest embrions no eren els bons,Pensa que encara t'esperen de congelats i ben segur que se'n moren de granes de fer-se grans. Molts ànims :-()-) :-()-)
Mafaldeta: Estic molt contenta,amb tot el que has passat t'ho mereixes :p-) :p-) :p-) ,llátima que no coincidim en el mateix post d'embarassades.......
Imatge
bronte68
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

EntradaAutor: bronte68 » dj. juny 30, 2011 11:52 pm

Mafaldeta, quina beta més maca!!!!!!!

A mi ni me l'han fet repetir... ara he d'esperar al 19 que em fan la primera eco (he calculat que de 6 setmanes) i sabré si tot està bé, si hi ha 1 o 2.. i, crec, es sentirà el cor. Em sembla que falta una eternitat!!!! Mentre tant, aquet cap de setmana em faré un TE, ja se que la beta és més segura, però com no l'he repetit, ho vull reconfirmar.... a més em fa ilu tenir la fotillo per l'album jejeje
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
samanta

EntradaAutor: samanta » dv. jul. 01, 2011 3:03 pm

Hola !!

Llentieta, sent-ho no poguer ajudar-te , soc de Barcelona, no conec cap centre de fora.

Bronte quina foto més xula tindràs per començar el teu àlbum. Els teus embris eren blastos o només vitrificats?

B. cap de setmana a totes!
Medea
Entrades: 154
Membre des de: dc. des. 22, 2010 8:30 am

EntradaAutor: Medea » dg. jul. 03, 2011 11:59 am

Samanta: crec que totes les noies que estem en RA, passem per estats emocionals molt durs, perquè primer comences amb un període de cerca pel mètode “diver” (quan no saps que tens problemes); llavors quan no arriba l’embaràs vas al metge i comencen les proves els diagnòstics, molts nervis, moltes emocions; et deriven a un centre de RA comences tractaments, i si el positiu no arriba aviat et comences a desesperar, a vegades et fan més proves, decideixes canviar de centre o a vegades apareixen complicacions que inicialment no havien vist..... i tot s'allarga molt i ens acabem desesperant, estem tristes i tot costa :love: No ens enganyem, viure un procés de RA és una put-d- i és un procés molt dur, molt car i que no saps quan arribarà el final i si ho aconseguirem.
A part de tot el que ens pugui ajudar la medicina i els centres de RA, diuen que una part molt important de l’èxit dels tractaments és l’estat emocional dels pacients. Sí, ja sé que costa estar positiu, però em de treure totes les forces possibles d’on sigui per estar tranquil•les i positives al màxim, si hi ha coses o situacions que ens augmenta l’ansietat i el nerviosisme, hem de saber dir NO, em de ser una mica egoistes i mirar per nosaltres i pels nostres futurs fills, i sobretot, que aquesta situació uneixi més la parella, parlar molt de les coses i estar d’acord en les decisions que es prenen i que més endavant un no pugui retreure a l’altre el “si haguéssim fet”
Uf! perdona però m’enrotllo molt. Quan t’he llegit he entès perfectament els sentiments que estàs vivint, però totes tenim baixons, i pensa que després dels baixons venen pujades i hem de saber mantenir l’equilibri per mantenir el cim i no tornar avall. És dur, però estic convençuda que totes ho aconseguirem! :-()-) :-()-) :love: :love: :-()-) :-()-) ;-)

Mafaldeta: molt bé per aquesta beta!!!!!!!!! ara si que ja ho pots celebrar amb tranquil•litat!!!!!!!!! símptomes, sensacions .... explica, explica! :-())

Llentieta77: Benvinguda! nosaltres al principi també preferíem fer els tractaments a Girona i també varem anar al CGG, però després d’haver estat en d’altres centres NO hi tornaria per res del món! No ens va agradar ni el tracte ni la “professionalitat” i al final varem decidir fer el salt i anar a la capital. Va bé mirar diferents centres, et donen diferents opinions (i pressupostos) i al final et quedes al que et sents més a gust. Per noies d’aquí el fòrum, he vist que parlen molt bé del Dr. Carreras (al Girofiv de la Clínica Girona) i en canvi, no he sentit masses bones referències de Ginexx (clínica Onyar). Però el més important és sentir-te a gust a la clínica on facis el tractament i confiar en els professionals, perquè cada noia està contenta del centre on ha aconseguit el positiu! :-()-)

Bronte: què fa la panxeta??????? ja saps si en portes 1 o 2???? quins nervis .... :-())

Palme: que he vist al post de RA que ja ets betaesperant!!!!!! :b-))) :b-)))

Mara17: a veure si al setembre podem cantar els nostres positius!!!!!!!!! >.-<: >.-<: :love:

Esperençada, Seid, Marta P, Kora, .... :--/) :--/)
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::