VACUNA VARIVAX

Alèrgies, otitis, problemes..

cfjd23
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. maig 31, 2010 6:04 pm

VACUNA VARIVAX

EntradaAutor: cfjd23 » dc. jul. 20, 2011 3:06 pm

Hola

L'altre dia vaig portar la Judit al pediatra, revisió de 15 mesos, i em van preguntar si volia posar-li la vacuna de la varicela.
Em va dir que li podíem posar ara o quan sigui més gran o no posar-li és optativa, com la prevenar...
Els hi heu posat als vostres nens?? val la pena? Perquè si passa la varicela tampoc no passa res, no?
Que ens recomaneu??
Gràcies! :ok:
Dana81
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: VACUNA VARIVAX

EntradaAutor: Dana81 » dc. jul. 20, 2011 3:27 pm

Hola! Jo li vaig posar als 15 mesos i cap problema. És possible que la passi igual però més fluixa, també si tens previst tenir algún altre bebé és millor de cara a un possible contagi que el gran tingui les vacunes al dia. Jo li he posat totes les optatives, menys la del rotavirus, que el pediatra me la va desaconsellar. Prevenar i Varivax sí.

Sort!
Mama del 2008, 2011 i 2015
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

EntradaAutor: aral » dc. jul. 20, 2011 7:50 pm

Jo els hi he posat a tots dos. La nena aquest hivern va agafar la varicel.la, però molt suau. El nen, tot i estar envoltat de nens amb varicel.la, la seva germana, i els meus dos nebots, no l'ha agafat.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

EntradaAutor: raqrodser » dc. jul. 20, 2011 8:50 pm

Jo li vaig posar la setmana passada, més que res per prevenció, ja que el pare no l'ha passat. I no hi ha manera de que ell vagi a vacunar-se :ufs: :ufs:
A més, com deieu, de cara a tenir algun altre germanet és millor que la gran no li pugui contagiar.
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

EntradaAutor: trea » dc. jul. 20, 2011 11:22 pm

jo tambe li he posat a la gran, li vaig preguntar al pediatra i em va dir que alguns casos la varicela es podia complicar, de fet una noia despres m'ho va comentar que a la seva filla li havia passat. Pero com t'han dit la poden agafar igual mes fluixeta, de fet nosaltres no sabem si l0ha passat, una vegada li va sortir un granet amb una mica de bombolleta que despres va acabar amb crosta, i pensem que devia ser la varicela pero no ens va ni donar compte.

Dana 81, pq no et va recomanar el pediatre la del rotavirus??
Imatge

Imatge
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dj. jul. 21, 2011 7:51 am

Dana81 ha escrit:Hola! Jo li vaig posar als 15 mesos i cap problema. És possible que la passi igual però més fluixa, també si tens previst tenir algún altre bebé és millor de cara a un possible contagi que el gran tingui les vacunes al dia. Jo li he posat totes les optatives, menys la del rotavirus, que el pediatra me la va desaconsellar. Prevenar i Varivax sí.

Sort!

Jo he fet exactament igual.
El pediatra a mi em va dir que la del rotavirus no valia la pena per que ho poden agafar igual i total ho passen igual de malament.
En canvi la de la varicel.la si ho agafen sempre ho passen molt més lleuger. La meva no sabem si l'ha passat o no, quan hi ha hagut passa a l'escola li han sortit 2 granets i res més.
Ha estat exposada com 2 o 3 cops a l'escola i no l'ha agafat (d'omplir-se el cos de granets, s'entén).
La Lia ja és tota una princesa!
Vivoneta
Entrades: 2130
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 12:56 pm

EntradaAutor: Vivoneta » dj. jul. 21, 2011 9:08 am

Hola noies!

A mi el pediatra no em va comentar res en el seu moment i no li vam posar la vacuna de la varicel·la. El resultat és que ara mateix en té, i li ha agafar força forta. Amb ella ja no hi puc fer res, el consol que tinc és que ja està i ja està immunitzada però estic embarassada d'una altra nena i em plantejo ara si li posaré. Una pregunta que em preocupa especialment, si és nena, la vacuna els immunitza i és igual que si l'haguessin passat? Penso en el seu futur i seu possible embaràs, jo per exemple la vaig passar de petita i ara he pogut estar tranquil·la perquè ja estic immunitzada. En el cas d'una vacuna i si no la passés mai ni fluixa ella també tindria la mateixa tranquil·litat que sa germana o que jo ara? No sé si m'explico...
Vivoneta

EntradaAutor: Vivoneta » dj. jul. 21, 2011 9:10 am

Ah! jo també li vaig posar la Prevenar i el Rotavirus no.
Dana81

EntradaAutor: Dana81 » dj. jul. 21, 2011 10:15 am

Dana 81, pq no et va recomanar el pediatre la del rotavirus??[/quote]

Hola trea! No me la va posar perquè em va dir que el rotavirus és un dels causants de la diarrea del lactant però que no valia la pena vacunar perquè podria tenir 1000 diarrees per 1000 motius diferents i que, en la nostra societat, la diarrea ben controlada (hidratant amb suero oral, fent dietes, controlant els vòmits) no tenia cap risc. A més, això no ho sé segur, però si no m'equivoco l'han retirat del mercat per no sé quin motiu. Crec que ara ja no es posa a cap nen.
Dana81

EntradaAutor: Dana81 » dj. jul. 21, 2011 10:16 am

Vivoneta ha escrit:Hola noies!

A mi el pediatra no em va comentar res en el seu moment i no li vam posar la vacuna de la varicel·la. El resultat és que ara mateix en té, i li ha agafar força forta. Amb ella ja no hi puc fer res, el consol que tinc és que ja està i ja està immunitzada però estic embarassada d'una altra nena i em plantejo ara si li posaré. Una pregunta que em preocupa especialment, si és nena, la vacuna els immunitza i és igual que si l'haguessin passat? Penso en el seu futur i seu possible embaràs, jo per exemple la vaig passar de petita i ara he pogut estar tranquil·la perquè ja estic immunitzada. En el cas d'una vacuna i si no la passés mai ni fluixa ella també tindria la mateixa tranquil·litat que sa germana o que jo ara? No sé si m'explico...

Hola Vivoneta, és clar que estarà immunitzada, perquè segurament la tornarà a passar fluixa i sense contagi als demés, però sí que tindrà anticossos.
Vivoneta

EntradaAutor: Vivoneta » dj. jul. 21, 2011 11:02 am

Gràcies Dana! :ok: Ja em tornaré a informar quan sigui el moment, però em sembla que a que aquest cop sí que la vacunaré!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dt. jul. 26, 2011 1:37 pm

ostres a nosaltres no ens ho han preguntat mai!!! ara se'ls hi pot posar, es que jo no l'he passat ni de petita i clar si em vull quedar embarassada mai se sap.
a veure si a la revisió dels 2 anys i mig me'n recordo de dir-li al pediatre.

gràcies per la info! :ok: :ok:
Imatge

Imatge
Monnie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dg. des. 19, 2010 11:35 am

EntradaAutor: Monnie » dt. jul. 26, 2011 3:11 pm

Jo els hi vaig posar abans de començar la llar d'infants (17 mesos) i no l'han passada cap de les 2 (bessones). I als 4 anys recomanen fer un recordatori, o sigui que els hi hem tornat a posar.
A mi em van explicar que no és que així no la passin, però acostuma a ser més suau, menys grans, menys febre... i tenint en compte que jo tenia clar que si una la passava... darrera hi anava l'altra i potser fins i tot jo que no la vaig passar de petita... doncs els hi vaig posar.
Per cert... costa uns 70 € cada vacuna :ufs:
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dt. jul. 26, 2011 3:48 pm

Vivoneta ha escrit: Una pregunta que em preocupa especialment, si és nena, la vacuna els immunitza i és igual que si l'haguessin passat? Penso en el seu futur i seu possible embaràs, jo per exemple la vaig passar de petita i ara he pogut estar tranquil·la perquè ja estic immunitzada. En el cas d'una vacuna i si no la passés mai ni fluixa ella també tindria la mateixa tranquil·litat que sa germana o que jo ara? No sé si m'explico...

Mira, és exactament el que em pregunto jo! A naltres cap de les dues pediatres (SS i mútua) ens van dir res d'aquesta vacuna. Sí que vam posar la prevenar, i vam optar per no posar la del rotavirus per consell pediàtric, però la de la varicel·la ni ens la van plantejar. No entenc per què... ?-)

Però si tinc una altra nena, el dubte el tindré de totes maneres. Ma filla la va agafar forta, pobrissona, i no serà pel preu de la vacuna, perquè el que ens hem deixat en potinguetes pels granets i alguna cicatriu que li ha quedat ja ho supera... :-:) Però m'amoïna precisament això qe comentes, Vivoneta. En cas de no passar-la de petita, la pot arribar a passar d'adulta, estant embarassada, encara que sigui de forma molt lleu?? És que si és així, potser és millor passar-la forta de petita, no? ?-) Que la varicel·la estant embarassada, encara que sigui lleu, pot ser fatal per al fetus... :-:)
Imatge Imatge

||*||

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::