FREQÜÈNCIA
FREQÜÈNCIA
Hola noies,
Us volia fer una consulta relacionada amb la freqüència a l'hora de fer deures. Per què totes recomeneu fer-ho dia sí dia no? És millor fer-ho així que dia sí dia també?
No és que em vulgui fer la valenta, eh? Simplement curiositat! ;P
Us volia fer una consulta relacionada amb la freqüència a l'hora de fer deures. Per què totes recomeneu fer-ho dia sí dia no? És millor fer-ho així que dia sí dia també?
No és que em vulgui fer la valenta, eh? Simplement curiositat! ;PRe: FREQÜÈNCIA
Hola!
Pel que diuen, la qualitat de l'esperma és millor si es fa dia si dia no. I com que els bitxos duren unes 48 o més hores dins la dona, si ho fas dia si dia no tens un esperma de més qualitat
Si ho busques a internet hi han bastantes pàgines que ho posen...
Pel que diuen, la qualitat de l'esperma és millor si es fa dia si dia no. I com que els bitxos duren unes 48 o més hores dins la dona, si ho fas dia si dia no tens un esperma de més qualitat
Si ho busques a internet hi han bastantes pàgines que ho posen...
Re: FREQÜÈNCIA
OK!!!! Així ho farem! Els
que siguin de la millor qualitat possible!
que siguin de la millor qualitat possible!Re: FREQÜÈNCIA
Però lo millor és fer-ho quan ve de gust eh....
Si vols mira un post que es diu PLAN ECO i allà hi han bastants trucs
Que la cerca sigui curta!
Si vols mira un post que es diu PLAN ECO i allà hi han bastants trucs
Que la cerca sigui curta!
Ok, ara me'l miraré! De totes maneres jo aquest mes encara no puc començar amb la cerca perquè és el primer que no prenc anticonceptives i el ginecòleg em va dir que m'agafés un cicle de descans... tinc unes ganes de començar!

A mi el dr. de reproducció assistida em va dir que dia si dia no dia no, que trigaven 72 hores en madurar en l'epídim i q això era l'ideal que amb més freqüència doncs no hi hauria força quantitat i q l'excitació era molt important pels
ràpids.
ràpids.Re: FREQÜÈNCIA
.
llunetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 24, 2011 10:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Bon diumenge cercadores!!
Aixo de la frequencia em fa pujar la mosca al nas, uns diuen dia si dia no i pk moltes es queden fento cada dia??
A mi el gine de pago em va dir que dia si dia no, com que em controla la ovulacio per eco, ens va dir k fecim deures 12, 14, 16 del cicle i res de res, aquest mes es el segon k ho controlem (divendres 2na eco)i el 3er amb l' omifin.. ja us explicare.. Aquest mes si tot va be ho farem 12, 13,14,15,16 a topeeeeeeeeee!!! Molta sort a totes!!!!Al final ho aconseguirem!!!

Aixo de la frequencia em fa pujar la mosca al nas, uns diuen dia si dia no i pk moltes es queden fento cada dia??
A mi el gine de pago em va dir que dia si dia no, com que em controla la ovulacio per eco, ens va dir k fecim deures 12, 14, 16 del cicle i res de res, aquest mes es el segon k ho controlem (divendres 2na eco)i el 3er amb l' omifin.. ja us explicare.. Aquest mes si tot va be ho farem 12, 13,14,15,16 a topeeeeeeeeee!!! Molta sort a totes!!!!Al final ho aconseguirem!!!

6/2/2012: 1era IAC (Fecunmed)
20/2/2012:BETHA +!!!(188)
24/10/2012:ja tenim el nostre petito
7/2/2014: 1era IAC (Ueg vic)
21/2/2014:BETHA-
6/5/2012:+++ (petit miracle)
Tindrem un altre nen pel desembre
25/12/2014:neix el petit de casa
Juliol 2021: + el tercer en camí
20/2/2012:BETHA +!!!(188)
24/10/2012:ja tenim el nostre petito
7/2/2014: 1era IAC (Ueg vic)
21/2/2014:BETHA-
6/5/2012:+++ (petit miracle)
Tindrem un altre nen pel desembre
25/12/2014:neix el petit de casa
Juliol 2021: + el tercer en camí
Jo diria que aquí cadascú hi diu la seva...
A mi el ginecòleg divendres em va dir que era millor dia sí, dia no. En canvi, no fa gaire vaig llegir un article que deia que tenir relacions cada dia afavoria la qualitat dels espermatozous. Menys, però més bons.
Nosaltres aquest mes hem fet una marató, cada dia durant tota la setmana sexi, i la setmana anterior només havíem descansat un dia. D'aquí a uns 12 dies, el resultat, però no tinc gaire bones vibracions, perquè no estic segura d'haver ovulat.
A mi el ginecòleg divendres em va dir que era millor dia sí, dia no. En canvi, no fa gaire vaig llegir un article que deia que tenir relacions cada dia afavoria la qualitat dels espermatozous. Menys, però més bons.
Nosaltres aquest mes hem fet una marató, cada dia durant tota la setmana sexi, i la setmana anterior només havíem descansat un dia. D'aquí a uns 12 dies, el resultat, però no tinc gaire bones vibracions, perquè no estic segura d'haver ovulat.
Per cert, Tintin, què vols dir amb això de l'excitació?
Tintin ha escrit:A mi el dr. de reproducció assistida em va dir que dia si dia no dia no, que trigaven 72 hores en madurar en l'epídim i q això era l'ideal que amb més freqüència doncs no hi hauria força quantitat i q l'excitació era molt important pels![]()
![]()
ràpids.
Com saps si ovules o no??
I lo de l'exitaxió ho diuen perque (ho he llegit por ahi) que si la dona arriba a l'orgasme, hi ha un muscul que comença a "bategar" molt fort i ràpid i ajuda als bitxos a pujar. Nu se, jo ja estic pensant en fer el pi!!
Aqui casdascú diu la seva i el truquillo està en que ovul i esperma es trovin! Sembla fàcil eh!!! cachis!
I lo de l'exitaxió ho diuen perque (ho he llegit por ahi) que si la dona arriba a l'orgasme, hi ha un muscul que comença a "bategar" molt fort i ràpid i ajuda als bitxos a pujar. Nu se, jo ja estic pensant en fer el pi!!
Aqui casdascú diu la seva i el truquillo està en que ovul i esperma es trovin! Sembla fàcil eh!!! cachis!Re: FREQÜÈNCIA
mina2010 ha escrit:Com saps si ovules o no??
Aquest mes he descansat, però normalment faig gràfiques. Fa tres cicles la temperatura no es va moure fins al dia que em va baixar la regla (a més va ser un cicle molt curt), i per això suposo que no vaig ovular... També em feia TO i res de res...
Divendres passat vaig anar al ginecòleg i, amb l'ecografia, va veure molts fol·licles petits als ovaris, no prou madurs. No n'hi havia cap que indiqués que ovularia aviat (coses dels poliquístics, suposo). Em va dir que feien 4-5 mm i haurien de fer 12 o 14 mm (no ho recordo ben bé) per acabar ovulant. D'altra banda, la matriu ja es veia preparada per la regla... O sigui que aquest mes també deu estar perdut.
Em va dir que a partir del cicle que ve controlaríem l'ovulació mitjançant ecografia i que aleshores planificaríem les relacions (dia sí - dia no).
Ell em deia que si ovules el dia X, fent deures els dies X-1 i X+1 ja n'hi ha prou.
Ah! que fas gràfiques...vale ara si ho entenc!
Doncs a veure si t'ho comencen a controlar aviat i feu la diana!
Doncs a veure si t'ho comencen a controlar aviat i feu la diana!
- Ariadniita27
- :: tigre

- Entrades: 772
- Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm
Nosaltres aquest mes era el definitiu o aixo pensavem...perque feiem deures cada dos díes... si ho feiem el diumenge el dimarts, dijous, aixi..per veure si aquet mes era el definitiu després de varis mesos..pero res , ahir en va baixar la warry..aixi que n´hi ha q continuar...ens em donat fins la proxima warry, com ens ananem de viatge el dia 10 de septembre si quan regresem me´n baixa la warry anirem cap al metge, ja q al maig em va dir el metge q si al septembre no m´hagues quedat embarassada q fos cap a la consulta amb el meu marit..aixi que aixi farem... estic desesperada..pero anirem amb paciencia...perque de res serveix torturarme...
14/3: empezamos
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )