Intentar disminuir una cicatriu...
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Intentar disminuir una cicatriu...
si, si, això està clar! La millor protecció contra el
!El problema doncs q o bé se li desenganxa per la suor o directament se la treu ella, i així anem... però penso q a partir d'ara ja li començaré a posar el protector solar i llestos...
Si, jo de tu li posaria el protector solar i la gorreta, pensa que al Jan encara li poso (s'ho va fer a principi de juny). Ell encara té el relleu del trau i els punts, crec que això trigarà a marxar...
Tombarella
Tombarella

La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Hola noies,
ahir la nostra petitona estava saltant al llit i va caure de cap al radiador,es va fer un trau a la galta de gairebé 2 cm.
A l'hospital van preferir que la cusís el cirugià. Van fer una sutura fina i "per dins", no sé com explicar-ho bé, però ens ha dit que igualment li quedarà marca.
Osti, quin susto, ràbia i impotència tens quan els passen aquestes coses.
A més per sobre li van posar aquelles tiretes de sutura, però ja se les ha tret 3 cops.
Quines tiretes li poseu per protegir-la del sol els primers dies?
gràcies!
ahir la nostra petitona estava saltant al llit i va caure de cap al radiador,es va fer un trau a la galta de gairebé 2 cm.
A l'hospital van preferir que la cusís el cirugià. Van fer una sutura fina i "per dins", no sé com explicar-ho bé, però ens ha dit que igualment li quedarà marca.
A més per sobre li van posar aquelles tiretes de sutura, però ja se les ha tret 3 cops.
gràcies!
a mi m'han costit uns quants cops i el que m'ha quedat millor és l'únic que m'han fet "per dincs" no es noten ni la cicatriu ni tant sols el punt que van deixar a fora, fa un any i encara ho tinc vermell i em poso rosa mosqueta però al tacte no es nota gens.
al meu fill els dos cops li han posat "pegamento", el del front li ha quedat bastant malament, a la barbeta que fa menys die sni s eli nota quasi, té un blau encara però al cicatriu súper bé... Jo li estic posant ja crema solar extrema (50+) pq quan li va caure el pegamento ho tenia ja perfectament tanca i sec, però amb punts crec que és millor esperar-se un dies pq sino es s'obre i després queda la cicatriu més gran. jo li vaig estar posant una tirita quan portava le pegamento al front, bé, tirita no, era una especie de gasa amb esparadrap de paper, però que quedava obert per no estobar-ho (amb el pegamento em sembla que no s'estoba res....)
no sé si valdria la pena posar-li alguna de les cremes que dieu per disminuri cicatrius al front (és uqe fa quasi 2 mesos i la té encara molt malament)... crec que heu parlat de trofolastin (que porta protecció 50+), he llegit també sobre mederma i alguna altra que no recordo ¿Ho heu fet servir? ¿Val la pena? Gracies
al meu fill els dos cops li han posat "pegamento", el del front li ha quedat bastant malament, a la barbeta que fa menys die sni s eli nota quasi, té un blau encara però al cicatriu súper bé... Jo li estic posant ja crema solar extrema (50+) pq quan li va caure el pegamento ho tenia ja perfectament tanca i sec, però amb punts crec que és millor esperar-se un dies pq sino es s'obre i després queda la cicatriu més gran. jo li vaig estar posant una tirita quan portava le pegamento al front, bé, tirita no, era una especie de gasa amb esparadrap de paper, però que quedava obert per no estobar-ho (amb el pegamento em sembla que no s'estoba res....)
no sé si valdria la pena posar-li alguna de les cremes que dieu per disminuri cicatrius al front (és uqe fa quasi 2 mesos i la té encara molt malament)... crec que heu parlat de trofolastin (que porta protecció 50+), he llegit també sobre mederma i alguna altra que no recordo ¿Ho heu fet servir? ¿Val la pena? Gracies
- Ítaca
Eva_ ha escrit:Hola noies,
gràcies!
Ostres, Eva... quin ensurt
T'explico més o menys el vem anar fent nosaltres...
El dia q va passar, després de posar-li els punts li van posar un bon tros d'esparadrap amb venes per tapar-li bé la ferida... Ho va portar un parell de dies, fins q vem anar a fer la següent cura... després li van treure i li van posar les tirites de sutura. Jo a casa li vaig posar a sobre una tirida per tapar-li millor i pq així no s'ho toqués (com les tires s'enganxen directament sobre els punts, em feia cosa q si se les arrecava es fes més mal). I més o menys vem anar aguantat així fins q li van treure el punts. Com a mi em va fer efecte q no tenia encara el tall del tot tancat, li vaig seguir posant uns dies més les tiretes aquestes, però com se les treia, al final vem passar i li vem deixar destapat. Per sortir al carrer i evitar el
li posava una tirita de les normal (duia un carregament de tirites a sobre pq clar, s'ho tocava i fora)... i així hem estat fent durant 15 dies. Ara ja li poso cada dia dos cops rosa de mosqueta (al matí i al vespre), i espero bastant a treure-la al carrer (diuen q després de posar-li la rosa mosqueta no li pot donar el sol pq queda tacat). Quan la trec li poso protecció solar 50+ i li vaig renovant molt sovint...Re: Intentar disminuir una cicatriu...
Gràcies Itac@!
avui no tenia gaire bona pinta la ferida, l'he portat al metge i m'ha dit que s'ha infectat. Li ha receptat antibiòtic, que no li posi pomada, només betadine i a la nit destapat. Per sortir a fora en comptes de tiretes de sutura, m'ha donat un espècie d'esparadrap que talles a mida i després amb una gasseta a dintre.
Divendres la tornaran a veure com va, sinó hi ha cap novetat entremig, que espero que no!!
ostres, com fan patir...
avui no tenia gaire bona pinta la ferida, l'he portat al metge i m'ha dit que s'ha infectat. Li ha receptat antibiòtic, que no li posi pomada, només betadine i a la nit destapat. Per sortir a fora en comptes de tiretes de sutura, m'ha donat un espècie d'esparadrap que talles a mida i després amb una gasseta a dintre.
Divendres la tornaran a veure com va, sinó hi ha cap novetat entremig, que espero que no!!
ostres, com fan patir...
jopeta! això si que és mala sort... segur qeu amb l'antibiótic enseguida de li posa millor.
Itaca, com va la cicatriu de la Txelleta?
tombarella, com sempre, de la mà
exactament el mateix li va passar al meu fill: el 1r granet de la varicel·la és el que li ha quedat marca, li va sortir crosta 2 vegades (i no s'ho rascava pas, tampoc) i ara té una bona senyal. Des del principi, tots els pediatres que veiem quan anavem al cap ens han dit que oli de rosa mosqueta, i que trigarà això que dius Itaca, uns anyets.
Tinc l'esperança que la seva pell es vagi regenerant i poc a poc es vagi cicatritzant del tot.
El que si que fem és posar SEMPRE un gorro per sortir al carrer. I crema solar 50 de nens. Fins i tot vaig demanar mostres d'aquelles petitones a la farmàcia i les tinc repartides a bolsos, bosses, etc., i sempre en duem una per si de cas. I de fet, prefereixo posar-li una mica de pegot.
tombarella ha escrit:Jo t'anava a dir que fa poc hem anat al dermatòleg. La varicel·la va fer estralls a la carona de la meva patufeta, i al final encara podem dir que li han quedat poquetes marques. Però el gra fatídic, el que va ser indicador de varicel·la (el primer en sortir) i que va ser el darrer en marxar, i que es va posar de la mida d'un cigró dels grossos...
, a la barveta, li ha quedat com enquistat. Queloide, em sembla que es diu. Total, que es veu que és força habitual. És una cicatriu més grossa que la ferida que cicatritza. I el dermatòleg ens va receptar una pomadeta de silicona (un mini tubet que em va costar 40 eurus!
) i li hem de posar de 2 a 3 cops al dia. Es diu Dermatix. El que encara no et puc dir és si ens funcionarà. Però espero que sí!!! Ah! I protecció solar de barrera, és clar.
tombarella, com sempre, de la mà
Tinc l'esperança que la seva pell es vagi regenerant i poc a poc es vagi cicatritzant del tot.
El que si que fem és posar SEMPRE un gorro per sortir al carrer. I crema solar 50 de nens. Fins i tot vaig demanar mostres d'aquelles petitones a la farmàcia i les tinc repartides a bolsos, bosses, etc., i sempre en duem una per si de cas. I de fet, prefereixo posar-li una mica de pegot.
- Ítaca
Doncs la cicatriu va.... clar, encara és massa recent i se li veu moltíssim
En fi, és el q hi ha...
Nosaltres anem fent amb l'oli de rosa de mosqueta, però dissabte a la farmàcia em van "espantar"... em van dir q encara q li posi protecció, si abans li hem posat l'oli q li deixarà marca
. Vaig mirar les tires aquestes del trofolastin i no les vaig agafar pq penso q la Txell s'ho anirà treient i aleshores no guanyem res.... (potser li compro pels dies q anem a la platja...). Em van recomanar una crema d l'Avene (cicalfate), i portem dos dies q li posem la rosa mosqueta a l'anar a dormir i al matí la crema aquesta ben untada...
nius jo porto al bolso una crema en stick q va genial per sucar-li bé la cicatriu (és del 'Avene, 50+)
En fi, és el q hi ha...
Nosaltres anem fent amb l'oli de rosa de mosqueta, però dissabte a la farmàcia em van "espantar"... em van dir q encara q li posi protecció, si abans li hem posat l'oli q li deixarà marca
. Vaig mirar les tires aquestes del trofolastin i no les vaig agafar pq penso q la Txell s'ho anirà treient i aleshores no guanyem res.... (potser li compro pels dies q anem a la platja...). Em van recomanar una crema d l'Avene (cicalfate), i portem dos dies q li posem la rosa mosqueta a l'anar a dormir i al matí la crema aquesta ben untada...nius jo porto al bolso una crema en stick q va genial per sucar-li bé la cicatriu (és del 'Avene, 50+)
hola noies,
ahir li vàren treure els punts a la Iris, pobreta, se li va encallar un punt i no sortia.... va passar una mala estona. Al final va sortir bé, tot i que li va sortir una punteta de pus encara.
Em van recomanar els parxes, potser ho provarem perquè ara ja no es treia la tireta que li posàvem. Almenys pels dies que anem molt al sol. I em va dir que la rosa mosqueta li posés a la nit, així evitaríem riscos amb el sol. Veig que també t'han alertat Itac@.
Ja us explicaré com va, però a la nostra petitona em sembla que també se li veurà molt, quina me..
espero que amb el temps vagi millorant.
Ara, allà on anem sempre que ens trobem algú que ens ensenya les senyals de guerra de quan eren petits i la seva història, veig que pobretes no són les úniques ...
Itac@, aquest stick és espès? com si fós una "cola de barra" ?
espero que vagi millorant la Txell
ahir li vàren treure els punts a la Iris, pobreta, se li va encallar un punt i no sortia.... va passar una mala estona. Al final va sortir bé, tot i que li va sortir una punteta de pus encara.
Em van recomanar els parxes, potser ho provarem perquè ara ja no es treia la tireta que li posàvem. Almenys pels dies que anem molt al sol. I em va dir que la rosa mosqueta li posés a la nit, així evitaríem riscos amb el sol. Veig que també t'han alertat Itac@.
Ja us explicaré com va, però a la nostra petitona em sembla que també se li veurà molt, quina me..
Ara, allà on anem sempre que ens trobem algú que ens ensenya les senyals de guerra de quan eren petits i la seva història, veig que pobretes no són les úniques ...

Itac@ ha escrit:nius jo porto al bolso una crema en stick q va genial per sucar-li bé la cicatriu (és del 'Avene, 50+)
Itac@, aquest stick és espès? com si fós una "cola de barra" ?
espero que vagi millorant la Txell

Hola!
ahir vaig anar a la farmàcia, els vaig preguntar sobre els "parxes" i em van dir que anàven bé, però que no protegien del sol! em sembla que també s'ho van comentar Itac@?
Em van recomanar un stick de silicona "Remescar", val uns 25€, se n'ha de posar 2 cops al dia i té protecció de factor 15, o sigui que a sobre s'hi ha de posar la crema de protecció.
Al final vaig comprar l'stick i crema Isdin pediactrics 50+ fusion fluid.
Avui començarem, ahir encara li veia molt tendre.
Ja us explicaré com va.
ahir vaig anar a la farmàcia, els vaig preguntar sobre els "parxes" i em van dir que anàven bé, però que no protegien del sol! em sembla que també s'ho van comentar Itac@?
Em van recomanar un stick de silicona "Remescar", val uns 25€, se n'ha de posar 2 cops al dia i té protecció de factor 15, o sigui que a sobre s'hi ha de posar la crema de protecció.
Al final vaig comprar l'stick i crema Isdin pediactrics 50+ fusion fluid.
Avui començarem, ahir encara li veia molt tendre.
Ja us explicaré com va.

- Ítaca
Ostres eva... això de treure els punts és una p.tada... Jo sóc molt aprensiva i no vaig mirar (em van fer mig tombar sobre d'ella per aguantar-li les cametes i les manetes), però ella anava cridant i plorant
(no sé ben bé si pq li feien mal o pq estava agobiada de veure's allà estirada a la camilla).
A mi no em van pas dir res q els parxes del trofolastin no protegien del sol... t'els van ensenyar? són de color carn i no són transparents (com si vos una tirita per entendre'ns), a mi em va semblar q sí que han de protegir
(per això pensava comprar-li per quan anem a la platja pq també són resistents a l'aigua).
Jo vaig preguntar per la Dermatix (crema de silicona) i no en tenien, però suposo q tampoc tenien aquesta q t'han donat a tu pq no em comentar res més (aniré a mirar a una altra farmàcia).
El protector en stick q tenim sí q és com si fos una barra de cola, i va motl bé la veritat!
A mi no em van pas dir res q els parxes del trofolastin no protegien del sol... t'els van ensenyar? són de color carn i no són transparents (com si vos una tirita per entendre'ns), a mi em va semblar q sí que han de protegir
(per això pensava comprar-li per quan anem a la platja pq també són resistents a l'aigua).Jo vaig preguntar per la Dermatix (crema de silicona) i no en tenien, però suposo q tampoc tenien aquesta q t'han donat a tu pq no em comentar res més (aniré a mirar a una altra farmàcia).
El protector en stick q tenim sí q és com si fos una barra de cola, i va motl bé la veritat!
Hola Itac@,
sí que fan patir sí
jo també era molt aprensiva però després de moltes "peripècies" a la família m'he convertit en la infermera de casa.
Això de les cremes i parxes, ja veig que depèn ben bé de cada farmacèutic i del que disposen ...
ja t'explicaré a veure com ens van les cremetes
sí que fan patir sí
jo també era molt aprensiva però després de moltes "peripècies" a la família m'he convertit en la infermera de casa.
Això de les cremes i parxes, ja veig que depèn ben bé de cada farmacèutic i del que disposen ...
ja t'explicaré a veure com ens van les cremetes
- Ítaca
Abans m'he acostat a la farmàcia que tinc al costat de la feina i aquests m'han dit q el cicalfate no és ben bé per disminuir la cicatriu... i m'han donat una altra de la ISDIN que sí q és específica per cicatrius... collins, al final ompliré la casa de cremetes. Espero q aquesta sí q ens vagi bé...
al final he comprat els parches, no tinc ni idea si li aniran millor que al rosa mosqueta però protegeixen del sol 100% (m'estalvio posar-li crema 50+ cada dos per tres i estar pendent), es poden mullar i aguanten uns quants dies, si no es mulla massa 7 dies tranquilament. al front bé pq es mulla menys i aguanten bé, a més es poden tornar a enganxar si es desenganxen, a la barbeta pittjor pq es mulla més i a més s'ho toca, però vaig alternant el parche amb la rosa mosqueta i la crema solar, queda més protegida la de la barbeta... bé, de moment estic contenta, fa 15 dies que ho porta potser i del sol protegeix segur pq té la marca...
- Ítaca
Molt bé ada!
Jo també li compraré els parxes per aquesta setmana q ve q marxem cap a la platja... i clar, serà un patir constant... Jo també vaig amb la protecció al bolso i cada 2x3 li estic sucant, però tot i així suposo q és inevitable q li toqui el sol... Espero, però, q no es vagi trocant el parxe, pq aleshores no servirà de gaire...
Jo també li compraré els parxes per aquesta setmana q ve q marxem cap a la platja... i clar, serà un patir constant... Jo també vaig amb la protecció al bolso i cada 2x3 li estic sucant, però tot i així suposo q és inevitable q li toqui el sol... Espero, però, q no es vagi trocant el parxe, pq aleshores no servirà de gaire...
- Ítaca
Noies, nova cicatriu a dissimular
Aquest vespre ha caigut i ha picat amb el front al canto de l'escala... sagnada bèstia, un bon trau, i 3 punts al canto... Aquest però, ha estat just on comença el serell, o sigui q suposo q no se li veuràs gaire...
Quin sustu ens hem fotut
Aquest vespre ha caigut i ha picat amb el front al canto de l'escala... sagnada bèstia, un bon trau, i 3 punts al canto... Aquest però, ha estat just on comença el serell, o sigui q suposo q no se li veuràs gaire...
Quin sustu ens hem fotut
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Ostres Itac, la vostra filla us té ben entretinguts!

Ostres Txell!! que només tens dos anys!!!
No en serio, espero Itaca que no quedi gaire marca... ja veig que tens un bon belluguí a casa!!
No en serio, espero Itaca que no quedi gaire marca... ja veig que tens un bon belluguí a casa!!
- Ítaca
Si noies, ja veieu....
Ahir, però, va ser mala sort (no és q anés a lo boig)... anava caminant pel passadís i duia un posagots a la mà, li va caure a terra, el va trepitjar i clar, va relliscar, i apa, el cap just al canto de l'esglaó... un pam abans i s'hagués fet un nyanyo i prou al picar contra el terra, però mira... pobreta.
Jo pensava q sols havia estat el cop, la vaig agafar i quan vem arribar al lavabo per posar-li aigua, xofff... el front pel de sang, osti tu... i amb l'aigua encara es veia tot més vermell (vem quedar ben tacades les dues). Vaig mullar una tovallola i li vaig anar passant fins q "va deixar de sagnar", i ala, trau d'uns 2 cm i pitant cap a l'hospital... Ja em fa vergonya i tot, pq quan ens van veure entrar (hi havia el mateix infermer q l'altre cop) ens van dir: ALTRE COP???? si, si, altre cop...
La van embolicar amb un llençol i la van lligar amb una corretja per evitar q es mogués tant, i ens van fer sortir a la sala d'espera... pobrissona, com plorava i cridava.
Ai, com ens fan patir aquests petitons...
Dilluns hem d'anar a treure-li els punts...
Ahir, però, va ser mala sort (no és q anés a lo boig)... anava caminant pel passadís i duia un posagots a la mà, li va caure a terra, el va trepitjar i clar, va relliscar, i apa, el cap just al canto de l'esglaó... un pam abans i s'hagués fet un nyanyo i prou al picar contra el terra, però mira... pobreta.
Jo pensava q sols havia estat el cop, la vaig agafar i quan vem arribar al lavabo per posar-li aigua, xofff... el front pel de sang, osti tu... i amb l'aigua encara es veia tot més vermell (vem quedar ben tacades les dues). Vaig mullar una tovallola i li vaig anar passant fins q "va deixar de sagnar", i ala, trau d'uns 2 cm i pitant cap a l'hospital... Ja em fa vergonya i tot, pq quan ens van veure entrar (hi havia el mateix infermer q l'altre cop) ens van dir: ALTRE COP???? si, si, altre cop...
La van embolicar amb un llençol i la van lligar amb una corretja per evitar q es mogués tant, i ens van fer sortir a la sala d'espera... pobrissona, com plorava i cridava.
Ai, com ens fan patir aquests petitons...
Dilluns hem d'anar a treure-li els punts...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

) i li hem de posar de 2 a 3 cops al dia. Es diu Dermatix. El que encara no et puc dir és si ens funcionarà. Però espero que sí!!! Ah! I protecció solar de barrera, és clar.