Repelent de mosquits per bebés
Repelent de mosquits per bebés
Algú coneix algun repelent de mosquits per a nadons?? Alguna cosa homeopàtica o alguna cosa així?? LEs pulseres van bé?
Gràcies!!
Gràcies!!
Re: Repelent de mosquits per bebés
Jo li poso al Pol una crema de la farmacia que es diu INSECTDHU. Em sembla que és homeopàtica però no ho se segur. Serveix per aliviar les picaduresi per prevenir-les. A la farmacia em van dir que li posés abans d'anar a dormir o quan estigués en algun lloc de risc, i li poso una mica darrera les orelles, una mica a les articulacions dels colzes i una mica als tormells. I això en teoria, evita que li piquin els mosquits. Al Pol, de moment li està anant bé, i des de que li poso no l'han tornar a picar. Espero que segueixi fent efecte 
Gràcies noies,
Kia, l'INSECTDHU el tinc però pensava que només era per aliviar les picades....
Kia, l'INSECTDHU el tinc però pensava que només era per aliviar les picades....
Africa, doncs si vols provar-ho per prevenir-les, a nosaltres ens està anant molt bé. Seguim els consells de la farmacèutica i

Kia ha escrit:Africa, doncs si vols provar-ho per prevenir-les, a nosaltres ens està anant molt bé. Seguim els consells de la farmacèutica i![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gràcies guapa!! Ho provaré
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
El repelent de la Chicco va genial! hi ha en crema, jo tinc el roll-on i va molt i molt bé i es a partir de 0 mesos.
nosaltres com la kia, i després tenim antimosquits eléctrics.
Jo utilitzo un esprai que compro a la farmàcia i es diu Mosiguard i a la Mar li va de conya. És especial per bebès
Jo com la NaylaCris utilizto el repel·lent de la Chicco i va de fàbula, tant que ara només gastem aquest per a tota la família!! Això sí fa olor de citronella, però olor forteta! Ara a la nostra peque no li molesta pas!
Nosaltres fem servir uns parxes que venen a la farmàcia especials per això... Els rasques i fan olor de citronella d'aquesta, nosltres els enganxem al capçal del llit i van molt bé, sembla que no hagi de fer res, però la nit que ens oblidem de posar-lo ens piquen i les altres no!
em sumo a les que gasteu Chicco. El tenim amb sapray i crec que està fet de coses naturals. Ara, fa una olor forta forta de citronella que a mi em mareja força (després t'acostumes). Jo me'l poso (mai em piquen massa però des de que he parit, no sé, se'm mengen) i el meu marit ja no, li va fer una al·lergia brutal, sobretot als braços (pensem que és d'això vaja).
A la nena no li ha picat ni un mosquit i estem al Delta d l'Ebre!
A la nena no li ha picat ni un mosquit i estem al Delta d l'Ebre!
Miraré el repelent aquest de la Chicco. A l'Arnau no li han picat encara; a la seva habitació tenim un elèctric d'ultrasons que deu anar molt bé, perquè ja dic que no li ha picat cap, però més que res per quan sortim.
Jo he comprat uns adhesius a la farmacia de color grocs que es poden enganxar a la samarrets dels nadons, cotxet etc i crea "un radi" de barrera protectora contra els mosquits
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Emanems, em sembla que són els parxes que deia jo, que són per la roba, però nosaltres els enganxem al llit i van molt bé...
El repel.lent de la Chico on el compreu?
ninoneta ha escrit:Emanems, em sembla que són els parxes que deia jo, que són per la roba, però nosaltres els enganxem al llit i van molt bé...
Ok, sí, son els mateixos! S'han de rescar, enganxar i llestos, crec que posa que duren uns 48h? ara no recordo bé. Jo en tinc un de enganxat al cotxet sempre (pero llavors no penso en renovar-lo ajaj)
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
El repelent Chicco o a una botiga Chicco o a la farmacia si no en tenen que t'ho encarrreguin.
Nosaltres fem servir el repel·lent que es diu Halley, de farmàcia. És una crema que es posa amb esprai
Jo estava pensant en comprar l'aparell aquest de Chicco que comenteu. Encara no li han picat mai al nen, però ahir vaig trobar un mosquit a la seva habitació (i que va morir esclafat a les mans del seu pare). Per tant, millor prevenir, que jo ja porto un munt de picades aquest estiu!
A la Júlia encara no li ha picat cap... i mira que a Les Planes de Bcn està minat de mosquits tigre. A mi m'acribillen em posi el que em posi, però a ella ni un, i mira que no la protegeixo especialment. A la cadireta de paseig porta un antimosquits penjat, però no la posem en tot el dia. Així que potser als bebes no els piquen!
Dos pediatres m'han recomanat fer servir qualsevol de Citronella, així que fem servir l'Insect Dhu en roll on i ens va de conya!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |