Remeis contra els mareigs al cotxe

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Africa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 9:47 am
Ubicació: Barcelona

Remeis contra els mareigs al cotxe

EntradaAutor: Africa » dv. jul. 15, 2011 11:15 pm

Hola!

El nostre nen de 3 anys cada vegada es mareja i vomita més a mida que es va fent gran. Avui li hem comprat un producte d'homeopatia contra els mareigs que es diu CUCULINE però també he sentit parlar d'unes pulseres, algú les ha provat??

Teniu algun altre bon remei?

Gràcies!!
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Remeis contra els mareigs al cotxe

EntradaAutor: Irina » ds. jul. 16, 2011 12:20 am

Hola,

jo soc molt propensa a marejar-me al cotxe, pero com que ara condueixo o vaig al davant ja ho he sol.lucionat, pero vaig comprar-me aquestes pulseres quan em vaig quedar embarassada. Vaig passar els tres primers mesos marejada i vomitant, com un viatge en cotxe inacabable!
Em van ajudar una mica, pero be, crec que al final tambe m'hi vaig acostumar als marejos.

Son com unes gomes de cabell amb una mena de boto en forma de mitja esfera que s'ha de col.locar en un punt concret a la patt inferior del canell (Va amb unes instruccions i diagrames per trobar aquest punt) al menys les que vaig comprar jo.

Eren com aquestes:

http://www.redsave.com/enlarge_image.as ... Wristbands

no eren gaire cares, pots probar a veure si li funcionen.
Sort!
Irinna
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm

EntradaAutor: Irinna » ds. jul. 16, 2011 7:56 am

Ostres! a veure si et poden ajudar.. que nosaltres tenim el mateix problema!! La Claudia es mareja molt i vomita quan aanem al cotxe.. i no sabem què fer!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. jul. 16, 2011 8:46 am

La Neus també es mareja al cotxe i fem una sèrie de trucs que de moment (tret d'algun accident) ens funciona:

-que no hagi menjat en la última hora-hora i mitja (per evitar que tingui cosa a l'estomac).
-vigilar la conducció: modera la velocitat, no fer frenasos forts, no allargar les marxes i triar rutes que sàpiguis que no hi hagi gaires revolts (des que condueixo jo quan la nena està al cotxe, el percentatge de marejos i vomiteres ha disminuït dràsticament).
-dir-li que quan es trobi malament que ens ho digui ràpid, que la mama o el papa pararàn el cotxe.
-Distreure-la. És a dir, jugar amb algun joc que la obligui a mirar la carretera.
-Si és un viatge una mica llarg, fer parades tècniques.

I com que és inevitable que es tingui algun mareig o vomitera...
-Anar un dels dos al radera amb ella, amb múltiples bosses de plàstic i tovallola i ben previstos de roba de recanvi.

Tant el meu germà com jo també eram molt marejadors de petits i penseu que és una etapa, que tard o d'hora es superarà. :ok:
MIRJAN
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm

EntradaAutor: MIRJAN » ds. jul. 16, 2011 12:21 pm

A la meva filla gran (3 anys i mig) també li passa força sovint, però sobretot sobretot pels matins i si ha begut llet. El que hem de fer és no donar-li llet si hem d'agafar el cotxe o esperar a que l'hagi digerit. A més a més portem bosses de plàstic i una bossa preparada amb roba de recanvi, tovallola i tovalloletes, que ja es queda fixa al cotxe.
Però sincerament el tema vomiteres és un pal. Ara el meu marit ha comprat biodramina infantil en xarop i encara ho hem de provar. Si anem dos adults al cotxe no passa res perquè és qüestió de reaccionar ràpid i posar-li la bossa de plàstic. El problema és si vaig jo sóla o el seu pare sól, que no pots fer res i et trobes amb la gran empastifada...
Jo de remeis tampoc en tinc però m'interessen molt!
Imatge

Imatge
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » ds. jul. 16, 2011 1:25 pm

No ho voldríem... però també som del club dels marejos, des de que tenia un any! :ufs:

Penseu que es mareja en trajectes d'autopista i tot! Per anar al poble, 130 km d'autopista (sortida directa al poble), hem arribat a parar 3 cops per vomiteres... :ufs: :ufs: :ufs:

Els nostres trucs:

- La pediatra ens va receptar el motilium, i li hem de donar una mitja hora abans de sortir (màxim cada 8 hores).
- Procurem sortir a una hora en què sigui fàcil que s'adormi fàcilment. Ella mateixa ja és conscient que, si dorm, es mareja menys, i ja ho procura.
- Sobretot si no va adormida o si es desperta a mig trajecte, el que no condueix es posa al darrere amb ella. Així, si acaba vomitant, sempre es pot parar el cop amb bosses de plàstic, refrescar-la amb tovalloletes humides, etc. Però el que mirem de fer és evitar que això acabi passant, distreient-la molt, explicant contes, cantant cançons, etc.
- Si el cotxe tingués isofix al seient del mig crec que aniríem millor, ja que en lloc de mirar cap a la finestra lateral, miraria endavant, però això no ho podem fer. Ara a l'estiu anirem més amb el cotxe de mons pares i sí que provarem d'instal·lar la cadireta al mig, a veure si la cosa va a millor.

- El meu pare insisteix en què posem al cotxe una corretja d'aquestes que van fent contacte amb el terra, per alliberar l'electricitat estática. Creieu que pot funcionar? Sabeu on ho puc comprar?

Això no ens passava ni al meu home ni a mi, o sigui que no sabem de qui ho ha tret... Només espero que s'acabi aviat, aquesta etapa!!!
Imatge Imatge

||*||
neuetes

EntradaAutor: neuetes » ds. jul. 16, 2011 1:38 pm

tombarella ha escrit:- El meu pare insisteix en què posem al cotxe una corretja d'aquestes que van fent contacte amb el terra, per alliberar l'electricitat estática. Creieu que pot funcionar? Sabeu on ho puc comprar?

Ostres, no ho havia sentit mai això!!!. Em pots explicar en què consisteix????

Jo ara, depenent de qui condueixi el cotxe i a on em col.loco (al seients de radera sóc pell), de vegades tambè em marejo i una de les coses que em funciona és possar els peus descalços en contacte amb el terra del cotxe. Té alguna cosa a veure amb això???
tombarella

EntradaAutor: tombarella » ds. jul. 16, 2011 1:59 pm

neuetes ha escrit:
tombarella ha escrit:- El meu pare insisteix en què posem al cotxe una corretja d'aquestes que van fent contacte amb el terra, per alliberar l'electricitat estática. Creieu que pot funcionar? Sabeu on ho puc comprar?

Jo ara, depenent de qui condueixi el cotxe i a on em col.loco (al seients de radera sóc pell), de vegades tambè em marejo i una de les coses que em funciona és possar els peus descalços en contacte amb el terra del cotxe. Té alguna cosa a veure amb això???

No crec que una cosa tingui a veure amb l'altra, però sí que va bé tenir els peus descalços, ja que si estan més fresquets és més difícil marejar-se. És un dels trucs que abans m'he oblidat d'escriure, però també ho procurem. El problema és que a vegades no ho vol, però vaja, mirem de convèncer-la, perquè va bé. I més si els anem refrescant amb una tovalloleta. :ok:

Això de la corretja aquesta que penja... abans la tenien molts cotxes, a la part del darrere, penjant de la carrosseria i arrossegant-se lleugerament per terra. Ara ja no es veu tant. De fet, he llegit en alguna banda que ja no estan permeses... ?-) , per això no m'acabo de decidir. :-:)

Neuetes, seria una cosa com la de la foto.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge Imatge

||*||
neuetes

EntradaAutor: neuetes » ds. jul. 16, 2011 2:41 pm

Merci tombarella!! :ok:
MIRJAN
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm

EntradaAutor: MIRJAN » ds. jul. 16, 2011 2:49 pm

Ui, això dels peus no ho sabia Tombarella. Ho farem
Imatge

Imatge
Irinna
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm

EntradaAutor: Irinna » ds. jul. 16, 2011 3:11 pm

Noies!! provarem de fer el que heu dit !! de moment ens ha servit distreure-la mooolt, obrir les finestres, no potar-la massa abricada...

lo dels peus descalsos també funciona bastant bé!!!
Neus2010
:: peixet
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

EntradaAutor: Neus2010 » ds. jul. 16, 2011 4:27 pm

Noies, jo de truc no en tinc cap. Només dir-vos que
es molt practic portar una galledea de platja enlloc de bosses de plàstic. A mes a mesura que es fan grans aprenen ells mateixos a demanar-la.
Neus
neuetes

EntradaAutor: neuetes » ds. jul. 16, 2011 7:09 pm

He trobat això:

http://www.consultapediatricaonline.com ... ratamiento

A tot arreu on he mirat diuen més o menys el mateix. :ok:
També he llegit que l'edat més comuna en nens és entre els 2 i els 10 anys. O sigui que em d'armar-nos de paciència. :-o00m :-o00m :-o00m
tombarella

EntradaAutor: tombarella » ds. jul. 16, 2011 8:54 pm

Gràcies per l'enllaç, neuetes!

Llàstima que sigui tan desesperançador...
Imatge Imatge

||*||
tolinso
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » ds. jul. 16, 2011 8:55 pm

neuetes ha escrit:

ostres, quan jo era petita, al cotxe en portavem una, i sempre m'havien dit que era pq no ens maregessin. Pero quan vam ser grans, un dia vam treure el tema, i el meu pare ens va dir que er simplement tipo placebo, una cosa que deien per a veure si la canalla ens mentalitzavem que el cotxe no marejava :-D (i mai va funcionar, per cert)

un REMEI que a ma germana li va funcionar molt, PORTAR SEMPRE LLIMONES TALLADES PER LA MEITAT. I que l'anes llepant durant tot el cami :ok: Li van dir un dia a ma mare les mestres quan havien d'anar en autocar, i noi, va funcionar :ok: :ok: i sempre mes li va anar be :ok: per provar no hi perdeu res! anims!!! Ma germana i jo ens marejavem sempre sempre i vomitavem constantment :ufs:
tombarella

EntradaAutor: tombarella » ds. jul. 16, 2011 8:58 pm

Tolinso, perquè el súper ja és tancat, que si no ja em veies anant a comprar llimones ara mateix!!!!! :-D :-D :-D :-D

Ho provare, i tant!!! Moltes gràcies!!

Ara és quan em fumbrà la llimona pel cap, però vaja... ;-))) :-D
Imatge Imatge

||*||
tolinso
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » ds. jul. 16, 2011 9:09 pm

tombarella ha escrit:Tolinso, perquè el súper ja és tancat, que si no ja em veies anant a comprar llimones ara mateix!!!!! :-D :-D :-D :-D

Ho provare, i tant!!! Moltes gràcies!!

Ara és quan em fumbrà la llimona pel cap, però vaja... ;-))) :-D

si la llimona no hi ha manera (jo no la soporto!!! jajaja) prova amb algo acid (no se..... pinya??? taronja???)
tombarella

EntradaAutor: tombarella » ds. jul. 16, 2011 9:16 pm

La pinya li encanta. Realment, si funcionés, seria la panacea! Gràcies!
Imatge Imatge

||*||
neuetes

EntradaAutor: neuetes » ds. jul. 16, 2011 9:54 pm

Ostres la llimona!!!!!!!!!! no hi havia pensat mai!!!!!!!!!!!!
Sabeu perquè va bé la llimona??? perquè és un antisèptic molt poderós!!!

http://www.solovegetales.com/ver-articulo.php?id=49

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

EntradaAutor: núvol » dg. jul. 17, 2011 9:34 am

Nosaltres vam començar quan tenia tres anys, abans no havia vomitat mai. El nostre pediatre ens va receptar biodramina infantil i li donem 1/2 hora abans de sortir de viatge; des que ho hem provat no ha tornat a vomitar cap vegada.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::