No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

Avatars, firmes, tickers..
Avatar de l’usuari
Alix
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 6:13 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: Alix » dt. juny 14, 2011 7:12 pm

Prova
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alix
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 6:13 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: Alix » dt. juny 14, 2011 7:14 pm

Takita ha escrit:patufeta i aquaticas, un cop teniu el ticker creat, a sota surten tots els tipus d'enllaços; heu d'agafar "Forum signatures" i fer clic a "PseudoHTML, UBBCode and BB Code" perquè us aparegui l'enllaç que haureu de copiar i enganxar a la vostra signatura del Fòrum.


Moltes gracies Takita :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ilura12
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: Ilura12 » dj. jul. 07, 2011 4:27 pm

prova!
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Ilura12
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: Ilura12 » dj. jul. 07, 2011 4:29 pm

prova 2
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: edae » dj. jul. 07, 2011 4:32 pm

Has de clicar la opció que comença així: [url=http://lilypie.com]....
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ilura12
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: Ilura12 » dj. jul. 07, 2011 4:35 pm

jo.... no em surt!
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Ilura12
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: Ilura12 » dj. jul. 07, 2011 4:38 pm

a veure ara...
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Ilura12
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: Ilura12 » dj. jul. 07, 2011 4:39 pm

per fi!!!!!!!!!!!

Merci EDAE!!!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: edae » dj. jul. 07, 2011 4:45 pm

De res! :ok:
Imatge
Imatge
marcimarta
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. juny 26, 2011 1:17 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: marcimarta » dc. jul. 20, 2011 4:14 pm

a mi no em va... sniff sniff...
Avatar de l’usuari
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: petitaformigueta » dt. jul. 26, 2011 11:15 am

Takita ha escrit: un cop teniu el ticker creat, a sota surten tots els tipus d'enllaços; heu d'agafar "Forum signatures" i fer clic a "PseudoHTML, UBBCode and BB Code" perquè us aparegui l'enllaç que haureu de copiar i enganxar a la vostra signatura del Fòrum.

Ostres, moltes gràcies des de ahir que m'hi estava barallant!!!! :ok:
Imatge
zenia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 11:35 am
Ubicació: Figueres

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: zenia » dg. ago. 07, 2011 2:17 pm

Provant...
Imatge
zenia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 11:35 am
Ubicació: Figueres

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: zenia » dg. ago. 07, 2011 2:19 pm

A veure ara....
Imatge
Avatar de l’usuari
La Laura
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. ago. 04, 2011 4:39 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: La Laura » dt. ago. 09, 2011 8:51 am

No sóc capaç de posar el ticker!!!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
La Laura
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. ago. 04, 2011 4:39 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: La Laura » dt. ago. 09, 2011 8:55 am

Veiem si me'n surto finalmet, això és una prova
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Noemí
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dv. ago. 19, 2011 8:29 am
Ubicació: Barcelona

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: Noemí » dv. ago. 19, 2011 10:13 am

A mi també m'ha costat moooolt!! ;-)))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sindas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: Sindas » ds. ago. 20, 2011 4:03 pm

Gràcies per la informació, crec que ja m'ha sortit!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Pam
:: granota
:: granota
Entrades: 222
Membre des de: dc. juny 15, 2011 10:47 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: Pam » dt. ago. 23, 2011 9:22 am

A veure si algú em pot ajudar!!!!

Al meu ticker surt una parrafada amb anglès que no m'agrada gens, no sé com canviar l'idioma, només vull ficar embarassada de.....
Imatge

ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mami_tgn
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: ds. ago. 06, 2011 11:32 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: mami_tgn » dv. ago. 26, 2011 12:01 pm

prova de ticker
Imatge

Imatge
Mandarineta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. ago. 01, 2011 9:01 pm

Re: No puc posar cap Ticker!!! Toni ajuda'm!!!!

EntradaAutor: Mandarineta » dt. ago. 30, 2011 7:10 am

Prova, a veure si em surt
Imatge

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::