iglu de platja
iglu de platja
Vaig veure a l'imaginarium un iglu que és enorme per 15 euros a l'outlet i el vaig comprar. Doncs bé, ja sabeu el refrany, tot el q és barat... no hi ha manera de montar-lo i aixo q se suposa q abans valia 70 i es bonissim. He enviat un correu per canviar-lo i no em fan ni cas. Bé , ja dono els 15 euros mes les despeses per perdudes. Em podeu recomanar un iglu de platja que realment sigui fàcil de muntar? que sigui practic?
Re: iglu de platja
hola,
jo tmb en vaig veure un a imaginarium , pero una amiga em va recomanar el de decathlon... i l'altre dia el vaig anar a comprar..es super facil de montar , ja que quan el treus de la bossa practicament es monta solet..i per plegar-ho, hem tingut q mirar el video explicatiu pero ara en menys d'1 minuts esta plegat..aquest cap de setmana l'hem fet servir i ens ha anat de conya..
http://www.decathlon.es/tienda-2-second ... 27692.html
t'he deixat el enllaç pq així la pots veure..
q vagi molt b!!
jo tmb en vaig veure un a imaginarium , pero una amiga em va recomanar el de decathlon... i l'altre dia el vaig anar a comprar..es super facil de montar , ja que quan el treus de la bossa practicament es monta solet..i per plegar-ho, hem tingut q mirar el video explicatiu pero ara en menys d'1 minuts esta plegat..aquest cap de setmana l'hem fet servir i ens ha anat de conya..
http://www.decathlon.es/tienda-2-second ... 27692.html
t'he deixat el enllaç pq així la pots veure..
q vagi molt b!!
quin és aquest iglú? perquè nosaltres també en tenim un de lImaginarium i és rapidissim de muntar i molt pràctic...
Nosaltres teniem la 2 seconds del decathlon i si 2 seconds per obrir però per tancar...........2 hours!!!!!! És una mica pal de muntar sobretot a la platja si enganxes un dia de vent............fantàstic!!! 

Hola, quant té el teu nen? jo la setmana passada vaig anar al drim i vaig comprar un que es petito i porta ninotets penjats, el meu nen te 5 mesos encara no, i ens havien regalat el del decatlhon pero es enoooorme!!! i el guardarem per l'any que ve, aquest del drim el fem servir a casa dels avis com a manteta d'activitats pk es molt tovet i al tenir els ninotets s'hi entreten una estona.
Hola!
Nosaltres l'hem comprat de la casa beaba( la de la baby cook). Muntar-la és ràpidissim, plegar-la no tant..però és agafar-li el truquet. Ara ja la guardem ràpid i l'haurem fet servir unes 6 vegades. La vaig trobar per 26€ a una botiga de puericultura. La veritat és que n'estem molt contents!
Nosaltres l'hem comprat de la casa beaba( la de la baby cook). Muntar-la és ràpidissim, plegar-la no tant..però és agafar-li el truquet. Ara ja la guardem ràpid i l'haurem fet servir unes 6 vegades. La vaig trobar per 26€ a una botiga de puericultura. La veritat és que n'estem molt contents!
ostres, quin aquest de Beaba tan be de preu? em pots dir on l'has comprat i quin és exactament? Que complicat que ho fan tot jijij
silviona, el meu nen aviat farà 9 mesos i ja no para quiet, necessita un iglu bastant gran pq està tota l'estona així 

Hola Leyna, si vas a la pàgina de beaba, a products catalogue i sun protection range, veuràs la foto. Ara.. No és gaire gran, mira les mides a veure si et van bé. El vam comprar a la botiga les 4 llunes de Badalona. Clar, el meu fill té dos mesos i mig i tampoc necessita molt espai, ara...ell hi està de conya, li agrada molt!!
Hola!
Només volia comentar que l'iglú va costar 30 i no 26, no sé d'on deuria treure aquesta xifra...
Només volia comentar que l'iglú va costar 30 i no 26, no sé d'on deuria treure aquesta xifra...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |