ginecoleg xavier serrat (Girona-juli garreta)
ginecoleg xavier serrat (Girona-juli garreta)
el coneixeu?
jo sóc de la seguretat social però m'han parlat bé d'aquest ginecòleg.
llavors com funciona això?
fas seguir les dues coses o només una? no sé si m'explico
si vas al privat ja no cal que facis el seguiment amb els ginecòlegs i les llevadores de l'hospital de la seguretat social?
i quan pot costar un embaràs i part pel privat?
jo sóc de la seguretat social però m'han parlat bé d'aquest ginecòleg.
llavors com funciona això?
fas seguir les dues coses o només una? no sé si m'explico
si vas al privat ja no cal que facis el seguiment amb els ginecòlegs i les llevadores de l'hospital de la seguretat social?
i quan pot costar un embaràs i part pel privat?
Re: ginecoleg xavier serrat (Girona-juli garreta)
Hola Xiulet! Jo no et recomanaria tenir el bebé a una privada si no tens mútua. El part de per si ja és car i pensa que hi poden haver imprevistos (una cessària, que és més cara i també més dies a l'hospital), si hi hagués necessitat de cures intensives, o incubadora... Jo no m'arriscaria, a no ser que siguis multimilionària
Per portar un control, pacta un preu amb el gine privat per visita. Hi ha molts que també fan parts a la SS, si és així, podries anar on ell visiti i et faria parir el mateix.
Sort!
Per portar un control, pacta un preu amb el gine privat per visita. Hi ha molts que també fan parts a la SS, si és així, podries anar on ell visiti i et faria parir el mateix.
Sort!
Mama del 2008, 2011 i 2015
ok moltes gracies per contestar-me!
m'hauré de fer d'una mútua que hi entri aquest metge! perquè de moment sóc "millonaria" amb moltes coses però no en el tema econòmic
ara hauré d'indagar sobre el tema mútues perquè he vist per aquí algun post que no és tan fàcil.
m'hauré de fer d'una mútua que hi entri aquest metge! perquè de moment sóc "millonaria" amb moltes coses però no en el tema econòmic
ara hauré d'indagar sobre el tema mútues perquè he vist per aquí algun post que no és tan fàcil.

Les mútues tenen carències pels parts, vol dir que no pots contractar-la si ja estàs embarassada. La majoria demanen 1 any abans. Mira-ho bé perquè pot ser que no t'ho cobreixi i al nadó tampoc i que també el donin el pal!!! Jo no conec cap mútua sense carències. Ja estàs esperant un bebé???? SI encara no i t'interessa molt , dona't d'alta l'abans possible i espera't tres mesos per quedar-te, que llavors ja faria l'any. Evidentment és orientatiu el que et dic dels 3 mesos perquè ja saps que això de quedar-s'hi va com va... i no sempre és quan nosaltres volem. Que vagi molt bé i que trobis un metge que t'agradi!!!!!!!!
Mama del 2008, 2011 i 2015
no encara no ens hem posat per feina però no voliem esperar gaire m'ho hauré de mirar aviat!!!
gracies
gracies
Jo soc d'Adeslas, i aquest Sr. m'hi entra.
A mi m'agrada.....
A mi m'agrada.....
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
gracies pels consells!
ah! fa uns dies vaig trucar per demanar informació i em van dir que
sí que assistia els parts!!!
mira que si després de tot l'enrenou no assisteix parts!...
ah! fa uns dies vaig trucar per demanar informació i em van dir que
sí que assistia els parts!!!
mira que si després de tot l'enrenou no assisteix parts!...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 83 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |